Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Львівський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді |
Код ЄДРПОУ: | 34522157 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ. Театральна, будинок 10 |
Контактна особа: |
Цюпка Роман Русланович +380322546127 lmcsssdm_usz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 грудня 2021 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 31 грудня 2021 15:16 |
Очікувана вартість: | 4 616 058,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 080,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю передбачено в п. 6 Розділу 5 ТД. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, протягом 60 календарних днів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 грудня 2021 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 грудня 2021 16:26 |
Тендерна документацiя.docx | |
14 грудня 2021 16:26 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
14 грудня 2021 16:26 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
14 грудня 2021 16:26 |
Додаток 3 стаття 17.docx | |
14 грудня 2021 16:26 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
14 грудня 2021 16:26 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-03-30-000067 ● ca502e8b50a249fe9abac4c871068d8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 березня 2022 14:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2022 № 105
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.03.2022 № 105
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-12-14-007788-b, 14.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-04 13:15:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-14-007788-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи є КУ «Львівський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді» розпорядником бюджетних коштів відповідного рівня, якщо так, чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-12-14-007788-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
- чому договір про закупівлю робіт від 31.01.2022 № 6 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема договір не містить таких істотних умов, як обсяги та види робіт, передбачених проектно-кошторисною документацією?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-07 12:19:34
Відповідь Замовника на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2022 р. № UA-M-2022-03-30-000067 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b)
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 04.04.2022 р. № UA-M-2022-03-30-000067 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), надаємо наступну інформацію.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), визначений виходячи з потреб територіальної громади міста та затверджений наказом Департаменту гуманітарної політики Управління соціального захисту Львівської міської ради від 31.03.2021 р. №371 «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2021 р.».
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), визначений виходячи з потреб територіальної громади міста та затверджений наказом Департаменту гуманітарної політики Управління соціального захисту Львівської міської ради від 07.02.2022 р. №76р «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2022 р.».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57», виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект був розроблений ПП «Архітек», який пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт від 12 жовтня 2021 р. № 14-0702/01-21 Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від 12 жовтня 2021 р. № 14-0702/01-21.
3. Обґрунтування очікуваної вартості
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
4. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 №710 “Про ефективне використання державних коштів” було оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на наступному веб-сайті:
http://social-service.lviv.ua/
5. Щодо договору про закупівлю робіт від 31.01.2022 № 6 та істотних умов:
Щодо істотних умов договору, то істотні умови договору є також ті умови, що відзначені законом, які істотні або є необхідними для даного договору, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Згідно зі ст. 638 ЦКУ, договір є укладений, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Відповідно до ч. 5 ст. 318 Господарського кодексу України договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (капітальне будівництво об'єктів), а також комплексів і видів робіт, пов'язаних із будівництвом об'єктів визначений загальними умовами укладення та виконання договорів підряду у капітальному будівництві, які прийняті відповідно до положень Цивільного кодексу України та затверджені Постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005.
Відповідно до пункту 2 Загальних умов ці умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду у будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
У пункті 3 Загальних умов наведено визначення поняття "проектна документація", відповідно до якого це текстові та графічні матеріали, затверджені в установленому порядку, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, а також кошториси об'єкта будівництва, та визначення поняття "кошторисна документація", відповідно до якого це кошториси та інші документи, пов'язані зі складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни.
Цим же пунктом Загальних умов встановлено, що договір підряду окрім складання та узгодження між сторонами самого тексту договору підряду передбачає складання та погодження договірної документації, до складу якої входять проектна, кошторисна, тендерна документація, тендерні пропозиції, акцепт тендерної пропозиції, повідомлення, запити, претензії тощо), які встановлюють, конкретизують, уточнюють або змінюють умови договору підряду.
Пунктом 5 Загальних умов визначено, що істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, повідомляємо, що під час укладення договору на виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» сторонами було досягнуто згоди щодо всіх істотних умов договору підряду, зокрема:
1. Найменування та реквізити сторін – містяться у преамбулі до договору та Розділі 18 Договору.
2. Місце і дата укладення договору підряду – міститься у преамбулі до Договору.
3. Предмет договору підряду – міститься в п.1.1 Розділі 1 Договору. Щодо обсягів та видів робіт, то варто зазначити, що п. 1.2 Договору зазначено про те, що склад та обсяг робіт визначається на підставі проектно-кошторисної документації та договірної ціни. Тобто, договір містить посилання на проектно кошторисну документацію, яка до моменту укладення договору та виконання робіт була узгоджена між сторонами, та передана Замовником Підряднику. Звертаємо вашу увагу, що Замовник і Підрядник не визначають обсяги робіт, оскільки обсяги попередньо визначені проектантом. Наголошуємо також, що ніде не зазначено про обов’язок Замовника робити проектно-кошторисну документацію невід’ємною частиною договору. Окрім цього, варто зазначити, що види робіт, які необхідно виконати, відображені також в Додатку №3 «Календарний план виконання робіт».
4. Договірна ціна – міститься в п. 2.1 Розділу 2 Договору.
5. Строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта) – згідно календарного графіку, який міститься в Додатку 3 до Договору.
6. Права та обов'язки сторін – містяться в Розділі 3 Договору.
7. Порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду – міститься в Розділі 14 Договору.
8. Умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва – містяться в Розділі 7 та Розділі 8 Договору.
9. Порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами – міститься в п. 3.1 Розділу 3 Договору.
10. Порядок залучення субпідрядників – міститься в п. 3.3 та п. 3.4 Розділу 3 Договору.
11. Вимоги до організації робіт – містяться в Розділі 4 Договору та Розділі 8 Договору.
12. Порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів – містяться в Розділі 4 Договору та Розділі 8 Договору.
13. Умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт – міститься в п. 3.1.5 Розділу 3 Договору та п. 3.1.2. Розділу 3 Договору
14. Джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта) – міститься в п. 5.1 Розділу 5 Договору.
15. Порядок розрахунків за виконані роботи – містяться в Розділі 5 Договору.
16. Порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва) – міститься в п. 5.2 Розділу 5 Договору.
17. Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків – містяться в Розділі 4 Договору та Розділі 8 Договору.
18. Відповідальність сторін за порушення умов договору підряду – міститься в Розділі 7 та Розділі 10 Договору.
19. Порядок врегулювання спорів – міститься в Розділі 16 Договору.
20. Порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання – міститься в Розділі 11, 12, 13 Договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-11 13:12:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-14-007788-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція підприємства «Граніт» Львівської обласної організації УТОГ, якщо кожна сторінка наданого ним проекту договору не засвідчена написом «З умовами договору згідні» та не зазначені посада, прізвище та ініціали уповноваженої особи, чим не виконано вимоги пп. 3.1 п. 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
- чому не відхилена тендерна пропозиція підприємства «Граніт» Львівської обласної організації УТОГ, якщо надані ним локальні кошториси складені не у відповідності до Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації? Зокрема: у п.16 технічної специфікації зазначено «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці більше 5 м2», проте у локальному кошторисі зазначено «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці до 5 м2»; у п.64 технічної специфікації – «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт», у локальному кошторисі - «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт»; у п. 70 технічної специфікації – «Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 2 мм при нанесенні за 2 рази», у локальному кошторисі - «Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази»; у п. 90 технічної специфікації – «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо білилом з додаванням колера за 2 рази», у локальному кошторисі - «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром більше 50 мм тощо білилом з додаванням колера за 2 рази»; у п. 120 технічної специфікації – «Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм2 у коробах» передбачено у кількості 350 м, у локальному кошторисі № 02-01-06 «Прокладання ізольованих проводів перерізом до 6 мм2 у коробах» зазначено у кількості 300 м.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-14 13:03:49
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 р. № UA-M-2022-03-30-000067 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), надаємо наступну інформацію.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 р. № UA-M-2022-03-30-000067 про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), надаємо наступну інформацію.
1. Щодо проекту договору, наданого в складі тендерної пропозиції:
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації в п. 1.2 Розділу 3 наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.. Зокрема, до формальної помилки може бути віднесено, якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та / або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником.
Варто зазначити, що на кожній сторінці документа «Проект договору про закупівлю» (файл «22.проект договору.PDF») міститься підпис директора підприємства «Граніт» ЛОО УТОГ, що дає можливість Замовнику дійти до висновку про посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи, а також засвідчення підписом і печаткою підприємства на кожній сторінці свідчить про його згоду з умовами самого договору. Таким чином, Уповноваженою особою було прийнято рішення про віднесення такої помилки до формальної.
2. Щодо технічної специфікації та локальних кошторисів:
-у п.16 технічної специфікації зазначено «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці більше 5 м2», у локальному кошторисі зазначено «Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стель, площа відбивання в одному місці до 5 м2», в наданому учасником розрахунку однаково враховано трудовитрати на простукування поверхні та відбивання штукатурки, що відстала, а також включає в себе фактичну кількість м2.
-у п.64 технічної специфікації – «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт», у локальному кошторисі - «Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт» також враховано очищення поверхні від набризку розчина, вивіряння поверхні провiшуванням і розмічанням по рівню та виску, глибоке просочення стін грунтовкою, сортування плиток по розмірах і по кольору, прирізання плитки в місцях примикання, оброблення прирізаних крайок, приготування клеючої суміші, укладання плиток, заповнення швів сумішшю для швів, розшивання швів, протирання облицьованої поверхнi. Фактично в даний пункт включена вимога технічного завдання, більше того задане краще виконання робіт в межах ціни вказаної Замовником.
- у п. 70 технічної специфікації – «Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 2 мм при нанесенні за 2 рази», у локальному кошторисі - «Безпіщане накриття поверхонь укосів розчином із клейового гіпсу [типу "сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази» застосовано з врахуванням очищення та знепилення поверхні, нанесення ґрунтовки на поверхню, просіювання гіпсу, приготування та нанесення розчину на поверхню стіни, ретельне зарівнювання, приготування та нанесення розчину із сатенгіпсу на поверхню, шліфування поверхні.
- у п. 90 технічної специфікації – «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо білилом з додаванням колера за 2 рази», у локальному кошторисі - «Фарбування металевих грат, рам, труб діаметром більше 50 мм тощо білилом з додаванням колера за 2 рази» застосована з врахуванням очищення та знепилення поверхні, Нанесення ґрунтовки на поверхню з подальшим пофарбуванням. Фактично в даний пункт включена вимога технічного завдання, більше того задане краще виконання робіт в межах ціни вказаної Замовником.
Також повідомляємо, що для розрахунку кошторису було застосовано ліцензійний комплекс автоматичного випуску кошторисів програма АВК5, яка автоматично розраховує кошторис за заданими параметрами та відповідними стандартами. Фактично наданий кошторис містить вимоги технічного завдання, а також і покращення предмета закупівлі в межах ціни, наданої Замовником.
А п.120 застосовано, згідно технічного завдання (фото додаємо в документі ворд).
Технічне завдання
Кошторис Учасника:
Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-06
на Система охоронної сигналізації
Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей
та молоді, за адресою м.Львів, вул А.Лінкольна , 57
18 Е21-13-1 Прокладання ізольованих проводів
перерізом до 6 мм2 у коробах 100м 3,5 557,58 - 1952 1952 - 6,2600 21,91
557,58 - - - -
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-14 15:25:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-14-007788-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилена тендерна пропозиція підприємства «Граніт» Львівської обласної організації УТОГ, якщо його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, зокрема у п.55 Додатку 2 «Технічна специфікація» до тендерної документації зазначено «Улаштування плінтусів полівінілхлоридних» - 1,693 (100 м), проте у п. 76 локального кошторису № 02-01-01 - зазначено «Улаштування плінтусів полівінілхлоридних» - 0,248 (100 м)?
- відповідно до якої норми статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» додатковою угодою № 4 від 28.03.2022 внесені зміни до істотних умов договору про закупівлю робіт від 31.01.2022 № 6 (в частині збільшення обсягів з улаштування плінтусів полівілхлорідних з 0,248 100 м на 1,693 100 м)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-04-19 10:21:46
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.04.2022 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), надаємо наступну інформацію.
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 14.04.2022 р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» (UA-2021-12-14-007788-b), надаємо наступну інформацію.
1. Щодо технічної специфікації та локального кошторису:
Львівський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (надалі- Центр) відповідно до вимог Львівської міської ради, направив тендерну документацію та договір підряду на проведення перевірки до Департаменту фінансового контролю ЛМР та 23.03.2022р. отримав відповідь, що кошторисна документація не відповідає технічному завданню щодо закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою, м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57».
Відтак 23.03.2022р. було написано листа до Директора ПП «Граніт» УТОГ №2607-вих-208 щодо усунення розбіжностей у кошторисі.
24.03.2022р. Центр отримав листа від ПП «Граніт» УТОГ №26 від 23.03.2022р., у якому повідомляється про технічну (несуттєву) помилку у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01, Розділі 6. Підлоги, порядковому номері 76, улаштування плінтусів полівінілхлоридних вказана кількість 24,8 м за ціною 450 грн., проте у технічній специфікації улаштування плінтусів полівінілхлоридних закупівлі вказана 169,3 м. Відтак ПП «Граніт» УТОГ просить визнати дану помилку технічною (несуттєвою) та розглядати Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 з врахуванням у Розділі 6. Підлоги, порядковому номері 76, улаштування плінтусів полівінілхлоридних у кількості 169,3 м з загальною ціною 450 грн та аналогічними показниками, що і 0,248 м.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до підпунтку 2, п. 1.2 Формальні (несуттєві) помилки Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Таким чином, Уповноваженою особою було визнано помилку у Локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 Розділі 6. Підлоги, порядковому номері 76, улаштування плінтусів полівінілхлоридних у кількості 24,8 м у закупівлі ««Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за адресою, м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» формальною (несуттєвою).
2. Щодо додаткової угоди:
Відповідно до ч. 53 Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» Замовник може вносити зміни до проектної документації за умови, що вони не призведуть до підвищення договірної ціни більше ніж на 10 відсотків і до зміни характеру робіт. Враховуючи зазначене, додаткову угоду №4 від 28.03.2022 р. було укладену на підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, тобто збільшення обсягів виконання робіт, що не призвело до підвищення договірної ціни.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 25 квітня 2021 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, Замовником прийнято рішення про розірвання Договору №6 від 31.01.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором про закупівлю №6 від 31.01.2022 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-04-26 11:20:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю порушення частини першої статті 5 та пункту 1 частини першої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю порушення частини першої статті 5 та пункту 1 частини першої статті 41 Закону.) • усунуто
Замовником припинені зобов’язання за договором про закупівлю №6 від 31.01.2022.
2022-05-11 13:57:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 грудня 2021 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" |
3 809 672,40
UAH з ПДВ
|
3 809 672,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
"Граніт" УТОГ |
4 502 634,00
UAH з ПДВ
|
4 502 634,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДОРМАТПОСТАЧ |
4 580 000,00
UAH з ПДВ
|
4 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДА-СТРОЙ" #35144656 |
Відхилено |
3 809 672,40
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 14:25
|
"Граніт" УТОГ #20824594 |
Переможець |
4 502 634,00
UAH з ПДВ
|
11 січня 2022 14:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2022 11:14
|
Договір | укладений |
09 травня 2022 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 10:15
|
Додаткова угода по Лінкольна _4.pdf | зміни до договору |
29 березня 2022 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 14:58
|
Додаткова угода _3 до Договору підряду 6.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 14:55
|
Додаткова угода _2 до Договору підряду 6.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 14:51
|
Додаткова угода до Договору підряду 6.pdf | зміни до договору |
17 березня 2022 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 15:47
|
Договір про закупівлю робіт _6.pdf | укладений |
31 січня 2022 15:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» | 1 | роб |
4 502 634,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Затвердження графіку фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна рахунку у замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна рахунку в Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна щодо форс мажорних обставин |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна кількості плінтусів у метрах в локальному кошторисі №02-01-01, у зв'язку із доаущеною формальною (несуттєвою) помилкою |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт приміщень Львівського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, за адресою м. Львів, вул. А. Лінкольна, 57» | 1 | роб |
4 502 634,00
UAH з ПДВ
|