Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни код ДК 021:2015: 98310000-9)
Очікувана вартість
761 120,00 UAH
UA-2021-03-09-007019-c ● ddf6dfb83eda44e9bddb3658b41c3549
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення" |
Код ЄДРПОУ: | 02003570 |
Місцезнаходження: | 61166, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Новгородська, 85 |
Контактна особа: |
Анна Тихоненко +380979109247 rodina1980@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 березня 2021 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2021 11:49 |
Очікувана вартість: | 761 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 611,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33500 кілограми
Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни код ДК 021:2015: 98310000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61166, Україна, Харківська область, м. харків, вул. Новгородська, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі акту приймання-передачі виконаних послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання даного акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2021 13:47 |
ТД прання білизни.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-09-007019-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 01 квітня 2021 16:30
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Замовником при оголошенні переможцем закупівлі № UA-2021-03-09-007019-c ФОП Неффи М.Ю. та оголошення наміру про укладення договору було проігноровано вимоги чинного законодавства, вимоги тендерної документації та допущенні ФОП Неффою М.Ю. порушення при поданні тендерної пропозиції.
1. Підпунктом 5.6. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації було встановлено вимогу про те, що інформація (довідка складена учасником у довільній формі), яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених частиною другою статті 17 Закону, повинна бути надана у складі тендерної пропозиції.
Вказаної інформації (довідки складеної учасником в довільній формі) в складі пропозиції надано не було, що є прямим порушенням вимог тендерної документації та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Так, ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції було надано документ "Ст. 17", який не містить в собі інформації в довільній формі про те, що по відношенню до ФОП Неффа М.Ю. відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначені частиною другою ст. 17 Закону.
2. Пунктом 3 Розділу VI Тендерної документації визначено, що проєкт договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 3 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати складений у довільній формі лист-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації.
ФОП Неффою М.Ю. не було надано в складі пропозиції лист-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним в додатку 3 до тендерної документації.
Так, ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції було надано документ "SCAN0029.PDF". Даний документ містить в собі не заповнений проєкт договору з Замовником, який відрізняється від проєкту Договору, викладеного в додатку 3 до Тендерної документації. Вказане відхилення проявляється саме в частині істотних умов Договору, а саме кількості послуг, які є предметом договору. Також вказаний документ містить в собі Гарантійний лист зі змісту якого вбачається, що ФОП Неффа М.Ю. погоджується з якимось проектом договору на постачання послуг з прання білизни. При цьому, вказаний гарантійний лист не містить в собі посилання на Додаток 3 до Тендерної документації.
Вказане, поряд з тим, що учасником в складі пропозиції було подано проєкт договору, який відрізняється від того, що викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації проєкту договору, свідчить про те, що ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції не було надано листа-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до Тенедерної документації.
3. ФОП Неффою М.Ю. в складі пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.03.2007 року № 3.1/121, виданий Харківською обласною санітарно-епідеміологічною станцією.
Звертаю Вашу увагу, що порядок складання та видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а також встановлену форму такого документу і обов'язкові реквізити визначено Наказом МОЗ України № 247 від 09.10.2000 року.
Вказаний документ визначає, що висновок повинен містити відомості про об'єкт експертизи, відомості про суб'єкта звернення, строк дії висновку, а також адресу розташування об'єкту, в даному випадку приміщень.
Наданий ФОП Неффа М.Ю. висновок, не містить в собі відомостей про адресу місця розташування приміщень пральні, які були об'єктом експертизи. Тобто, учасником ФОП Неффою М.Ю. в складі пропозиції було надано документ, який не відповідає встановленій законодавством формі, а відповідно є недійсним.
Вказану обставину Замовником при прийнятті рішення також не було враховано.
На підставі всього вище викладеного, ПРОШУ скасувати рішення про оголошення переможцем державної закупівлі № UA-2021-03-09-007019-c ФОП Неффа М.Ю.
Розгорнути
Згорнути
1. Підпунктом 5.6. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації було встановлено вимогу про те, що інформація (довідка складена учасником у довільній формі), яка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначених частиною другою статті 17 Закону, повинна бути надана у складі тендерної пропозиції.
Вказаної інформації (довідки складеної учасником в довільній формі) в складі пропозиції надано не було, що є прямим порушенням вимог тендерної документації та вимог ЗУ "Про публічні закупівлі".
Так, ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції було надано документ "Ст. 17", який не містить в собі інформації в довільній формі про те, що по відношенню до ФОП Неффа М.Ю. відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, визначені частиною другою ст. 17 Закону.
2. Пунктом 3 Розділу VI Тендерної документації визначено, що проєкт договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 3 до тендерної документації. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен подати складений у довільній формі лист-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у додатку 3 до тендерної документації.
ФОП Неффою М.Ю. не було надано в складі пропозиції лист-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним в додатку 3 до тендерної документації.
Так, ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції було надано документ "SCAN0029.PDF". Даний документ містить в собі не заповнений проєкт договору з Замовником, який відрізняється від проєкту Договору, викладеного в додатку 3 до Тендерної документації. Вказане відхилення проявляється саме в частині істотних умов Договору, а саме кількості послуг, які є предметом договору. Також вказаний документ містить в собі Гарантійний лист зі змісту якого вбачається, що ФОП Неффа М.Ю. погоджується з якимось проектом договору на постачання послуг з прання білизни. При цьому, вказаний гарантійний лист не містить в собі посилання на Додаток 3 до Тендерної документації.
Вказане, поряд з тим, що учасником в складі пропозиції було подано проєкт договору, який відрізняється від того, що викладеного в Додатку 3 до Тендерної документації проєкту договору, свідчить про те, що ФОП Неффа М.Ю. в складі пропозиції не було надано листа-погодження з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до Тенедерної документації.
3. ФОП Неффою М.Ю. в складі пропозиції було надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.03.2007 року № 3.1/121, виданий Харківською обласною санітарно-епідеміологічною станцією.
Звертаю Вашу увагу, що порядок складання та видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а також встановлену форму такого документу і обов'язкові реквізити визначено Наказом МОЗ України № 247 від 09.10.2000 року.
Вказаний документ визначає, що висновок повинен містити відомості про об'єкт експертизи, відомості про суб'єкта звернення, строк дії висновку, а також адресу розташування об'єкту, в даному випадку приміщень.
Наданий ФОП Неффа М.Ю. висновок, не містить в собі відомостей про адресу місця розташування приміщень пральні, які були об'єктом експертизи. Тобто, учасником ФОП Неффою М.Ю. в складі пропозиції було надано документ, який не відповідає встановленій законодавством формі, а відповідно є недійсним.
Вказану обставину Замовником при прийнятті рішення також не було враховано.
На підставі всього вище викладеного, ПРОШУ скасувати рішення про оголошення переможцем державної закупівлі № UA-2021-03-09-007019-c ФОП Неффа М.Ю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2021 11:34
Шановний Учаснику!
Учасник ФОП Неффа Марина Юріївна - відповідає всім вимогам Замовника.
Учасник ФОП Неффа Марина Юріївна - відповідає всім вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2021-03-09-007019-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 05 травня 2021 12:56
Невідовідність тендерної пропозиції
Шановний Замовнику, Вами було оголошено переможцем ТОВ Фірма "Колір" в рамках державної закупівлі № UA-2021-03-09-007019-c, Послуги з прання та сухого чищення. В рамках цієї процедури ТОВ "Фірма "Колір" було надано обґрунтування аномально низької ціни, в якому ТОВ Фірма "Колір" намагається Вас запевнити, що може надавати якісні послуги з прання і сухого чищення білизни за ціною 11,94 грн. за 1 кг. білизни.
Звертаю Вашу увагу, що надані ТОВ Фірма "Колір" пояснення на аномально низьку ціну не відповідають дійсності та ринковим умовам. Так, навіть самий учасник під час участі в закупівлі № UA-2021-03-26-002768-a відмовився від підписання договору про надання послуг в квітні 2021 року з ціною 22,00 грн. за 1 кг. білизни, зазначивши, що: "ТОВ Фірма "Колір" провело перерахунок цінової пропозиції з урахуванням витрат підприємства та повідомляє, що станом на 09 квітня 2021 року наше підприємство не має можливості підписати та виконати договір з додержанням вимог щодо якості та кількості наданих послуг". Вказаний лист міститься в системі у відкритому доступі.
Тобто, станом на сьогоднішній день учасник намагається ввести Вас в оману і запевнити, що починаючи з 09 квітня 2021 року (коли учасник відмовився від підписання договору з ціною 22.00 грн./кг.) відбулась істотна зміна обставин, і він може надавати послуги з прання та чищення білизни, в тому числі й інфекційної ("ковідної") за ціною 11.90 грн./кг., дотримуючись при цьому вимог щодо якості надаваних послуг. Прошу врахувати цю обставину, оскільки законом Вас уповноважено перевіряти обґрунтованість пояснень стосовно аномально низької ціни і закон не визначає, що формальна відписка з боку учасника про те, що він, нібито, в змозі забезпечити якісне надання послуг за запропонованою ціною, є підставою для прийняття цих пояснень та визнання їх обґрунтованими (п.п. 2.3. п. 2 розділу V Тендерної документації).
Окрім того, звертаю Вашу увагу, що ТОВ Фірма "Колір" в складі пропозиції було надано підроблені документи, які мають суттєве значення для визначення відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Так, в складі пропозиції ТОВ Фірма "Колір" надає Договір № 1/об оренди технологічного обладнання від 02 січня 2020 року, за яким ТОВ "Аква", нібито, було передано в оренду ТОВ Фірма "Колір" обладнання, яке він використовує під час прання білизни. Підписантом за цим договором з боку ТОВ "Аква" виступає, нібито, директор ТОВ "Аква" Островерхов Є.В.
Звертаю Вашу увагу, що Островерхов Є.В. станом на 02.01.2020 року (нібито на день підписання цього договору) не являвся ні засновником, ні директором ТОВ "Аква". Про це свідчать установчі документи ТОВ "Аква", які були надані самим Товариством під час участі в закупівлі № UA-2021-01-11-000320-a в січні 2021 року. З наданої в рамках цієї закупівлі ТОВ "Аква" установчих документів, вбачається, що Островерхов Є.В. став засновником ТОВ "Аква" лише після 18 лютого 2020 року, а до виконання обов'язків директора приступив на підставі наказу № 2 від 19 лютого 2020 року. Тобто, на 02.01.2020 року Островерхов Є.В. не міг підписувати договір від імені ТОВ "Аква" про передачу в оренду ТОВ Фірма "Колір" обладнання для прання білизни, яке учасник зазначає в довідці про наявність матеріально-технічної бази. Тобто, в даному випадку йде мова не про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та надання часу для усунення недоліків, а про завідоме надання учасником неправдивої інформації та підробних документів, що саме по собі є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
В зв'язку з вказаним, прошу Вас врахувати цю обставину, в випадку необхідності, виконати вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та направити відповідний запит до органів влади, в який зберігається реєстраційна справа ТОВ "Аква" з метою встановлення точної дати призначення Островерхова Є.В. на посаду керівника ТОВ "Аква" і відхилити тендерну пропозицію ТОВ Фірма "Колір" (п.п. 1.8. п. 1 та п.п. 5.9. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації).
На підставі всього вищевикладеного, прошу скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ фірма "Колір" та відхилити тендерну пропозицію учасник
Розгорнути
Згорнути
Звертаю Вашу увагу, що надані ТОВ Фірма "Колір" пояснення на аномально низьку ціну не відповідають дійсності та ринковим умовам. Так, навіть самий учасник під час участі в закупівлі № UA-2021-03-26-002768-a відмовився від підписання договору про надання послуг в квітні 2021 року з ціною 22,00 грн. за 1 кг. білизни, зазначивши, що: "ТОВ Фірма "Колір" провело перерахунок цінової пропозиції з урахуванням витрат підприємства та повідомляє, що станом на 09 квітня 2021 року наше підприємство не має можливості підписати та виконати договір з додержанням вимог щодо якості та кількості наданих послуг". Вказаний лист міститься в системі у відкритому доступі.
Тобто, станом на сьогоднішній день учасник намагається ввести Вас в оману і запевнити, що починаючи з 09 квітня 2021 року (коли учасник відмовився від підписання договору з ціною 22.00 грн./кг.) відбулась істотна зміна обставин, і він може надавати послуги з прання та чищення білизни, в тому числі й інфекційної ("ковідної") за ціною 11.90 грн./кг., дотримуючись при цьому вимог щодо якості надаваних послуг. Прошу врахувати цю обставину, оскільки законом Вас уповноважено перевіряти обґрунтованість пояснень стосовно аномально низької ціни і закон не визначає, що формальна відписка з боку учасника про те, що він, нібито, в змозі забезпечити якісне надання послуг за запропонованою ціною, є підставою для прийняття цих пояснень та визнання їх обґрунтованими (п.п. 2.3. п. 2 розділу V Тендерної документації).
Окрім того, звертаю Вашу увагу, що ТОВ Фірма "Колір" в складі пропозиції було надано підроблені документи, які мають суттєве значення для визначення відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Так, в складі пропозиції ТОВ Фірма "Колір" надає Договір № 1/об оренди технологічного обладнання від 02 січня 2020 року, за яким ТОВ "Аква", нібито, було передано в оренду ТОВ Фірма "Колір" обладнання, яке він використовує під час прання білизни. Підписантом за цим договором з боку ТОВ "Аква" виступає, нібито, директор ТОВ "Аква" Островерхов Є.В.
Звертаю Вашу увагу, що Островерхов Є.В. станом на 02.01.2020 року (нібито на день підписання цього договору) не являвся ні засновником, ні директором ТОВ "Аква". Про це свідчать установчі документи ТОВ "Аква", які були надані самим Товариством під час участі в закупівлі № UA-2021-01-11-000320-a в січні 2021 року. З наданої в рамках цієї закупівлі ТОВ "Аква" установчих документів, вбачається, що Островерхов Є.В. став засновником ТОВ "Аква" лише після 18 лютого 2020 року, а до виконання обов'язків директора приступив на підставі наказу № 2 від 19 лютого 2020 року. Тобто, на 02.01.2020 року Островерхов Є.В. не міг підписувати договір від імені ТОВ "Аква" про передачу в оренду ТОВ Фірма "Колір" обладнання для прання білизни, яке учасник зазначає в довідці про наявність матеріально-технічної бази. Тобто, в даному випадку йде мова не про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям та надання часу для усунення недоліків, а про завідоме надання учасником неправдивої інформації та підробних документів, що саме по собі є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
В зв'язку з вказаним, прошу Вас врахувати цю обставину, в випадку необхідності, виконати вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та направити відповідний запит до органів влади, в який зберігається реєстраційна справа ТОВ "Аква" з метою встановлення точної дати призначення Островерхова Є.В. на посаду керівника ТОВ "Аква" і відхилити тендерну пропозицію ТОВ Фірма "Колір" (п.п. 1.8. п. 1 та п.п. 5.9. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації).
На підставі всього вищевикладеного, прошу скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ фірма "Колір" та відхилити тендерну пропозицію учасник
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2021 11:57
У Замовника відсутні підстави для скасування рішення щодо визначення переможцем пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР"
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-09-007019-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 08 квітня 2021 19:26
Дата подання: 08 квітня 2021 19:26
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Скарга на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2021 20:38
Рішення від 12.04.2021 № 7559 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2021 № 8711.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2021 21:03
Рішення від 21.04.2021 № 8711.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2021 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Неффи Марини Юріївни переможцем процедури закупівлі — "Послуги з прання і сухого чищення (прання білизни код ДК 021:2015: 98310000-9)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-09-007019-c.
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2021 11:37
Номер скарги: UA-2021-03-09-007019-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА", Код ЄДРПОУ:22652200
Дата подання: 15 травня 2021 17:21
Дата подання: 15 травня 2021 17:21
Скарга на неправомірні рішення, дії чи бездіяльність Замовника
Скарга на неправомірні рішення, дії чи бездіяльність Замовника
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2021 13:27
рішення від 18.05.2021 № 10817 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 13:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2021 № 11673.pdf
Дата публікації: 27 травня 2021 15:51
рішення від 26.05.2021 № 11673.pdf
Дата публікації: 31 травня 2021 20:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 березня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Неффа Марина Юріївна |
533 990,00
UAH з ПДВ
|
399 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" |
569 500,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ЕЛЕНА" |
753 750,00
UAH з ПДВ
|
753 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Неффа Марина Юріївна #2228414446 |
Рішення скасоване |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 11:08
|
|
ФОП Неффа Марина Юріївна #2228414446 |
Відхилено |
399 900,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:01
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КОЛІР" #03057087 |
Переможець |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2021 11:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 травня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:06
|
дод.уг.2 дог.103.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 15:28
|
Dod ug 1 dog 103.pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 12:59
|
Dog 103.pdf | укладений |
03 червня 2021 12:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору на 10,00 грн ціна договору становить 399990,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | №103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити ціну договору на 316312,25 грн ціна договору становить 83677,75 гр |
Номер договору про закупівлю: | №103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |