Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Ноутбуки, комп’ютерний слухово-мовленєвий комплекс)
Очікувана вартість
261 300,00 UAH
UA-2020-08-11-001804-a dc28f7058b1247a8b6e74ecea87b04ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Еліна Сергіївна Рубан

+380666684166 dolmativkarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34381816
Місцезнаходження: 75662, Україна , Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний
Контактна особа: Еліна Сергіївна Рубан
+380666684166
dolmativkarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:43
Очікувана вартість: 261 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 613,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


1. Найменування замовника: Долматівська сільська рада Голопристанського району Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816.
4. Місцезнаходження замовника: 75662 Херсонська область, Голопристанський район, с.Долматівка, пров.Шкільний.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області, e-mail: dolmativkarada@ukr.net, тел. +380679211178.
6. Вид предмета закупівлі: Товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Ноутбуки, комп’ютерний слухово-мовленєвий комплекс.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)».
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 18 (вісімнадцять) штук.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
1) Долматівський ЗПЗСО 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, вул. Т.Шевченка, буд. 33;
2) Нововолодимирівський ЗПЗСО75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д;
3) Добропільський ЗПЗСО 75663, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Добропілля, вул. Шкільна, буд. 13.
4) Долматівська сільська рада, 75662 Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка,пров. Шкільний.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: До 15.09.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 261 300,00 грн. (двісті шістдесят одна тисяча триста гривень 00 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Відсутні
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету – 6000,00 грн. (шість тисяч гривень 00 копійок), кошти державного бюджету – 255 300,00 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч триста гривень 00 копійок).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» серпня 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Ноутбуки, комп’ютерний слухово-мовленєвий комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 10:41
ТД_ДОДАТОК_3.docx
11 серпня 2020 10:41
ТД_ДОДАТОК_1.doc
11 серпня 2020 10:41
ТД_ДОДАТОК_5.doc
11 серпня 2020 10:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
11 серпня 2020 10:41
ТД_ДОДАТОК_2.doc
11 серпня 2020 10:41
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
11 серпня 2020 10:41
ТД_ДОДАТОК_4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 260 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 261 300,00
UAH з ПДВ
261 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 20:52
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:51
Авториз.лист Поліщук.pdf
26 серпня 2020 20:51
CЕС Lenovo.pdf
26 серпня 2020 20:51
довідка обладнання.pdf
26 серпня 2020 20:51
довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 20:51
Довідка_Статут.pdf
26 серпня 2020 20:51
лист санкції.pdf
26 серпня 2020 20:51
витяг 09,07,2020р..pdf
26 серпня 2020 20:51
Cтатистика ФОП Поліщук.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:30
ДФС 03.09.zip
08 вересня 2020 15:30
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
08 вересня 2020 15:30
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
08 вересня 2020 15:30
МВС 30.08.zip
26 серпня 2020 23:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 23:39
HP ноутбуки CEC до 23 05 23.pdf
26 серпня 2020 23:39
HP 250 G7.pdf
26 серпня 2020 23:39
ДВ acer ноут.pdf
26 серпня 2020 23:39
СЕС Acer Packard Bell до 16.02.2021 .pdf
26 серпня 2020 23:39
проект Договору.pdf
26 серпня 2020 23:39
Авториз.лист Діавест.pdf
26 серпня 2020 23:39
Пропозиція цінова .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2479304276
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 16:47
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 261 300,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
261 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 09:55
додаткова 1 від 18.10.2020 року.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:03
договір №181 від 18.10.2020 року.pdf укладений
18 вересня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти Додаткову угоду № 1 від 18.09.2020 року до Договору № 181 від 18.09.2020 року
Номер договору про закупівлю: 181
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 261 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 550,00 UAH)