Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОСІВСЬКА МІСЬКА РАДА КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04054228 |
Місцезнаходження: | 78600, Україна , Івано-Франківська обл., Косів, МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 11 |
Контактна особа: |
Андріюк Василь Лук'янович 380931263920 budkosivmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
16 листопада 2023 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 09:31 |
Обгрунтування.pdf | |
16 листопада 2023 09:31 |
Тендерна документацiя.doc | |
16 листопада 2023 09:31 |
Проект Договору.doc | |
16 листопада 2023 09:31 |
UA-2023-11-06-003715-a-report (1).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000008 ● 08dfcf10f71a42ab895eace42d0df43d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 11:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 №91-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.12.2023 № 91-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-11-16-000572-a 16.11.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 10:44:27
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-16-000572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
2. На підставі яких законодавчих актів Замовником включено виготовлення проектно-кошторисної документації до предмету закупівлі «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) за кодом ДК 021:2015: 45215215-7 — Будівництво дитячих будинків-інтернатів?
3. Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «Код груп» (код ЄДРПОУ 40018008), з яким укладений договір від 16.11.2023 №171 без використання електронної системи закупівель?
4. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Просимо надати документи, що підтверджують відповідність ТОВ «Код груп» вимогам визначеним в тендерній документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 08.11.2023 №29?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 11:39:10
Про надання пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26.12.2023р. UA-M-2023-12-26-000008) процедури закупівлі «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) з очікуваною вартістю 20 346 205,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-000572-a, повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектної документації (реєстраційний номер проектної документації PD01:9410-8959-1879-4432), яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (реєстраційний номер EX01:6761-5686-3316-1465 та номер експертного звіту ІФ/028-0208-23/МН/КШ від 06 вересня 2023). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва. (Додаток Зведений кошторис та експертний звіт).
2.Назву предмета закупівлі «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) проведено у відповідності до назви виготовленої проектно – кошторисної документації.
До предмету закупівлі «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) виготовлення проектно -кошторисної документації не включено. Закупівлю робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району» проведено без використання електронної системи (Закупівля: UA-2023-10-18-003166-a ), також повідомляємо, що згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва кошторисно вартість будівництва становить 21 007 578,00 гривень, а закупівлю проведено на 20 346 205,00 гривень, тобто до предмету закупівлі не включено вартість виготовлення проектно кошторисної документації.
3. Отримавши комерційні пропозиції від двох організацій щодо виконання таких робіт. А саме від: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Промбудсервіс-Косів», 2.ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОД ГРУП» оцінку можливих потенційних виконавців робіт здійснено за критерієм ЦІНА. (Додаток порівняльна таблиця).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-01-02 12:06:54
Про бюджетні призначення
- Рішення від 21.12.2023 №2390.pdf
- Рішення від 24.11.2023 №67-34.pdf
- Рішенняі від 23.02.2023 №2133.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-05 10:31:00
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-16-000572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Згідно з відповіддю Замовника на пояснення від 02.01.2024 ним отримано дві комерційні пропозиції, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі від організацій: ТОВ «Промбудсервіс-Косів» та ТОВ «Код груп».
Просимо надати комерційні пропозиції вищезазначених організацій.
2. Також повторно просимо надати документи, що підтверджують відповідність ТОВ «Код груп» вимогам визначеним в тендерній документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 08.11.2023 №29, оскільки відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-10 16:38:45
Про надання пояснення
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу від 05.01.2024 процедури закупівлі «Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) з очікуваною вартістю 20 346 205,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-16-000572-a:
1. надаємо копії комарційних пропозицій ТзОВ "Код Груп" так ТзОВ "Промбудсервіс - Косів"
2. надаємо копії документів, що підтверджують відповідність ТОВ «Код груп» вимогам визначеним в тендерній документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 08.11.2023 №29
- Цінова пропозиція код Груп.pdf
- Цінова прпопозиція Промбудсервіс-Косів.pdf
- відомості про учасника (9) (1).docx
- Гарантійний лист витрати.docx
- Гарантійний лист на вивіз сміття.docx
- довідка абз 14 п.47 (1).docx
- довідка про захист довкілля яворів.docx
- довідка субпідрядника (1).docx
- Довідка щодо право підпису та установчі документи (6) (1).docx
- досвід таблиця (4).docx
- Лист. про пог. з проєктом договору.docx
- Лист-згода.docx
- Лист-підвердження на зрозумілість інформації.docx
- Працівники (таблиця) (3).docx
- Ліцензія_Дозвіл.pdf
- трудові книжки та накази по працівниках.pdf
- Працівники (таблиця) (3).docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу встановлені порушення пункту 84 Постанови №668, зокрема не внесені зміни до Додатку 3 «Плану фінансування робіт» до Договору враховано, прийнято до відома, щодо недопущення зазначеного порушення в майбутньому.
2024-01-23 08:04:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання додаткових угод встановлено порушення пункту 84 Постанови №668.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Код груп» #40018008 |
Переможець |
20 346 205,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:01
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:51
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
16 листопада 2023 16:42
|
План фінансування.pdf | укладений |
16 листопада 2023 16:37
|
Календарний графік.pdf | укладений |
16 листопада 2023 16:35
|
Договір №171.pdf | укладений |
16 листопада 2023 16:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) | 1 | роботи |
20 346 205,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі на 2023рік , зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 171 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Нове будівництво пришкільного пансіону (інтернату) Яворівського ліцею «Гуцульщина» в с. Яворів Косівського району (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації) | 1 | роботи |
20 346 205,00
UAH з ПДВ
|