Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги віртуального хмарного датацентру (Код ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних)
Очікувана вартість
51 078,48 UAH
UA-2023-03-11-000248-a dd28de526ae340dfb97df86a0e5b5df8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Старук-Осадча Євгенія Олександрівна

+380687314114 jane.staruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 березня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обухівська районна державна адміністрація Київської області
Код ЄДРПОУ: 04054725
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул.Малишка 10
Контактна особа: Старук-Осадча Євгенія Олександрівна
+380687314114
jane.staruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги віртуального хмарного датацентру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Малишка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 березня 2023 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТЕ МЕДІАМ"
#37815293
Переможець 51 078,48
UAH з ПДВ
11 березня 2023 16:27

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 11:00
Електронний підпис укладений
14 червня 2023 19:15
Додаткова угода _ 1.pdf зміни до договору
14 червня 2023 19:13
Договір № Х-2023-0045/8 укладений
11 березня 2023 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною банківських реквізитів Виконавця, Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до розділу 13 Договору в чатсині реквізитів Виконавця.
Номер договору про закупівлю: Договір № Х-2023-0045/8
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 51 078,48
UAH (в тому числі ПДВ 8 513,08 UAH)