Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000385-c ● dba94bc8114e40b1925a88da77e815f9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тиврівський обласний будинок-інтернат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку |
Код ЄДРПОУ: | 03188139 |
Місцезнаходження: | 23300, Україна , Вінницька обл., Тиврів, вул.Злагоди, 2 |
Контактна особа: |
Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю 380674304219 golodrugab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 11:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 11:05 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 12:25 |
Очікувана вартість: | 480 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,42% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39000 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23300, Україна, Вінницька область, Тиврів, Злагоди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 11:00 |
ТД крупи 2020.doc | |
08 січня 2020 11:00 |
проект крупи.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-08-000385-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 27 січня 2020 11:24
Вимога з приводу неправомірного визначення переможця
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 27.01.2020р., переможцем даної процедури закупівлі визнано ФОП Климнюк Н.І.
Проте, з аналізу пропозиції, що надана учасником ФОП Климнюк Н.І. є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника викладених в тендерній документації, а тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний був прийняти рішення про не відповідність пропозицій учасника ФОП Климнюк Н.І. умовам, зазначеним у тендерній документації і відхилити тендерну пропозицію цього учасника з наступних підстав.
I. Відповідно до ч.1 Додатку 2 до тендерної документації, в складі своєї пропозиції учасники мали надати:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого автотранспорту.
- Копію техпаспорту на транспорт.
- Копію особової медичної книжки водія.
Проте, ФОП Климнюк Н.І., в порушення вимог Замовника та умов тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції не надала:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого автотранспорту.
- Копію техпаспорту на транспорт.
- Копію особової медичної книжки водія.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині
II. Відповідно до ч.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження виконання аналогічного договору учасник надає:
«- Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
- Копії аналогічних договорів стосовно постачання товару у відповідності до предмета закупівель завіреними печаткою Учасника з якими було укладено договора, щонайменше два договора: за 2018рік, за 2019 рік.
- два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в січні 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
- Довідку в довільній формі, що жоден з укладених договорів Учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника»
Проте, ФОП Климнюк Н.І., в порушення вимог Замовника та умов тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції не надала:
- Інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
- Копії аналогічних договорів, щонайменше два договора: за 2018рік, за 2019 рік.
- Два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих аналогічних договорів виданих в січні 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
- Довідку в довільній формі, що жоден з укладених договорів Учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині
За таких обставин, оскільки пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації Замовника, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет зобов’язаний її відхилити.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» всі учасники мають рівні права і обов’язки, і зобов’язані однаково виконувати вимоги Замовника встановлені законом та тендерною документацією.
Виконання ТОВ «Вінпродтрейд» вимог встановлених в тендерній документації Замовника та невиконання цих вимог іншими учасниками закупівель, зокрема ФОП Климнюк Н.І., ставить учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же процедур закупівлі, що не відповідає меті закону та принципам, що закріплені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими мають здійснюватися закупівлі.
Вважаємо, що Замовник в порушення ч.2. ст.2, ст. 3, ст. 5, ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» змінив умови, порядок та процедуру оцінки тендерних пропозицій, створив недобросовісну конкуренцію серед учасників, не відкрито та не прозоро провів процедуру закупівель, не об’єктивно та упереджено провів оцінку тендерних пропозицій учасників, проявив дискримінацію відносно них, та провів необ’єктивний і нечесний вибір переможця.
Оскільки, в порушення ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в тендерній документації, не відхилив пропозиції ФОП Климнюк Н.І., чим порушив право ТОВ «Вінпродтрейд» на недискримінацію, право на добросовісну конкуренцію, на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій, право бути допущеним до оцінки своєї тендерної пропозиції, що й стало підставою для звернення із Вимогою.
Враховуючи обставини, викладені вище, з метою відновлення порушених охоронюваних законом прав та інтересів ТОВ «Вінпродтрейд», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Прошу:
1. Прийняти, зареєструвати та об’єктивно розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП Климнюк Н.І. переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити пропозицію учасника ФОП Климнюк Н.І.
4. Надати відповідь на Вимогу у термін та спосіб визначений чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Проте, з аналізу пропозиції, що надана учасником ФОП Климнюк Н.І. є очевидним, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника викладених в тендерній документації, а тому тендерний комітет Замовника зобов’язаний був прийняти рішення про не відповідність пропозицій учасника ФОП Климнюк Н.І. умовам, зазначеним у тендерній документації і відхилити тендерну пропозицію цього учасника з наступних підстав.
I. Відповідно до ч.1 Додатку 2 до тендерної документації, в складі своєї пропозиції учасники мали надати:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого автотранспорту.
- Копію техпаспорту на транспорт.
- Копію особової медичної книжки водія.
Проте, ФОП Климнюк Н.І., в порушення вимог Замовника та умов тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції не надала:
- Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- Копії документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого автотранспорту.
- Копію техпаспорту на транспорт.
- Копію особової медичної книжки водія.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині
II. Відповідно до ч.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження виконання аналогічного договору учасник надає:
«- Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
- Копії аналогічних договорів стосовно постачання товару у відповідності до предмета закупівель завіреними печаткою Учасника з якими було укладено договора, щонайменше два договора: за 2018рік, за 2019 рік.
- два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих Учасником аналогічних договорів виданих в січні 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
- Довідку в довільній формі, що жоден з укладених договорів Учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника»
Проте, ФОП Климнюк Н.І., в порушення вимог Замовника та умов тендерної документації в складі своєї тендерної пропозиції не надала:
- Інформаційну довідку, складену в довільній формі, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору.
- Копії аналогічних договорів, щонайменше два договора: за 2018рік, за 2019 рік.
- Два оригінали позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих аналогічних договорів виданих в січні 2020 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів.
- Довідку в довільній формі, що жоден з укладених договорів Учасником не було розірвано з причини неналежного виконання з боку Учасника.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації в цій частині
За таких обставин, оскільки пропозиція ФОП Климнюк Н.І. не відповідає умовам тендерної документації Замовника, відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерний комітет зобов’язаний її відхилити.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» всі учасники мають рівні права і обов’язки, і зобов’язані однаково виконувати вимоги Замовника встановлені законом та тендерною документацією.
Виконання ТОВ «Вінпродтрейд» вимог встановлених в тендерній документації Замовника та невиконання цих вимог іншими учасниками закупівель, зокрема ФОП Климнюк Н.І., ставить учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же процедур закупівлі, що не відповідає меті закону та принципам, що закріплені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», за якими мають здійснюватися закупівлі.
Вважаємо, що Замовник в порушення ч.2. ст.2, ст. 3, ст. 5, ч.3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» змінив умови, порядок та процедуру оцінки тендерних пропозицій, створив недобросовісну конкуренцію серед учасників, не відкрито та не прозоро провів процедуру закупівель, не об’єктивно та упереджено провів оцінку тендерних пропозицій учасників, проявив дискримінацію відносно них, та провів необ’єктивний і нечесний вибір переможця.
Оскільки, в порушення ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог встановлених в тендерній документації, не відхилив пропозиції ФОП Климнюк Н.І., чим порушив право ТОВ «Вінпродтрейд» на недискримінацію, право на добросовісну конкуренцію, на об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій, право бути допущеним до оцінки своєї тендерної пропозиції, що й стало підставою для звернення із Вимогою.
Враховуючи обставини, викладені вище, з метою відновлення порушених охоронюваних законом прав та інтересів ТОВ «Вінпродтрейд», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Прошу:
1. Прийняти, зареєструвати та об’єктивно розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП Климнюк Н.І. переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити пропозицію учасника ФОП Климнюк Н.І.
4. Надати відповідь на Вимогу у термін та спосіб визначений чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 січня 2020 15:38
відповідь на вимогу№22 від 27.01.2020
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-08-000385-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 05 лютого 2020 16:48
Дата подання: 05 лютого 2020 16:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 лютого 2020 18:09
Рішення від 07.02.2020 №2330.pdf
Дата публікації: 07 лютого 2020 18:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2020 №3381.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 17:08
Рішення від 21.02.2020 №3381.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: визнано переможцем ТОВ "Вінпродтрейд"
Дата виконання рішення замовником: 27 лютого 2020 10:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
467 640,00
UAH з ПДВ
|
450 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
451 212,00
UAH з ПДВ
|
451 212,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДОЩИНА СВІТЛАНА ЛІВОНІВНА |
479 640,00
UAH з ПДВ
|
479 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2709021869 |
Рішення скасоване |
450 200,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 08:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП КЛИМНЮК НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2709021869 |
Відхилено |
450 200,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 08:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Вінпродтрейд" #34886897 |
Переможець |
451 212,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 08:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:04
|
дод.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2021 11:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2021 16:48
|
додаткова.pdf | зміни до договору |
29 березня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2021 12:32
|
1.pdf | зміни до договору |
15 березня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:52
|
552.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:48
|
551.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2020 08:45
|
55.pdf | укладений |
10 березня 2020 08:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |