Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
11 237 038,00 UAH
UA-2023-05-18-015164-a dc4780cd77ee43f2b09c7702b16fe11a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гусар Тетяна Вікторівна

+380385321370 yarm.selrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ярмолинецька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 05399248
Місцезнаходження: 32100, Україна , Хмельницька обл., Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1
Контактна особа: Гусар Тетяна Вікторівна
+380385321370
yarm.selrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2023 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2023 15:00
Очікувана вартість: 11 237 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 185,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32100, Україна, Хмельницька область, смт. Ярмолинці, площа 600-річчя Ярмолинець, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 травня 2023 18:07

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

18 травня 2023 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2023 18:07
3.5. Проєкт договору.doc
18 травня 2023 18:07
3.4. Інформація про субпідрядників.doc
18 травня 2023 18:07
3.3. Технічне завдання.docx
18 травня 2023 18:07
3.2. Інформація про відсутність підстав встановлених п. 44.docx
18 травня 2023 18:07
3.1. Кваліфікаційні критерії.docx
18 травня 2023 18:07
3. ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 травня 2023 14:22
Дата відповіді: 22 травня 2023 17:39
Добрий день, шановний Замовнику, просимо надати пояснення та внести зміни у ТД, усунувши дискримінаційні вимоги, а саме: 1. У відповідності до п.п. 3.5.8. п. 5- з метою забезпечення надійності щодо можливості виконання робіт, встановлюється критерій для учасника, а саме наявність статутного капіталу НА МОМЕНТ ОГОЛОШЕННЯ в розмірі не меншому 1 000 000,00 грн., що являється дискримінаційною вимогою! Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю відсутні (мінімальні розміри їхніх статутних капіталів не обмежуються). Згідно вище вказаного чинного законодавства України на сьогодні не встановлено обов’язкового мінімального розміру статутного капіталу для приватних підприємств, розмір статутного капіталу приватного підприємства визначається засновником (засновниками) самостійно. Для приватних підприємств мінімальний розмір статутного капіталу не встановлено. Дана вимога є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 копійок), і яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідна позиція прописана в рішенні АМКУ №7711 від 22.04.2020, закупівля UA-2020-02-24-002415-c, а також у рішенні № 19005-р/пк-пз від 18.08.2021, закупівля № UA-2021-07-22-001644-b. 2. Згідно п. 3.6.3 Замовником також вимагається надання Учасником: висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий у 2023 році. Відповідно до ч.3 ст. 21 статті 30 Закону України "Про охорону праці" роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи про стан охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, визначено перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації та дозволу відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі - Перелік). Тобто, якщо потенційному Учаснику не потрібно на даний час отримувати у 2023 році, згідно переліку додатку 2 Порядку 1107 Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, оскільки не потребує оновлення Дозвільних документів, та має усі наявні чинні дозвільні документи, то такий учасник НЕ МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ! А отже, такі вимоги Замовника є дискримінаційними та обмежують конкуренцію учасників! Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи, вищевикладене, просимо внести зміни у ТД в частині подання документів, що підтверджують розмір статутного капіталу в розмірі не меншому 1 000 000, 00 грн та стосовно висновку експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий у 2023 році, відмінивши такі вимоги, у зворотньому – ми змушені будемо звернутись в АМКУ, за захистом свої прав! З повагою!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на вимогу.
Добрий день. Дякую за увагу до оголошеної закупівлі.
Уповноважена особою розглянуто Ваше звернення, та прийняте рішення не вносити зміни до тендерної документації. Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Проте зазначені Вами вимоги не є дискримінаційними, адже враховуючи їх специфіку будь-який учасник процедури закупівлі, протягом періоду проведення процедури закупівлі має можливість виконати відповідні організаційні дії та отримати необхідні документи в порядку визначеному чинним законодавством України.
Якщо вимога тендерної документації може бути виконання учасниками протягом терміну проведення процедури закупівлі, і учасники не надають доказів згідно яких вони не мають можливості виконати умову тендерної документації, то такі вимоги не є дискримінаційними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-05-18-015164-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Компанія "Галеон", Код ЄДРПОУ:39120927
Дата подання: 22 травня 2023 18:46
Скарга до Ярмолинецької селищної ради
Вих№ 26 Від 22.05.2023 р. До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Замовник: Ярмолинецька селищна рада ЄДРПОУ: 05399248 32100, Україна, Хмельницька область, Ярмолинці, пл.600-річчя Ярмолинець, будинок 1 тел.: +380385321370 е-mail: yarm.selrada@ukr.net Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "Галеон" ЄДРПОУ: 39120927 вул. Вінницька, 1/3 офіс 4, м. Хмельницький, Хмельницька область,Україна, 29011 тел.: +380686460160 е-mail: galeon39@ukr.net Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-015164-a ID у ЦБД dc4780cd77ee43f2b09c7702b16fe11a СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на умови тендерної документації Ярмолинецькою селищною радою було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі UA-2023-05-18-015164-a ТОВ "Компанія"Галеон" має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. ТОВ "Компанія "Галеон" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне. 1. У відповідності до п.п. 3.5.8. п. 5 - з метою забезпечення надійності щодо можливості виконання робіт, встановлюється критерій для учасника, а саме наявність статутного капіталу НА МОМЕНТ ОГОЛОШЕННЯ в розмірі не меншому 1 000 000,00 грн. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що: По-перше: Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю відсутні (мінімальні розміри їхніх статутних капіталів не обмежуються). Згідно вище вказаного чинного законодавства України на сьогодні не встановлено обов’язкового мінімального розміру статутного капіталу для приватних підприємств, розмір статутного капіталу приватного підприємства визначається засновником (засновниками) самостійно. Для приватних підприємств мінімальний розмір статутного капіталу не встановлено. Дана вимога є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 1 000 000,00 грн. (один мільйон гривень 00 копійок), і яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідна позиція прописана в рішенні АМКУ №7711 від 22.04.2020, закупівля UA-2020-02-24-002415-c, а також у рішенні № 19005-р/пк-пз від 18.08.2021, закупівля № UA-2021-07-22-001644-b.; По-друге: Згідно ч. 2 ст. 5 Закону Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Отже, встановлення різних умов участі для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є протиправним. Наше підприємство має багаторічних досвід участі у процедурах закупівлі щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі. Згідно даних фінансової звітності за 2022 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) становить понад 20 мільйонів гривень, що значно перевищує очікувану вартість закупівлі. Проте статутний капітал є меншим, аніж встановлено вимогою Замовника. Звіт про фінансові результати нашого підприємства підтверджує прибутковість нашої діяльності за 2022 рік та є гарантією своєчасного виконання даного виду робіт. Встановивши вищевказану вимогу Замовник обмежив наше право на участь у даній процедурі закупівлі. Вважаємо таку вимогу також надмірною і безпідставною, адже чинним Законом не передбачено. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас зобов’язати Замовника внести зміни до Документації у цій частині шляхом виключення з неї вказаної вище вимоги. 2. Згідно п. 3.6.3 Замовником також вимагається надання Учасником: висновок експертизи щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий у 2023 році. Дана вимога є дискримінаційною з огляду на те, що: По-перше: Відповідно до ч.3 ст. 21 статті 30 Закону України "Про охорону праці" роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи про стан охорони праці та безпеки промислового виробництва суб`єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов`язань на постачання. Одержання дозволу не вимагається у разі експлуатації (застосування) устаткування підвищеної небезпеки, яке прийнято в експлуатацію з видачею відповідного сертифіката або щодо якого зареєстровано декларацію про готовність до експлуатації, а також у разі реєстрації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці. Додатком 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року №1107, визначено перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації та дозволу відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі - Перелік). Тобто, якщо потенційному Учаснику не потрібно на даний час отримувати у 2023 році, згідно переліку додатку 2 Порядку 1107 Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, оскільки не потребує оновлення Дозвільних документів, та має усі наявні чинні дозвільні документи необхідні для участі у процедурі закупівлі робіт, то такий учасник НЕ МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ, ОСКІЛЬКИ НЕ МАЄ ВИСНОВКУ! А отже, такі вимоги Замовника є дискримінаційними та обмежують конкуренцію учасників! По-друге: Згідно Порядку 1107 строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років, а строк дії зареєстрованої декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки – необмежений. У разі зміни відомостей в поданій декларації суб'єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом п'яти робочих днів з дня настання таких змін. А враховуючи, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. А отже, якщо учасник має усі Декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки та чинні Дозвола на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки, він змушений, виконуючи дискримінаційні вимоги Замовника, замовляти висновок у спеціалізованих установах, оплачувати досить великі кошти (вартість одного виду робіт/механізму підвищеної небезпеки на 5 чол. орієнтовно становить 14 000,00 -20 000,00 грн). Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Замовника. ТОВ "Компанія "Галеон" звертається із даною скаргою до Антимонопольного комітету України та просить зобов’язати Ярмолинецьку селищну раду усунути вище зазначені порушення шляхом виключення неправомірних та дискримінаційних умов із Документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ "Компанія "Галеон" бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ТОВ "Компанія "Галеон" є реальним учасником відповідного ринку закупівель робіт та послуг з капітального і поточного ремонту. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до закупівлі, ТОВ "Компанія "Галеон" не може прийняти участь у процедурі закупівлі. Виходячи з вище викладеного та керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати Замовника, Ярмолинецьку селищну раду, усунути дискримінаційні умови зазначені вище, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та ввести відповідні зміни до закупівлі UA-2023-05-18-015164-a
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 24.05.2023 №7190.pdf
Дата публікації: 24 травня 2023 15:49

Документи подані скаржником

22 травня 2023 18:21
скарга
22 травня 2023 18:21
скарга
22 травня 2023 18:21
Тендерна документація
22 травня 2023 18:21
Додатки
22 травня 2023 18:21
Додатки
22 травня 2023 18:21
Додатки
22 травня 2023 18:21
Додатки
22 травня 2023 18:21
Додатки

Документи Органу Оскарження

24 травня 2023 15:49
рішення від 24.05.2023 №7190.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-28-000080 ● 60d44b6c6ae343ca84c10ba26bbd320d
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 вересня 2023 11:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.09.2023 № 49-З

Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»

Перелік процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-05-18-015164-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-29 12:40:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Капітального ремонту, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт. Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», очікуваною вартістю 11 237 038,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-015164-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 та чи дотримано ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» (у разі виконання робіт) умови пункту 4.5. договору, яким передбачено, що Підрядник зобов’язаний складати та передавати уповноваженому представнику Замовника на паперових носіях поетапно по мірі виконаня робіт акти приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інші акти та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-04 16:17:18

Відповідь на запит

Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт, утеплення фасаду з дотриманням вимог по енергозбереженню, адміністративного приміщення Будинку рад за адресою: площа 600-річчя Ярмолинець, будинок 1 в смт.Ярмолинці Хмельницької області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку.
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- локальний кошторис на 3 арк.;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на 4 арк.;
- експертний звіт на 2 арк.
2. Посилання на сайт: https://gromada.org.ua/gromada/yarmolynecka/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-11-23-59-18-08-2022/.
3. Станом на 04.10.2023 року договір про закупівлю робіт від 13.06.2023 № 217 виконується.
ТОВ «8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ» дотримується умови пункту 4.5. договору.
На виконання запиту надаємо копії відповідних актів та квитанцій які підтверджують виконання договору, а саме:
- платіжна інструкція №1476 від 27.07.2023 року на 1 арк.;
- акт КБ-2в на 3 арк.;
- акт КБ-3 на 1 арк.;
- платіжна інструкція №1800 на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 11 232 569,18
UAH з ПДВ
11 232 569,18
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 травня 2023 13:33
Електронний підпис
31 травня 2023 13:29
Довідка (14).zip
31 травня 2023 13:29
Довідка (13).zip
31 травня 2023 13:29
Витяг-1053383-БАЛАН-2023-05-30.pdf
31 травня 2023 13:29
70_Особливості 44.PDF
31 травня 2023 13:29
69_Лист ст 17 ч 2.PDF
31 травня 2023 13:29
68_Лист ст 17.PDF
31 травня 2023 13:29
67_Торгівля людьми.PDF
26 травня 2023 12:13
Електронний підпис
26 травня 2023 12:12
Статутні документи.rar
26 травня 2023 12:12
Статут.rar
26 травня 2023 12:12
Сертифікати ІСО.rar
26 травня 2023 12:12
Посвідчення з ОП.rar
26 травня 2023 12:12
наказ Балан.PDF
26 травня 2023 12:12
Механізми.rar
26 травня 2023 12:12
ліцензія АВК.pdf
26 травня 2023 12:12
Кошторис.rar
26 травня 2023 12:12
Звіт 1-КБ.rar
26 травня 2023 12:12
Звіт 1-ДФ.rar
26 травня 2023 12:12
Довідки.rar
26 травня 2023 12:12
Довідка (12).zip
26 травня 2023 12:12
Довідка (10).zip
26 травня 2023 12:12
Витяг-1036470-БАЛАН-2023-05-25.pdf
26 травня 2023 12:12
Баланс за 2022 р.rar
26 травня 2023 12:12
Аналогія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ
#37152281
Переможець 11 232 569,18
UAH з ПДВ
30 травня 2023 15:47

Документи

08 червня 2023 19:09
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:48
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:52
Довідка НАЗК
08 червня 2023 12:14
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:23
Довідка НАЗК
30 травня 2023 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2023 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ
#37152281
11 232 569,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 червня 2023 19:09
Довідка НАЗК
08 червня 2023 18:48
Довідка НАЗК
08 червня 2023 17:52
Довідка НАЗК
08 червня 2023 12:14
Довідка НАЗК
08 червня 2023 09:23
Довідка НАЗК
30 травня 2023 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 11:02
ДУ 2 дог 217 утепл.PDF зміни до договору
14 травня 2024 10:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 11:56
ДУ 1 дог 217.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 11:46
Електронний підпис укладений
15 червня 2023 17:27
Договір 217.PDF укладений
15 червня 2023 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.п. 4 п. 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.п. 4 п. 19 Особливостей
Номер договору про закупівлю: 217
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML