Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
Код ЄДРПОУ: | 03366500 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
Контактна особа: |
Сидоренко Наталія Іванівна 380442356482 n.sydorenko@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2024 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:18 |
Початок аукціону: | 14 березня 2024 15:18 |
Очікувана вартість: | 9 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | банківська гарантія в розмірі 0,5 % від суми договору |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015- 45453000-7— Капітальний ремонт та реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у 30 (тридцяти) денний термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, здачі Замовнику оформленої у встановленому порядку виконавчої документації та видачі сертифікату про відповідність закінченого будівництвом об’єкта, за умови наявності на рахунку Замовника коштів для фінансування Робіт. Сторони погоджуються, що за цим Договором, Замовник має право відстрочення оплати виконаних Робіт, період відстрочення оплати виконаних Робіт за цим Договором рахується з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні і 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після такого припинення або скасування. У разі затримки фінансування, оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати оплати Робіт на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2024 10:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2024 10:46 |
Експертний звіт Хрещатик, 12 а.pdf | |
05 березня 2024 12:49 |
Перелік ОМР.pdf | |
05 березня 2024 12:49 |
Додаток 5.pdf | |
05 березня 2024 12:49 |
перелік устаткування.pdf | |
05 березня 2024 12:49 |
ТД .docx |
06 березня 2024 10:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2024 10:46 |
Експертний звіт Хрещатик, 12 а.pdf
|
|||
05 березня 2024 12:49 |
Перелік ОМР.pdf
|
|||
05 березня 2024 12:49 |
Додаток 5.pdf
|
|||
05 березня 2024 12:49 |
перелік устаткування.pdf
|
|||
05 березня 2024 12:49 |
ТД .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000059 ● 21daaad1704b498ba3b0c3f1a0a79ced
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.04.2024 № 21-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 19.04.2024 № 21-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-05-006839-a 05.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 11:02:16
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-006839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-23 15:18:51
Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)
КП «Кївжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України, Західний офіс Держаудитслужби, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.04.2024 року надає пояснення щодо підстав та документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупів по закупівлі UA-2024-03-05-006839-a
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» визначено Експертним звітом (Позитивним ) від 21.11.2023 року, затверджений директором ТОВ «Інститут експертно- технічних рішень у будівництві» та Наказу Підприємства «Про затвердження проєкту» від 06.12.2023 року № 178.
Головним розпорядником бюджетних коштів є Департамент комунальної власності м.Києва, КП «Київжитлоспецексплуатація» - Замовник. Бюджетні призначення по об’єкту «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» доведено наказом Департаменту комунальної власності м.Києва від 26.01.2024 року № 13 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (КМДА).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено в Додатку 5 до Тендерної документації, а саме:
- відомість обсягу робіт;
- перелік основних матеріальних ресурсів;
- перелік устаткування.
Очікувана вартість об’єкта визначено в зведеному кошторисному розрахунку.
2.На виконання п.4.6 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.2009 року № 1036 (зі змінами та доповненнями) до подання оголошення про проведення процедури закупівлі, інформація про обґрунтування доцільності закупівлі, документація конкурсних торгів по закупівлі UA-2024-03-05-006839-a оприлюднена 21.02.2024 року на офіційному порталі «КИЇВАУДИТ» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на вивчення. Також надаємо посилання та сторінку веб- сайту: https://kgse.kyivcity/gov.ua
- Експертний звіт Хрещатик, 12 а.pdf
- Додаток 5.pdf
- ЗКР.pdf
- Наказ ДКВ від 26.01.2024 №13.pdf
- Наказ Хрещатик 12.pdf
- Перелік ОМР.pdf
- перелік устаткування.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2024-04-25 16:01:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-006839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" прийнято 22.03.2024 (протокол №51/ВТО24), проте станом на 25.04.2024 інформація щодо укладення договору в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи зазначене, просимо надати наступні пояснення:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі?
- У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений в електронній системі закупівель.
- Якщо договір не укладався - надати інформацію та документальне підтвердження обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у підпункті 2.6 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу: «Керівнику робіт на об’єкті надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП)».
Просимо надати пояснення, яким чином встановлено відповідність учасника ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" вищевказаній вимозі із зазначенням назви файлу, в якому учасником подано свідоцтво (посвідчення тощо) керівника робіт, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-25 16:54:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-006839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" прийнято 22.03.2024 (протокол №51/ВТО24), проте станом на 25.04.2024 інформація щодо укладення договору в електронній системі закупівель відсутня.
Враховуючи зазначене, просимо надати наступні пояснення:
Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем процедури закупівлі?
