Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція очисних споруд КП «РВУВКГ» (коригування).
Очікувана вартість
36 104 180,40 UAH
UA-2020-08-10-002787-b dd3b77d46bf640e7b7d7cfbfa26a8da2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ладиченко Ганна Миколаївна

+380645371169 uzhkh@rmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального гоподарства
Код ЄДРПОУ: 05451233
Вебсайт: http://rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93011, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, площа Володимирська, 2
Контактна особа: Ладиченко Ганна Миколаївна
+380645371169
uzhkh@rmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 серпня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 23:59
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:31
Очікувана вартість: 36 104 180,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180 520,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111324.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція очисних споруд КП «РВУВКГ» (коригування) .
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м.Рубіжне, пл.Хіміків,2Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Згідно акту виконаних робіт Аванс 45 Робочі 10
Виконання робіт Згідно акту виконаних робіт Пiсляоплата 45 Робочі 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 14:52
300-2.rar
10 серпня 2020 14:52
300 -1 очисніе измененніе 18.03.2020.rar
10 серпня 2020 14:52
ЭМ 3.rar
10 серпня 2020 14:52
ЭМ 2.rar
10 серпня 2020 14:52
ЭМ 1.rar
10 серпня 2020 14:52
ПЗ изм 1.pdf
10 серпня 2020 14:52
300-ПЗ_ОВОС.pdf
10 серпня 2020 14:52
Экспертиза очистные.pdf
10 серпня 2020 14:52
ТД БХО в ПДФ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-10-002787-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:04
Неправомірне визнання переможця
Приватне підприємство «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» проаналізувало тендерну пропозицію учасника ТОВ "КСМ-ГРУП" щодо відповідності її тендерній документації та відмітило ряд зауважень та невідповідностей, які суперечать рішенню Замовника щодо визнання його переможцем процедури торгів, а саме: 1. Відповідно до пп.3 п.1 Розділу 3 Учасник в складі пропозиції має надати Свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів).
Учасником в складі пропозиції надано Витяг з реєстру платників ПДВ. В складі пропозиції інші документи та пояснення з підставами ненадання документів - відсутні.
2. відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова) згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.
Учасником в складі пропозиції надано «Тендерну пропозицію (цінову), в якій не зазначено розмір ПДВ.
3. Відповідно до п.2 Розділу 6 тендерної документації Учасник в складі пропозиції має надати окрему довідку про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника, яка буде визначена за результатом аукціону
Учасником в складі пропозиції зазначеної довідки не надано.
4. Відповідно до пп.5.3 п.5 Розділу 3 тендерної документації Учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору:
5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації.
5.3.2. Завірені копії підтверджуючих документів (договорів, актів виконаних робіт на всю суму договору, видаткових накладних тощо).
5.3.3. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт.

Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 (чотирьох) років.

Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях).
Учасником в складі пропозиції надано договір, який відповідно до умов тендерної документації не є аналогічним, оскільки предметом договору є: «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 листопада 2020 16:00
З метою надання пояснень по вимозі (скарзі) ПП «Ремводпласт Плюс» № ID: UA-2020-08-10-002787-b.c3 щодо результатів процедури закупівлі робіт за об’єктом «Реконструкція очисних споруд КП «РВУВКГ» (коригування)» (далі – Об’єкт) повідомляємо наступне.
До п. 1 щодо ненадання свідоцтва платника ПДВ зазначаємо, що учасником завантажено довідку про взяття на облік платника податку та витяг з реєстру податку на додану вартість. Враховуючи той факт, що надання зазначених довідок передбачають наявність ідентичної інформації, відповідне зауваження не є підтвердженням суттєвої помилки Учасника, оскільки не впливає на його кваліфікаційні критерії. Більш того, на сьогоднішній день реєстрація платників ПДВ здійснюється на підставі розділу V Податкового кодексу України (http://sfs.gov.ua/nk/rozdil-v--podatok-na-dodanu-vartist/) та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html).
Особі, що реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати ПДВ, який є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Особа є зареєстрованою платником ПДВ з відповідної дати реєстрації, внесеної до Реєстру платників податку на додану вартість.
Видача суб’єкту підприємницької діяльності свідоцтва платника ПДВ не передбачена у зв’язку зі скасуванням вказаного документа.

До п. 2 щодо подання Учасником в складі пропозиції «Тендерної пропозиції (цінової)», в якій не зазначено розмір ПДВ:
Згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Наведена сума пропозиції з ПДВ та без ПДВ. Розмір ПДВ вираховується як різниця між вартістю пропозиції без ПДВ та вартістю пропозиції з ПДВ. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.

До. п. 3 щодо необхідності подання учасником довідки про необхідність/відсутність необхідності нарахування податку на додану вартість до ціни пропозиції учасника зазначаємо, що відповідна вимога тендерної документації врахована у розділі VІ, де описується процедура результатів торгів та укладання договору, а не підготовка, подання та розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, згідно вимог Податкового кодексу України у вартості товарів, робіт і послуг встановлена необхідність нарахування податкових зобов’язань.

До п. 4 щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Тендерною документацією на закупівлю робіт за Об’єктом «передбачено, що «Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях)».
Учасником у складі тендерної документації для підтвердження досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, наданий договір підряду на виконання робіт «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації». Даним договором передбачено виконання комплексу робіт, серед яких є співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі. За даними роботами надані акти виконаних робіт та лист-відгук замовника щодо їх завершення та виконання, що свідчить про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Інші роботи, що не співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі, не враховувались, оскільки не є підтвердженням досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-10-002787-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 03 листопада 2020 13:38
Щодо визначення переможця
Щодо визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 16:15
З метою надання пояснень по вимозі (скарзі) ТОВ «Енергозберігаючі технології» № ID: UA-2020-08-10-002787-b.b4 щодо результатів процедури закупівлі робіт за об’єктом «Реконструкція очисних споруд КП «РВУВКГ» (коригування)» (далі – Об’єкт) повідомляємо наступне.
Щодо терміну видачі довідки з банку про відкриття рахунку зазначаємо, що тендерним комітетом дана довідка врахована, оскільки процедура закупівлі за Об’єктом оголошується вдруге за тих же умов, що і вперше. Учасник ТОВ «КСМ-ГРУП» також вдруге бере участь у тій самій закупівлі. Тендерним комітетом враховане відповідність обсягів матеріалів та робіт у пропозиції учасника технічному завданню, чого не було у пропозиції ТОВ «Енергозберігаючі технології». У зв’язку зі стислими термінами реалізації проекту по даному Об’єкту дана невідповідність врахована як несуттєва.
Щодо гарантійного строку на виконані роботи зазначаємо, що тендерною документацією не визначено вимоги щодо конкретної тривалості гарантійних зобов’язань за виконані роботи.
Щодо врахування всіх витрат в ціну пропозиції роз’яснюємо наступне: згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.
Щодо довідки про необхідність нарахування ПДВ роз’яснюємо: згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю робіт по Об’єкту учасником подається «Заповнена тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно з Додатком 1 та завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою». Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» повністю витримана форма тендерної пропозиції, наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Наведена сума пропозиції з ПДВ та без ПДВ. Розмір ПДВ вираховується як різниця між вартістю пропозиції без ПДВ та вартістю пропозиції з ПДВ. В даному випадку є невідповідність в умовах тендерної документації, а саме у р. ІІІ та р. V, проте в обох розділах наведена вимога щодо необхідності дотримання форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником ТОВ «КСМ-ГРУП» зазначена вимога виконана.
Щодо надання окремої довідки повноваження посадової особи учаника на підписання договору зазначаємо, що у складі тендерної пропозицій учасника ТОВ «КСМ-ГРУП» подані всі необхідні документи, що уповноважують посадову особу на підписання договору. Більш того, відповідна вимога тендерної документації врахована у розділі VІ, де описується процедура результатів торгів та укладання договору, а не підготовка, подання та розгляд тендерних пропозицій.
Щодо ненадання свідоцтва платника ПДВ зазначаємо, що учасником завантажено довідку про взяття на облік платника податку та витяг з реєстру податку на додану вартість. Враховуючи той факт, що надання зазначених довідок передбачають наявність ідентичної інформації, відповідне зауваження не є підтвердженням суттєвої помилки Учасника, оскільки не впливає на його кваліфікаційні критерії. Більш того, на сьогоднішній день реєстрація платників ПДВ здійснюється на підставі розділу V Податкового кодексу України (http://sfs.gov.ua/nk/rozdil-v--podatok-na-dodanu-vartist/) та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, що затверджене Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130 (http://sfs.gov.ua/yuridichnim-osobam/derjavna-reestratsiya-ta-obl/normativno-pravovi-akti/67941.html).
Особі, що реєструється як платник ПДВ, присвоюється індивідуальний податковий номер, який використовується для сплати ПДВ, який є єдиним для всього інформаційного простору України і зберігається за платником ПДВ до моменту анулювання реєстрації платника ПДВ.
Особа є зареєстрованою платником ПДВ з відповідної дати реєстрації, внесеної до Реєстру платників податку на додану вартість.
Видача суб’єкту підприємницької діяльності свідоцтва платника ПДВ не передбачена у зв’язку зі скасуванням вказаного документа.
Щодо досвіду виконання аналогічних договорів.
Тендерною документацією на закупівлю робіт за Об’єктом «передбачено, що «Під аналогічними розуміються договори будівництва, реконструкції, капітального ремонту об'єктів співставні за складом та характером робіт (роботи на очисних спорудах, колекторах, дренажних системах, зливових каналізаціях)».
Учасником у складі тендерної документації для підтвердження досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі, наданий договір підряду на виконання робіт «Удосконалення процесу видалення органічних сполук і підвищення енергетичної ефективності Бортницької станції аерації». Даним договором передбачено виконання комплексу робіт, серед яких є співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі. За даними роботами надані акти виконаних робіт та лист-відгук замовника щодо їх завершення та виконання, що свідчить про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Інші роботи, що не співставні за складом та характером робіт з предметом закупівлі, не враховувались, оскільки не є підтвердженням досвіду виконання робіт, які є предметом закупівлі.

