Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 766 500,00 UAH
UA-2020-08-02-000018-a dc71edc473864fe18c97124d217b0c63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борсюк Анжела Заурбиківна

+380935272133 osvitavesgromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41083041
Місцезнаходження: 57001, Україна , Миколаївська обл., смт Веселинове, вул. Мозолевського, 14
Контактна особа: Борсюк Анжела Заурбиківна
+380935272133
osvitavesgromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2020 16:12
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2020 16:12
Початок аукціону: 18 серпня 2020 14:51
Очікувана вартість: 2 766 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 832,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57001, Україна, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Мозолевського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2020 16:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2020 16:07
ДОДАТОК 1.ZIP
02 серпня 2020 16:07
2 Вес ЗОШ покрівля проект договору.doc
02 серпня 2020 16:07
1 Вес ЗОШ ТД покрівля 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-02-000018-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ", Код ЄДРПОУ:43529027
Дата подання: 31 серпня 2020 20:24
СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ КОМІСІЇ
ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ», у відповідності до частини 3 Закону України « Про публічні закупівлі», звертається до Тендерної комісії по предмету закупівлі; Капітального ремонту покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи), з вимогою скасувати рішення комісії про дискваліфікацію поТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ» з наступних підстав:
1. На ВСІ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ БУЛИ подані до участі в закупівлі, було накладенно електроно –цифровий підпис, тобто всі подані документи вважаються підписаними. Тому кошторис повинен вважатись підписаний.( що підтверджується поясненнями Антимонопольного комітету).
2. Відсутність в додатку 8 індивідуального податкового номеру не може бути істотною умовою для відхилення пропозиції, даний номер є в інших поданих документах, а відсутність визнається не суттєвою помилкою.
3. Графік виконання робіт не вказаний замовником в подані тендерної документації.
В діях тендерної комісії порушені принципи здійснення публічних закупівель, що вказані в ст..5 Закону України « Про публічні закупівлі» і вказують на дискримінацію учасника, необєктивне та неупереджене ставлення, що вказує на корупційні дії та зловживання.

ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ» вимагає скасувати рішення №286 від 25.08.2020 року щодо відхилення пропозиції наданої - ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ».
Також залишаємо за собою право звернення до НАБУ та АНТИМОНОПОЛНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 15:17
1. Відповідно до Розділу 3 п.1 « Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Замовником передбачено, що: «Документи, що надаються (завантажуються) у складі тендерної пропозиції, які складені безпосередньо учасником, повинні містити печатку (за наявності та у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України) та підпис уповноваженої особи».
2. Замовником було надано форму Додаток 8 для заповнення всіх його реквізитів, Учасником було самостійно змінено форму додатку, а це не є несуттєвою помилкою, а порушенням «Відомості про Учасника».
3. В Розділі 3. п.1 пп.8 Замовник зсилається на Постанову Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», а саме п.17 «Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду», Учасником не надано графік виконання робіт.
Номер вимоги: UA-2020-08-02-000018-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42033604
Дата подання: 31 серпня 2020 16:51
Про скасування рішення
Відповідно до ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до пп.9, п. 1 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) вказано надати завірену копію або скановану з оригіналу діючі на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензії на ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З БУДІВНИЦТВА ОБ’ЄКТІВ, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками ( з наданням додатка щодо переліку робіт). ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» надали діючу ліцензію ДЕРЖАВНОЇ АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ УКРАЇНИ № 22-Л від 18 квітня 2018р.
У п.4 гарантійного листа № 231 від 14.08.2020р. (згідно Додатку №4 тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» погодилося з тим, що документи (дозволи, ліцензії) подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом № 287 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2020р року. ТОВ «Газресурспроект» виконав вимоги тендерної документації Замовника, тому підстав про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» немає.
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2020 13:01
Відповідно ст.29 п.16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Документи, які не надав учасник не відносяться до вищевказаних критеріїв.
В Розділі 3 п.1 пп.9 учасник в «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що Учасник повинен надати завірену копію або скановану оригіналом діючу на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт); Учасником було надано ліцензію, але в переліку видів робіт не має вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій. Додаткових дозвільних документів учасник не надав та в довідці про субпідрядника вказав, що не буде залучати субпідрядників.
Таким чином, Замовник вважає, що Учасники процедури повинні були надати в складі Тендерної Пропозиції всі необхідні документи дозвільного характеру, згідно переліку виконуваних робіт, які підлягають ліцензуванню.
Номер вимоги: UA-2020-08-02-000018-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42033604
Дата подання: 02 вересня 2020 14:12
Про скасування рішення
У п.4 гарантійного листа № 231 від 14.08.2020р. (згідно Додатку №4 тендерної документації на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» погодилося з тим, що документи (дозволи, ліцензії) подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ ДО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом № 287 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2020р року. ТОВ «Газресурспроект» виконав вимоги тендерної документації Замовника, тому підстав про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Газресурспроект» немає.
В разі незадоволення вимог ТОВ «Газресурспроект», будемо вимушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 вересня 2020 13:31
Згідно «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» в Розділі 3 п.1 пп.9 Замовник зазначає, що завірену копію або скановану оригіналом діючу на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт) подає саме Учасник, а не Переможець.
Переможець саме собою повинен надати відповідні до ТД документи.
В наданій Вами ліцензії з додатком щодо переліку робіт не має вогнегасного обробляння дерев’яних конструкцій, яке підлягає ліцензуванню.
Номер вимоги: UA-2020-08-02-000018-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38525214
Дата подання: 08 вересня 2020 12:28
Оскарження рішення про визначення переможця
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" повідомляє про свою незгоду з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "ФРОЛ", оскільки тендерна пропозиція, подана цим учасником не відовідає вимогам тендерної документації. Просимо Замовника переглянути своє рішення, бути неупередженим та звернути увагу на наступне:
1. Копії оригіналів документів, подані ТОВ «ФРОЛ» у складі своєї тендерної пропозиції не відповідають вимогам по засвідченню копій тендерної документації («Копії документів, що надаються (завантажуються) у складі тендерної пропозиції, повинні бути належним чином засвідчені учасником шляхом здійснення напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.» розділ 3,пункт 1).
Зокрема:
- Договір №54/17 від 01.12.20174р., поданий ТОВ «ФРОЛ» як аналогічний, взагалі не засвідчений. Тобто не має напису, який складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, та повноваження якої належним чином підтверджені згідно із вимогами цієї ТД, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
- Документи «Виписка з ЄДР», «Витяг з реєстру платників єдиного податку», «Ліцензія з додатком», «Статут» не мають дати засвідчення копії та посади особи, яка засвідчила копію.
2. Усі документи, які складені безпосередньо учасником ТОВ «ФРОЛ», не мають вихідного номеру, дати створення та особи/установи, кому адресований документ, що суперечить вимогам тендерної документації та вимогам до складання документів в цілому.
3. У відомостях про учасника (згідно форми Додатку 8) відсутня інформація про індивідуальний податковий номер (також відсутнє обґрунтування про можливу причину його відсутності).
4. Довідка про наявність працівників не містить інформації про наявність інженерно-технічних працівників (ІТП). Дана інформація є обов’язковою для Замовника, про що вказано у Додатку 2 тендерної документації:
«…У довідці учасник обов’язково* надає інформацію щодо наявності інженерно-технічних працівників (ІТП).
*Увага – не зазначення обов’язкової інформації у Довідці – є підставою для відхилення згідно вимог ст. 31 Закону!»
5. У довідці про залучення субпідрядника ТОВ «ФРОЛ» вказало три організації, які планує залучати до виконання робіт, проте не зрозуміло який саме об’єм робіт буде виконувати та чи інша організація. У разі, якщо субпідрядна організація виконуватиме об’єм робіт більший за 20 відсотків від вартості договору, це потребує подання додаткових документів.
6. Також просимо звернути увагу на те, що підпис уповноваженої особи ТОВ «ФРОЛ» директора Френклах Р.Л. на документах «Рішення засновника №2», «Статут» має принципово інший вигляд, ніж підпис на документах, складених для подання тендерної пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2020 16:35
Вимогу задоволено Рішення тендерного комітету №292 від 08.09.2020 року
Номер вимоги: UA-2020-08-02-000018-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:38525214
Дата подання: 10 вересня 2020 14:23
Оскарження рішення Замовника
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" повідомляє про свою незгоду з рішенням Замовника щодо відхилення нашої пропозиції, оскільки подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Згідно протоколу №294 від 09.09.2020р. тендерний комітет прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ», оскільки: «Відповідно до довідки про субпідрядника учасник вказав, що не буде залучати субпідрядників, але не надав ліцензію про вогнезахисному оброблянню дерев’яних конструкції.»
Просимо звернути додаткову увагу Замовника на довідку № 14/08 – 6 від 14.08.2020р. (файл «Довідка про субпідрядника.pdf» у тендерній пропозиції ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ»):
У вказаній довідці ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» повідомляє, що не буде залучати до виконання робіт субпідрядні організації у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. ПРОТЕ, далі у довідці ми зазначаємо, що:
«плануємо залучити до виконання робіт (в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору) організацію ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» (ЄДРПОУ 39299695) для виконання обробки вогнезахисного покриття з антипірену на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій вручну вогнезахисним матеріалом, загальною площею 2 637,4 м.кв.
Повне найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТЕХНОБЕЗ»
Місцезнаходження: 08133, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, м. Вишневе, вул. Чорновола, 1а.»
Замовник у тендерній документації не вимагає від учасників надання будь-яких документів від субпідрядної організації (дозволів, ліцензій, тощо). Згідно Розділу ІІІ, пункту 7, Замовник вказує: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю)»
ТОВ «ІМПОРТСТРОЙ» на вимогу Замовника вказав повне найменування та місцезнаходження субпідрядної організації (ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ»), яку планує залучити, а також додатково вказано вид та обсяг робіт, який ця субпідрядна організація виконуватиме. Додатково хочемо відмітити, що ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» має ліцензію та усі необхідні документи на виконання вказаних робіт, а також багатолітній досвід роботи у виконанні вогнезахисту. На підтвердження додатково надаємо ліцензію та лист-гарантію від ТОВ «УКРТЕХНОБЕЗ» про готовність виконувати вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій на об’єкті за предметом договору: «Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6 (код ДК 021:2015 - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)».
Виходячи з вищезазначених доводів та відсутності у нашого товариства порушень у поданні тендерної пропозиції просимо Замовника переглянути своє рішення про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі.


Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «МЕГАЛІТ»:
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" повідомляє про свою незгоду з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "МЕГАЛІТ", оскільки тендерна пропозиція, подана цим учасником не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо Замовника переглянути своє рішення, бути неупередженим та звернути увагу на наступне:
1. Згідно Додатку 2 тендерної документації: «**Аналогічним є договір на виконання робіт, а саме: будівництво нових, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення.»
ТОВ «МЕГАЛІТ» надає в якості аналогічних договорів Договори субпідряду №01-09/18 від 03.09.2018р. та №02-09/18 від 03.09.2018р.
Предметом обох цих договорів є: «Влаштування покрівлі та даху на об’єкті «Будівництво будівлі казарми поліпшеного планування у військовому містечку №72, м. Миколаїв. Шифр – 72/К-5»

Виходячи з цього, жоден із цих договорів не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
2. Згідно Розділу ІІІ, пункту 1 тендерної документації:
«…4. документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
для юридичних осіб:
протоколом засновників та/або наказом про призначення (у разі підписання тендерної пропозиції керівником);
довіреністю, дорученням (у разі підписання тендерної пропозиції іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
ТОВ «МЕГАЛІТ» надав копію наказу №2-К від 25.11.2019р., у якому визначено право першого підпису директора Єрзікова О.М. на підписання на фінансових документах. Отже, виходячи з цього, ТОВ «МЕГАЛІТ» не надав документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2020 16:31
На ВАШ № 10/09-1 від 10.09.2020. повідомляємо, що зазначена вимога розглянута тендерним комітетом.
У відповідь повідомляємо, що питання підняті у Вимозі не спростовують прийнятого рішення згідно протокол №294 від 09.09.2020.
Так, Вами повідомлено, що Замовник не вимагає у тендерній документації від учасників надання будь-яких документів від субпідрядних організацій.
З таким твердженням погодитись не можливо, оскільки відповідно до пп. 9 п. 1 розділу ІІІ:
«9. завіреною копією або сканованим оригіналом діючої на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт);»
Таким чином, Вашим підприємством не надано підтвердження про діючу ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів з переліком робіт – для обробки вогнезахисним покриттям. Залучення субпідрядників можливе у разі відсутності у Учасника своїх власних потужностей для виконання умов договору або відсутності відповідних дозвільних документів для виконання робіт. Але залучення потужностей субпідрядників передбачає наявність у них відповідних дозвільних документів.
Тобто, Учасник повинен або надати свою ліцензію, або надати ліцензію субпідрядника для того, що відповідати кваліфікаційним критеріям, які вказані у Тендерній документації.
Оскільки ТОВ «Імпортстрой» не надало ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів з переліком робіт – для обробки вогнезахисним покриттям, то воно не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Щодо зазначення у Вимозі про надання ТОВ «БК «МЕГАЛІТ» договорів, що стосуються одного об’єкту, повідомляємо, що в Тендерній документації не зазначено передбачено надання договорів щодо різних об’єктів. Таким чином, вважаємо, що твердження про порушення з боку цього учасника є безпідставними.
Щодо зазначення у Вимозі про надання ТОВ «БК «МЕГАЛІТ» наказу №2-К, повідомляємо, що вказаний документ містить інформацію про повноваження директора, а саме про вступ його на посаду. Твердження про необхідність зазначення у вказаному наказі можливість підписання тендерної документації не відповідає дійсності, оскільки директор здійснює свої повноваження без обмежень.

Документи подані скаржником

31 серпня 2020 16:51
ліцензія.pdf

Документи подані скаржником

08 вересня 2020 12:28
ВИМОГА.pdf

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 14:22
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-11-000009 ● 650bc08d61194d5fbf391e856eb8c975
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2020 12:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.09.2020 № 284

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-08-02-000018-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 02 серпня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-24 17:01:19

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Відповідно до протоколу від 28.08.2020 № 287 замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника, зазначивши наступне: «Відповідно до довідки про субпідрядника учасник вказав, що не буде залучали субпідрядників, але не надав ліценцію по вогнезахисному оброблянню дерев’яних конструкцій».
У зв’язку з наведеним пропоную вказати, якими саме вимогами тендерної документації (розділ, пункт, підпункти тощо) передбачено надання учасниками в складі тендерної пропозиції вищезазначеної ліцензії?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 11:23:04

Відповідь на запит

Розділі 3 п.1 пп.9 учасник в «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Замовник зазначає, що Учасник повинен надати завірену копію або скановану оригіналом діючу на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з наданням додатка щодо переліку робіт); В переліку робіт Тендерної документації передбачені роботи з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій, Учасником було надано ліцензію, але в переліку видів робіт не має вогнегасного обробляння дерев’яних конструкцій. Додаткових дозвільних документів Учасник не надав. Відповідно до ТД учасник може надавати інші документи на розсуд учасника торгів. Відповідний учасник не надав додаткових дозвільних документів та ліцензій. Замовник вважає, що Учасники процедури повинні були надати в складі Тендерної Пропозиції всі необхідні документи дозвільного характеру, згідно переліку виконуваних робіт.
Рішення тендерного комітету №28.08.2020 року не оскаржувалося в органі оскарження.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-25 14:39:15

Запит замовнику щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Пропоную пояснити, чи приймав Замовник рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРОЛ» понад 5 робочих днів? Якщо так, то пропоную надати протокол про прийняття відповідного рішення Замовником.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 11:37:03

Відповідь на запит

При розгляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ФРОЛ» було прийнято рішення про продовження строку розгляду по даному Учаснику Протокол засідання тендерного комітету №290 від 03.09.2020. Протокол додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради взято до уваги Ваше зобов'язання здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом здійснення заходів щодо розірвання Договору про закупівлю, та прийнято рішення розірвати договір на закупівлю "Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного навчального закладу Веселинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради Миколаївської області, розташованого за адресою: 57001, Миколаївська область, смт Веселинове, вул. Київська, 6, (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) (UA-2020-08-02-000018-a)" № 159 від 22 вересня 2020 року.

2020-10-11 16:14:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

-

2020-10-12 10:42:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 2 456 147,16
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" 2 449 988,00
UAH з ПДВ
2 286 157,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАВЕСТ" 2 646 371,90
UAH з ПДВ
2 296 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ" 2 429 181,14
UAH з ПДВ
2 429 181,14
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ» 2 710 808,40
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 2 764 647,74
UAH з ПДВ
2 555 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ"" 2 577 985,61
UAH з ПДВ
2 577 985,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЬФ СПЕЦБУД" 2 765 608,00
UAH з ПДВ
2 765 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 20:24
Електронний підпис
13 серпня 2020 20:20
26 ЛІЦЕНЗІЯ 2 .pdf
13 серпня 2020 20:20
26 ДОВІДКА ЗА ЛІЦЕНЗІЮ.pdf
13 серпня 2020 20:20
25 аПРО ЗАБОГОВАНІСТЬ.pdf
13 серпня 2020 20:20
25 ДОВІДКА ПО ПДВ.pdf
13 серпня 2020 20:20
23 ДОВІДКА ПО ДОВКІЛЮ.pdf
13 серпня 2020 20:20
22 ГАРАНТІЯ НА РОБОТУ.pdf
13 серпня 2020 20:20
21 ЗГОДА З ТЕХ, ВИМОГАМИ.pdf
13 серпня 2020 20:20
20 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 серпня 2020 20:20
18 ДОСТОВІРНІСТЬ ІНФО.pdf
13 серпня 2020 20:20
17 ВІДОМОСТІ ПО ТОВ.pdf
13 серпня 2020 20:20
16 ГАРАНТІЯ ПО ДОГОВОРУ.pdf
13 серпня 2020 20:20
15 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
13 серпня 2020 20:20
14 ПАСПОРТ І КОД.pdf
13 серпня 2020 20:20
13 ПІДПИС ТЕНДЕРА ТОВ.pdf
13 серпня 2020 20:20
12 НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА (2).pdf
13 серпня 2020 20:20
11 ДОВІДКА З МВС (2).pdf
13 серпня 2020 20:20
9 ІНФО ПО СТ.17.pdf
13 серпня 2020 20:20
8 ДОГОВР АКТ ВДГУК ФОПА.pdf
13 серпня 2020 20:20
4 АРЕНДА ТЕХНКИ.pdf
13 серпня 2020 20:20
3 ДОВІДКА ОБЛАДНАННЯ.pdf
13 серпня 2020 20:20
2 КРИТЕРІЇ ТОВ.pdf
13 серпня 2020 20:20
1 КОШТОРИС ВЕСЕЛИНОВО.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 15:08
Електронний підпис
17 серпня 2020 15:06
Договірна ціна.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 5 проект договору.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 2 Аналог. дог..PDF
17 серпня 2020 15:06
дог. оренди Інкуб.pdf
17 серпня 2020 15:06
протокол заг.зборів.PDF
17 серпня 2020 15:06
Пояснювальна записка.PDF
17 серпня 2020 15:06
Календарний графік.PDF
17 серпня 2020 15:06
наказ про призначення.PDF
17 серпня 2020 15:06
дозвіл.PDF
17 серпня 2020 15:06
ліцензія.pdf
17 серпня 2020 15:06
Довідка субпідряд.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 7 захист довкілля.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 1 ТЗ.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 3 ст. 17.PDF
17 серпня 2020 15:06
Дод. 1 згода.PDF
17 серпня 2020 15:06
Гар. лист затрати.PDF
17 серпня 2020 15:05
Гар. лист санкції.PDF

Публічні документи

17 серпня 2020 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2020 16:02
лист-відгук 2.pdf
17 серпня 2020 16:02
1.rar
17 серпня 2020 16:02
пояснювальна записка.pdf
17 серпня 2020 16:02
протокол.pdf
17 серпня 2020 16:02
наказ.pdf
17 серпня 2020 16:02
Лицензия Укравест 2017.pdf
17 серпня 2020 16:02
лист-підтвердження.pdf
17 серпня 2020 16:02
лист-відгук 1.pdf
17 серпня 2020 16:02
інформ.дов..pdf
17 серпня 2020 16:02
дог. ТЗ 3.pdf
17 серпня 2020 16:02
дог. ТЗ 2.pdf
17 серпня 2020 16:02
дог. ТЗ 1.pdf
17 серпня 2020 16:02
довіреність.pdf
17 серпня 2020 16:02
дов.позит.досвід.pdf
17 серпня 2020 16:02
дов.машини.pdf
17 серпня 2020 16:02
дов. наявність прац..pdf
17 серпня 2020 16:02
дов. засоб.захисту.pdf
17 серпня 2020 16:02
графік.pdf
17 серпня 2020 16:02
гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 16:02
гарантійний лист..pdf
17 серпня 2020 16:02
аналог.дог..pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 13:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:41
довідка працівники.PDF
17 серпня 2020 11:17
Електронний підпис
17 серпня 2020 11:15
аналогічний договір2.PDF
17 серпня 2020 11:15
договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 11:15
довідка субпідряд.pdf
17 серпня 2020 11:15
захист довкілля.pdf
17 серпня 2020 11:15
лист відгук Прибужани.pdf
17 серпня 2020 11:15
календарний графік.pdf
17 серпня 2020 11:15
тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 11:15
Статут.pdf
17 серпня 2020 11:15
проект договору.pdf
17 серпня 2020 11:15
гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 11:15
рішення засновників.pdf
17 серпня 2020 11:15
довідка працівникі.pdf
17 серпня 2020 11:15
зведений кошторис.pdf
17 серпня 2020 11:15
пояснюапльна записка.pdf
17 серпня 2020 11:15
відомості участник.pdf
17 серпня 2020 11:15
довідка обладнання.pdf
17 серпня 2020 11:15
ліцензія.pdf
17 серпня 2020 11:15
аналогічний договір3.pdf
17 серпня 2020 11:15
аналогічний договір1.pdf
17 серпня 2020 11:15
відсутність підстав.pdf
17 серпня 2020 11:15
виписка.pdf
17 серпня 2020 11:15
Доверенность.pdf

Публічні документи

17 серпня 2020 12:52
Електронний підпис
17 серпня 2020 12:50
Статут.pdf
17 серпня 2020 12:50
Протокол засновників.pdf
17 серпня 2020 12:50
Паспорт.pdf
17 серпня 2020 12:50
Наказ.pdf
17 серпня 2020 12:49
Довідка стаття 17.pdf
17 серпня 2020 12:48
Довідка про санкції.pdf
17 серпня 2020 12:48
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
17 серпня 2020 12:48
Гарантійний лист.pdf
17 серпня 2020 12:47
Гарантійний лист 2.pdf
17 серпня 2020 12:47
Відомості про усаника.pdf
17 серпня 2020 12:46
ВІдгук Южноукраїнськ.pdf
17 серпня 2020 12:46
Відгук Прибужани.pdf
17 серпня 2020 12:46
Виписка 1.pdf
17 серпня 2020 12:45
Акт Южноукраїнськ.pdf
17 серпня 2020 12:45
Акт Українка.pdf
17 серпня 2020 12:44
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
17 серпня 2020 12:44
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
17 серпня 2020 12:44
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
17 серпня 2020 12:43
Договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
17 серпня 2020 12:43
Проект договору.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:30
Проект договору.pdf
14 серпня 2020 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
14 серпня 2020 16:30
Ліцензія і додаток.pdf
14 серпня 2020 16:30
Довідка щодо ст.17.pdf
14 серпня 2020 16:30
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

10 вересня 2020 10:32
Електронний підпис
10 вересня 2020 10:30
Статут.pdf
10 вересня 2020 10:30
ПДВ.pdf
10 вересня 2020 10:29
Накази.pdf
10 вересня 2020 10:29
Довідка.pdf
17 серпня 2020 09:01
Електронний підпис
15 серпня 2020 10:21
Статут.pdf
15 серпня 2020 10:21
стаття 17.pdf
15 серпня 2020 10:21
Рішення ТОВ.pdf
15 серпня 2020 10:21
Пропозиція.pdf
15 серпня 2020 10:21
Проект Договора.pdf
15 серпня 2020 10:21
ПДВ.pdf
15 серпня 2020 10:21
Наказ щодо ліцензій.pdf
15 серпня 2020 10:21
Ліцензія.pdf
15 серпня 2020 10:21
Календарний графік.pdf
15 серпня 2020 10:21
ЗВК, ЛК, ІВР.pdf
15 серпня 2020 10:21
Додаток 1, тз.pdf
15 серпня 2020 10:21
Довідка щодо ліцензій.pdf
15 серпня 2020 10:21
Довідка працівники.pdf
15 серпня 2020 10:21
Довідка мат. база.pdf
15 серпня 2020 10:21
Держпраця.pdf
15 серпня 2020 10:21
Гарантійний лист.pdf
15 серпня 2020 10:21
Витяг.pdf
15 серпня 2020 10:21
108.imd

Публічні документи

17 серпня 2020 15:02
Електронний підпис
17 серпня 2020 14:55
26 Локальний кошторис.pdf
17 серпня 2020 14:55
22 Проект договору.pdf
17 серпня 2020 14:55
20 Диплом Баламут.pdf
17 серпня 2020 14:55
19 Диплом Красиворон.PDF
17 серпня 2020 14:55
18 Диплом Куприн.PDF
17 серпня 2020 14:55
14 Договір ЦПУ Купрін.pdf
17 серпня 2020 14:55
9 Лист-відгук.jpg
17 серпня 2020 14:55
1 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ"

ТОВ "УКРАВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ"

ТОВ «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""

ТОВ "ЕЛЬФ СПЕЦБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ"
#43529027
Відхилено 1 900 000,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 17:36
ТОВ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ"
#42033604
Відхилено 2 286 157,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:04
ТОВ "УКРАВЕСТ"
#31090597
Відхилено 2 296 000,00
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 12:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ"
#40649393
Рішення скасоване 2 429 181,14
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 16:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ"
#40649393
Відхилено 2 429 181,14
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 16:40
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ АЗОВБУДМОНТАЖ»
#42131017
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 17:33
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Відхилено 2 555 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:47
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""
#41157144
Переможець 2 577 985,61
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:53

Документи

25 серпня 2020 17:36
Електронний підпис

Документи

28 серпня 2020 12:03
Електронний підпис

Документи

28 серпня 2020 12:09
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

- Розгляд пропозиції продовжено до 09.09.2020 року (протокол зсідання тендерного комітету № 290, від 03.09.2020 року) - Під час розгляду Тендерної пропозиції Учасника № 4 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРОЛ" було виявлено що у довідці «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» яку надав Учасник відсутні відомості про спеціальність та/або кваліфікацію працівників, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації. - Відповідно до ст. 29 п.16 пропонується надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей

Документи

08 вересня 2020 16:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
08 вересня 2020 16:40
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:38
відхил. 4.pdf

Документи

08 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:47
відхил.5.pdf
08 вересня 2020 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 вересня 2020 14:46
Електронний підпис
09 вересня 2020 14:43
прот відхил 6.PDF
08 вересня 2020 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАЛІТ""
#41157144
2 577 985,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 08:37
розірвання дог..pdf укладений
12 жовтня 2020 08:35
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:17
план фінансування.jpg укладений
24 вересня 2020 15:19
графік робіт.zip укладений
24 вересня 2020 15:19
дог ціна.zip укладений
24 вересня 2020 15:19
договір скан 1.zip укладений
24 вересня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано у зв’язку з висновком проведення моніторингу ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.) від 05.10.2020 року та покладеним зобов’язанням щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель