Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коробка картонна, чотирьох клапанна, 3-х шарова, 370х250х250 мм
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-11-11-001355-a ● dbf9f62c12c04bf4a8c2332dc0fe6335
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42250890 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30 |
Контактна особа: |
Цимбаліста Олена Валеріївна +380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 листопада 2019 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2019 18:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2019 18:24 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 60 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка картонна, чотирьох клапанна, 3-х шарова, 370х250х250 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8, корп. 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 15:42 |
Додаток 3 до ТД (зі змінами від 20.11.2019) _ копия.doc | |
19 листопада 2019 12:52 |
Додаток 1 до ТД (зі змінами від 19.11.2019 р).doc | |
19 листопада 2019 12:52 |
Додаток 3 до ТД (зі змінами від 19.11.2019).doc | |
19 листопада 2019 12:52 |
Тендерна документація (зі змінами від 19.11.2019 р.).doc | |
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 4 до ТД проект договору.doc | |
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
11 листопада 2019 18:20 |
Тендерна документація.doc |
20 листопада 2019 15:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 листопада 2019 15:42 |
Додаток 3 до ТД (зі змінами від 20.11.2019) _ копия.doc
|
|||||||||
19 листопада 2019 12:52 |
Додаток 1 до ТД (зі змінами від 19.11.2019 р).doc
|
|||||||||
19 листопада 2019 12:52 |
Додаток 3 до ТД (зі змінами від 19.11.2019).doc
|
|||||||||
19 листопада 2019 12:52 |
Тендерна документація (зі змінами від 19.11.2019 р.).doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 4 до ТД проект договору.doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 3 до ТД.doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 2 до ТД.doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 18:20 |
Додаток 1 до ТД.doc
|
|||||||||
11 листопада 2019 18:20 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 12 листопада 2019 10:09
Дата відповіді: 12 листопада 2019 10:59
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Повідомляємо Вам, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Технічні вимоги
Дата подання: 18 листопада 2019 14:07
Дата відповіді: 18 листопада 2019 16:49
Вітаю. Чи можливо змінити розмір коробки на 390х290х 290мм (у ТД - 295 мм)?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Повідомляємо Вам, що технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі за кодом ДК 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка картонна, чотирьох клапанна, 3-х шарова, 390х290х295) чітко визначені в Додатку №3 (Технічні вимоги).
Повідомляємо Вам, що технічні, якісні, кількісні та інші характеристики до предмета закупівлі за кодом ДК 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Коробка картонна, чотирьох клапанна, 3-х шарова, 390х290х295) чітко визначені в Додатку №3 (Технічні вимоги).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2019 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП К.О.М.-Трейд |
33 360,00
UAH з ПДВ
|
32 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сінільга" |
59 600,00
UAH з ПДВ
|
32 820,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯКОВЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
55 920,00
UAH з ПДВ
|
55 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП К.О.М.-Трейд #34794670 |
Переможець |
32 760,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 11:36
|
Договір | укладений |
13 грудня 2019 11:26
|