Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою: вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області." ( ДК 021:2015 -45454000-4 -Реконструкція)
Очікувана вартість
12 697 986,00 UAH
UA-2024-02-23-010050-a ● dc538ade710a4a56b5f472a2f62c64cd
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44153671 |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
Контактна особа: |
Приндюк Лариса Миколаївна +380456853605 1020vkb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2024 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 12 697 986,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 63 489,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 63 489,93 гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та /або електронна банківська гарантія, PDFабо Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням Особливостей, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі (Додаток 1 до тендерної документації), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; • — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов»язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу III цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено п.2 цього розділу із зазначенням номеру рахунку, на якому обліковуються кошти гарантії в установі банку-гаранта; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку, що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту тендерної документації (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо). У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 63489.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" ( далі- Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 ( із змінами й доповненнями) ( далі - Особливостей)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція котельні КНП СМР Сквирська центральна міська лікарня за адресою : вул. Київська, 12, м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, м. Сквира, вул. Київська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду. Замовник проводить оплату за виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт ( форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 за умови надхоження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 лютого 2024 17:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 лютого 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
29 лютого 2024 15:43 |
Тендерна документація реконструкція котельні(зі змінами).docx | |
23 лютого 2024 15:25 |
Тендерна документація реконструкція котельні.docx |
29 лютого 2024 17:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 лютого 2024 15:43 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
29 лютого 2024 15:43 |
Тендерна документація реконструкція котельні(зі змінами).docx
|
|||
23 лютого 2024 15:25 |
Тендерна документація реконструкція котельні.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність дискрамінаційної складової у вимозі тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2024 12:34
Дата відповіді: 28 лютого 2024 19:32
Доброго дня, шановний Замовнику! Наше підприємство є потенційним учасником процедури відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2024-02-23-010050-a. Підпункт 1.2. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу про обов'язкову наявність в учасника процедури закупівлі визначеного переліку матеріально-технічної бази, зокрема "Кран стріловий 75 т- не менше 1 одиниці". Вважаємо дану вимогу необгрунтованою та такою, що містить дискримінаційну складову, у зв'язку із відсутністю у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) робіт, на виконання яких необхідно залучати вищевказаний вид будівельної техніки. Відповідно до відомості обсягів робіт існує можливість використання кранів інших видів із значно меншою вантажопідйомністю. Враховуючи включення даної вимоги до тендерної документації свідчить про ознаки дискримінаційності та порушення добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність даної вимоги порушує норми статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі, зокрема порушуються принципи: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити вимогу щодо обов'язкової наявності в учасника процедури закупівлі наступної матеріально-технічної бази: "Кран стріловий 75 т- не менше 1 одиниці" із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Абзацом другим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Особливості) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Абзацом третім пункту 54 Особливостей встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, згідно проектно-кошторисної документації визначено застосування крану для виконання даних робіт.
Замовник з власної ініціативи прийняв рішення викласти в новій редакції Тендерну документацію по даній закупівлі, в тому числі буде розглянуто можливість внесення змін щодо заміни крану на аналогічний що можуть виконувати аналогічні роботи з розвантаження/завантаження великогабаритних матеріалів та обладнання, що буде використовуватись при реконструкції котельні.
З повагою,
Уповноважена особа
Абзацом другим пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Особливості) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Абзацом третім пункту 54 Особливостей встановлено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, згідно проектно-кошторисної документації визначено застосування крану для виконання даних робіт.
Замовник з власної ініціативи прийняв рішення викласти в новій редакції Тендерну документацію по даній закупівлі, в тому числі буде розглянуто можливість внесення змін щодо заміни крану на аналогічний що можуть виконувати аналогічні роботи з розвантаження/завантаження великогабаритних матеріалів та обладнання, що буде використовуватись при реконструкції котельні.
З повагою,
Уповноважена особа
Устаткування
Дата подання: 01 березня 2024 15:12
Дата відповіді: 01 березня 2024 19:01
Доброго дня! Котел водогрійний Q=1500 кВт; Р=3 бар КВТ-1500М згідно проєктної документації в якій комплектації,
СПТ104 Рухома підлога згідно проєктної документації яким об'ємом.Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, відповідно проектно-кошторисної документації по даному об"єкту, котел водогрійний КВТ -1500М в комплектації "профі", а секція "Рухома підлога" розрахована в об"ємі ( 1 секція робоча зона 1,2х8м) - 4шт - 70м3.
З повагою, Уповноважена особа.
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне, відповідно проектно-кошторисної документації по даному об"єкту, котел водогрійний КВТ -1500М в комплектації "профі", а секція "Рухома підлога" розрахована в об"ємі ( 1 секція робоча зона 1,2х8м) - 4шт - 70м3.
З повагою, Уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович |
12 697 900,00
UAH з ПДВ
|
12 697 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович #3088201672 |
Відхилено |
12 697 900,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2024 10:24
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій