Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).
Очікувана вартість
5 839 045,00 UAH
UA-2024-01-18-013451-a dc7b5d2918ed4781966a940ef49ddef8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Сурдоленко

+380968076365 alecs.s@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21724512
Місцезнаходження: 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16
Контактна особа: Олексій Сурдоленко
+380968076365
alecs.s@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2024 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2024 09:00
Очікувана вартість: 5 839 045,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 195,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Вінницька область, м. Могилів-Подільський, Могилів-Подільська ОТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 18 січня 2024 15:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-11-18-000028 ● bd15c3cd52bb4578ad2d82c3aaa718d2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2024 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.11.2024 №97-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.11.2024 №97-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-01-18-013451-a, 18.01.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-11-25 14:22:06

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області) (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-013451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» на відповідність вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі, в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-11-28 17:07:10

Пояснення відповідно запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо проведення закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області

Про розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.11.2024 р., щодо закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).» код ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-18-013451-a

1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовано відповідно до потреб Замовника. Обсяги послуг підраховані відповідно протяжності вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області, площі скверів, газонів, тротуарів і.т.д. (детально описано в технічному завданні, копія додається).
- Очікувана вартість предмета закупівлі визначена виходячи із обсягів передбачених послуг та розцінки вартості затрачених нормо-годин, вартості надання послуг за аналогічний попередній період та відповідно наявних бюджетних асигнувань.
Згідно:
Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2007 № 76 “Про затвердження Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів”;
- Обґрунтування технічних та якісні характеристик предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні та висвітлено на сторінці Могилів-Подільської міської ради (https://mpmr.gov.ua/29012024-poslugi-z-pribiranna-ta-pidmitanna-vulic-pribiranna-ta-pidmitanna-vulic-mogiliv-podilskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-mogiliv-podilskogo-rajonu-vinnickoi-oblasti.html).

2. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» на відповідність вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі, в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?

Відповідно до ст. 172 Цивільного кодексу України, територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
В свою чергу – комунальне підприємство – це самостійний суб’єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади, або органу місцевого самоврядування, або іншими суб’єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами.
Статтею 62 Господарського кодексу встановлено встановлено, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про місцеве самоврядування» відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.
Частиною 2 ст. 23 Господарського кодексу України передбачено, що відносини органів місцевого самоврядування з суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися також на договірних засадах.
Частиною першою ст..173 Господарського кодексу України встановлено, що господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Тобто в таких відносинах орган місцевого самоврядування та комунальне підприємство виступає, як дві юридичні особи між якими на підставі договору виникають господарські зобов’язання.

Доводимо до відома, що замовником закупівлі є Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради в особі начальника (Стратійчука Ігоря Павловича) який не має вирішального впливу, не контролює та не контролюється учасником закупівлі (Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств").
Згідно п. 3.2. статуту Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» (що опубліковано серед документів учасника закупівлі):
«3.2. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки, круглу печатку зі своїм найменуванням, штамп, інші печатки, штампи і реквізити, діє на принципах повного господарського розрахунку і самоокупності; несе відповідальність по прийнятих на себе зобов’язань перед партнерами, по заключених договорах, перед державним бюджетом та бюджетом громади та банками, Підприємство може мати знак для товарів і послуг, який реєструється відповідно до чинного законодавства.»
За положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" сама по собі пов`язаність замовника з учасником не є підставою для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. В той же час, такою підставою є пов`язаність самих учасників між собою.

Дослідивши судову практику:
- Постанову Верховного Суду України від 22.06.2023 у справі № 922/2502/21 п. 54, 55, 56.
- Постанову Верховного Суду України від 02.09.2022 у справі № 922/2062/21
повідомляємо:
З положень статуту Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» вбачається, що Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради не має право втручатись в оперативну та господарську діяльність Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств», а також не має право втручатись та не має можливості здійснювати вирішальний вплив на господарську діяльність Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств».
До того ж, Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Уповноважена особа, керівник Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради та / або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над Могилів-Подільським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» та не уповноважені здійснювати від імені підприємства юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.

Беручи до уваги досвід проведення аналогічних закупівель минулих років, де замовником та учасником закупівель були ті самі юридичні особи, та результати проведених моніторингів, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-06-000674-a
ID моніторингу: UA-M-2023-05-01-000025
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата публікації висновку: 16 травня 2023 13:24
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-002066-a
ID моніторингу: UA-M-2022-09-27-000014
Перевірка проводилась Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Дата публікації висновку: 18 жовтня 2022 15:52
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-002243-a
ID моніторингу: UA-M-2022-04-22-000007
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Дата публікації висновку: 13 травня 2022 11:53
та відсутність під час проведення моніторингу жодного зауваження щодо можливості пов’язаності Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради з Могилів-Подільським міським комунальним підприємством "Комбінат комунальних підприємств", дотримуючись принципам здійснення закупівель та недискримінації учасників ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою прийнято рішення про розгляд комерційної пропозиції учасника.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-11-28 17:08:31

Пояснення відповідно запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо проведення закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області

Про розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.11.2024 р., щодо закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).» код ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-18-013451-a

1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовано відповідно до потреб Замовника. Обсяги послуг підраховані відповідно протяжності вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області, площі скверів, газонів, тротуарів і.т.д. (детально описано в технічному завданні, копія додається).
- Очікувана вартість предмета закупівлі визначена виходячи із обсягів передбачених послуг та розцінки вартості затрачених нормо-годин, вартості надання послуг за аналогічний попередній період та відповідно наявних бюджетних асигнувань.
Згідно:
Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2007 № 76 “Про затвердження Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів”;
- Обґрунтування технічних та якісні характеристик предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні та висвітлено на сторінці Могилів-Подільської міської ради (https://mpmr.gov.ua/29012024-poslugi-z-pribiranna-ta-pidmitanna-vulic-pribiranna-ta-pidmitanna-vulic-mogiliv-podilskoi-miskoi-teritorialnoi-gromadi-mogiliv-podilskogo-rajonu-vinnickoi-oblasti.html).

2. Яким чином замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» на відповідність вимогам пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі, в частині пов’язаності осіб з уповноваженою особою (особами) та/або з керівником замовника?

Відповідно до ст. 172 Цивільного кодексу України, територіальні громади набувають і здійснюють цивільні права та обов'язки через органи місцевого самоврядування у межах їхньої компетенції, встановленої законом.
В свою чергу – комунальне підприємство – це самостійний суб’єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади, або органу місцевого самоврядування, або іншими суб’єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому Господарським кодексом України та іншими законами.
Статтею 62 Господарського кодексу встановлено встановлено, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про місцеве самоврядування» відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування.
Частиною 2 ст. 23 Господарського кодексу України передбачено, що відносини органів місцевого самоврядування з суб'єктами господарювання у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися також на договірних засадах.
Частиною першою ст..173 Господарського кодексу України встановлено, що господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.
Тобто в таких відносинах орган місцевого самоврядування та комунальне підприємство виступає, як дві юридичні особи між якими на підставі договору виникають господарські зобов’язання.

Доводимо до відома, що замовником закупівлі є Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради в особі начальника (Стратійчука Ігоря Павловича) який не має вирішального впливу, не контролює та не контролюється учасником закупівлі (Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств").
Згідно п. 3.2. статуту Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» (що опубліковано серед документів учасника закупівлі):
«3.2. Підприємство має самостійний баланс, розрахунковий, валютний та інші рахунки, круглу печатку зі своїм найменуванням, штамп, інші печатки, штампи і реквізити, діє на принципах повного господарського розрахунку і самоокупності; несе відповідальність по прийнятих на себе зобов’язань перед партнерами, по заключених договорах, перед державним бюджетом та бюджетом громади та банками, Підприємство може мати знак для товарів і послуг, який реєструється відповідно до чинного законодавства.»
За положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" сама по собі пов`язаність замовника з учасником не є підставою для прийняття рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції учасника. В той же час, такою підставою є пов`язаність самих учасників між собою.

