Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БЕНЗИН А-95 в талонах (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти (09132000-3 Бензин))
Очікувана вартість
1 474 473,00 UAH
UA-2024-04-08-007498-a ● dd8ec4ae6e634d09b377881028fb6717
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Пристолична сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04527520 |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Контактна особа: |
Гольоса Юлія Олександрівна +380459535164 zakupka_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:23 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:23 |
Очікувана вартість: | 1 474 473,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 372,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Поділ на лоти не передбачається.
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27300 літр
БЕНЗИН А-95 в талонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Бориспільський район, здійснення заправки транспортних засобів Замовника за наданими талонами відбувається за місцем знаходження АЗС учасника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 14:24 |
Тендерна документація_закупівля бензину.pdf | |
08 квітня 2024 14:24 |
Додаток_4 Проєкт договору_бензин в талонах.pdf | |
08 квітня 2024 14:24 |
Додаток_2_Пункт 47 Особливостей.pdf | |
08 квітня 2024 14:24 |
Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.pdf | |
08 квітня 2024 14:24 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги щодо наявності досвіду виконання анлогічних договорів
Дата подання: 09 квітня 2024 15:35
Дата відповіді: 10 квітня 2024 11:44
Добрий день!
Звертаємося до Уповноваженої особи Замовника з проханням внести зміни до вимог тендерної документації Додаток №1 щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), а саме :
1) п."1.2.Для підтвердження інформації, наведеної удовідці, учасник має надати копію не менше 2 (двох) аналогічнихдоговорів, виконаних в 2022-2023 роках, з усіма додатками,специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повномуобсязі." викласти в наступній редакції :"1.2.Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше 2 (двох) аналогічнихдоговорів, виконаних за останні три роки , з усіма додатками,специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі." так як дана вимога є дискримінаційною і унеможливлює участь учасників у процедурі закупівлі які мають досвід виконання аналогічних договорів в інших роках ніж це передбачено документацією. 2) примітку "*Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться впублічному доступі, з обсягом постачання не менше 50% від очікуваноївартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладенийаналогічний договір." викласти в наступній редакції "*Аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти , укладеного із організацією/підприємством установою .", вищевказані вимоги є дискримінаційними та обмежують участь в закупівлі учасників, які мають досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. однак не за результатами процедур публічних закупівель ; конкретизація суми закупівель є також дискримінаційно. В ЗУ “Про публічні закупівлі” в ст. 22 п.4 чітко прописано “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників”, також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Просимо внести вищевказані зміни до вимог тендерної документації з урахуванням ЗУ стосовно того, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної у складі пропозиції Учасник має надати копію не менше 2 (двох) аналогічних договорів, виконаних в 2022-2023 роках, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасника щодо конкретного року виконання аналогічного договору, а навпаки розширив вимогу, включивши декілька років. Оскільки на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів потрібно надати саме виконаний договір, Замовник встановив вимогу щодо надання аналогічних договорів за 2022-2023 рік. Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. У випадку із предметом закупівлі такими документами мають бути видаткові накладні. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник зацікавлений в надійному постачальнику, який може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за останні роки, в тому числі в умовах воєнного стану, тому розширювати вимогу на попередні роки Замовник вважає недоцільним. 2024 рік не враховувався, оскільки договори на поставку палива є діючими, а не такими, що вже виконані.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу в підтвердженні цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Окрім того, Замовник у своїй Тендерній документації не обмежував Учасників в частині з якою саме організацією має бути укладений аналогічний договір. Замовник зазаначає, що аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти, укладеного із організацією підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться впублічному доступі, з обсягом постачання не менше 50% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір." Замовник вважає за доцільне включити вимогу щодо щодо надання посилання на публічне розміщення про укладений аналогічний договір, з метою перевірки надійності потенційного Учасника. Враховуючи безперебійну потребу Замовника в паливі, що вимагає наявність ресурсів для її виконання в Постачальника, наявність досвіду виконання саме договорів, укладених за результатами процедур закупівель, в тому числі з обсягом постачання не менше 50% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі є однією із обов'язкових вимог для підтвердження учасником наявності у нього досвіду, ресурсів та можливості виконання договору саме із Замовником.
Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону).
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Детально розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної у складі пропозиції Учасник має надати копію не менше 2 (двох) аналогічних договорів, виконаних в 2022-2023 роках, з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами до них та копіями документів, а саме видаткових накладних, що підтверджують їх виконання в повному обсязі.
Наголошуємо, що законодавство України не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель - потенційних переможців конкурсних торгів.
Зауважуємо, що відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник ніяким чином не обмежував Учасника щодо конкретного року виконання аналогічного договору, а навпаки розширив вимогу, включивши декілька років. Оскільки на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів потрібно надати саме виконаний договір, Замовник встановив вимогу щодо надання аналогічних договорів за 2022-2023 рік. Окремо хочемо звернути увагу на те, що п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону про закупівлі передбачає необхідність підтвердження саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому у кваліфікаційних вимогах Замовник і передбачає необхідність надання саме повністю виконаних аналогічних договорів з документами, що засвідчують факт його повного виконання. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. У випадку із предметом закупівлі такими документами мають бути видаткові накладні. Аналогічної думки притримується і Верховний суд в постанові від 09.08.2018 у справі №913/159/17. Зокрема в такій постанові Верховний суд виклав позицію, згідно з якою на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншим контрагентом, не підтверджує відповідний кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання.
Замовник зацікавлений в надійному постачальнику, який може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за останні роки, в тому числі в умовах воєнного стану, тому розширювати вимогу на попередні роки Замовник вважає недоцільним. 2024 рік не враховувався, оскільки договори на поставку палива є діючими, а не такими, що вже виконані.
Замовник вважає, що надав Учаснику альтернативу в підтвердженні цього кваліфікаційного критерію, а Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації.
Окрім того, Замовник у своїй Тендерній документації не обмежував Учасників в частині з якою саме організацією має бути укладений аналогічний договір. Замовник зазаначає, що аналогічним вважається договір на поставку товару за кодом ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти, укладеного із організацією підприємством/установою тощо за результатами електронних торгів та/або інформація про який знаходиться впублічному доступі, з обсягом постачання не менше 50% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір." Замовник вважає за доцільне включити вимогу щодо щодо надання посилання на публічне розміщення про укладений аналогічний договір, з метою перевірки надійності потенційного Учасника. Враховуючи безперебійну потребу Замовника в паливі, що вимагає наявність ресурсів для її виконання в Постачальника, наявність досвіду виконання саме договорів, укладених за результатами процедур закупівель, в тому числі з обсягом постачання не менше 50% від очікуваної вартості даної процедури закупівлі є однією із обов'язкових вимог для підтвердження учасником наявності у нього досвіду, ресурсів та можливості виконання договору саме із Замовником.
Учасник не аргументував причину неможливості надання у складі тендерної пропозиції документів, що вимагаються Додатком 1 до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене наголошуємо, що тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" |
1 425 060,00
UAH з ПДВ
|
1 416 870,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
1 458 000,00
UAH з ПДВ
|
1 424 787,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" #38927250 |
Відхилено |
1 416 870,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2024 10:21
|
|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
1 424 787,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 16:03
|
Платіжні інструкції | укладений |
20 травня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 11:45
|
Договір (коректний варіант) | укладений |
03 травня 2024 11:18
|
Договір | укладений |
03 травня 2024 09:16
|