Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41299207 |
Вебсайт: | http://bar.osv.org.ua |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Ольга Босюк +380434122114 osvitabar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 17:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 17:01 |
Тендерна_документацiя_за_Особливостями_товари.docx | |
26 січня 2023 17:01 |
Додаток_№_2.docx | |
26 січня 2023 17:01 |
Додаток_№_4.docx | |
26 січня 2023 17:01 |
додаток_№_1.doc | |
26 січня 2023 17:01 |
Додаток_№_3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-14-000013 ● 21bb9b8e2dae4422b6a072eca492585e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 березня 2023 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19. UA-2023-01-26-013943-a 26.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-14 17:14:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-26-013943-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином учасником ПП «Агронафтасервіс», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації, в частині:
- надання копії статуту або іншого установчого документу (п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації (копії сертифікатів якості на дизельне паливо і документи, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ) (розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 12 додатку 3 тендерної документації);
- обов’язкового перекладу українською мовою сертифікату відповідності на бензин А-95, надання якого передбачено тендерною документацією (пункт 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-17 14:55:57
Пояснення
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторисних призначень на 2023 рік.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено Замовником керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика).
Також було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, а також на підставі інформації про середні ціни на Бензин А-95 та дизельне паливо, що розміщені на сайті https://index.minfin.com.ua та дані «цінового бюлетня» Consulting Croup A95 ( додається на 01 арк. в 1 прим.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації. Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати умовам проведення процедури закупівлі, встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актом діючого законодавства (державним стандартам України (ДСТУ). Якість бензину А-95 повинна відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015. Якість дизельного пального повинна відповідати вимогам ДСТУ 7688:2015.
Товар при поставці (передачі) повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів відповідності та паспортів якості, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (передбачених законодавством випадках).
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо. Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови надаємо посилання на сторінку з інформацією щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншої інформації https://bar.osv.org.ua/news/1675172455.
2. Яким чином учасником ПП «Агронафтасервіс», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації в частині:
- надання копії статуту або іншого установчого документу (п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
Учасником процедури закупівлі ПП «Агронафтасервіс» виконано вимоги тендерної документації в частині надання копії статуту або іншого установчого документу (розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації) шляхом завантаження копії рішення засновника № 1 про утворення приватного підприємства «Агронафтасервіс» від 02 квітня 2002 року та опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії для можливості ознайомлення із документами юридичної особи. Відповідно до ст. 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання. Таким чином Учасником процедури закупівлі ПП «Агронафтасервіс» надано копію іншого установчого документу, а саме рішення про його утворення. Окрім вище зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надано опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи», що містить унікальний код, та дає можливість, доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи, а саме Статуту ПП «Агронафтасервіс».
- надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідної технічної специфікації (копії сертифікатів якості на дизельне паливо і документи, які підтверджують відповідність вимогам ДСТУ) (розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 12 додатку 3 тендерної документації).
Відповідність дизельного палива вимогам ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро підтверджується паспортом якості № 706/1 від 20 грудня 2022 року.
Додаток № 3 технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі до тендерної документації, а саме п.12 передбачає загальну інформацію, що паливо повинно бути сертифікованим та мати відповідні сертифікати якості, паспорти та відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів.
п. 13 додатку 3 тендерної документації передбачає, що товар при поставці (передачі) повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями сертифікатів відповідності та паспортів якості, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (передбачених законодавством випадках). Копія сертифіката на дизельне паливо надано ПП «Агронафтасервіс» при поставці товару (додається на 1 арк. в 1 прим.)
- обов’язкового перекладу українською мовою сертифікату відповідності на бензин А-95, надання якого передбачено тендерною документацією (пункт 7 розділ «Загальні положення» тендерної документації)?
Відповідно до п. 7 тендерної документації інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції. Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переможцем торгів ПП «Агронафтасервіс» було надано сертифікат відповідності на бензин А-95 мовою оригіналу на підставі постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 13 травня 2022 р. № 570. У зв’язку з воєнною агресією та дефіцитом пального на ринку України, Кабінет Міністрів України постановою «Про внесення змін до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 13 травня 2022 р. № 570 (далі - Технічний регламент) вніс зміни до «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 01.08.2013 № 927.
Відповідно до внесених змін в п. 5 Технічного регламенту дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палив, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Нафтопродукти, підтверджені зазначеним документом, можуть реалізовуватися кінцевим споживачам на території України до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Керуючись змінами до Технічного регламенту і акцентуючи увагу на те, що документ, який підтверджує відповідність нафтопродуктів, може бути надано мовою оригіналу без потреби його перекладу, вважаємо, що достатнім доказом відповідності нафтопродуктів чинним нормам Технічного регламенту. Разом з тим повідомляємо, що вищезазначені вимоги стосуються та розповсюджуються й на сертифікати відповідності нафтопродуктів. Оперуючи тим, що нафтопродукти відповідають стандартам EN 228 та EN 590, оцінку відповідності підприємство не проводить, сертифікати відповідності не надає до припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель Відділ освіти Барської міської ради повідомляє, що за Договором № 81 від 13 лютого 2023 року зобов’язання припинено, тим самим усунено порушення згідно Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-26-013943-a Управління Північного офісу Держаудитслужби від 21 березня 2023 року. На підтвердження виконання в системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-26-013943-a оприлюднено додаткову угоду № 1 від 27 березня 2023 року до Договору № 81 від 13 лютого 2023 року.
2023-03-27 10:52:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №02/042/2023ПР |
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/125/434/2023 |
Дата відкриття провадження: | 11 травня 2023 |
Документи:
30 травня 2023 16:49
|
Електронний підпис |
25 квітня 2023 11:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Агронафтасервіс" |
536 000,00
UAH з ПДВ
|
536 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне Підприємство "Агронафтасервіс" #31905754 |
Переможець |
536 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 13:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2023 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2023 10:38
|
ДУ № 1 від 27.03.2023 року.pdf | укладений |
27 березня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 09:51
|
Договір № 81.pdf | укладений |
13 лютого 2023 09:50
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 лютого 2023 — 27 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
536 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 065,42 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-26-013943-a Управління Північного офісу Держаудитслужби від 21 березня 2023 року. |