- У разі укладання договору вказати його №, дату укладення та з яких причин він не оприлюднений в електронній системі закупівель.
- Якщо договір не укладався - надати інформацію та документальне підтвердження обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору.
2. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у підпункті 2.6 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу: «Керівнику робіт на об’єкті надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП)».
Просимо надати пояснення, яким чином встановлено відповідність учасника ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" вищевказаній вимозі із зазначенням назви файлу, в якому учасником подано свідоцтво (посвідчення тощо) керівника робіт, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-30 16:09:44
Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)
КП «Кївжитлоспецексплуатація» на запит Держаудитслужби України, Західний офіс Держаудитслужби, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.04.2024 року надає пояснення та документи щодо укладання договору та пояснення щодо встановлення відповідності учасника ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" вимозі кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовником у підпункті 2.6 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу: «Керівнику робіт на об’єкті надати свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85 (ці документи повинні містити посилання на номер НПАОП)» із зазначенням назви файлу, в якому учасником подано свідоцтво (посвідчення тощо) керівника робіт, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85. по закупівлі UA-2024-03-05-006839-a
1. Рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" прийнято 22.03.2024 (протокол №51/ВТО24). Відповідно до п.п.2.3.1 п.2.3 розділу 2 Контракту начальник КП «Київжитлоспецексплуатація» має право укладати угоди (договори) від імені Підприємства вчиняти правочини, передбачені законодавством. Правочини на суму, що перевищують 5 000 000,00 грн (п’ять мільйонів гривень) погоджуються з Органом управління майном. Станом на 04.04.2024 року погодження не надійшло від Департаменту комунальної власності м.Києва та Департаменту ДЖКІ, тому у КП «Київжитлоспецексплуатація» наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем відповідно до вимог частини 6 статті 33 Закону та абз.4 п.49 Особливостей. Подовження терміну укладання договору зафіксовано у протоколі від 05.04.2024 року № 60 ВТО24.
29.04.2024 року укладено договір № 24Б-Х12А-Р з ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" по об’єкту « Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» на суму 9 315 241,97 грн з ПДВ.
2. Відповідно до Довідки про особу, що здійснюватиме керівництво від 11.03.2024 № 1103/35 на майданчику об’єкту: «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів ерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» за кодом ДК 021:2015- 45453000-7— Капітальний ремонт та реставрація буде головний інженер Боровик Віталій Васильович. (5.8 «Довідка …» подана в складі Тендерної пропозиції (надалі ТП) 13.03.2024 року).
У файлі ТП від 13.03.2024 року 5.3.2. Сертифікати наявний витяг з протоколу перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-5.11-85 по Боровик Віталій Васильович.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Енерго Інжиніринг" код ЄДРПОУ 36517568 в процедурі відкритих торгів з Особливостями «ДК 021:2015- 45453000-7— Капітальний ремонт та реставрація- Ремонтні та реставраційно- відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковується на балансі комунального підприємства "Київжитлоспецексплуатація", вулиця Хрещатик,12 літер А (Коригування) № закупівлі UA-2024-03-05-006839-a встановлено невідповідності в інформації, а саме: у Довідці про наявність в Учасника інженерно- технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт по: Головний інженер Боровик Віталій Васильович – не вказана серія диплому та відсутня копія посвідчення від 13.04.2023 року № 81-309-2023/5 (Протокол від 21.03.2024 року № 50/ВТО24).
Вищезазначена інформація надана 21.03.2024 року файлом Посвідчення Боровик 81-309-2023-5.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 11:35:32
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-05-006839-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси, насоси та компресори, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин, а за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону – у разі здійснення закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. За нормами пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Отже, особливості щодо застосування ступеня локалізації застосовується у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в тому числі насосів), якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару, вказаного у переліку), становить або перевищує 200 тис. грн (про що також зазначено у роз’ясненні Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06).
Враховуючи зазначене, просимо пояснити яким чином Комунальним підприємством «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) при складанні тендерної документації було дотримано вимоги підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки технічним завданням Замовника під час закупівлі робіт «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)» передбачено набуття у власність товару (насосів).
2. Учасником ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" у складі тендерної пропозиції надано витяг з протоколу 81-309-2023 (файл 5.3.2. Сертифікати) про перевірку знань Боровика В.В. НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН)», НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила з охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», правила охорони праці під час зварювання металів, НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, НПАОП 41.0-1.01-79 «Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць».
Також надано посвідчення (файл Посвідчення Боровик 81-309-2023-5.pdf) про перевірку знань законодавчих актів з: НПАОП 00.1-80-18 (Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання), НПАОП 0.00-1.15-07 (Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті), НПАОП 0.00-1.71-13 (Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями), НПАОП 42.2-7.02-12 (Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення), НПАОП 41.0-1.01-79 (Правила техніки безпеки при експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених місць), НПАОП 28.52-1.31-13 ( Правила охорони праці під час зварювання металів).
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" відсутнє свідоцтво (посвідчення тощо) керівника робіт, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.76-15 (Правила безпеки систем газопостачання), НПАОП 0.00-5.11-85 (Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт).
Враховуючи зазначене просимо надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд учасника ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" та було встановлено відповідність учасника ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" вимозі підпункту 2.6 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації стосовно керівника робіт на об’єкті - Боровика В.В., на якого не надано свідоцтво (посвідчення тощо), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.76-15 (Правила безпеки систем газопостачання), НПАОП 0.00-5.11-85 (Типова інструкція з організації безпечного проведення газонебезпечних робіт).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 14:32:07
Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об'єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація», вулиця Хрещатик, 12 літер А (Коригування)
Відповідно до проєкту об’єкту «Ремонтні та реставраційно-відновлювальні роботи об’єктів нерухомості комунальної власності територіальної громади міста Києва, що обліковуються на балансі комунального підприємства "Київжитлоспец-експлуатація", вулиця Хрещатик, 12 літер А. (Коригування)», затвердженого експертним звітом (Позитивний) від 15.11.2023 року № 209/11/23, передбачено закупівлю насосів дренажних до кондиціонерів марки Aspen Pumps Mini Orange- виробник Великобританія.
Пунктом 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено особливості здійснення закупівель товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує рівень, визначений цим пунктом.
Тобто, ступінь локалізації виробництва в розумінні Закону – це показник місцевого виробництва (української складової) у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.
Оскільки проєктом передбачено наявність товару іноземного виробництва, а аналогів в Україні замовником не знайдено, то вимоги пункту 61 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону до цієї закупівлі не застосовуються.
Відповідно до п.3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2.08.2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва» дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Більше того, глава 8 Угоди про політичне співробітництво, вільну торгівлю і стратегічне партнерство між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії (ратифіковано Законом України від 16.12.2020 № 1100-IX) також не застосовується до даної закупівлі, оскільки вартість закупівлі не перевищує порогове значення, встановлене Додатком XVI-C (5 225 000 EUR для державних контрактів на виконання робіт у комунальному та інфраструктурному секторах).
2. При поданні документів тендерної пропозиції Учасник надав витяги з протоколу та посвідчення перевірки знань з тих питань, перелік та номенклатура робіт яких зазначена у Додатку № 5 до тендерної документації. У кошторисній документації Замовника відсутні роботи з проектування, будівництва і експлуатації систем газопостачання, які використовують як паливо природні гази (газових і газонафтових родовищ), газоповітряні суміші на їх основі з надмірним тиском не більш 1,2 МПа (12 кгс/кв) зріджені вуглеводні гази (далі - ЗВГ) з надмірним тиском не більше 1,6 МПа (16 кгс/кв. см), що відносяться до Правил безпеки систем газопостачання.
До газонебезпечних робіт належать роботи, пов’язані з оглядом, очищенням, ремонтом, розгерметизацією технологічного обладнання, комунікацій, установок, зокрема роботи всередині ємностей (резервуари, цистерни, тунелі, колодязі, приямки тощо), при виконанні яких існує або не виключена можливість виділення у робочу зону, що визначається згідно з державним стандартом, вибухо- та пожежонебезпечних чи шкідливих парів, газів і інших речовин, здатних викликати вибух, загоряння, шкідливо вплинути на організм людини, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (об’ємна частка нижче 20%).
Абзацом 50 п.1 р.ІІІ Тендерної документації передбачено, що Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2024 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" |
9 217 669,20
UAH з ПДВ
|
9 217 669,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" |
9 315 241,97
UAH з ПДВ
|
9 315 241,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" #25587934 |
Відхилено |
9 217 669,20
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 11:07
|
ТОВ "ЕНЕРГО ІНЖИНІРИНГ" #36517568 |
Переможець |
9 315 241,97
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 12:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2024 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:16
|
Ду 2, Хрещатик, 12 А.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2024 10:16
|
ДУ №1 Хрещатик, 12.pdf | зміни до договору |
11 червня 2024 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 09:56
|
Договір Хрещатик, 12А Бюджет2.pdf | укладений |
01 травня 2024 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутнє фінансування в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 24/Б-Х12А-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна посади т.в.о. директора Гончаренко Інни Володимирівни на директора Гончаренко Інни Володимирівни |
Номер договору про закупівлю: | 24/Б-Х12А-Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |