Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of local significance С141713 Strilky – Novyi Kropyvnyk км 0+000 – km 13+773, km 26+945 – km 31+445 Starosambirsk and Drohobych district of Lviv region (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines , highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Dropa Oksana +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2020 15:43 |
Очікувана вартість: | 202 565 650,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 012 828,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3038484 UAH |
Publication date: | 27 липня 2020 17:10 |
Enquiries until: | 18 серпня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 серпня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 202 565 651 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 012 828 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 серпня 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 серпня 2020 14:46 |
Зміни Стрілки - Новий кропивник.pdf | |
20 серпня 2020 14:46 |
ТД НР Стрілки - Новий кропивник.pdf | |
28 липня 2020 11:15 |
ПД Стрілки- Новий Кропивник.pdf |
20 серпня 2020 14:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 серпня 2020 14:46 |
Зміни Стрілки - Новий кропивник.pdf
|
||||||
20 серпня 2020 14:46 |
ТД НР Стрілки - Новий кропивник.pdf
|
||||||
28 липня 2020 11:15 |
ПД Стрілки- Новий Кропивник.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000148 ● 50334c02f58142b69add94520d5e30c7
- Статус: вирішено ● Дата: 31 березня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2023 № 49
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 49.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-27-003296-b, 27.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 10:57:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2020-07-27-003296-b, яка проводилась Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 13:02:57
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення від 20.02.2023 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-07-27-003296-b, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формувались на основі проєктно кошторисної документації (експертна оцінка ДП "Західний експертно-технічний центр Держпраці" у Львівській області №429.2939.20.3178 від 14.07.2020р.).
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» формовалась на основі проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка ДП "Західний експертнотехнічний центр Держпраці" у Львівській області №429.2939.20.3178 від 14.07.2020р.).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу від 27.02.2023 року процедури закупівлі послуг: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141713 Стрілки – Новий Кропивник км 0+000 – км 13+773, км 26+945 – км 31+445 Старосамбірського та Дрогобицького районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» щодо розірвання договору. Крім того вжити, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21, частини третьої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлі, пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання Договору із Підрядником, зокрема було надіслано запит про розірвання договору за згодою сторін ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т». Відповідно до Угоди про розірвання від 03.03.2023 року до Договору № 124-10/21 від 06.04.2021 року, Сторони домовились розірвати Договір № 124-10/20 від 06 жовтня 2020 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної Угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли у зв’язку з укладенням та виконанням Договору. Дана Угода набуває чинності з моменту її укладення Сторонами. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства, між департаментом дорожнього господарства Львівської облдержадміністрації та ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» 03.03.2023 року було розірвано Договір № 124-10/21 від 06.04.2021 року із дотриманням норм чинного законодавства. Також зазначаємо, що було проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21, частини третьої статті 10 Закону та пункту 3 Порядку №1082 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, та розміщенні інформації про закупівлі, пунктів 2, 14 та 19 частини другої статті 22 Закону – при складанні тендерної документації. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України.
2023-03-06 12:55:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону, а також пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини третьої статті 10 Закону, а також пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082) • усунуто
порушення усунено, договір розірвано
2023-03-31 11:02:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" |
170 007 111,00
UAH з ПДВ
|
170 007 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
200 000 000,00
UAH з ПДВ
|
198 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
198 350 000,00
UAH з ПДВ
|
198 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" #42844920 |
Переможець |
170 007 111,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2023 16:02
|
Угода про розірвання | укладений |
06 березня 2023 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:33
|
ДУ 6 124-10.20.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2022 11:09
|
ДУ_5 124-10.20.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 12:58
|
ДУ_4 124-10.20.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 16:06
|
ДУ 3 124-10.20.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 17:12
|
ДУ 2 124-10.20.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 14:28
|
ДУ 1 124-10.20.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 09:31
|
Договір 124-10/20 | укладений |
07 жовтня 2020 18:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 1.1. Договору в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне фінансування у 2021 році та зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та бюджетне фінансування у 2022 році |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 124-10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
112 029 569,85
UAH (в тому числі ПДВ 18 671 594,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із виконанням висновку Державної аудиторської служби України. |