Документи подані скаржником

29 жовтня 2020 10:03
Вимога Рубіжне.pdf

Документи

06 листопада 2020 15:59
відповідь на скаргу

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 13:38
вимога.docx
03 листопада 2020 13:38
вимога.docx.p7s

Документи

09 листопада 2020 16:15
відповідь на скаргу

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-10-002787-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
рисм
вапвап
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-08-10-002787-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:31862999
Дата подання: 24 вересня 2020 15:31
Скарга на рішення замовника, яке порушує принципи здійснення закупівель та охоронювані законом інтереси скаржника
у додатку до скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 20:29
рішення від 28.09.2020 № 18154 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 20:28
рішення від 07.10.2020 № 18856 .pdf
Дата публікації: 12 жовтня 2020 20:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Результат рішення №21364-р/пк-пз від 17.11.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель , щодо розгляду скарги приватного підприємства "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" від 05 листопада 2020 № UA-2020-08-10-002787-b.a5 взятий до уваги та виконання управлінням житлово-комунального господарства Рубіжанської міської ради. Голова тендерного комітету Денис Жердєв
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 16:21
Номер скарги: UA-2020-08-10-002787-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 05 листопада 2020 16:47
Неправомірне визнання переможця
Детальна інформація викладена в документі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 00:21
рішення від 09.11.2020 №20716 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 00:21
рішення від 17.11.2020 №21364.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 19:28

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

05 листопада 2020 16:05
скарга Рубіжне.PDF

Документи подані замовником

13 листопада 2020 11:49
додатки до пояснень

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2020 19:28
рішення від 17.11.2020 №21364.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-01-000025 ● dab4909b43584e8184278c0048f2b93a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2021 17:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2021 № 143
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.04.2021 №143

