Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківська обласна комплексна дитячо-юнацька спортивна школа із зимових видів спорту |
Код ЄДРПОУ: | 41828226 |
Місцезнаходження: | 78595, Україна , Івано-Франківська обл., Ворохта, Д.Галицького,буд.3 |
Контактна особа: |
Стефанюк Ігор Михайлович +380343441163 skivorohta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2020 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 13 жовтня 2020 14:26 |
Очікувана вартість: | 1 598 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 987,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37410000-5: Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2020 12:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2020 11:54 |
проект договору.docx | |
25 вересня 2020 11:54 |
ТД інвентар.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-06-000023 ● c9b179eb88fe4e14a334104eae2ea9a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2020 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
Від 06.11.2020 № 79
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.11.2020 №79
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2020-09-25-005416-a 25.09.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення по суті зауваження моніторингу 1.Щодо інформації про наявність чи відсутність заборгованості в учасника переможця процедури закупівлі - Відповідно до п.13 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Відповідно до ч.5 розділу ІІІ Тендерної документації «Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби». Замовником дотримано вимог чинного законодавства, шляхом перевірки інформації оприлюдненої на майданчику прозорро «26590002426097J1703102100000826611020202659.XML.p7s - Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості, Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.10.2020 10:01; Версія документу від: 21.10.2020 10:01». Відтак, в учасника переможця відсутня заборгованість, що підтверджено було відповідною інформацією протягом 10 днів з моменту визначення учасника переможцем торгів(оприлюднення повідомлення про намір укладення договору).Отже, результати моніторингу щодо виявлення порушення в цій частині є необґрунтованими та не відповідають дійсності. 2. Щодо зазначення в «Проекті договору» переліку змін його умов. Відповідно до п.1.5 проекту договору, що є частиною тендерної документації (Додаток 3) чітко визначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених ст..41 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак, у договорі визначено порядок внесення змін до істотних умов договору шляхом посилання на ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, результати моніторингу щодо виявлення порушення в цій частині є необґрунтованими та не відповідають дійсності. Замовником дотримано вимог чинного законодавства України щодо проведення процедури закупівлі та відсутні будь-які порушення.
2020-11-16 00:39:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 14:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ |
1 598 460,00
UAH з ПДВ
|
1 598 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНЕЧКО ЛЮБОВ ІВАНІВНА |
1 598 610,00
UAH з ПДВ
|
1 598 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРЕБ ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3618700978 |
Переможець |
1 598 460,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 18:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 18:33
|
додаток до ду.zip | зміни до договору |
09 листопада 2020 17:39
|
додаткова угода 1.jpg | зміни до договору |
09 листопада 2020 17:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 18:23
|
договір 8.pdf | укладений |
04 листопада 2020 15:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |