Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів в Одеській загальноосвітній школі № 46 І–ІІІ ступенів з професійним навчанням Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 70, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
778 000,00 UAH
UA-2021-04-20-007056-a de186c1e09cc4a01b9b515d305e2c88f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хуторна Олена

380487628629 Tender_40702912@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Хуторна Олена
380487628629
Tender_40702912@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 квітня 2021 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2021 08:00
Очікувана вартість: 778 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 7.1. Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3890,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються замовником. 7.2. Забезпечення пропозиції не повертається у випадках зазначених у частині 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення пропозиції повертається у випадках зазначених у частині 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до бюджету м. Одеси.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3890 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів в Одеській загальноосвітній школі № 46 І–ІІІ ступенів з професійним навчанням Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Космонавтів, 70, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65070, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Космонавтів, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник торгів - платник зобов’язується оплатити Підряднику роботи відповідно до форми № КБ-2в (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати ( ф № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника торгів - платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

7.1. Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Розмір забезпечення пропозиції: 3890,00грн. Строк дії забезпечення пропозиції: протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляються замовником. 7.2. Забезпечення пропозиції не повертається у випадках зазначених у частині 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення пропозиції повертається у випадках зазначених у частині 4 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до бюджету м. Одеси.

Сума забезпечення: 3890 UAH
21 квітня 2021 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 13:30
Оголошення кап.рем.санвузлів ЗОШ 46.docx
21 квітня 2021 11:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 13:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 квітня 2021 13:30
Оголошення кап.рем.санвузлів ЗОШ 46.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-04-20-007056-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛОЩУК ІВАН ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3370808271
Дата подання: 20 квітня 2021 23:57
Додаток № 3
Додаток № 3 до Оголошення складений на російській мові та орфографічними помилками. Приведіть у відповідність
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2021 11:20
Доброго дня, шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо: Додаток № 3 до Оголошення складений українською мовою, згідно з вимогами ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі". Орфографічні помилки не впливають на зміст тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РБУ - 7" 766 923,28
UAH з ПДВ
766 923,28
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 квітня 2021 19:17
Електронний підпис
28 квітня 2021 19:15
banking_licence_ПУМБ.pdf
28 квітня 2021 19:15
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
28 квітня 2021 19:15
Guarantee_3 890,00 UAH.pdf
28 квітня 2021 19:15
Guarantee_3 890,00 UAH.pdf.p7s.p7s
28 квітня 2021 19:15
РБУ7_об открытии счета.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.28.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.27.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.26.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.25.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.24.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.23.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.22.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.21.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.20.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.19.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.18.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.17.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.16.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.15.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.14.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.13.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.12.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.11.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.10.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.9.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.8.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.7.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.6.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.5.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.4.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.3.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.2.pdf
28 квітня 2021 19:15
Інвент.картка.1.pdf
28 квітня 2021 19:15
23.1Акт обстеження.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.14.Кошторис.шк46.imd.imd
28 квітня 2021 19:15
22.10.Розрахунок ЗВВ.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.9.Труд і зп.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.7.Прямі і ЗВВ.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.6.Прибуток.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.5.Адмін.витрати.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.4.Пояснювальна.46.pdf
28 квітня 2021 19:15
22.1.Договірна ціна.шк46.pdf
28 квітня 2021 19:15
16.3.Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
28 квітня 2021 19:15
16.2.Ліцензія ДАБІ.pdf
28 квітня 2021 19:15
9.4.Статут ТОВ РБУ-7.pdf
28 квітня 2021 19:15
9.2.Витяг ТОВ РБУ-7.pdf
28 квітня 2021 19:15
9.1.Виписка ТОВ РБУ-7.pdf
28 квітня 2021 19:15
5.5.Наказ про ПДК.pdf
28 квітня 2021 19:15
5.4.діплом виконроба.pdf
28 квітня 2021 19:15
4.8.трудова.любченко ОА.pdf
28 квітня 2021 19:15
4.7.трудова.Любченко ГМ.pdf
28 квітня 2021 19:15
4.6.трудова Колеснік ОЮ.pdf
28 квітня 2021 19:15
4.5.трудова.Дикусар.pdf
28 квітня 2021 19:15
4.4.Договори ЦПХ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБУ - 7"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РБУ - 7"
#41326921
Переможець 766 923,28
UAH з ПДВ
06 травня 2021 10:59

Документи

06 травня 2021 10:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2021 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РБУ - 7"
#41326921
766 923,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2021 10:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2021 09:25
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 14:31
договор 82 ЗОШ 46.pdf укладений
24 травня 2021 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 766 923,28
UAH