Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утримання майданчика для складування відходів по вул. М. Лукаша
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-12-21-006339-b ● dc8a5167335a42cb97df13839f37eaeb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24013674 |
Місцезнаходження: | 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21 |
Контактна особа: |
Чугай Наталя Миколаївна 380542700597 dim@smr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 грудня 2021 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 15:04 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90530000-1: Утримання сміттєзвалищ
Оголошення
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з утримання майданчика для складування відходів по вул. М. Лукаша.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 000 000 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 06.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 000,00 грн. (1%).
Розгорнути
Згорнути
1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21;
2. Назва предмету закупівлі: послуги з утримання майданчика для складування відходів по вул. М. Лукаша.
3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 90530000-1 - Утримання сміттєзвалищ.
4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації).
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 000 000 грн. (з ПДВ).
6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.12.2022 р.
7. Кінцевий строк подання пропозицій: 06.01.2022 р. до 00 год. за Київським часом.
8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 10 000,00 грн. (1%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утримання майданчика для складування відходів по вул. М. Лукаша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90530000-1 — Утримання сміттєзвалищ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 грудня 2021 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 грудня 2021 14:32 |
Оголошення.docx | |
21 грудня 2021 14:32 |
Додаток 6.docx | |
21 грудня 2021 14:32 |
Додаток 5.docx | |
21 грудня 2021 14:32 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
21 грудня 2021 14:32 |
Додаток 3.doc | |
21 грудня 2021 14:31 |
Додаток 2 .docx | |
21 грудня 2021 14:31 |
Додаток 1.doc | |
21 грудня 2021 14:31 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2021 12:09 |
Кінець періоду оскарження: | 04 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 24 грудня 2021 12:09 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи службову записку начальника структурного підрозділу з інформацією про допущення помилки при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі № UA-2021-12-21-006339-b ВИРІШИЛА: 1. Враховуючи неможливість внесення змін до оголошення без порушення Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 11 та п.2 ч.17 ст.14 Закону, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Департаменту інфраструктури міста Сумської міської ради від 20.03.2020 р. №192 відмінити закупівлю № UA-2021-12-21-006339-b. |
Документи:
24 грудня 2021 12:09
|
Електронний підпис |
24 грудня 2021 12:08
|
Протокол №1157_0001.pdf |