Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкції та їх частини
Очікувана вартість
297 000,00 UAH
UA-2023-09-29-008919-a ● dccd786e3f64439ab6e921995515aef6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 39618372 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. ТРОЇЦЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Ірина Борисова +380459761564 uzhkh_irpin_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 297 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Придбання автобусної зупинки на вул. Северинівська в м. Ірпінь, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок
1 штуки
Придбання автобусної зупинки на вул. Гостомельське шосе в м. Ірпінь, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок
1 штуки
Придбання автобусної зупинки на вул. Соборна в м. Ірпінь, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08200, Україна, Київська область, м. Іріпнь, вул. Троїцька, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44212321-5 — Навіси для автобусних зупинок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2023 12:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2023 12:41 |
Протокол зміни.docx | |
06 жовтня 2023 12:41 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx | |
06 жовтня 2023 12:41 |
Зміни до ТД.docx | |
06 жовтня 2023 12:41 |
ТД редакція 06.10.23.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
Оголошення нова редакція.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
ТД нова редакція.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
Додаток 3 нова редакція.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
Протокол вимога та зміни.docx | |
05 жовтня 2023 13:17 |
Зміни до ТД.docx | |
02 жовтня 2023 14:02 |
Протокол зміни.docx | |
02 жовтня 2023 14:02 |
Зміни до ТД.docx | |
02 жовтня 2023 14:02 |
ТД нова редакція 2.docx | |
02 жовтня 2023 14:02 |
Оголошення нова редакція.docx | |
29 вересня 2023 15:36 |
ДОДАТОК 1.docx | |
29 вересня 2023 15:36 |
Оголошення.docx | |
29 вересня 2023 15:36 |
Додаток 3.docx | |
29 вересня 2023 15:36 |
ДОДАТОК 2.docx | |
29 вересня 2023 15:36 |
ТД.docx |
06 жовтня 2023 12:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 жовтня 2023 12:41 |
Протокол зміни.docx
|
||||||||||||
06 жовтня 2023 12:41 |
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
|
||||||||||||
06 жовтня 2023 12:41 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||
06 жовтня 2023 12:41 |
ТД редакція 06.10.23.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
Оголошення нова редакція.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
Додаток 3 нова редакція.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
ДОДАТОК 2 нова редакція.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
Протокол вимога та зміни.docx
|
||||||||||||
05 жовтня 2023 13:17 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||
02 жовтня 2023 14:02 |
Протокол зміни.docx
|
||||||||||||
02 жовтня 2023 14:02 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||||||||
02 жовтня 2023 14:02 |
ТД нова редакція 2.docx
|
||||||||||||
02 жовтня 2023 14:02 |
Оголошення нова редакція.docx
|
||||||||||||
29 вересня 2023 15:36 |
ДОДАТОК 1.docx
|
||||||||||||
29 вересня 2023 15:36 |
Оголошення.docx
|
||||||||||||
29 вересня 2023 15:36 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||
29 вересня 2023 15:36 |
ДОДАТОК 2.docx
|
||||||||||||
29 вересня 2023 15:36 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-29-008919-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЗВ'ЯЗОК"", Код ЄДРПОУ:33977658
Дата подання: 02 жовтня 2023 16:59
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!! Як ми бачимо з Вашої ТД ви хочете ,щоб у тендері прийняв участь тільки один ,вами узгоджений ,учасник.Вами вже оголошувалась дана закупівля, яку Ви чомусь скасували.
Переглядаючи Вашу ТД ми бачимо - Пунктом 4.4.ТД чітко прописано, що сроки поставки товарів до 31 грудня 2023 року включно, АЛЕ Ж, по перше в проекті договору в пункті 5 Ви зазначаєте:
5.1. Постачальник, протягом 3-х (трьох) календарних днів з дня підписання договору, поставляє Покупцеві Товар у повній відповідності до наданої заявки. У разі якщо протягом 1-го дня з дати отримання заявки Постачальник не повідомить про інше, заявка вважається узгодженою. також в Додатку 2 ви прописуєте:
Надати реальні фото, що пропонуються Учасником.
Увесь товар на дату подання Учасника тендерної пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника та доставка повинна бути здійснена протягом 3-х календарних днів після підписання Договору, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Надати можливість ознайомитись Замовнику з Товаром в термін, що не перевищує 2 календарні дні після оприлюднення в системі Повідомлення про намір укласти договір та підписати акт огляду Товару, укладений між Замовником та Учасником, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції
ЦЕ ЩО ЗА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, ВИМАГАТИ ЩОБ Увесь товар на дату подання Учасника тендерної пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника, вимагати на етапі подання реальні фото зупинки (отже кожен учасник який бажає прийняти участь повинен спеціально до тендеру виготовити зупинки по Вашим вимогам і сподіватись що його пропозицію приймуть, Ви в своєму розумі?)-це взагалі дискримінація. Ви замовляете не серійний товар, не якусь урну чи лавку, яку підприємства можуть виготовити та зберігати у себе на складі, ви замовляете ПАВІЛЬЙОН!!!!!! по Вашим замірам і кресленням. Переглядаючи Вашу ТД зрозуміло, що у Вас уже є ПЕРЕМОЖЕЦЬ, який виготовив і поставив Вам дані зупинки. Схаменіться!!!!!Ви порушуєте Закон!!!! Якщо Ви дійсно бажаєте провести тендер де буде здорова конкуренція - Приведіть документацію до нормальних умов.Війна йде,а ви так безвідповідально ставитесь до бюджетних коштів!!!!Нагадуємо про адміністративну та кримінальну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Розгорнути
Згорнути
Переглядаючи Вашу ТД ми бачимо - Пунктом 4.4.ТД чітко прописано, що сроки поставки товарів до 31 грудня 2023 року включно, АЛЕ Ж, по перше в проекті договору в пункті 5 Ви зазначаєте:
5.1. Постачальник, протягом 3-х (трьох) календарних днів з дня підписання договору, поставляє Покупцеві Товар у повній відповідності до наданої заявки. У разі якщо протягом 1-го дня з дати отримання заявки Постачальник не повідомить про інше, заявка вважається узгодженою. також в Додатку 2 ви прописуєте:
Надати реальні фото, що пропонуються Учасником.
Увесь товар на дату подання Учасника тендерної пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника та доставка повинна бути здійснена протягом 3-х календарних днів після підписання Договору, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Надати можливість ознайомитись Замовнику з Товаром в термін, що не перевищує 2 календарні дні після оприлюднення в системі Повідомлення про намір укласти договір та підписати акт огляду Товару, укладений між Замовником та Учасником, про що надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції
ЦЕ ЩО ЗА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ, ВИМАГАТИ ЩОБ Увесь товар на дату подання Учасника тендерної пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника, вимагати на етапі подання реальні фото зупинки (отже кожен учасник який бажає прийняти участь повинен спеціально до тендеру виготовити зупинки по Вашим вимогам і сподіватись що його пропозицію приймуть, Ви в своєму розумі?)-це взагалі дискримінація. Ви замовляете не серійний товар, не якусь урну чи лавку, яку підприємства можуть виготовити та зберігати у себе на складі, ви замовляете ПАВІЛЬЙОН!!!!!! по Вашим замірам і кресленням. Переглядаючи Вашу ТД зрозуміло, що у Вас уже є ПЕРЕМОЖЕЦЬ, який виготовив і поставив Вам дані зупинки. Схаменіться!!!!!Ви порушуєте Закон!!!! Якщо Ви дійсно бажаєте провести тендер де буде здорова конкуренція - Приведіть документацію до нормальних умов.Війна йде,а ви так безвідповідально ставитесь до бюджетних коштів!!!!Нагадуємо про адміністративну та кримінальну відповідальність для уповноважених осіб Замовника. І хочемо попередити, що ви можете очікувати перевірки від «БЕБ» та інших уповноважених на це органів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2023 12:12
Задовольнити вимогу учасника відкритих торгів з особливостями, що оприлюднено в електронній системі закупівель від 02.10.2023 р. за предметом закупівлі придбання автобусних зупинок (ДК 021:2015 44210000-5 Конструкції та їх частини) шляхом внесення змін до оголошення, тендерної документації з додатками та проєкту договору
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МОСКАЛЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ |
295 500,00
UAH з ПДВ
|
295 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МОСКАЛЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ #2862007874 |
Переможець |
295 500,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 15:42
|
SCAN0063.PDF | укладений |
25 жовтня 2023 15:39
|
витяг.pdf | укладений |
25 жовтня 2023 15:39
|
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf | укладений |
25 жовтня 2023 15:39
|