Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04369707 |
Місцезнаходження: | 81120, Україна , Львівська обл., Львівський р-н, село Сороки-Львівські, вул.Польова, будинок 65 |
Контактна особа: |
КОРЕЦЬКА Іванна 380678093124 Tender.murovanska.otg@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2024 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 14:03 |
Початок аукціону: | 19 серпня 2024 14:03 |
Очікувана вартість: | 3 413 282,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 066,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов'язань за договором про закупівлю, замовник передбачає надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % від вартості договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Перелік документів, які необхідно надати Учасником-переможцем, які підтверджують надання забезпечення виконання договору про закупівлю, визначені в Розділі 4 Додатку №2 до тендерної документації. Перелік документів, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю); 2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності); 3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі неналежного виконання умов договору. У разі неналежного виконання умов договору Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 банківських днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2024 20:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2024 20:37 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції_нова редакція від 09.08.2024.docx | |
09 серпня 2024 20:37 |
Перелік змін_від 09.08.2024.docx | |
09 серпня 2024 20:37 |
Тендерна документація_нова редакція від 09.08.2024.doc | |
01 серпня 2024 16:49 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
01 серпня 2024 16:49 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx | |
01 серпня 2024 16:49 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
01 серпня 2024 16:49 |
Тендерна документація.doc |
09 серпня 2024 20:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2024 20:37 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції_нова редакція від 09.08.2024.docx
|
|||
09 серпня 2024 20:37 |
Перелік змін_від 09.08.2024.docx
|
|||
09 серпня 2024 20:37 |
Тендерна документація_нова редакція від 09.08.2024.doc
|
|||
01 серпня 2024 16:49 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
|||
01 серпня 2024 16:49 |
Додаток №3 Проєкт договору.docx
|
|||
01 серпня 2024 16:49 |
Перелік документів та_або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
|
|||
01 серпня 2024 16:49 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, згідно п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Ч. 2 ст. 22 Закону визначає відомості, які повинні міститися в тендерній документації, зокрема у п. 3 зазначено, у тендерній документації зазначаються такі відомості, окрім іншого, як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ч. 3 статті 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, згідно ч. 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи відсутність будь-яких заборон в чинному законодавстві, Замовником була встановлена вимога в Розділі 4 Додатку №1 про те, що Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника.
Необхідно зазначити, що вимога щодо попереднього огляду об’єкта спрямована на те, щоб потенційні Учасники в першу чергу мали змогу в реальному часі на місці оглянути об’єкт, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи, і мати можливість максимально точно скласти свою тендерну пропозицію (договірну ціну) і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії та ефективності.
Крім цього, дана вимога жодним чином не дискримінує будь-якого потенційного Учасника та не перешкоджає йому в участі в даній процедурі закупівлі, оскільки Замовник торгів всім без виключення сприяє щодо огляду об’єкта, та відповідно без жодних перешкод підписує по завершенню відповідного огляду акт обстеження. Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесенні зазначених Вами змін.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000026 ● cd6639b88f54438880c9f0de12830cb6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-08-01-009041-a 01.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-05 10:48:49
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є розчистка, покращення гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Малехівка, яка протікає по території сіл Муроване та Сороки-Львівські, Мурованської сільської ради ОТГ. Капітальний ремонт, замовником якої є Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-01-009041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу надати документальне підтвердження внесення ТОВ «ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД» забезпечення виконання договору, на умовах, які передбачені пунктом 6.5. Розділу 6 тендерної документації та Розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації.
4. Відповідно до Розділу 5 Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником передбачено, що учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру.
З огляду на зазначену вимогу, прошу надати пояснення, щодо того, яким чином Замовником установлено чинність, наданих ТОВ «ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД» у складі пропозиції, договорів цивільно-правового характеру із Кийко П.М., Михайлюком Б.П. та Савкою Р.Ю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 16:28:37
У відповідь на запит Замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації та документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії № 1754 від 18.04.2024 року (додається до відповіді на запит).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту ««Розчистка, покращення гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Малехівка, яка протікає по території сіл Муроване та Сороки-Львівські, Мурованської сільської ради ОТГ. Капітальний ремонт» Корегування» було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом № 14-0723/01-23 від 27 грудня 2023 р. (додається до відповіді на запит). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно п. 4 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 р. № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Так, відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати Главу 10 кошторису та Главу 12. Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації, за виключенням суми глави 10 та глави 12 з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному вебсайті за посилання https://murovanska-gromada.gov.ua/news/1730102202/
3. Щодо документального підтвердження внесення ТОВ «ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД» забезпечення виконання договору, на умовах, які передбачені пунктом 6.5. Розділу 6 тендерної документації та Розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації:
В Розділі 4 Додатку №2 до тендерної документації встановлений перелік документів, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме:
1) Оригінал банківської гарантії, що видана учаснику установою банку, відповідно до Постанови правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 13.01.2005 року №41/10321 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю);
2) копія банківської ліцензії видана банком (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності);
3) копія довіреності виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії.
На виконання зазначеної вимоги Учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД" надано:
1) ГАРАНТІЯ ВИКОНАННЯ № G0924/7252 (додається до відповіді на запит);
2) Витяг з державного реєстру банків (додається до відповіді на запит);
3) Довіреність №11656-К-О (додається до відповіді на запит).
4. Щодо цивільно-правових договорів:
За законодавством України цивільно-правовий договір (або цивільно-правова угода) – домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків (ч. 4 ст. 202, ч. 1 ст. 626 ЦК України).
Згідно Цивільного кодексу України договір укладається на певний строк та на виконання конкретної роботи, тому ця умова має бути прописана в договорі (статті 846, 905 ЦК України). Варто зауважити, що договір вважається дійсним за дотримання таких умов: законності дії; волевиявлення сторін; дотримання встановленої законом форми договору; право - та дієздатності сторін.
Відповідно до Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Необхідно звернути увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо форми та змісту таких цивільно-правових угод.
На виконання зазначеної вимоги тендерної документації Учасником-переможцем надано довідку про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів вих. №114 від 13.08.2024 р. На підтвердження відповідної інформації, що зазначена в довідці, в складі тендерної пропозиції містяться копії договорів цивільно-правового характеру укладених із Кийко П.М., Михайлюком Б.П. та Савкою Р.Ю., в яких в п. 6.1 зазначено наступне: даний договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Послуги, які надаються згідно договору, визначені в додатку до нього.
Відтак, враховуючи інформацію в довідці про залучення осіб для виконання робіт на підставі цивільно-правових договорів вих. №114 від 13.08.2024 р. Учасник-переможець ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД" залучає Кийка П.М. для надання послуг водія вантажного автомобіля, Михайлюка Б.П. для надання послуг оператора-машиніста екскаватора, Савка Р.Ю. для надання послуг робітника. Варто зауважити, що дані послуги, згідно довідки про залучення осіб на підставі цивільно-правових договорів, будуть виконуватися для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, і строк виконання яких складає до 31.12.2024 р.
Таким чином, враховуючи строки виконання робіт та те, що дані особи залученні для надання окремих послуг в межах закупівлі ««Розчистка, покращення гідрологічного режиму та санітарного стану русла річки Малехівка, яка протікає по території сіл Муроване та Сороки-Львівські, Мурованської сільської ради ОТГ. Капітальний ремонт» Корегування», Замовник торгів дійшов до висновку, що дані договори є чинними на момент їх подання в складі тендерної пропозиції.
- Підписаний G0924-7252-GL_ispolnenia (1).pdf
- Рішення про затвердження пкд.pdf
- Довідка про право підписання договору про закупівлю.pdf
- Підписаний 240902_Vytyag_NBU_PrivatBank_231212_Zavirena.pdf
- Рішення №1754.pdf
- Експертний звіт.pdf
- Підписаний 240902_Dovirenist_Kovalenko_11656-K-O_Zavirena.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2024 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" |
3 196 846,00
UAH з ПДВ
|
3 179 779,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД" |
3 249 205,20
UAH з ПДВ
|
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДПРОЕКТ ІФ" #39372551 |
Відхилено |
3 179 779,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2024 17:56
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД" #31187743 |
Переможець |
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2024 16:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2024 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2024 17:11
|
Договір №390.pdf | укладений |
17 вересня 2024 17:11
|