Дослідивши судову практику:
- Постанову Верховного Суду України від 22.06.2023 у справі № 922/2502/21 п. 54, 55, 56.
- Постанову Верховного Суду України від 02.09.2022 у справі № 922/2062/21
повідомляємо:
З положень статуту Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» вбачається, що Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради не має право втручатись в оперативну та господарську діяльність Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств», а також не має право втручатись та не має можливості здійснювати вирішальний вплив на господарську діяльність Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств».
До того ж, Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Уповноважена особа, керівник Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради та / або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над Могилів-Подільським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» та не уповноважені здійснювати від імені підприємства юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.

Беручи до уваги досвід проведення аналогічних закупівель минулих років, де замовником та учасником закупівель були ті самі юридичні особи, та результати проведених моніторингів, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-06-000674-a
ID моніторингу: UA-M-2023-05-01-000025
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата публікації висновку: 16 травня 2023 13:24
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-002066-a
ID моніторингу: UA-M-2022-09-27-000014
Перевірка проводилась Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Дата публікації висновку: 18 жовтня 2022 15:52
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-002243-a
ID моніторингу: UA-M-2022-04-22-000007
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Дата публікації висновку: 13 травня 2022 11:53
та відсутність під час проведення моніторингу жодного зауваження щодо можливості пов’язаності Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради з Могилів-Подільським міським комунальним підприємством "Комбінат комунальних підприємств", дотримуючись принципам здійснення закупівель та недискримінації учасників ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою прийнято рішення про розгляд комерційної пропозиції учасника.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2024-11-28 17:31:20

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області) (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-013451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому в тендерній документації, затвердженій протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 січня 2024 року та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-18-013451-a зазначено предмет закупівлі: послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району) та визначено код за ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тоді як у технічному завданні, яке є додатком №2 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даних послуг, зокрема: очищення снігу, який щойно випав, переміщення його, та формування снігового валу; ручне очищення скребком від снігу, ділянок, які неможливо прибрати механізованим шляхом; обробка території протиожеледними сумішами; усунення сніго - льодового накату; підгортання та складання сколотого льоду у вал; збирання окремих предметів, вагою до 10 кг; підмітання та окучування дорожнього змету та сміття; прибирання сміття, хмизу та опалого листя; видалення трави, буряну; збирання окремих предметів, вагою до 10 кг; вивезення вуличного змету та сміття за двірниками на звалище 13 км; очищення проїзної частини вулиці біля бордюрів від нанесеного ґрунту вручну з використанням спецтехніки та перевезення нанесеного ґрунту на відстань до 13 км.
При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т. ч. 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу» та 90630000-2 «Послуги з прибирання льоду») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля»?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-03 16:24:03

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області) (ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-01-18-013451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином учасником Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств», якого обрано переможцем, виконані вимоги тендерної документації в частині надання:
- інформаційної довідки Держпродспоживслужби виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про облік дорожньо-будівельної техніки учасника (підпункт 1.2 пункту 1 таблиці №1.1 Додатку №1 тендерної документації);
- інформації про працівників учасника, які будуть залучені до виконання договору, згідно форми 2 (підпункт 2.1 пункту 2 таблиці 1.1 Додатку 1 тендерної документації). Оскільки, надана учасником «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання надання послуг» від 25 січня 2024 року №20, не містить інформації що передбачена у позиції 2 «Спеціальність, розряд» форми 2, стосовно розряду працівників;
- актів виконаних робіт до аналогічного договору від 07 вересня 2022 року №131, укладеного Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради з Могилів-Подільським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств» (підпункт 3.2 пункту 3 таблиці №1.1 Додатку №1 тендерної документації)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-06 09:51:14

Розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.12.2024 р., щодо закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).»

- Відповідно до інформаційної довідки №42 від 25.01.2024 та листа №13 від 23.01.2024 які висвітлені на електронному майданчику, МПМКП «Комбінат комунальних підприємств» звернулося до ГУ Держпродспоживслужби у Вінницькій області для одержання інформаційної довідки стосовно зареєстрованої техніки. В зв’язку із тим, що термін на обробку інформації та надання довідки Держпродспоживслубою більший за період подання тендерної пропозиції, а технічна можливість довантажити файли Учасником процедури закупівлі після підписання договору відсутня, Переможець процедури закупівлі 13.02.2024 надав вищезазначену довідку в паперовому вигляді, що додається.

- Тендерна документація, що висвітлена при здійсненні закупівлі UA-2024-01-18-013451-a, розроблена на основі типової тендерної документації Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради (далі – Управління), де переважною кількістю проведених торгів є закупівля робіт із капітального ремонту доріг, скверів, тротуарів, ліній вуличного освітлення. При проведенні будівельних робіт Замовника цікавить спеціальність робітників та розряд для можливості визначення кваліфікації робітників.
Розряд працівників не є суттєвою вимогою при визначенні результатів процедури закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць так як двірники відносяться до низькокваліфікованих працівників де розряд прирівнюється до першого.

- Досвід виконання аналогічних договорів підтверджено оприлюдненим аналогічним договором з додатками та розрахунками а також наявністю позитивного листа-відгуку. Оприлюднення актів виконаних робіт передбачено Замовником для порівняння послуг згідно технічного завдання, що висвітлено в процедурі закупівлі та робіт, які здатен виконувати Учасник процедури закупівлі.
Договір №131 від 07.09.2022 року, який оприлюднений на електронному майданчику, укладений між Управлінням та Могилів-Подільським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств». Враховуючи даний факт, Підприємство надавало аналогічні послуги в 2022 році про що свідчать акти виконаних робіт які є в обох сторін. (копії додаються)
Процедура закупівлі відбувалась відповідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з дотриманням основних принципі здійснення публічних закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Жодних питань та зауважень від потенційних учасників не надходило.
Враховуючи, що був один учасник закупівлі а послуги з прибирання та підмітання є нагальними для потреб населення, було прийнято рішення про обрання переможця процедури Могилів-Подільським міським комунальним підприємством «Комбінат комунальних підприємств»

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-12-03 17:00:15

пояснення на запит

Про розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 28.11.2024 р., щодо закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).» код ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць.
ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-18-013451-a

1. Чому в тендерній документації, затвердженій протокольним рішенням уповноваженої особи від 16 січня 2024 року та в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-01-18-013451-a зазначено предмет закупівлі: послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району) та визначено код за ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць, тоді як у технічному завданні, яке є додатком №2 до тендерної документації, замовником викладено детальний опис даних послуг, зокрема: очищення снігу, який щойно випав, переміщення його, та формування снігового валу; ручне очищення скребком від снігу, ділянок, які неможливо прибрати механізованим шляхом; обробка території протиожеледними сумішами; усунення сніго - льодового накату; підгортання та складання сколотого льоду у вал; збирання окремих предметів, вагою до 10 кг; підмітання та окучування дорожнього змету та сміття; прибирання сміття, хмизу та опалого листя; видалення трави, буряну; збирання окремих предметів, вагою до 10 кг; вивезення вуличного змету та сміття за двірниками на звалище 13 км; очищення проїзної частини вулиці біля бордюрів від нанесеного ґрунту вручну з використанням спецтехніки та перевезення нанесеного ґрунту на відстань до 13 км. При цьому, національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, крім коду 90610000-6 - «Послуги з прибирання та підмітання вулиць» містить коди 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям» (в т. ч. 90512000-9 «Послуги з перевезення сміття»), 90620000-9 «Послуги з прибирання снігу» та 90630000-2 «Послуги з прибирання льоду») розділу 90000000-7 «Послуги у сферах поводження зі стічними водами та сміттям, послуги у сферах санітарії та охорони довкілля»?

Відповідно до рішення Могилів-Подільскої міської ради від 30.06.2021 № 276 «Про затвердження Положення про управління житлово – комунального господарства Могилів – Подільської міської ради», Управлінню житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради делеговано повноваження щодо організації роботи з утримання територій загального користування, що перебувають у межах Могилів-Подільської міської територіальної громади.
Додержуючись:
- Закону України «Про благоустрій населених пунктів»;
- рішення Могилів-Подільської міської ради від 29.02.2016 р. № 89 «Про затвердження Правил благоустрою території м. Могилева-Подільського (у новій редакції)»;
- Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“;
- Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 №27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“;
З метою забезпечення виконання делегованих повноважень, для утримання належного санітарного стану території загального користування у межах Могилів-Подільської міської територіальної громади, Замовником було оголошено відкриті торги на закупівлю «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області» (UA-2024-01-18-013451-a).
До складової послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області включено:
1. Ручне прибирання та підмітання вулиць, у цьому числі:
у зимовий період:
- Очищення снігу, який щойно випав, переміщення його, та формування снігового валу;
- Ручне очищення скребком від снігу, ділянок, які неможливо прибрати механізованим шляхом;
- Обробка території протиожеледними сумішами;
- Усунення сніго - льодового накату;
- Підгортання та складання сколотого льоду у вал;
- Збирання окремих предметів, вагою до 10 кг;
- У разі відсутності снігового покрову та при плюсовій температурі навколишнього середовища виконувати ручне підмітання, підтримувати належний санітарний стан території.
у літній період:
- підмітання та окучування дорожнього змету та сміття;
- Прибирання сміття, хмизу та опалого листя;
- Видалення трави, буряну;
- Збирання окремих предметів, вагою до 10 кг.
2. Вивезення вуличного змету та сміття за двірниками на звалище 13 км
3. Очищення проїзної частини вулиці біля бордюрів від нанесеного ґрунту вручну з використанням спецтехніки та перевезення нанесеного ґрунту на відстань до 13 км.
4. Літнє утримання. Прибирання проїжджої частини за допомогою машини вакуумної підмітально-прибиральної типу. Покриття слабозабруднене.
Згідно з пунктом 3 частини першої Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, Замовником обрано саме ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць за показником четвертої цифри Національного класифікатора України Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, що найбільше за переліком необхідних послуг процедури закупівлі, згідно наданих повноважень, відповідає номенклатурній позиції предмета закупівлі.
Саме на вищезазначені послуги (утримання територій загального користування) виділені кошти з міського бюджету. Переважна кількість коштів спрямована на послуги з прибирання та підмітання вулиць.
Послуги передбачені технічним завданням супутні, Замовник не бажає робити розподіл даних послуг так як не буде доцільності виконання даних послуг та перевитрати місцевого бюджету. Так наприклад якщо змести опале листя і не вивезти то його потрібно буде змітати повторно, це стосується наносів ґрунту та гравію з гірських вулиць в весняно-осінній період. З метою залучення двірників в зимовий період передбачено замітання та згрібання снігу з тротуарів.

Згідно абзацу 2 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.

Розділення предмета закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 на коди: 90510000-5, 90620000-9 та 90630000-2 могло б розцінюватись як поділ предмета закупівлі з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів.


Беручи до уваги досвід проведення аналогічних закупівель минулих років, де виконувались аналогічні послуги, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-06-000674-a
ID моніторингу: UA-M-2023-05-01-000025
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Дата публікації висновку: 16 травня 2023 13:24
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-03-002066-a
ID моніторингу: UA-M-2022-09-27-000014
Перевірка проводилась Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Дата публікації висновку: 18 жовтня 2022 15:52
- Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-12-002243-a
ID моніторингу: UA-M-2022-04-22-000007
Перевірка проводилась Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Дата публікації висновку: 13 травня 2022 11:53
та відсутність під час проведення моніторингу жодного зауваження щодо можливості невірного визначення коду предмету закупівлі, дотримуючись принципам здійснення закупівель та недискримінації учасників ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою обрано код предмету закупівлі 90610000-6.
Вибір Замовником ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць, за показником четвертої цифри жодним чином не вплинуло на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежило права учасників процедури закупівлі, призвело до максимальної економії, та не порушили принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені ст.. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про розгляд висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, щодо закупівлі за предметом «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання та підмітання вулиць Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).» код ДК 021:2015 - 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-01-18-013451-a 9.12.2024 уповноваженою особою Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, був опублікований висновок про наявність порушень законодавства закупівлі UA-2024-01-18-013451-a (ID моніторингу: UA-M-2024-11-18-000028) про наступне: 1. «За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43 Постанови №1178. 2. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.» Уповноваженою особою Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатом моніторингу UA-M-2024-11-18-000028 було зобов’язано Замовника Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Крім того, аналізуючи висновок Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в частині виявлених порушень під час проведення моніторингу та необхідні заходи їх усунення шляхом припинення зобов’язань за договором, що наразі виконаний, Управління житлово-комунального господарства вважає таке виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів про закупівлю. У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів, що не узгоджується з Вашою вимогою про розірвання укладеного договору про закупівлю. Наголошуємо, що усі без виключення зауваження Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, на нашу думку, носять суто формальний характер, оскільки жодне з них не пов’язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенням конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Висновок Держаудитслужби не відповідає критерію «пропорційності», оскільки вимога розірвати такий, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав господарюючих суб’єктів — сторін договору про закупівлю. Окрім того, щоб усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель, необхідно конкретизувати, яких саме заходів має вжити Замовник та визначити спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, у свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. На нашу думку недоліки тендерної документації процедури закупівлі безпосередньо не впливають на конкуренцію на відкритих торгах і відповідно ефективність витрачання фінансових ресурсів. Тому просимо врахувати ст. 22 КУпАП, яка передбачає можливість звільнення від адміністративної відповідальності при малозначності правопорушення.

2024-12-13 14:03:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 грудня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 грудня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 січня 2024 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" 5 834 207,82
UAH з ПДВ
5 834 207,82
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 січня 2024 09:30
Електронний підпис
30 січня 2024 09:28
Розрахунок ціни 2.pdf.p7s
30 січня 2024 09:28
Розрахунок ціни 1.pdf.p7s
30 січня 2024 09:28
Розрахунок ціни 3.pdf.p7s
30 січня 2024 09:28
Довідка № 55.pdf.p7s
30 січня 2024 09:28
Довідка п.47.pdf.p7s
30 січня 2024 09:28
Довідка.pdf.p7s
30 січня 2024 09:25
Розрахунок ціни 2.pdf
30 січня 2024 09:25
Розрахунок ціни 1.pdf
30 січня 2024 09:25
Розрахунок ціни 3.pdf
30 січня 2024 09:25
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2024 09:25
Довідка № 55.pdf
30 січня 2024 09:25
Довідка п.47.pdf
30 січня 2024 09:25
Довідка про договір.pdf
30 січня 2024 09:25
Довідка.pdf
25 січня 2024 15:26
Електронний підпис
25 січня 2024 15:21
Довідка.pdf.p7s
25 січня 2024 15:19
16. Довідка п 47.pdf.p7s
25 січня 2024 15:19
9. Довідка по ЄП.pdf.p7s
25 січня 2024 15:19
11. Статут.pdf.p7s
25 січня 2024 15:19
7 . Інформація ЄДР.pdf.p7s
25 січня 2024 15:13
18. Розрахунок ціни 1.pdf
25 січня 2024 15:13
18. Розрахунок ціни 2.pdf
25 січня 2024 15:13
18. Розрахунок ціни 3.pdf
25 січня 2024 15:13
9. Довідка по ЄП.pdf
25 січня 2024 15:13
11. Статут.pdf
25 січня 2024 15:13
13.Технічне завдання.pdf
25 січня 2024 15:13
7 . Інформація ЄДР.pdf
25 січня 2024 15:13
Довідка.pdf.p7s
25 січня 2024 15:13
16. Довідка п 47.pdf
25 січня 2024 15:13
8. Інформація по ПДВ.pdf
25 січня 2024 15:13
1. Реєстр документів.pdf
25 січня 2024 15:13
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
#37382990
Переможець 5 834 207,82
UAH з ПДВ
29 січня 2024 15:29

Документи

29 січня 2024 15:29
Довідка НАЗК
29 січня 2024 15:29
Електронний підпис
29 січня 2024 15:27
Протокол 13.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2024 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Могилів-Подільське міське комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств"
#37382990
5 834 207,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 січня 2024 15:29
Довідка НАЗК
29 січня 2024 15:29
Електронний підпис
29 січня 2024 15:27
Протокол 13.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2024 11:58
МПМКП Комбінат комунальних підприємств 01 11102024.pdf зміни до договору
11 жовтня 2024 11:52
Електронний підпис укладений
07 лютого 2024 11:27
МПМКП Комбінат комунальних підприємств 29 07022024.pdf укладений
07 лютого 2024 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору без зміни кількості (обсягу) та якості послуг, що надаються
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML