Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 26146617 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., місто Бровари, вул. Гагаріна, 15 |
Контактна особа: |
Карпенко Валентина Степанівна +380459472202 brovaru-ugkg@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2021 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2021 15:50 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 11:10 |
Очікувана вартість: | 88 600 657,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 886 006,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог та форми затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 1до цієї тендерній документаціїРозмір забезпечення тендерної пропозиції – 443 000,00 грн. (чотириста сорок три тисячі гривень 00 коп.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 443000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного строку Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070«Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно, проміжними платежами в міру виконання Робіт. Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі первинних документів, «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3, «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в підписаних уповноваженими представниками сторін | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються після реєстрації декларації/сертифіката про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 10:53 |
Додаток 4 Цінова пропозиція.doc | |
03 грудня 2021 10:53 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
03 грудня 2021 10:53 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
03 грудня 2021 10:53 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії ЗМІНА 03.12.2021.doc | |
03 грудня 2021 10:53 |
ТД Шляхопровід через залізничні колії ЗМІНА 03.12.2021..doc | |
03 грудня 2021 10:52 |
Перелік змін 5.doc | |
03 грудня 2021 10:52 |
ТОМ 2 Креслення.pdf | |
03 грудня 2021 10:52 |
ТОМ 1. Пояснювальна записка.pdf | |
03 грудня 2021 10:52 |
ТОМ 1.pdf | |
25 листопада 2021 15:10 |
Перелік змін 4.doc | |
17 листопада 2021 15:09 |
Перелік змін 3.doc | |
09 листопада 2021 09:56 |
Перелік змін 2.doc | |
01 листопада 2021 15:41 |
Перелік змін.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Як зазначено вами у звернені, інженер з охорони праці має широке коло обов’язків, які направлені на безпеку, а як наслідок і якість виконання робіт, дотримання будівельних норм, правил, і стандартів. Враховуючи важливість, обсяг, умови будівництва (зокрема проведення робіт безпосередньо в зоні залізничних колій) об’єкту Замовник вважає за доцільним обов’язкову наявність у потенційного підрядника сертифікованого інженера з охорони праці. В той же час звертаємо увагу, що тендерна документація містить вичерпний перелік вимог до учасників, зокрема вимоги щодо освіти працівників, які викладені у Додатку №1 до тендерної документації. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (уразі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 203 міжнародний стандарт ISO 9001:2015, IDT був прийнятий також у якості Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників відповідного Сертифікату є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», процедура підтвердження компетентності реалізується шляхом акредитації органу з оцінки відповідності. Акредитація органів з оцінки відповідності - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів. НААУ проводить акредитацію органів з оцінки відповідності (ООВ) з сертифікації систем менеджменту — згідно з вимогами ISO/IEC 17021:2011 "Вимоги до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту".
Підсумовуючи вищевикладене, органи оцінки відповідності які мають право оцінювати відповідність системи менеджменту учасників вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 проходять відповідну акредитацію органом з оцінки відповідності. З метою підтвердження правомочності видачі сертифікату на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 органом з оцінки відповідності, Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі пропозиції відповідної сфери акредитації. Правомочність даної вимоги підтверджується рішення Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель №10533-р/пк-пз від 13.05.2021. Тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема у відповідності до вимог статті 5 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000088 ● 829554770c804925a12b68fb926eb587
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2021-10-23-002905-a 23.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-14 16:00:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту шляхопроводу через залізничі колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області; 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-23-002905-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 16:50:54
Про надання пояснень по моніторингу UA-M-2022-01-11-000088
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі відкоригованої ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» кошторисної частини проектної документації по робочому проекту «Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничні колдії по вул. Онікієнка Олега в м Бровари Київської області. Коригування», експертний звіт № 10-0378-21 від 21 травня 2021 року виданий ДП «Державний науково – дослідний та проектно - вишукувальний інститут «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», що додається.
2. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва і становить 88 600 657,00 грн.
3. Розмір бюджетного призначення на закупівлю, визначено Рішенням БМР від 24.12.2020 року № 2128-89-07 «Про бюджет Броварської територіальної громади на 2021 рік» (зі змінами).
4. На виконання заходів Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально культурного призначення Броварської територіальної громади на 21019-2023 роки затвердженої рішенням БМР БР КО від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (із змінами та доповненнями) Рішенням виконавчого комітету БМР від 19.01.2021 року № 41 (із змінами та доповненнями) затверджено «Перелік об’єктів, які підлягають новому будівництву, реконструкції та капітальному ремонту в 2021 році» .
Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті БМР.
Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2023 роки, яка затверджена рішенням БМР від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами) та доповненнями, а також Рішення виконавчого комітету БМР «Про бюджет Броварської територіальної громади на 2021 рік» від 24.12.2020 № 2128-89-07 та зміни до нього оприлюднені на сайті БМР brovary-rada.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» |
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
82 890 563,46
UAH з ПДВ
|
82 890 563,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112» #22202218 |
Переможець |
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 11:36
|
КБ-3 Кап.ремонт шляхопроводу.pdf | укладений |
23 вересня 2024 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2024 10:21
|
ДУ _8 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2024 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:09
|
ДУ _7 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 08:45
|
ДУ _6 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2023 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 08:58
|
ДУ _5 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
17 березня 2023 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2023 11:21
|
ДУ _4 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2023 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2022 15:22
|
ДУ _3 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2022 09:04
|
ДУ _2 до дог _3-22.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2022 08:55
|
ДУ _1 до Дог _ 3-22.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2022 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 13:32
|
Дог _3-22 від 13.01.22.pdf | укладений |
13 січня 2022 13:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничі колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області; 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. | 1 | роб |
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено суми фінансувння на 2022 та 2023 роки відповідно до рішення Броварської міської ради БР КО від 11.10.2022 року №844-34-08 |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначено суми фінансування на 2022 рік та 2023 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в суми фінансування на 2022 рік та 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в банківські реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно рішення БМР від 27.07.2023 року №1254-52-08 збільшено фінансування на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узвязку із закінченням бюджетного року внесені відповідні зміни в Договір та Додатки до нього (Додаток 2 "Календарний графік виконання робіт", Додаток 3 "Графік фінансування") |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів робіт за результатом коригування проектної документації по об`єкту. |
Номер договору про закупівлю: | 3/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт шляхопроводу через залізничі колії по вул. Онікієнка Олега в м. Бровари Київської області; 45221000-2 - Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. | 1 |
69 066 274,32
UAH з ПДВ
|