Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Черкаси |
Код ЄДРПОУ: | 26631946 |
Місцезнаходження: | 18001, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, м. Черкаси |
Контактна особа: |
Олександр Сидоренко +380673667505 kev.cherkasy@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2023 19:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 37 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 200 000,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання учасником забезпечення виконання договору у вигляді депозиту на суму 200 000,00 грн |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2023 14:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2023 14:57 |
Тендерна_документація29.03.docx | |
29 березня 2023 14:57 |
Цінова29.03.doc | |
29 березня 2023 14:57 |
Зразок договору 29,03,23.docx | |
29 березня 2023 14:57 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації 29.03.23.docx | |
27 березня 2023 15:16 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації 27.03.23.docx |
29 березня 2023 14:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2023 14:57 |
Тендерна_документація29.03.docx
|
||||||
29 березня 2023 14:57 |
Цінова29.03.doc
|
||||||
29 березня 2023 14:57 |
Зразок договору 29,03,23.docx
|
||||||
29 березня 2023 14:57 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації 29.03.23.docx
|
||||||
27 березня 2023 15:16 |
Протокол про внесення змін до тендерної документації 27.03.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Відповідно до пп. 6 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовник вимагає, що Учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання копії діючого сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016), виданого на ім‘я учасника закупівлі. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Даний стандарт не передбачає, зазначеного в тендерній документації ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Отже констатуємо, що ці вимоги до предмета закупівлі з порушенням п. 29 Особливостей (відповідно до п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом). За таких умов, вищезазначена умова документації не узгоджується із вимогами законодавства в цій частині та є незаконною і дискримінаційною, тому просимо видалити дану вимогу з тендерної документації. На підтвердження наших слів, надаємо сучасну практику АМКУ щодо оскарження ISO (практика 2023 року), а саме – рішення № 1117-р/пк-пз від 01.02.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-10-006734-a, а також рішення №836-р/пк-пз від 25.01.2023 р. по закупівлі UA-2023-01-12-007764-a.
2) Крім того, згідно з пп. 6 п. 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, задля підтвердження дотримання учасником вимог Постанови НКРЕКП 25.02.2022 № 332 у складі тендерної пропозиції надається підписана кваліфікованим електронним підписом інформація (за формою, розробленою адміністратором комерційного обліку) щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи «а» та «б» за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника (а саме – до ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"). Зазначений документ повинен підтверджувати купівлю електроенергії за місцем провадження господарської діяльності замовника. в обсязі не меншому ніж 7% зазначено в оголошенні. Вказуємо на те, що зазначена вимога Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною, зважаючи на таке. Відповідно до п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Тобто, Замовник при здійсненні закупівлі електричної енергії не може вимагати будь-який документ, який не передбачено відповідним національним стандартом. Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено діючий стандарт ДСТУ EN 50160:2014. "Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)", який не передбачає обов’язковість надання інформації щодо сумарних обсягів купівлі електричної енергії електропостачальником окремо для площадок вимірювання групи "а" та "б" за другу декаду січня 2023 року на РДН, ВДР та за ДД, що надавався до відповідного ОСР за місцем провадження господарської діяльності замовника, надання якого вимагається Замовником в тендерній документації. Таким чином встановлена вимога Замовника є незаконною і повинна бути виключена з тексту тендерної документації. У свою чергу, доказом нашої позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2023-03-01-012510-a (рішення №3119-р/пк-пз від 14.03.2023). Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
3) А також, відповідно до п. 3 Додатку № 3 до Тендерної документації учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Знову ж таки, згідно з п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана закупівля – закупівля електричної енергії, для якої наявний національний стандарт - ДСТУ EN 50160:2014 (що вказаний самим Замовником в Тендерній документації), яким не передбачено наявності у учасника інформації від територіального органу ДСНС України про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Доказом даної позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2022-12-29-010372-a (п. 3 рішення №266-р/пк-пз від 09.01.2023 року). Отже, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації.
Відповідно до п. 2 Додатку № 3 до Тендерної документації учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають інформацію від територіального органу ДСНС України (в залежності від розташування об’єктів учасника) про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Згідно з п. 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально- побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Дана закупівля – закупівля електричної енергії, для якої наявний національний стандарт - ДСТУ EN 50160:2014 (що вказаний самим Замовником в Тендерній документації), яким не передбачено наявності у учасника інформації від територіального органу ДСНС України про наявність або про відсутність інформації про надзвичайні ситуації на об’єктах учасника за період 2022 року. Доказом даної позиції є актуальна практика АМКУ по закупівлі UA-2022-12-29-010372-a (п. 3 рішення №266-р/пк-пз від 09.01.2023 року). Отже, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі, якщо зміни не будуть внесені, нами буде подана скарга до органу оскарження на умови тендерної документації!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000066 ● 8f5296d2b6924fb19681940e1dca5d9d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 16:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2023 № 19-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.04.2023 № 19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-03-24-010186-a, 24.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-11 13:38:17
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-24-010186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав у тендерній документації відсутня інформація щодо прийняття або неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (пункт 28 Особливостей)?
- з яких підстав пункт 3 «Умови повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 25.02.2023, зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: «3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону»?
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-14 16:07:31
Пояснення
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
У відповідь на дане питання зазначаємо, що згідно Наказу № 275 від 18.02.2020 року “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ”, розділ 3, п. 3, «розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері, нами проводився моніторинг цінових пропозицій та обсягів споживання електроенергії за попередні періоди.
2. З яких підстав у тендерній документації відсутня інформація щодо прийняття або неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (пункт 28 Особливостей)?
У відповідь на дане питання зазначаємо, що дана інформація не була відображена в тендерній документації у зв’язку з допущеною технічною помилкою. В подальшому зобов’язуємось враховувати дану інформацію.
3. З яких підстав пункт 3 «Умови повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 25.02.2023, зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: «3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону»?
У відповідь зазначаємо, що пункт 3 розділу 3 тендерної документації містить підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції, що викладені у відповідності з діючим Законом та затвердженою формою забезпечення пропозиції.
Зокрема, однією з підстав для неповернення забезпечення є: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що Особливості, затверджені Постановою 1178 не містять жодних уточнень та окремих вимог щодо підстав для неповернення забезпечення, та взагалі не містять окремих норм щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та жодним чином не змінюють змісту вимог Наказу 2628 яким затверджено форму забезпечення.
Тож, Замовником було дотримано норми Закону та Наказу 2628. Крім того, при встановленні даної вимоги, Замовником було враховано також практику АМКУ, зокрема, Рішення від 16.03.2023 №3298-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2023-02-13-012119-a. Пунктом 2.2 зазначеного рішення встановлено, зокрема, що надана Переможцем банківська гарантія, що містила підставу для неповернення викладену з урахуванням Особливостей не відповідає Наказу № 2628. У зв’язку з наведеним, при встановленні вимог тендерної документації, Замовником було прийнято рішення про повне дотримання форми.
4. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Згідно зі статтею 21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Оголошення про здійснення закупівлі містить, зокрема, наступну інформацію: Електронна гарантія; 200 000,00 UAH. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону в цій частині.
На підставі вищезазначеного уповноваженою особою КЕВ міста Черкаси прийнято рішення щодо скасування даної закупівлі згідно п. 2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-04-14 16:06:47
Пояснення
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
У відповідь на дане питання зазначаємо, що згідно Наказу № 275 від 18.02.2020 року “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ”, розділ 3, п. 3, «розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів відповідно до постанов, наказів, інших нормативно-правових актів органів державної влади, уповноважених на здійснення державного регулювання цін у відповідній сфері, нами проводився моніторинг цінових пропозицій та обсягів споживання електроенергії за попередні періоди.
2. З яких підстав у тендерній документації відсутня інформація щодо прийняття або неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (пункт 28 Особливостей)?
У відповідь на дане питання зазначаємо, що дана інформація не була відображена в тендерній документації у зв’язку з допущеною технічною помилкою. В подальшому зобов’язуємось враховувати дану інформацію.
3. З яких підстав пункт 3 «Умови повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам пункту 44 Особливостей із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 25.02.2023, зокрема, зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: «3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону»?
У відповідь зазначаємо, що пункт 3 розділу 3 тендерної документації містить підстави для неповернення забезпечення тендерної пропозиції, що викладені у відповідності з діючим Законом та затвердженою формою забезпечення пропозиції.
Зокрема, однією з підстав для неповернення забезпечення є: ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Звертаємо увагу, що Особливості, затверджені Постановою 1178 не містять жодних уточнень та окремих вимог щодо підстав для неповернення забезпечення, та взагалі не містять окремих норм щодо надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій та жодним чином не змінюють змісту вимог Наказу 2628 яким затверджено форму забезпечення.
Тож, Замовником було дотримано норми Закону та Наказу 2628. Крім того, при встановленні даної вимоги, Замовником було враховано також практику АМКУ, зокрема, Рішення від 16.03.2023 №3298-р/пк-пз за процедурою закупівлі UA-2023-02-13-012119-a. Пунктом 2.2 зазначеного рішення встановлено, зокрема, що надана Переможцем банківська гарантія, що містила підставу для неповернення викладену з урахуванням Особливостей не відповідає Наказу № 2628. У зв’язку з наведеним, при встановленні вимог тендерної документації, Замовником було прийнято рішення про повне дотримання форми.
4. З яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не містить умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
Згідно зі статтею 21 Закону Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Оголошення про здійснення закупівлі містить, зокрема, наступну інформацію: Електронна гарантія; 200 000,00 UAH. Таким чином, замовником дотримано вимог Закону в цій частині.
На підставі вищезазначеного уповноваженою особою КЕВ міста Черкаси прийнято рішення щодо скасування даної закупівлі згідно п. 2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно підпункту 2, пункту 1, ст. 32 Закону "Про публічні закупівлі" - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, принято уповноваженною особою Квартирно-експлуатаційного відділу міста Черкаси протокольне рішення 17.04.2023 року № 18, відмінити торги про закупівлю "Електрична енергія" , 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015
2023-04-25 17:58:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей) • усунуто
Порушення усунуті шляхом відміни відкритих торгів.
2023-04-26 20:10:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
33 375 380,34
UAH з ПДВ
|
33 375 380,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стейбл Енерджі" |
36 630 019,74
UAH з ПДВ
|
36 630 019,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Відхилено |
33 375 380,34
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2023 10:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стейбл Енерджі" #41439047 |
Переможець |
36 630 019,74
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2023 14:52
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2023 11:30 |
Кінець періоду оскарження: | 28 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 28 квітня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У тендерній документації відсутня інформація щодо прийняття або неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмету закупівлі (пункт 28 Особливостей) |
17 квітня 2023 11:30
|
Електронний підпис |
17 квітня 2023 11:29
|
Протокол про відміну відкритих торгів 17.04.23.docx |