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-08-10-002787-b 10.08.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу учасника установлено порушення вимог частини четвертої статті 33 Закону № 922)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ" 34 494 998,70
UAH з ПДВ
33 228 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 35 300 000,00
UAH з ПДВ
33 229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КСМ-ГРУП 36 054 650,52
UAH з ПДВ
33 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 18:37
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:19
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:19
9. Пакти про згоду.pdf
26 серпня 2020 18:19
7.3 Календарний графік.pdf
26 серпня 2020 18:19
7.2 Кошторис.rar
26 серпня 2020 18:19
7.2 Кошторис.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:19
7.2 Кошторис.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.5 Листи відгуки.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.4 Договір.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.3 Договір.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.2.2 Акти.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.2.1 Договір.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.9 АКТ 3.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.8 АКТ 2.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.7 АКТ 1.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.4 Додаткова угода 3.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.3 Додаткова угода 2.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.2 Додаткова угода 1.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.11 АКТ 5.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.10 АКТ 4.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.3.1.1 Договір.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.2 Працівники.pdf
26 серпня 2020 18:19
4.1 МТБ.pdf
26 серпня 2020 18:19
2.2 Витяг з ЄДР.pdf
26 серпня 2020 18:19
10. Інші документи.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:05
Довідка фіз. особа.zip
14 вересня 2020 16:05
Довідка юр. особа.zip
14 вересня 2020 16:05
довідка про банкрутство.pdf
26 серпня 2020 16:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:45
43.2 лист-пояснення.PDF
26 серпня 2020 16:45
38 пакт погодження.PDF
26 серпня 2020 16:45
39 Ліцензія.PDF
26 серпня 2020 16:45
44 довідка з банку.pdf
26 серпня 2020 16:45
32 локальний кошторис.PDF
26 серпня 2020 16:45
23 відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 серпня 2020 16:45
24 тендерна пропозиція.PDF
26 серпня 2020 16:45
19 довідка про санкції.pdf
26 серпня 2020 16:45
18 ст. 17 про банкрутство.pdf
26 серпня 2020 16:45
37 пакт погодження.PDF
26 серпня 2020 16:45
8.4 лист-пояснення.pdf
26 серпня 2020 16:45
3 Статут та опис.pdf
26 серпня 2020 16:45
4 Витяг з ПДВ 17.08.2020р..pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:54
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:49
Довідки
04 листопада 2020 18:36
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:33
Документи переможця
04 листопада 2020 18:15
Електронний підпис
26 серпня 2020 22:51
Електронний підпис
26 серпня 2020 22:47
85.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
84.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
83.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
82.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
81.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
Кошторис.imd
26 серпня 2020 22:47
80.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
Банківська гарантія.zip
26 серпня 2020 22:47
35.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
79.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
78.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
89.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
34.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
77.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
88.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
33.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
76.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
87.001.pdf
26 серпня 2020 22:47
75.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
86.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
32.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
60.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
31.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
59.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
74.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
58.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
30.001.PDF
26 серпня 2020 22:47
73.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
57.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
29.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
28.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
56.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
27.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
55.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
54.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
26.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
53.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
25.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
24.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
52.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
23.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
51.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
22.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
50.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
72.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
71.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
70.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
69.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
49.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
21.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
68.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
48.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
67.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
47.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
66.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
20.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
65.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
46.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
64.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
45.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
63.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
44.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
62.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
43.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
61.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
42.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
41.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
40.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
39.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
19.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
38.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
37.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
36.001.PDF
26 серпня 2020 22:46
18.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
17.001.pdf
26 серпня 2020 22:46
16.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
15.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
14.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
13.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
12.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
11.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
10.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
9.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
8.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
7.001.PDF
26 серпня 2020 22:45
6.001.PDF
26 серпня 2020 22:45
5.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
4.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
3.001.pdf
26 серпня 2020 22:45
2.001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ КСМ-ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
Рішення скасоване 33 228 999,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:22
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Рішення скасоване 33 229 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 15:22
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#31862999
Відхилено 33 228 999,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 09:11
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 33 229 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 10:17
ТОВ КСМ-ГРУП
#35508002
Переможець 33 330 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:00

Документи

20 жовтня 2020 09:10
Електронний підпис

Документи

22 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КСМ-ГРУП
#35508002
33 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 08:26
Допка по БХО.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 08:24
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:32
Договір зміни до договору
02 грудня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: LG03_08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML