Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Марина Олашин +380322277547 olashynm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 6 817 400,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 087,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2023 16:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2023 16:51 |
Додаток №3 Лист-згода на обробку персональних даних.docx | |
05 грудня 2023 16:51 |
Додаток №2 Технічна специфікація.docx | |
05 грудня 2023 16:51 |
Додаток №5 Проєкт договору.docx | |
05 грудня 2023 16:51 |
Тендерна документацiя.doc | |
05 грудня 2023 16:51 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
05 грудня 2023 16:51 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії та інші вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000024 ● 7473a451feb347e58293ec12d82ebcd7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 12:19 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 7-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
24. UA-2023-12-05-018484-a, яку проводить Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2024 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2024-10-09-000031 ● a98107b375e446fd9d0b1b59f19a2782
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2024 №218
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 09.10.2024 №218.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-12-05-018484-a, 05.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Леся ПИШНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-11 12:54:53
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-05-018484-a, яка проведена Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-12-05-018484-a договору від 25.12.2023 №Т-49/23 (далі – Договір №Т-49/23) підрядник повинен виконати передбачені договором роботи, в обумовлений строк, у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил, якість яких відповідає умовам договору, або вимогам, що звичайно ставляться на момент передання їх Замовнику (п.2.1. договору); роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною (пункт 5.5. договору); підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у відповідності до вимог проєктно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт та чинного законодавства України (пункт 6.3.2. договору); Замовник має право контролювати виконання робіт у строки, встановлені договором (пункт 6.2.2. договору).
Одночасно, за умовами вищевказаного договору у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим договором (пункт 7.1. договору); у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі робіт за бюджетні кошти підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеня) у розмірі 0,5% за кожен день затримки від неосвоєної суми коштів, а у разі здійснення попередньої оплати підрядник, крім зазначених штрафних санкцій, повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції (пункт 7.2. договору); у випадку якщо затримка в реалізації робіт, що виникла з вини підрядника триває більше ніж 30 днів, Замовник письмово повідомляє про це підрядника, у випадку якщо протягом 30 днів підрядник не усуне затримку виконання робіт, Замовник має право в односторонньому порядку відсторонити підрядника від робіт, не звільняючи його від відповідальності, що випливає з договору та залучити іншого підрядника (пункт 7.3. договору).
Також, під час моніторингу встановлено, що відповідно до Графіка виконання робіт, який міститься у Додатку №2 до Договору №Т-49/23, роботи за предметом досліджуваної процедури закупівлі повинні бути виконані протягом грудня 2023 року – червня 2024 року (підготовчі роботи та влаштування водопроводу: грудень 2023 року – лютий 2024 року; влаштування дорожнього одягу, влаштування тротуару та штучних споруд: березень-травень 2024 року; облаштування та обстановка дороги: травень-червень 2024 року).
Слід зазначити, що аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів Західним офісом Держаудитслужби відомостей щодо виконання робіт (актів) та їх оплати за Договором №Т-49/23 не виявлено.
В електронній системі закупівель за процедурою закупівлі UA-2023-12-05-018484-a інформація щодо внесення змін до Договору №Т-49/23 відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження (актів виконаних робіт, платіжних доручень, листів тощо) стосовно стану виконання сторонами зобов’язань за Договором №Т-49/23 щодо виконання робіт та їх оплати.
2. Чи дотримано підрядником умов Договору №Т-49/23 щодо строків виконання робіт за договором (пункти 2.1., 5.5., 6.3.2., Додаток №2 договору) ?
3. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором підрядником – чи застосовувалися Замовником заходи, визначені у розділі 7 Договору №Т-49/23 (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження) ?
4. Чи вносилися зміни до Договору №Т-49/23 ? У разі внесення змін до вказаного договору – пояснити причини та підстави неоприлюднення в електронній системі закупівель відповідних документів та інформації про внесення таких змін.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-15 14:22:03
У відповідь на запит Замовнику на пояснення від 11.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-10-09-000031 повідомляємо наступне:
1. Щодо інформації (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження (актів виконаних робіт, платіжних доручень, листів тощо) стосовно стану виконання сторонами зобов’язань за Договором №Т-49/23 щодо виконання робіт та їх оплати:
Відповідно до п. 4.2 Договору №Т-49/23 від 25.12.2023 р. (надалі – Договір) розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. Так, через відсутність фінансування тільки 11.10.2024 р. між Замовником та підрядником ФОП ГЛУХОВСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ були підписані акти виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) за жовтень 2024 р. (додаються до відповіді на запит). Однак, станом на сьогодні оплата за виконані роботи згідно даного акту не була здійснена.
2. Щодо того чи дотримано підрядником умов Договору №Т-49/23 щодо строків виконання робіт за договором (пункти 2.1., 5.5., 6.3.2., Додаток №2 договору):
Згідно п. 5.1 Договору строк (термін) виконання робіт по 31.12.2024 р. згідно з графіком виконання робіт. Однак, згідно п. 5.6 Договору строки Договору можуть переглядатись Сторонами за наявності умов: - відсутності фінансування. Окрім цього, відповідно до пп. 6.4.5 п. 6.4 Договору Підрядник має право припинити виконання робіт на будь-якому етапі виконання у випадку відсутності фінансування. Відтак, через відсутність фінансування в Замовника торгів роботи на даному об’єкті не були виконані у строки, що вказані в Графіку виконання робіт, що є додатком до Договору. Однак, 11.10.2024 р. між Сторонами було укладено Додаткову угоду №1 щодо визначення суми фінансування на 2024 р. і 2025 р., та викладення в новій редакції графіку виконання робіт та графіку фінансування робіт.
3. Щодо того, чи застосовувалися Замовником заходи, визначені у розділі 7 Договору №Т-49/23 (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження):
Враховуючи відсутність фінансування в Замовника торгів, та право Підрядника через це не розпочинати виконання самих робіт, Замовником не застосовувалися заходи, визначені у розділі 7 Договору, оскільки невиконання робіт по об’єкту спричинені не з вини самого Підрядника.
4. Щодо того, чи вносилися зміни до Договору №Т-49/23:
Варто зауважити наступне, даний запит на пояснення був оприлюднений в електронній системі закупівель 11.10.2024 р. о 12:54 год., в той час як Замовником торгів в цей же день о 10.51 год. оприлюднено Додаткову угоду (надалі – ДУ) №1 до договору №Т-49/23 від 25.12.2023 р., яка стосувалася, зокрема, строків виконання робіт та їх фінансування. Так, згідно даної ДУ графік виконання робіт було викладено в новій редакції, згідно якого строк виконання робіт продовжено до 31.12.2025 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-16 10:45:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-05-018484-a, яка проведена Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм статті 318 Господарського кодексу України договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами договору від 25.12.2023 №Т-49/23 (далі – Договір №Т-49/23) підрядник повинен виконати передбачені договором роботи, в обумовлений строк (п.2.1.); роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною (п.5.5.); підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у відповідності до графіку виконання робіт (п.6.3.2.).
Сторонами Договору №Т-49/23 при його укладанні обумовлено строк виконання робіт за договором у Додатку №2 до договору (Графік виконання робіт) – по червень 2024 року.
Одночасно, за умовами пункту 12.1 Договору №Т-49/23 строк дії договору – до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього договору.
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами і доповненнями) передбачено можливість внесення змін до істотних умов договору у разі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23, якою внесено зміни до пунктів 3.3 та 5.1 договору, зокрема, п.5.1 договору викладено в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт по 31.12.2025 року згідно з графіком виконання робіт» та викладено у новій редакції Додаток №2 до договору «Графік виконання робіт», у якому передбачено виконання робіт – по грудень 2025 року.
При цьому, у вищевказаній додатковій угоді вказано, що інші умови Договору №Т-49/23 залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Отже зміни до п.12.1 Договору №Т-49/23 (у якому строк дії договору визначено до 31.12.2024, а лише в частині розрахунків - до повного його виконання, згідно з умовами цього договору) сторонами не вносилися.
Слід зазначити, що чинне законодавство (зокрема, статті 631 та 846 Цивільного кодексу України, статті 180 та 318 Господарського кодексу України) розрізняє поняття «строк договору» та «строки виконання робіт».
У наданому під час моніторингу поясненні (оприлюднено 15.10.2024) Замовником зазначено, зокрема, про відсутність фінансування у Замовника та право підрядника через це не розпочинати виконання самих робіт. Також, у поясненні Замовник посилається на пункт 5.6 Договору №Т-49/23, відповідно до якого строки договору можуть переглядатись сторонами за наявності умов: - відсутності фінансування.
Водночас, за умовами п.5.6 Договору №Т-49/23 такий перегляд можливий щодо строку договору (а не строку виконання робіт), а додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 переглянуто строки виконання робіт.
Окрім того, за умовами п.4.7. Договору №Т-49/23 про тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування Замовник попереджає підрядника письмово.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин (зокрема, відсутності фінансування, про що зазначено Замовником у наданому 15.10.2024 поясненні), що спричинили продовження додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 строку виконання робіт – по грудень 2025 року.
2. Надати документальне підтвердження щодо письмового попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника (умови п.4.7. Договору №Т-49/23).
3. Надати інформацію про те, чи виконувалися підрядником роботи в період від дати укладення Договору №Т-49/23 до дати внесення змін до вказаного договору додатковою угодою №1 (25.10.2023 – 10.10.2024) та які саме.
4. Надати обґрунтування щодо зміни (перегляду) строків виконання робіт за Договором №Т-49/23 без відповідного внесення змін до п.12.1 договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-21 11:37:51
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 16.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-10-09-000031 повідомляємо наступне:
1. Щодо документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин (зокрема, відсутності фінансування, про що зазначено Замовником у наданому 15.10.2024 поясненні), що спричинили продовження додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 строку виконання робіт – по грудень 2025 року:
Розмір бюджетного призначення на закупівлю товарів, робіт та послуг визначається, виходячи із потреби територіальної громади, на підставі рішення сесії про виділення коштів. Однак, з моменту підписання Договору №Т-49/23 та до 25.09.2024 р. не було відповідних рішень про виділення коштів, яке б стосувалося саме фінансування робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с. Давидів Львівської області» (ознайомитися із такими рішеннями можна за посиланням (https://davydivska-gromada.gov.ua/bjudzhetni-rishennya-sesii-i-vikonkomu-2024-rik-11-49-33-23-01-2024/ ). Проте, 25.09.2024 р. на підставі рішення виконавчого комітету №437 «Про внесення змін до місцевого бюджету Давидівської сільської ради на 2024 р.» було здійснено розподіл видатків місцевого бюджету на 2024 р. та спрямовано 370000.00 грн. на фінансування робіт на об’єкті «Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с. Давидів Львівської області» (відповідне рішення виконавчого комітету додається до відповіді).
2. Щодо документального підтвердження, зокрема, письмового попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника (умови п.4.7. Договору №Т-49/23):
Письмове попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника додається до відповіді на даний запит.
3. Щодо інформації про те, чи виконувалися підрядником роботи в період від дати укладення Договору №Т-49/23 до дати внесення змін до вказаного договору додатковою угодою №1 (25.10.2023 – 10.10.2024) та які саме:
Роботи, які виконувалися з моменту підписання угоди і до внесення змін до Договору №Т-49/23, відображені в акті виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідці (Форма КБ-3) за жовтень 2024 р. (додаються до відповіді на запит)
4. Щодо обґрунтування змін (перегляду) строків виконання робіт за Договором №Т-49/23 без відповідного внесення змін до п.12.1 договору:
Згідно пп. 4 п. 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відтак, враховуючи зазначене, чинне законодавство України, що регулює сферу публічних закупівель, дає право Замовникам торів вносити зміни як окремо, так і одночасно щодо строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт. Відтак, Замовником торгів, через появу фінансування, спочатку були внесені зміни, які стосувалися строків виконання робіт, а вже 18.10.2024 р. було підписано ДУ №2 про продовження дії самої угоди.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ГЛУХОВСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ |
6 758 752,41
UAH з ПДВ
|
6 758 752,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГЛУХОВСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ #2746207538 |
Переможець |
6 758 752,41
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 10:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 17:30
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 11:57
|
Дод угода 3 до Т-49_23.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2024 15:57
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2024 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:53
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2024 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 10:28
|
Т-49-23.pdf | укладений |
25 грудня 2023 10:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Викласти п. 3.3 Договору № Т-49/23 від 25 грудня 2023 року в наступній редакції: «3.3 Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2023 рік становить 0, 00 грн (нуль гривень 00 копійок) в т.ч. єдиний податок 5%. Вартість робіт по цьому Договору в межах бюджетного фінансування на 2024 рік становить 359 098,79 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч дев’яносто вісім гривень 79 копійок) в т.ч. єдиний податок 5%. Вартість робіт по цьому Договору на 2025 рік становить 6 399 653,62 грн. (шість мільйонів триста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот п’ятдесят три гривні, 62 копійки) в т.ч. єдиний податок 5%». Коригування твердої ціни відбувається лише у випадках передбачених законодавством що регулює сферу публічних закупівель, Постанови КМУ від 01 серпня 2005 року № 668 та «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, чинним законодавством України та цим Договором». 2. Викласти п. 5.1 Договору № Т-49/23 від 25 грудня 2023 року в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) виконання робіт по 31.12.2025 року згідно з графіком виконання робіт» |
Номер договору про закупівлю: | Т-49/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Т-49/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення бюджетного фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т-49/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення бюджетного фінансування на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | Т-49/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |