Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Контактна особа: |
Олена Потапенко +380634075064 potapenkoalena26@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 січня 2022 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2022 23:59 |
Початок аукціону: | 28 січня 2022 11:14 |
Очікувана вартість: | 3 221 259,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 106,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2022 15:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2022 15:04 |
Додаток №6 - Дислокація.xlsx | |
11 січня 2022 15:04 |
Додаток № 4 - Проект договору.doc | |
11 січня 2022 15:04 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-07-000007 ● aa023638044248949be3bd058fca599c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2022 18:08 |
05.05.2022 № 143
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2022 №143
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2022-01-11-004527-a 11.01.2022 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 11:26:52
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель один з учасників процедури закупівлі має статус "Очікує рішення".
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. На момент проведення моніторингу строк розгляду тендерної пропозиції минув, рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі та інформація про укладення договору в електронній системі закупівлі відсутні.
Поясніть причину недодержання строку розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, визначеного частиною 10 статті 29 Закону. Поясніть чи укладався договір за заначеною процедурою закупівлі. У разі укладання договору поясніть причину його неопублікування.
При цьому відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Поясніть причину невідміни цієї процедури закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-12 16:10:55
Надання відповіді на зверення
1.Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі методу порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами) за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0275915-20#Text та отриманих комерційних пропозицій.У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
2. Введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 р. № 2024/02.0-7.1 призвело до несвоєчасного завершення розгляду тендерної пропозиції Учасника.
За зазначеною процедурою договір не було укладено та відповдно і не оприлюднено.
3. Замовником скасовано закупівлю ДК 021:2015 – 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено недотримання норми пункту 4¹ зазначеної постанови.)
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено висновок до суду |
Дата публікації: | 13 червня 2022 |
Документи:
13 червня 2022 19:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2022 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" |
3 221 184,04
UAH з ПДВ
|
3 221 184,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СЕМЕНИЦЬКИЙ ЄВГЕН ОЛЕГОВИЧ" |
3 221 250,00
UAH з ПДВ
|
3 221 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОЛОГІЯ-Д" #42353652 |
Очікує рішення |
3 221 184,04
UAH з ПДВ
|
28 січня 2022 11:37
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 травня 2022 16:00 |
Кінець періоду оскарження: | 23 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 12 травня 2022 16:00 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 р. № 2024/02.0-7.1 та відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник визнає тендер таким, що не відбувся, якщо зді |
12 травня 2022 16:00
|
Електронний підпис |
12 травня 2022 15:59
|
Рішення про відміну закупівлі 12.05.2022.docx |