Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційні та інші послуги, пов'язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби, що розташовані за адресами: м. Київ, Саксаганського,66, вул. Дегтярівська,11г,11а ,) (ДК 021:2015 70330000 -3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)
Очікувана вартість
7 820 000,00 UAH
UA-2024-03-07-012408-a ● db815798dd9444eab81154f4acc38baa
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Контактна особа: |
Охрімчук Ірина 380444811959 i.okhrymchuk@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 березня 2024 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії може бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Сума забезпечення становить: 230 000 (двісті тридцять тисяч) гривень 00 копійок Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 140 (сто сорок) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції» (із змінами) та Закону. При наданні Електронної банківської гарантії: Учасник надає замовнику забезпечення у вигляді гарантії, виданої банком, яка повинна супроводжуватися оригіналом дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала гарантію, завіреним КЕП уповноваженої особи установи. Гарантія має бути безумовною (повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї документації). Гарантія повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах ”за №639 від 15.12.2004. Термін сплати грошових коштів протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. На підтвердження банківської гарантії учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані копії документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені установою. Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа установи ( копія даного документа повинна бути завірена установою), що підтверджує правомірність підписання гарантії підписантом (особою, яка підписала гарантію). Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Банківські реквізити Державної митної служби України (Замовник): рахунок IBAN UA588201720355179002002101079 в ДКС України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 43115923. При здійсненні платежу у призначенні забезпечення тендерної пропозиції обов’язково вказати: Експлуатаційні та інші послуги, пов'язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби, що розташовані за адресами: м.Київ, Саксаганського,66, вул. Дегтярівська,11г,11а за кодом ДК 021:2015 70330000 -3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 230000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 5% його кошторисної вартості. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії. Забезпечення виконання договору вноситься Учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 місяць
Експлуатаційні та інші послуги, пов'язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби, що розташовані за адресами: м.Київ, Саксаганського,66, вул. Дегтярівська,11г,11а ,) (ДК 021:2015 70330000 -3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором між Виконавцем і Замовником проводяться протягом 10 банківських днів на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг, в безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 15 банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 березня 2024 07:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації.docx | |
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації.docx | |
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 2 кваліфікація учасника, док. переможця до тендерної документації.docx | |
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 4 Проєкт договору до тендерної документації.docx | |
07 березня 2024 18:13 |
Протокол 34.pdf | |
07 березня 2024 18:13 |
ТД послуги з утримання приміщень 1.doc |
08 березня 2024 07:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 2 кваліфікація учасника, док. переможця до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
ДОДАТОК 4 Проєкт договору до тендерної документації.docx
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
Протокол 34.pdf
|
|||
07 березня 2024 18:13 |
ТД послуги з утримання приміщень 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до аналогічних договорів
Дата подання: 11 березня 2024 16:40
Дата відповіді: 14 березня 2024 15:42
Шановний Замовнику!
Відповідно до умов Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагається наявність у Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується інформаційною довідкою про наявність досвіду виконання не менше 4-х аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх трьох років з Державними структурами.
Відповідно до вимог частина 5 частини 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначена вимога є дискримінаційною з наступних підстав.
1. Стосовно кількості договорів.
Спеціалізоване законодавство, яким регулюється сфера публічних закупівель, замовниками яких є державні підприємства, установи, організації, а також юридичні особи у статутному капіталі яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків, встановлює , що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо мати наявність досвіду лише одного аналогічного договору.
2. Стосовно наявності досвіду роботи з Державними структурами.
Уважно вивчивши технічне завдання, можемо стверджувати, що вимоги до надання послуг, викладені в цьому технічному завданні не є специфічними, притаманними лише державним закладам та не потребують особливих навичок прибирання.
3. Обмеження по строку надання послуг.
Можемо стверджувати, що наявність досвіду виконання аналогічного договору ніяким чином не залежить від того, в якому році виконувався аналогічний договір. На якість послуг,що надавались, це не впливає.
Такі дискримінаційні вимоги штучно обмежують коло потенційних Учасників.
Просимо усунути такі дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти зазначену вимогу в новій редакції, прибравши обмеження по кількості аналогічних договорів і періоду їх виконання, та викласти її в наступній редакції:
«13. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
13.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору з Державними структурами.
13.2. На підтвердження інформації, указаної у довідці, учасник повинен надати:
- копії аналогічного(их) договору(ів) в повному обсязі, інформація про які наведені в довідці (п. 13.1.);
- копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі.
- лист(и) відгук(и) відповідно до договорів які зазначені у довідці (п. 13.1.) Листи-відгуки повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), інформацію про якісне виконання договору та контактну особу з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона.
*Аналогічним вважається договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, що зазначено в даній тендерній документації.
**У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації."
Усунення дискримінаційної вимоги дозволить розширити коло потенційних Учасників та дасть змогу замовнику заощадити бюджетні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний потенційний учасник, щодо вашої звернення повідомляємо наступне: частинами першою та третьою статті 16 Закону №922-VIII передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Згідно з пунктами 2 та 3 частини другої статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація повинна містити, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Частиною третьою статті 22 Закону №922-VIII встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом №922-VIII не встановлено вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись Замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого статтею 16 Закону. При цьому одним з основних кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Водночас, чинним законодавством не передбачено вимог щодо документів, якими виконання учасником аналогічного договору може бути підтверджено, обмеження їх кількості тощо. Відповідно до судової практики, Верховний Суд України у Постанові від 13.05.2020 р. в справі № 826/7832/18 (адміністративне провадження №К/9901/19083/19, дійшов висновку, що чинне законодавство не містить визначення поняття «аналогічний договір», а відтак в кожному конкретному випадку замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону №922-VIII та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 цього Закону. У цьому випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Предметом закупівлі є надання експлуатаційних та інших послуг, пов'язаних з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби, розташованих за адресами: м. Київ, Саксаганського, 66, вул. Дегтярівська, 11г, 11а. Ураховуючи зазначене, а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо надання експлуатаційних та інших послуг, пов'язаних з утриманням нежитлових приміщень, замовником були встановлені такі вимоги. Відповідно до вимог тендерної документації вбачається, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати: інформаційну довідку про наявність досвіду виконання не менше 4-х аналогічних договорів, яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років з Державними структурами. На підтвердження інформації, указаної у довідці, учасник повинен надати: - копії аналогічних договорів, інформація про який наведена в довідці; - копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаного у довідці договору в повному обсязі.- листи-відгуки відповідно до договорів які зазначені у довідці (п.13.1) Листи-відгуки повинні містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), ідентифікатор закупівлі, строк виконання договору, інформацію про якісне виконання договору та контактну особу з боку Замовника, з зазначенням прізвища та ім’я та контактного номеру телефона. Очікуваний результат даної процедури закупівлі, що полягає в необхідності належного комплексного спеціального утримання та обслуговування приміщень, адміністративних будівель Держмитслужби - це створення безпечних, сприятливих умов для роботи службовців, забезпечення їх здоров`я, оскільки від здійснення якісних послуг залежить загальний стан, працездатність службовців та безпечність відповідних об`єктів. Верховний Суд у в справі № 826/7832/18 підтвердив те, що критерії підтвердження досвіду виконання обсягів основних видів робіт по аналогічних договорах, а також відсутність претензій виконання умов таких договорів є об`єктивно необхідними для забезпечення якісного виконання договорів та не є дискримінаційними, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які виконували аналогічні роботи, взяти участь у закупівлі, підтвердивши його наявність відповідними договорами та іншими документами. Також слід зазначити, що відгуки саме від державних установ необхідні у зв’язку з находженням на території Держмитслужби приміщень з обмеженим доступом. Дякуємо за питання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
5 189 416,00
UAH з ПДВ
|
5 189 416,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
5 189 416,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2024 14:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 березня 2024 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 квітня 2024 15:45
|
Додаткова угода №1 від 10.04.2024.pdf | зміни до договору |
10 квітня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2024 11:40
|
Договір від 25.03.2024 №17-24 послуги з прибирання.pdf | укладений |
25 березня 2024 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 17-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |