Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Очікувана вартість
5 756 793,71 UAH
UA-2024-03-27-003623-a ● ddc0c6032e11414fac3deb204836d468
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Усатівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44121990 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., село Усатове, Провулок Урядовий,63 |
Контактна особа: |
Тетяна Іващенко +380978610004 osvitausatove@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2024 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:11 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 15:11 |
Очікувана вартість: | 5 756 793,71 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 567,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір 2,0 відсотка від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: у формі завдатку на реєстраційний рахунок замовника. Учасник-Переможець завантажує відповідний документ про сплату, оригінал платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67672, Україна, Одеська область, Одеський район, селище Набережне, вул. Єлісєєва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 18:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 18:05 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf | |
03 квітня 2024 18:05 |
Перелік змін до ТД 2.pdf | |
28 березня 2024 14:51 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
28 березня 2024 14:51 |
Додаток 3 із змінами до тендерної документації.pdf | |
28 березня 2024 14:51 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
27 березня 2024 11:16 |
Тендерна документація.pdf |
03 квітня 2024 18:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2024 18:05 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf
|
||||||
03 квітня 2024 18:05 |
Перелік змін до ТД 2.pdf
|
||||||
28 березня 2024 14:51 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
||||||
28 березня 2024 14:51 |
Додаток 3 із змінами до тендерної документації.pdf
|
||||||
28 березня 2024 14:51 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
||||||
27 березня 2024 11:16 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення вимог з ТД
Дата подання: 28 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 29 березня 2024 18:18
Доброго дня!
Відповідно до Додатку № 1 до ТД Учасник має мати такі машити та механізми згідно відомості обсягів робіт не менше:
1. Автомобіль бортовий(не менше 1 одиниці)
2. Навантажувач (не менше 1 одиниці)
3. Агрегат зварювальний (не менше 1 одиниці)
4. Екскаватор (не менше 1 одиниці)
5. Кран (не менше 1 одиниці)
6. Кран трубоукладальний для труб діаметром до 400 мм (не менше 1 одиниці)
7. Установка для гідравлічних випробувань трубопроводів (не менше 1 одиниці)
8. Машина свердрильна електрична (не менше 1 одиниці)
9. Молоток відбійний пневматичний (не менше 1 одиниці)
10. Підіймач щогловий будівельний (не менше 1 одиниці).
Але вищезазначені машини та механізми не зазначені відомості ресурсів яка є складовою Додатку № 2 до ТД. Тому прошу виключити вимогу щодо надання вищезазначених машин та механізмів зі складу ТД! Та виключити вимоги щодо надання свідоцтв або технічних паспортів на машини або копії талонів тимчасового обліку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Варто зверну ти увагу на те, що у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 (далі по тексту - Порядок), яка визначає механізм затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Тому з метою сумлінного дотримання чинного законодавства України, зокрема але не виключно відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011р. №560 Замовник має експертний звіт (позитивний) від 20 вересня 2023 року щодо розгляду проектної документації на капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємну частину додаток №2 до тендерної документації в якому міститься «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ). Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація» щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт споруд цивільного захисту (найпростішого укриття) ЗДО «Орлятко» Усатівської сільської ради Одеського району, Одеської області, розташованого за адресою: Одеська область, Одеський район, с. Набережне, вул. Єлісєєва». Варто наголосити, що технічна специфікація складена Замовником у відповідності до проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до додатку №1 до тендерної документації, з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном та за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік та кількість обладнання та матеріально-технічної бази викладено згідно відомості обсягів робіт. Підсумкова відомість ресурсів передбачає під час виконання робіт залучення низки машин, механізмів, обладнання тощо тому з огляду на наявні розрахунки Замовником встановлено мінімальні вимоги щодо наявності в учасника машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси учасника пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Варто звернути увагу на те, що аналогічного рішення висновує комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду даного питання, зокрема але не виключно у своєму рішенні №2836-р/пк-пз.»
щодо внесених змін
Дата подання: 29 березня 2024 17:38
Дата відповіді: 01 квітня 2024 12:19
28.03.2024 р. Вами, як Замовником, було опубліковано протокол про внесення змін до ТД. Однак не вказано, які саме зміни були внесені. Надайте будь ласка вичерпне роз'яснення, що змінилося в порівнянні з першою версією тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. 28 березня 2024 року з власної ініціативи, зокрема у з метою приведення умови тендерної документації у відповідності до діючого законодавства внесено зміни до положень тендерної документації та додатку №3 до тендерної документації. Шановний учаснику, просимо Вас звернути увагу на інформацію, яка зазначена в документі, який оприлюднено 28.03.2024р. об 14:51 в електронній системі закупівель Prozorro, а саме: «Перелік змін до ТД.pdf»: Перелік змін до тендерної документації у відкритих торгах (UA-2024-03-27-003623-a): Внесено зміни до титульної сторінки тендерної документації, пункту 1 розділу 1, пункту 1 розділу 3, пунктів 3,6,8 розділу 6 тендерної документації та до додатку №3 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" |
5 746 629,87
UAH з ПДВ
|
5 746 629,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
5 751 258,09
UAH з ПДВ
|
5 751 258,09
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СЄДИХ ДМИТРО ГЕОРГІЙОВИЧ" #3098316977 |
Переможець |
5 746 629,87
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 17:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2024 11:30
|
ду 3.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2024 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 09:27
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2024 12:27
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2024 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 12:01
|
Договір.pdf | укладений |
25 квітня 2024 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторонами внесено зміни до додатку №2 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2304/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони домовились внести зміни до договору, у звязку зі зміною банківських реквізитів генпідрядника |
Номер договору про закупівлю: | 2304/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодились внести зміни в Договір, а саме в Розділ 2, та в Розділ 18, щодо строку виконання робіт, а саме визначили, що строк виконання робіт до 31.12.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 2304/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |