Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Ремонт систем регулювання паливного газу ГПА-Ц-6,3С КС Диканька)
Очікувана вартість
4 628 600,00 UAH
UA-2024-03-06-008512-a ● dd38052b92834a55ae9558a7df47a89d
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ажгіреєва Олена Вадимівна 380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2024 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 4 628 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 286,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відповідно до п.4.10 ТД та додатку 6.1. до ТД |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 138000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відповідно до п.4.11 ТД та додатку 6.2. до ТД |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-17-006698-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ремонт систем регулювання паливного газу ГПА-Ц-6,3С КС Диканька (50530000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2024
—
25 травня 2025
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | з моменту прийняття Робіт, що підтверджується актами приймання виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_1.1 Гарантійний лист.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_6.2_Вимоги до забезпечення виконання договору.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_5_Форма оцінки відповідності.pdf | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_6.1_Вимоги до банківської гарантії тендерного забезпечення.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Тендерна документація.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_4_Проєкт договору.docx | |
06 березня 2024 14:30 |
24-3043_Додаток_1_Технічні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 07 березня 2024 13:23
Дата відповіді: 08 березня 2024 14:43
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас із проханням надати відповіді та коментарі на наші запитання щодо проекту договору та внести відповідні зміни до вказаних положень.
Пункт 3.3 Що саме вважати моментом прийняття робіт? Підписання акту приймання виконаних робіт? Чи є «акт приймання виконаних робіт» та Акт про завершення виконання робіт» одним і тим самим документом? Якщо так, то необхідно прописати одне найменування. Якщо різні, то що саме вони регламентують та який з них є підставою для оплати?
Пункт 3.4 Дуже часто відбувається збільшення вартості матеріалів, тому зазначення що ціна є твердою (п.3.2.) та цей пункт роблять неможливим перегляд ціни через збільшення вартості матеріалів. З метою уникнення настання несприятливих наслідків, або недоотримання коштів, вартість робіт має буте чітко визначено з урахуванням зазначеного.
Пункт 5.1 Див. коментар до пункту.3.3., в сукупності з п.4.4. та п.5.1 акт приймання виконаних робіт та акт про завершення виконання робіт.
Пункт 5.2 З даного пункту вбачається, що строк розгляду акту приймання виконаних робіт, входить до загального строку виконання робіт. Отже, реальний строк виконання робіт зменшується на даний строк (5-7 календарних днів). За такого строки виконання робіт, передбачені в п.4.1. є занадто короткими і підлягають збільшенню на строк розгляду даного акту.
Пункт 6.1 Доповнити пункт умовами про те, що в разі затримки у наданні доступу на Об’єкт, строки виконання робіт мають бути збільшеними на відповідний період.
Пункт 6.21 Зауваження аналогічні по п.3.3, п.4.4, п.5.1.
Пункт 7.4.3 Дуже довгий строк повідомлення, приймаючи до уваги п.4.1., і п.5.2., виходить що виконати роботи необхідно буде за 3 дні.
Пункт 8.3 Необхідно передбачити чіткі умови та строки погодження з боку Замовника субпідрядників. Враховуючи неврегульованість даного питання, Замовник може тримати у себе погодження або навіть не надати на нього відповідь, за такого залучення субпідрядника (за необхідності) буде неможливе.
Пункт 9.1 видалити абзац «Сторони погоджуються, що оскільки відносини між ними, врегульовані цим Договором, виникли під час дії воєнного стану на території України, воєнний стан не може бути надзвичайною та невідворотною обставиною (форс-мажорною обставиною), що об’єктивно унеможливлює виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору.».
Пункти 11.2.3, 11.2.4, 11.2.5, 11.2.6, 11.2.7 видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони).
Пункт 11.8 Передбачити загальний розмір відповідальності у розмірі подвійної облікової ставки НБУ.
Пункт 11.9 Передбачити розмір відсотків 3%.
Пункт 11.10.1 Видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Пункт 3.3 Що саме вважати моментом прийняття робіт? Підписання акту приймання виконаних робіт? Чи є «акт приймання виконаних робіт» та Акт про завершення виконання робіт» одним і тим самим документом? Якщо так, то необхідно прописати одне найменування. Якщо різні, то що саме вони регламентують та який з них є підставою для оплати?
Відповідь: Моментом прийняття робіт з ремонту системи регулювання паливного газу конкретного ГПА є підписання акту виконаних робіт. Акт про завершення робіт фіксує завершення (в повному обсязі) виконання робіт за договором – тобто завершення ремонту систем регулювання паливного газу всіх ГПА.
2. Пункт 3.4 Дуже часто відбувається збільшення вартості матеріалів, тому зазначення що ціна є твердою (п.3.2.) та цей пункт роблять неможливим перегляд ціни через збільшення вартості матеріалів. З метою уникнення настання несприятливих наслідків, або недоотримання коштів, вартість робіт має буте чітко визначено з урахуванням зазначеного.
Відповідь: Звертаємо увагу, що зазначена закупівля є публічною закупівлею, що проводиться відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, та не передбачає зміну істотних умов договору (в тому числі ціни договору) після його підписання, крім випадків передбачених ст. 41 Закону.
3. Пункт 5.1 Див. коментар до пункту.3.3., в сукупності з п.4.4. та п.5.1 акт приймання виконаних робіт та акт про завершення виконання робіт.
Відповідь: дивись відповідь на питання по пункту 3.3 договору
4. Пункт 5.2 З даного пункту вбачається, що строк розгляду акту приймання виконаних робіт, входить до загального строку виконання робіт. Отже, реальний строк виконання робіт зменшується на даний строк (5-7 календарних днів). За такого строки виконання робіт, передбачені в п.4.1. є занадто короткими і підлягають збільшенню на строк розгляду даного акту.
Відповідь: зазначене питання потребує додаткового опрацювання, за результатом якого, в разі необхідності, в договір будуть внесені зміни.
5. Пункт 6.1 Доповнити пункт умовами про те, що в разі затримки у наданні доступу на Об’єкт, строки виконання робіт мають бути збільшеними на відповідний період.
Відповідь: відповідно до пункту 7.3.3 заява на отримання Допуску має бути подана Підрядником протягом 5 робочих днів після підписання договору, та не впливає на строк виконання робіт (строк виконання передбачено в додатку 3 до Договору, з моменту підписання Сторонами Акту здавання-приймання обладнання в ремонт). З огляду на наведене, внесення в договір запропонованих змін є недоцільним.
6. Пункт 6.21 Зауваження аналогічні по п.3.3, п.4.4, п.5.1.
Відповідь: положення пункту 6.21 містить умови, за якими Замовник надає Підряднику вантажопідйомні механізми, вантажозахватні пристосування, забезпечення електроенергією, стисненим повітрям, освітленням, в тому числі посилання на пункт 6.20, яким передбачено необхідність отримання відповідного погодження.
7. Пункт 7.4.3 Дуже довгий строк повідомлення, приймаючи до уваги п.4.1., і п.5.2., виходить що виконати роботи необхідно буде за 3 дні.
Відповідь: положення пункту 7.4.3 стосуються виконання зобов’язань в цілому за договором.
8. Пункт 8.3 Необхідно передбачити чіткі умови та строки погодження з боку Замовника субпідрядників. Враховуючи неврегульованість даного питання, Замовник може тримати у себе погодження або навіть не надати на нього відповідь, за такого залучення субпідрядника (за необхідності) буде неможливе.
Відповідь: для погодження субпідрядника пунктом 8.2 передбачено строк в 30 календарних днів. Зазначений строк сформовано, виходячи із загальної практики таких погоджень, в тому числі з боку персоналу ТОВ «Оператор ГТС України» та є цілком достатнім.
9. Пункт 9.1 видалити абзац «Сторони погоджуються, що оскільки відносини між ними, врегульовані цим Договором, виникли під час дії воєнного стану на території України, воєнний стан не може бути надзвичайною та невідворотною обставиною (форс-мажорною обставиною), що об’єктивно унеможливлює виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору.».
Відповідь: пунктом 9.3 визначено, що настання обставин непереборної сили має бути підтверджене документом (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або уповноваженої нею регіональної торгово-промислової палати.
10. Пункти 11.2.3, 11.2.4, 11.2.5, 11.2.6, 11.2.7 видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони).
Відповідь: вимоги зазначених пунктів відповідають вимогам чинного законодавства.
11. «Пункт 11.8 Передбачити загальний розмір відповідальності у розмірі подвійної облікової ставки НБУ. Пункт 11.9 Передбачити розмір відсотків 3%.» та «Пункт 11.10.1 Видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони)».
Відповідь: Принцип свободи договору, згідно ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України, в процесі укладення договору в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
Відповідь: Моментом прийняття робіт з ремонту системи регулювання паливного газу конкретного ГПА є підписання акту виконаних робіт. Акт про завершення робіт фіксує завершення (в повному обсязі) виконання робіт за договором – тобто завершення ремонту систем регулювання паливного газу всіх ГПА.
2. Пункт 3.4 Дуже часто відбувається збільшення вартості матеріалів, тому зазначення що ціна є твердою (п.3.2.) та цей пункт роблять неможливим перегляд ціни через збільшення вартості матеріалів. З метою уникнення настання несприятливих наслідків, або недоотримання коштів, вартість робіт має буте чітко визначено з урахуванням зазначеного.
Відповідь: Звертаємо увагу, що зазначена закупівля є публічною закупівлею, що проводиться відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, та не передбачає зміну істотних умов договору (в тому числі ціни договору) після його підписання, крім випадків передбачених ст. 41 Закону.
3. Пункт 5.1 Див. коментар до пункту.3.3., в сукупності з п.4.4. та п.5.1 акт приймання виконаних робіт та акт про завершення виконання робіт.
Відповідь: дивись відповідь на питання по пункту 3.3 договору
4. Пункт 5.2 З даного пункту вбачається, що строк розгляду акту приймання виконаних робіт, входить до загального строку виконання робіт. Отже, реальний строк виконання робіт зменшується на даний строк (5-7 календарних днів). За такого строки виконання робіт, передбачені в п.4.1. є занадто короткими і підлягають збільшенню на строк розгляду даного акту.
Відповідь: зазначене питання потребує додаткового опрацювання, за результатом якого, в разі необхідності, в договір будуть внесені зміни.
5. Пункт 6.1 Доповнити пункт умовами про те, що в разі затримки у наданні доступу на Об’єкт, строки виконання робіт мають бути збільшеними на відповідний період.
Відповідь: відповідно до пункту 7.3.3 заява на отримання Допуску має бути подана Підрядником протягом 5 робочих днів після підписання договору, та не впливає на строк виконання робіт (строк виконання передбачено в додатку 3 до Договору, з моменту підписання Сторонами Акту здавання-приймання обладнання в ремонт). З огляду на наведене, внесення в договір запропонованих змін є недоцільним.
6. Пункт 6.21 Зауваження аналогічні по п.3.3, п.4.4, п.5.1.
Відповідь: положення пункту 6.21 містить умови, за якими Замовник надає Підряднику вантажопідйомні механізми, вантажозахватні пристосування, забезпечення електроенергією, стисненим повітрям, освітленням, в тому числі посилання на пункт 6.20, яким передбачено необхідність отримання відповідного погодження.
7. Пункт 7.4.3 Дуже довгий строк повідомлення, приймаючи до уваги п.4.1., і п.5.2., виходить що виконати роботи необхідно буде за 3 дні.
Відповідь: положення пункту 7.4.3 стосуються виконання зобов’язань в цілому за договором.
8. Пункт 8.3 Необхідно передбачити чіткі умови та строки погодження з боку Замовника субпідрядників. Враховуючи неврегульованість даного питання, Замовник може тримати у себе погодження або навіть не надати на нього відповідь, за такого залучення субпідрядника (за необхідності) буде неможливе.
Відповідь: для погодження субпідрядника пунктом 8.2 передбачено строк в 30 календарних днів. Зазначений строк сформовано, виходячи із загальної практики таких погоджень, в тому числі з боку персоналу ТОВ «Оператор ГТС України» та є цілком достатнім.
9. Пункт 9.1 видалити абзац «Сторони погоджуються, що оскільки відносини між ними, врегульовані цим Договором, виникли під час дії воєнного стану на території України, воєнний стан не може бути надзвичайною та невідворотною обставиною (форс-мажорною обставиною), що об’єктивно унеможливлює виконання зобов’язань, передбачених умовами Договору.».
Відповідь: пунктом 9.3 визначено, що настання обставин непереборної сили має бути підтверджене документом (сертифікатом) Торгово-промислової палати України або уповноваженої нею регіональної торгово-промислової палати.
10. Пункти 11.2.3, 11.2.4, 11.2.5, 11.2.6, 11.2.7 видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони).
Відповідь: вимоги зазначених пунктів відповідають вимогам чинного законодавства.
11. «Пункт 11.8 Передбачити загальний розмір відповідальності у розмірі подвійної облікової ставки НБУ. Пункт 11.9 Передбачити розмір відсотків 3%.» та «Пункт 11.10.1 Видалити (невиконання або неналежне виконання повинно бути підтверджено в судовому порядку, а не є безумовним за рішенням однієї сторони)».
Відповідь: Принцип свободи договору, згідно ст. ст. 3, 6, 627, 628 ЦК України, в процесі укладення договору в тому числі за результатами процедури закупівлі є визначальним та полягає у наданні Замовнику права на власний розсуд реалізувати можливість, зокрема визначити зміст договору, враховуючи при цьому обмеження щодо окремих положень договору, встановлені законом.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій