Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015 код 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
3 626 151,60 UAH
UA-2021-07-24-000155-b ● db14e51a9d6c483c80470c9e2df6700c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красносільська сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379657 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район, село Красносілка, , вул. Набережна, 87а |
Контактна особа: |
Олександр Мєлков +380487529800 mas_amparo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2021 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2021 11:40 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 626 151,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 130,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015 код 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2021 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2021 11:41 |
Протокольне_рішення_УО_про_внесення_змін_до_ТД.docx | |
04 серпня 2021 11:41 |
Перелік змін до ТД.docx | |
04 серпня 2021 11:41 |
Додаток _ 3_Технічне завдання (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 2_Критеріі_ оцінки.doc | |
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 3_Технічне завдання.docx | |
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 4_Проект договора_.doc | |
24 липня 2021 15:32 |
ТД _капітальнии_ ремонт.docx | |
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 1_Тендерна пропозиція.docx |
04 серпня 2021 11:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 серпня 2021 11:41 |
Протокольне_рішення_УО_про_внесення_змін_до_ТД.docx
|
|||
04 серпня 2021 11:41 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
04 серпня 2021 11:41 |
Додаток _ 3_Технічне завдання (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 2_Критеріі_ оцінки.doc
|
|||
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 3_Технічне завдання.docx
|
|||
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 4_Проект договора_.doc
|
|||
24 липня 2021 15:32 |
ТД _капітальнии_ ремонт.docx
|
|||
24 липня 2021 15:32 |
Додаток _ 1_Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-24-000155-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ", Код ЄДРПОУ:42495139
Дата подання: 29 серпня 2021 14:46
Просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ»
Протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (надалі – Замовник) про розгляд тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області» від 19.08.2021 (надалі – Оскаржуване рішення) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» (надалі – Скаржник) через її невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Аналізуючи Оскаржуване рішення вбачається, що підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:
• завантаження копії засвідченої представниками лабораторії атестату про акредитацію лабораторії, яка не містить дату посвідчення копії відповідно до ДСТУ 4163-2003, всупереч п.п. 1.3. п. 1 та п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації;
• завантаження гарантійного листа від залученої учасником лабораторії, в якому підтверджується надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі, який не адресований замовнику всупереч п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації.
Протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.08.2021 ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ», пропозиція якого йшла наступною, визначено переможцем торгів.
ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» категорично не погоджується з Оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на таке.
1. Відповідно до п. 1 розд. І тендерної документації тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
П. 2.1. розд. V тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що зазначені Замовником помилки у тендерній пропозиції Скаржника є формальними. Ці помилки пов’язані з оформленням окремих документів тендерної пропозиції та не впливають на ціну тендерної пропозиції і на її зміст загалом, а також не стосуються характеристик предмета закупівлі і кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
2. Відповідно до п. 1.3. розд. III тендерної документації копії документів, передбачені умовами тендерної документації, повинні бути посвідчені, відповідно до ДСТУ 4163-2003, а також датовані не раніше дати оголошення закупівлі.
Згідно п. 6.8. розд. III тендерної документації для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, копію атестату про акредитацію лабораторії, засвідчену представниками даної лабораторії.
П. 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 визначено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
На виконання означеного Скаржником у складі тендерної пропозиції надано копію атестату про акредитацію залученої випробувальної лабораторії ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ», що зареєстрований у реєстрі НААУ 23.06.2021 за №20366, з відповідними додатками, які містять сфери акредитації і є невід’ємними частинами атестату.
Представлені документи містять позначку «Копія вірна», назву посади, особистий підпис директора лабораторії В.В. Занька, його ініціали і прізвище.
Відсутність дати засвідчення копії атестату про акредитацію лабораторії є технічною помилкою, а її відсутність ніяким чином не впливає як на зміст і достовірність самого атестату, так і тендерної пропозиції Скаржника загалом.
Зазначений висновок підтверджується усталеною практикою Антимонопольного комітету України, що викладена у рішеннях №16987-р/пк-пз від 26.07.2021, №17973-р/пк-пз від 05.08.2021, №9962-р/пк-пз від 06.05.2021, №4780-р/пк-пз від 11.03.2021, №4800-р/пк-пз від 11.03.2021 та №4899-р/пк-пз від 12.03.2021.
Фактично засвідчення копії атестату про акредитацію відбулося директором ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» Заньком В.В. під час оформлення гарантійного листа №109 від 11.08.2021, в якому лабораторія підтверджує можливість надання послуг на користь ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» під час виконання робіт за предметом закупівлі, який також наявний у тендерній пропозиції.
Отже копія атестату про акредитацію датована не раніше дати оголошення закупівлі, а вищевказана причина дискваліфікації ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» є безпідставною.
3. Згідно п. 6.8. розд. III тендерної документації для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, гарантійний лист адресований замовнику, в якому підтверджує надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі.
На виконання цього Скаржником у складі пропозиції надано гарантійний лист ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» №109 від 11.08.2021, що підписаний директором В.В. Занько, за змістом якого лабораторія підтверджує можливість надання послуг на користь ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» під час виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області».
Адресатом гарантійного листа визначено «За місцем вимоги».
Аналізуючи зміст представленого гарантійного листа вбачається, що цей лист безпосередньо стосується виконання робіт ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» за зазначеною закупівлею.
Не зазначення в адресатах листа точного найменування Замовника є технічною помилкою, оскільки вона стосуються оформлення певного документа і при цьому вона жодним чином не впливає на ціну пропозиції Скаржника, не спотворює інформацію про кваліфікаційні критерії Скаржника та не стосується характеристики предмета закупівлі.
Зазначений висновок підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, що викладена у рішеннях №18494-р/пк-пз від 12.08.2021, №13397-р/пк-пз від 14.06.2021.
Крім того, перелік осіб, яким адресований зазначений лист, не є виключним, та до нього відноситься Замовник як орган, який вимагає надати лист у складі пропозиції.
Тому вказана причина дискваліфікації також є безпідставною.
4. Згідно п. 3.3. розд. V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Аналогічну норму містить стаття 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізуючи резолютивну частину Оскаржуваного рішення вбачається, що пропозицію учасника ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» було відхилено через її невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Отже Замовником всупереч приписам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації не було реалізовано право ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» на усунення невідповідностей, що є істотним порушенням принципів максимальної економії, недискримінації учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури торгів.
Більш того, за змістом протоколу щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.08.2021 вирішено відхилити пропозицію ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» через її невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону всупереч тому, що у системі «Прозорро» розміщена інформація про визначення цього підприємства переможцем торгів.
Підсумовуючи, Оскаржуване рішення є таким, що суперечить принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Скасування означеного рішення дозволить забезпечити об’єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності і пропорційності.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» за протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 19.08.2021 та усі прийняті в подальшому рішення за закупівлею.
Розгорнути
Згорнути
Аналізуючи Оскаржуване рішення вбачається, що підставою для відхилення пропозиції Скаржника стало:
• завантаження копії засвідченої представниками лабораторії атестату про акредитацію лабораторії, яка не містить дату посвідчення копії відповідно до ДСТУ 4163-2003, всупереч п.п. 1.3. п. 1 та п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації;
• завантаження гарантійного листа від залученої учасником лабораторії, в якому підтверджується надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі, який не адресований замовнику всупереч п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації.
Протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.08.2021 ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ», пропозиція якого йшла наступною, визначено переможцем торгів.
ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» категорично не погоджується з Оскаржуваним рішенням, вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, з огляду на таке.
1. Відповідно до п. 1 розд. І тендерної документації тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
П. 2.1. розд. V тендерної документації визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Вважаємо, що зазначені Замовником помилки у тендерній пропозиції Скаржника є формальними. Ці помилки пов’язані з оформленням окремих документів тендерної пропозиції та не впливають на ціну тендерної пропозиції і на її зміст загалом, а також не стосуються характеристик предмета закупівлі і кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
2. Відповідно до п. 1.3. розд. III тендерної документації копії документів, передбачені умовами тендерної документації, повинні бути посвідчені, відповідно до ДСТУ 4163-2003, а також датовані не раніше дати оголошення закупівлі.
Згідно п. 6.8. розд. III тендерної документації для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, копію атестату про акредитацію лабораторії, засвідчену представниками даної лабораторії.
П. 5.27 Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 визначено, що відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляють нижче реквізиту 23.
На виконання означеного Скаржником у складі тендерної пропозиції надано копію атестату про акредитацію залученої випробувальної лабораторії ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ», що зареєстрований у реєстрі НААУ 23.06.2021 за №20366, з відповідними додатками, які містять сфери акредитації і є невід’ємними частинами атестату.
Представлені документи містять позначку «Копія вірна», назву посади, особистий підпис директора лабораторії В.В. Занька, його ініціали і прізвище.
Відсутність дати засвідчення копії атестату про акредитацію лабораторії є технічною помилкою, а її відсутність ніяким чином не впливає як на зміст і достовірність самого атестату, так і тендерної пропозиції Скаржника загалом.
Зазначений висновок підтверджується усталеною практикою Антимонопольного комітету України, що викладена у рішеннях №16987-р/пк-пз від 26.07.2021, №17973-р/пк-пз від 05.08.2021, №9962-р/пк-пз від 06.05.2021, №4780-р/пк-пз від 11.03.2021, №4800-р/пк-пз від 11.03.2021 та №4899-р/пк-пз від 12.03.2021.
Фактично засвідчення копії атестату про акредитацію відбулося директором ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» Заньком В.В. під час оформлення гарантійного листа №109 від 11.08.2021, в якому лабораторія підтверджує можливість надання послуг на користь ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» під час виконання робіт за предметом закупівлі, який також наявний у тендерній пропозиції.
Отже копія атестату про акредитацію датована не раніше дати оголошення закупівлі, а вищевказана причина дискваліфікації ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» є безпідставною.
3. Згідно п. 6.8. розд. III тендерної документації для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає, зокрема, гарантійний лист адресований замовнику, в якому підтверджує надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі.
На виконання цього Скаржником у складі пропозиції надано гарантійний лист ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ЛАБОРАТОРІЯ» №109 від 11.08.2021, що підписаний директором В.В. Занько, за змістом якого лабораторія підтверджує можливість надання послуг на користь ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» під час виконання робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області».
Адресатом гарантійного листа визначено «За місцем вимоги».
Аналізуючи зміст представленого гарантійного листа вбачається, що цей лист безпосередньо стосується виконання робіт ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» за зазначеною закупівлею.
Не зазначення в адресатах листа точного найменування Замовника є технічною помилкою, оскільки вона стосуються оформлення певного документа і при цьому вона жодним чином не впливає на ціну пропозиції Скаржника, не спотворює інформацію про кваліфікаційні критерії Скаржника та не стосується характеристики предмета закупівлі.
Зазначений висновок підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, що викладена у рішеннях №18494-р/пк-пз від 12.08.2021, №13397-р/пк-пз від 14.06.2021.
Крім того, перелік осіб, яким адресований зазначений лист, не є виключним, та до нього відноситься Замовник як орган, який вимагає надати лист у складі пропозиції.
Тому вказана причина дискваліфікації також є безпідставною.
4. Згідно п. 3.3. розд. V тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Аналогічну норму містить стаття 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналізуючи резолютивну частину Оскаржуваного рішення вбачається, що пропозицію учасника ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» було відхилено через її невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Отже Замовником всупереч приписам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації не було реалізовано право ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» на усунення невідповідностей, що є істотним порушенням принципів максимальної економії, недискримінації учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури торгів.
Більш того, за змістом протоколу щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 25.08.2021 вирішено відхилити пропозицію ТОВ «АРТ БУД ЕКСПЕРТ» через її невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону всупереч тому, що у системі «Прозорро» розміщена інформація про визначення цього підприємства переможцем торгів.
Підсумовуючи, Оскаржуване рішення є таким, що суперечить принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивного і неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Скасування означеного рішення дозволить забезпечити об’єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності і пропорційності.
Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» за протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 19.08.2021 та усі прийняті в подальшому рішення за закупівлею.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2021 22:55
Розглянувши зазначену вимогу за суттю її визнано такою, що не підлягає задоволенню, з огляду на наступне:
1. Умовами п.п. 1.3. п. 1 Розділу III тендерної документації передбачено, що Документи, що вимагаються цією тендерною документацією повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання пропозицій одним або декількома файлами у форматі PDF (Portable Document Format) без графічно-комп’ютерного редагування. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Всі визначені вимогами тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з тендерною документацією, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями. Копії документів, передбачені умовами тендерної документації, повинні бути посвідчені, відповідно до ДСТУ 4163-2003, а також датовані не раніше, дати оголошення закупівлі. ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» завантажено до електронної системи публічних закупівель «Prozorro» файл (22. Атестат лабораторія + Додатки_compressed _compressed.pdf), в кому відсутні всі вимоги по оформленню копії засвідченої представниками даної лабораторії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до вимог ISO/IEC 17025:2017, передбачені п.п. 1.3. п. 1 та п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації, зокрема не зазначено дату посвідчення копії, відповідно до ДСТУ 4163-2003.
2. Умовами п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації передбачено, що Для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає діючий договір про надання послуг з атестованою лабораторією, відповідно до вимог ISO/IEC 17025:2017, з наданням копії атестату про аіедитацію лабораторії, засвідченої представниками даної лабораторії та гарантійного листа адресованого замовнику, в якому підтвердити надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі. ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» завантажено до електронної системи публічних закупів ель «Prozorro» файл (24.гарантійний лист від 11.08.2021.pdf), в кому відсутні всі вимоги по оформленню гарантійного листа, передбачені п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації, зокрема гарантійний лист не адресований замовнику.
1. Умовами п.п. 1.3. п. 1 Розділу III тендерної документації передбачено, що Документи, що вимагаються цією тендерною документацією повинні бути скановані кольоровим сканером та завантажені в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання пропозицій одним або декількома файлами у форматі PDF (Portable Document Format) без графічно-комп’ютерного редагування. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Всі визначені вимогами тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з тендерною документацією, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями. Копії документів, передбачені умовами тендерної документації, повинні бути посвідчені, відповідно до ДСТУ 4163-2003, а також датовані не раніше, дати оголошення закупівлі. ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» завантажено до електронної системи публічних закупівель «Prozorro» файл (22. Атестат лабораторія + Додатки_compressed _compressed.pdf), в кому відсутні всі вимоги по оформленню копії засвідченої представниками даної лабораторії атестату про акредитацію лабораторії, відповідно до вимог ISO/IEC 17025:2017, передбачені п.п. 1.3. п. 1 та п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації, зокрема не зазначено дату посвідчення копії, відповідно до ДСТУ 4163-2003.
2. Умовами п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації передбачено, що Для підтвердження якості будівельних матеріалів, які будуть використовуватись при виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає діючий договір про надання послуг з атестованою лабораторією, відповідно до вимог ISO/IEC 17025:2017, з наданням копії атестату про аіедитацію лабораторії, засвідченої представниками даної лабораторії та гарантійного листа адресованого замовнику, в якому підтвердити надання послуг на роботи, відповідно до даного предмету закупівлі. ТОВ «БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ» завантажено до електронної системи публічних закупів ель «Prozorro» файл (24.гарантійний лист від 11.08.2021.pdf), в кому відсутні всі вимоги по оформленню гарантійного листа, передбачені п.п. 6.8. п. 6 Розділу III тендерної документації, зокрема гарантійний лист не адресований замовнику.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2021 14:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ" |
3 225 412,39
UAH з ПДВ
|
3 207 281,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТ БУД ЕКСПЕРТ" |
3 506 756,42
UAH з ПДВ
|
3 225 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДЛАЙФ ПІВДЕНЬ" #42495139 |
Відхилено |
3 207 281,62
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2021 10:48
|
ТОВ "АРТ БУД ЕКСПЕРТ" #41220687 |
Переможець |
3 225 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2021 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2022 14:15
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
15 червня 2022 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:44
|
Додаткова угода 2 залізнодорожня.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2021 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 22:34
|
SCAN0041.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2021 22:33
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2021 22:12
|
SCAN0011 (7).PDF | укладений |
14 вересня 2021 22:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з не виконанням у 2021 році робіт за Договором вартість робіт за Договором, які виконуватимуться Підрядником в 2022 році, складатиме 3 225 000,00 грн. (три мільйони двісті двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 537 500,00 грн. (п’ятсот тридцять сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.). Джерело фінансування робіт: із обласного бюджету – 1 500 000, 00 грн (один мільйон п’ятсот грн. 00 коп.); із сільського бюджету – 1 725 000, 00 грн. ( один мільйон сімсот двадцять п’ять грн. 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору предметом якого є «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Залізнодорожна в с.Корсунці Лиманського району Одеської області (код ДК 021:2015 код 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ціна якого становить 3 225 000,00 грн. (три мільйони двісті двадцять п’ять тисяч грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 537 500,00 грн. (п’ятсот тридцять сім тисяч п’ятсот грн. 00 коп.), які фінансуватимуться: із обласного бюджету – 1 500 000, 00 грн (один мільйон п’ятсот грн. 00 коп.); із сільського бюджету – 1 725 000, 00 грн. ( один мільйон сімсот двадцять п’ять грн. 00 коп.); а саме у зв’язку з кошторисними призначеннями на 2022 рік сума робіт буде складати – 1 500 000, 00 грн (один мільйон п’ятсот грн. 00 коп.) з обласного бюджету, а фінансування робіт на суму 1 725 000, 00 грн. ( один мільйон сімсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) буде здійснюватися у 2023 році згідно затверджених бюджетних призначень замовника із сільського бюджету . |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |