Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво міського кладовища за межами населеного пункту, м. Нетішин, Шепетівський район, Хмельницька область. 1 черга, код ДК 021:2015 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Очікувана вартість
13 223 078,00 UAH
UA-2024-10-11-000192-a ● dbe5aa776aab4b54b4161f3fdb180ebe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Нетішинської міської ради "Благоустрій" |
Код ЄДРПОУ: | 39613992 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. Ринкова, 4/1 |
Контактна особа: |
Валентина Алєксєєва +380967517410 alexeevaws@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2024 08:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:24 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2024 15:24 |
Очікувана вартість: | 13 223 078,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 115,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво міського кладовища за межами населеного пункту, м. Нетішин, Шепетівський район, Хмельницька область. 1 черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30101, Україна, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату виконаних Робіт за Договором з урахуванням їх якості протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, та отримання Замовником усієї необхідної документації про виконання Договору (акти на приховані роботи, документи, які підтверджують використання сертифікованих матеріалів тощо) з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2024 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2024 14:37 |
Перелік змін до ТД від 25.10.2024.pdf | |
25 жовтня 2024 14:37 |
Тендерна документація (зі змінами від 25.10.2024).pdf | |
25 жовтня 2024 14:37 |
Додаток 2 Перелік документів, які подаються Учасником (зі змінами від 25.10.2024).doc | |
25 жовтня 2024 14:37 |
Протокол УО.Внесення змін до ТД від 25.10.2024.pdf | |
11 жовтня 2024 08:20 |
Додаток 4 Перелік документів, які повинен надати Переможець.doc | |
11 жовтня 2024 08:20 |
Додаток 3 Проєкт договору підряду.pdf | |
11 жовтня 2024 08:20 |
Додаток 1 Вимоги до предмета закупівлі.doc | |
11 жовтня 2024 08:20 |
Додаток А до Додатку 1 Відомість обсягів робіт.xls | |
11 жовтня 2024 08:20 |
Додаток Б до Додатку 1 Відомість ресурсів.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По п.1.2.6 та 1.2.7
Дата подання: 17 жовтня 2024 11:07
Дата відповіді: 17 жовтня 2024 12:45
У Додатку №2 до тендерної документації, що містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Замовником у п.п. 1.2.7. визначено, що для кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планується залучити для підтвердження кваліфікації, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 3 надається окрема довідка. У змісті такої довідки має міститися: П.І.Б., кваліфікація / посада та загальний стаж роботи таких працівників.
Разом з цим, у п.п. 1.2.6. цього ж додатку вказано, що за формою таблиці 2 надається інформація про наявність працівників робітничих професій у загальній кількості не менше 5 чоловік по всіх професіях, необхідних для виконання робіт. І у такій довідці має бути вказано: П.І.Б., спеціальність/ професія, розряд, шатний/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ за сумісництвом та у ній має міститися підпис учасника.
У зв’язку із чим, просимо надати роз’яснення, якщо Учасником будуть залучені на умовах субпідряду саме працівники робітничих професій у загальній кількості не менше 5 чоловік по всіх професіях, то чи повинен Учасник зазначати у довідці, яку підписуватиме (тобто у своїй довідці) працівників субпідрядника робітничих професій? Якщо так, то що саме у такому випадку зазначати у четвертій колонці таблиці 2 де має бути вказано «шатний/ трудовий договір/ цивільно-правовий договір/ за сумісництвом»? Якщо в таблиці 2 не потрібно зазначати залучених на умовах субпідряду працівників робітничих професій, то яким чином (у якому документі їх відобразити і чи може це бути довідка довільної форми?).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику! Якщо Учасник для виконання робіт планує залучати працівників субпідрядника/співвиконавця, то у четвертій колонці таблиці 2 п.п. 1.2.6. Додатку №2 до тендерної документації він може зазначити "працівник субпідрядника/співвиконавця". А також щодо таких працівників Учасник повинен окремо надати інформацію та документи відповідно до п.п. 1.2.7. Додатку №2 до тендерної документації .
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 жовтня 2024 14:31
Дата відповіді: 21 жовтня 2024 14:48
Доброго дня. Шановний Замовник, чи можна на виконання вимог пп.1.1.3. п.1 додатку 2 до ТД стосовно наявності залученого обладнання , надати договір про надання послуг технікою/механізмами?
Відповідь: Шановний Учаснику. На виконання вимог пп.1.1.3. п.1 додатку 2 до ТД на підтвердження інформації стосовно наявності залученого обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 року), що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або надати договори з усіма додатками, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою та/або отримує необхідні для надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб (скановані копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг, та/або документів, які підтверджують право третьої особи передавати обладнання та автотранспорт в суборенду або право використання такого обладнання та автотранспорту третьою особою у власній господарській діяльності). Отже, Учасник може надати договір про надання послуг технікою/механізмами.
по п.1.2.2
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:21
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:44
В пункті 1.2.2 додатку 2 визначено необхідність подання довідки в довільній формі, або за формою Таблиці 1 з інформацією щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю, тобто усіх. У той час як таблиця 1 містить інформацію основних інженерних працівників відповідної кваліфікації. Просимо надати роз'яснення: у таблиці 1 зазначати тільки основних інженерних працівників відповідної кваліфікації чи усіх працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю, вказаних у п.1.2.2 додатку 2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
п.1.2.1 додатку 2
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:44
Відповідно до п.1.2.1 додатку 2 визначено, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів тощо) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом. Просимо роз'яснити: у разі якщо кваліфікація інженерно-технічного працівника за дипломом не значиться як будівельник чи інженер-будівельник, тобто підпадає під слово "тощо", але спеціальність за дипломом, пов'язана з будівництвом, то чи потрібно надавати відповідні окремі роз'яснення про це?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо п.1.2.1
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:28
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:44
В п.1.2.1 додатку 2 визначено, що для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в будівельній галузі повинен бути не менше 2-х років. Чи необхідно подавати якісь окремі документи на підтвердження такого досвіду роботи, якщо відповідний працівник має такий досвід, однак в учасника працює менше двох років і учасник на підтвердження наявності такого працівника відповідно до п.1.2.3 додатку 2 подає наказ про призначення на посаду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо наказів по працівниках
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:32
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:44
В переліку, вказаному в п.1.2.3 додатку 2 міститься інформація про можливість надання наказу про призначення на посаду, з урахуванням того, що не всі працівники призначаються на посаду (тобто можуть бути накази про прийняття на роботу, про переведення тощо), то просимо роз'яснити чи допускається подання наказів за відповідною назвою як інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці?
Також з урахуванням наведеного просимо роз'яснити чи допускається подання витягів із наказів як інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо таблиці 1 пункту 1.2.
Дата подання: 22 жовтня 2024 14:37
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:44
Просимо роз'яснити, яка відмінність в розумінні замовника між поняттями "Штатний" та "трудовий договір" в таблиці 1 пункту 1.2. додатку 2? Також просимо вказати, чи необхідно одночасно зазначати в таблиці штатний та трудовий договір, у разі якщо працівник є штатним, тобто працює за трудовим договором?
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
про розряд
Дата подання: 22 жовтня 2024 15:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2024 15:45
В вимогах щодо заповнення Довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей (Таблиця 2 п.1.2.6 додатку 2) міститься необхідність зазначення спеціальності/ професії, розряду у відповідній графі. У зв'язку із чим просимо роз'яснити що вказувати в стрічці "розряд", зокрема, щодо дорожнього робітника, який такого не має?
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо досвіду
Дата подання: 23 жовтня 2024 12:19
Дата відповіді: 23 жовтня 2024 13:15
В п.1.2.1 додатку 2 вказано, що для інженерно-технічних працівників, наведених в переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, досвід роботи в будівельній галузі повинен бути не менше 2-х років (вказати відповідну інформацію у Таблиці 1). Виходячи із такого формулювання просимо роз'яснити, в таблиці треба вказати загальний досвід роботи в будівельній галузі чи досвід роботи в будівельній галузі саме на цій посаді?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Необхідно вказати загальний досвід роботи в будівельній галузі без прив'язки до займаної посади чи місця роботи на даний момент
Щодо поняття "кваліфікація"
Дата подання: 23 жовтня 2024 14:26
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:28
в П.1.2.7 додатку 2 визначено необхідність надання інформації за формою Таблиці 3, в якій серед іншого необхідно вказати кваліфікацію працівника субпідрядника. Оскільки в законодавстві розрізняють професійну кваліфікацію, що визначається через назву професії (інженер-механік, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо), а також освітню кваліфікацію, що визначається відповідним документом про освіту, то просимо роз'яснити, яку саме кваліфікацію (професійну чи освітню) в розумінні замовника слід зазначити у таблиці 3?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
загальний стаж роботи
Дата подання: 23 жовтня 2024 14:29
Дата відповіді: 24 жовтня 2024 08:28
Чинне законодавство України не містить визначення поняття «загальний стаж роботи», тому просимо роз'яснити, що саме має на увазі замовник під поняттям "загальний стаж роботи" (таблиця 3 додатку 2), якщо сумарний період трудової діяльності, обрахований згідно даних, що містяться в трудових книжках кожного конкретного працівника, то чи потрібно зараховувати період навчання тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо документів про право власності
Дата подання: 24 жовтня 2024 15:40
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 08:25
Вами у п.1.1.3 додатку 2 визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності ВЛАСНОГО обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ (зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 року) на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Оскільки документи на право власності не обмежуються строком дії, тобто є безстроковими, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність до законодавства, оскільки дана умова є дискримінаційною!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
п.п.1.1.3 додатку 2
Дата подання: 24 жовтня 2024 16:04
Дата відповіді: 25 жовтня 2024 08:25
Відповідно до п.п.1.1.3 додатку 2 визначено, що на підтвердження інформації стосовно наявності залученого обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи (зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 року), що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або надати договори з усіма додатками, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою та/або отримує необхідні для надання послуг (виконання робіт) від інших фізичних/юридичних осіб (скановані копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг, та/або документів, які підтверджують право третьої особи передавати обладнання та автотранспорт в суборенду або право використання такого обладнання та автотранспорту третьою особою у власній господарській діяльності). У зв'язку із чим просимо роз'яснити чому розширений перелік підтвердних документів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально-технічною базою замовником звужено в дужках, а саме вказано лише про надання договору про надання транспортних послуг і не включено до переліку договору про надання послуг чи слова "тощо"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний, Учаснику. Замовником будуть переглянуті вимоги тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв та з метою уточнення відповідної інформації найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2024 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МВМ-13" |
9 960 369,60
UAH з ПДВ
|
9 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інженерно-будівельна компанія "Гайвей" |
10 300 000,00
UAH з ПДВ
|
9 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛНО" |
12 382 663,20
UAH з ПДВ
|
12 382 663,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ" |
12 784 202,00
UAH з ПДВ
|
12 784 202,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
12 930 702,00
UAH з ПДВ
|
12 930 702,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МВМ-13" #14149378 |
Переможець |
9 790 000,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2024 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 16:24
|
Протокол УО.Внесення змін до Договору.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 16:23
|
Додаткова угода №2.Внесення змін до Договору.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 15:44
|
8. Загальновиробничі витрати на будову .odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
4.1. Локальний кошторис на будівельні роботи №01-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
9. Розрахунок адміністративних витрат.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
12.Кошти на покриття адмiнiстративних витрат .odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Додатки до Договору підряду.Інші.pdf | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
13. Iншi супутнi витрати.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Додатки до Договору підряду.Договірна ціна.pdf | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
6. Розрахункова вартiсть експлуатацiї .odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Договір підряду.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Додатки до Договору підряду.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
10. Кошторисний прибуток.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
5.2. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 06-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
1. Договірна ціна.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
3. Зведений кошторис.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
4.3. Локальний кошторис на будівельні роботи №07-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
2. Пояснювальна записка .odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
4.2. Локальний кошторис на будівельні роботи №06-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
11. Кошти на вiдрядження працiвникiв .odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
5.1. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 01-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Договір підряду.pdf | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
7. розрахунок з.п на 01.10.2024 р..odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
5.3. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-01.odt | укладений |
12 листопада 2024 15:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п. 1 п. 19 Особливостей, відповідно до п.п. 13.7.1 п. 13.7 Договору про закупівлю, у зв’язку із зменшенням споживчої потреби обсягу послуг щодо Закупівлі, діючи в рамках законодавства, необхідно внести зміни до Договору про закупівлю, а саме: зменшити обсяги закупівлі та зменшити суму Договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 60/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |