Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери (Апаратно-програмний комплекс для розгортання та функціонування автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади)
DK 021:2015: 48820000-2 Servers (Hardware and software complex for deployment and functioning of automated information system, accounting and management of land resources of the territorial community)
Очікувана вартість
38 000 000,00 UAH
UA-2019-09-18-002804-b daeaa74056ae4309b5cc24a5fee16cf5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Kyiv Institute of Land Relations
National ID: 32348604
Contact point: Makhmudova Inna
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2019 19:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 21:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 12:41
Очікувана вартість: 38 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 760000 UAH
Publication date: 18 вересня 2019 19:33
Enquiries until: 15 жовтня 2019 21:00
Complaints submission until: до 21 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 жовтня 2019 21:00

Information

Estimated total value: 38 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 380 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Scope of the procurement
Апаратно-програмний комплекс для розгортання та функціонування автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади
Hardware and software complex for deployment and functioning of automated information system, accounting and management of land resources of the territorial community
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Апаратно-програмний комплекс для розгортання та функціонування автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, будинок 32-А
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Hardware and software complex for deployment and functioning of automated information system, accounting and management of land resources of the territorial community
CPV: 48820000-2
Період постачання: по 20 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України у національній валюті України в безготівковій формі за умови наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки по Договору здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів із дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 20:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2019 19:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 20:06
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 19:07
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 19:02
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 18:58
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 18:52
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція) (2).docx
18 жовтня 2019 18:45
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція) (2).docx
18 жовтня 2019 18:36
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція) (2).docx
18 жовтня 2019 18:31
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція) (2).docx
18 жовтня 2019 18:15
ТД_СЕРВЕРИ_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 20:06
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 19:07
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 19:02
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 18:58
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 18:52
Перелік змін (3).docx
18 жовтня 2019 18:45
Перелік змін (3).docx
18 жовтня 2019 18:36
Перелік змін (1).docx
18 жовтня 2019 18:31
Перелік змін (1).docx
18 жовтня 2019 18:15
Перелік змін.docx
18 жовтня 2019 18:15
Додаток_1_Кваліфікац_критерії_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 18:15
Додаток_3_Проект договору_(нова редакція).docx
18 жовтня 2019 18:15
Додаток_2_ Техзавдання_(нова редакція).docx
10 жовтня 2019 17:39
Додаток_3_Проект договору_зі змінами.docx
10 жовтня 2019 17:39
Додаток_2_Техзавдання_зі змінами.docx
10 жовтня 2019 17:39
Протокол_зміни.pdf
10 жовтня 2019 17:39
Перелік змін до ТД.docx
18 вересня 2019 19:30
ТИТУЛ.pdf
18 вересня 2019 19:30
Додаток_1_Кваліфікац_критерії.docx
18 вересня 2019 19:30
Додаток_3_Проект договору.docx
18 вересня 2019 19:30
ТД_СЕРВЕРИ.docx
18 вересня 2019 19:30
Додаток_4_Письмова згода.docx
18 вересня 2019 19:30
Додаток_2_Техзавдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни технічних вимог
Дата подання: 02 жовтня 2019 11:34
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 12:35
Шановний Замовник, у технічних вимогах пункт 1 "Технічні вимоги для комплекту розширення системи зберігання даних", підпункт 2 є вимога "Комплект розширення повинен бути сумісним з встановленою системою зберігання даних". Просимо видалити цю вимогу як таку, що не дає можливості запропонувати альтернативні рішення.
Відповідь: Шановний заявник, звертаємо увагу, що предметом закупівлі є комплект розширення системи зберігання даних, що вже наявна та експлуатується Замовником. Дана вимога є вкрай необхідною, так як метою предмета закупівлі є розширення дискового простору для існуючих у Замовника сервісів і додатків, підвищення швидкості обробки існуючих даних, забезпечення мінімізації часу простою сервісів, у тому числі у разі запланованих простоїв у роботі дискових підсистем. У зв'язку із викладеним, виключити дану вимогу не маємо можливості.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:06
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 17:16
У Вас в технічних вимогах до обладнання апаратно-програмного комплексу пункт 2 підпункт 5 Мережеві порти вказана вимога «Окремий адаптер або адаптери: з підтримкою InfiniBand та Ethernet». Чи обов’язкова підтримка адаптером протоколу InfiniBand ? Чи розглядатимете рішення з лише підтримкою протоколів Ethernet?
Відповідь: Шановний заявник, підтримка протоколу InfiniBand є бажаною, але не обов’язковою. Враховуючи ваше запитання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 03 жовтня 2019 15:07
Дата відповіді: 03 жовтня 2019 17:18
Чи розглядатимете Ви рішення, які можуть забеспечити доступність і цілісність даних при виході з ладу двох накопичувачів одночасно?
Відповідь: Дана вимога є вкрай необхідною, так як на системі зберігання даних будуть знаходитися важливі інформація і дані, тому необхідно забезпечити їх надійне зберігання та мінімізувати простої сервісів у разі відмови накопичувачів дискової підсистеми. З огляду на викладене виключення даної вимоги є неможливим.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 15:19
В вимогах до «Окремий адаптер або адаптери: з підтримкою InfiniBand та Ethernet» не вказані оптичні модулі чи кабелі для підключення. Прошу вказати які саме кабелі чи оптичні модулі необхідно включити в поставку.
Відповідь: Шановний заявник, підтримка протокола InfiniBand є бажаною, але не обов'язковою. Запропоноване адаптер або адаптери повинені мати фізичний тип портів SFP28 та забезпечувати передачу даних на швидкостях 10Гб/сек. та 25Гб/сек. по протоколу Ethernet. Враховуючи ваше запитання відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. В комплекті з адаптером або адаптерами не повинно бути ніяких модулів чи кабелів для підключення, оскільки необхідні модулі та чи кабелі вже є в наявності.
Технічні вимоги
Дата подання: 04 жовтня 2019 12:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2019 15:22
В вимогах до «Окремий адаптер або адаптери: з підтримкою InfiniBand та Ethernet» вказаний тип портів SFP28, але SFP28 підтримує підключення на швидкостях 10GbE або 25GbE і тільки по протоколу Ethernet. Прошу підтвердити вимогу щодо підтримки адаптером протоколу InfiniBand або відкоригувати тип портів.
Відповідь: Шановний заявник, підтримка протокола InfiniBand є бажаною, але не обов'язковою. Враховуючи ваше запитання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-18-002804-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Уліс Сістемс", Код ЄДРПОУ:20049451
Дата подання: 08 жовтня 2019 10:23
Вимога стосовно відокремлення програмного забезпечення в окремий лот
Шановний замовник,
Придбання програм для комп’ютерної техніки в складі апаратно-програмного комплексу (разом з придбанням апаратно-програмного комплексу) є обґрунтованим лише у разі коли програмне забезпечення встановлена на апаратну платформу виробником апаратної платформи.
Просимо відділити закупівлю даного програмного забезпечення в окремий лот.
Це дасть можливість:
1. Придбати програмне забезпечення без ПДВ 20% - це дасть економію 20% вартості програмного забезпечення, оскільки купівля програмного забезпечення здійснюється без ПДВ.
2. Збільшити кількість партнерів що можуть поставити апаратний комплекс, з метою підвищення конкуренцію при данні закупівлі. Це призведе до економії при придбанні апаратного комплекс оціночна вартість якого складає більше 70% очікуваної вартості всього апаратно-програмного комплексу”
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 жовтня 2019 16:01
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов’язком замовника.
Замовник сформулював вимоги до предмету закупівлі як до цілісного рішення з побудови апаратно-програмного комплексу для розгортання та функціонування автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади (АПК АІС ОУЗР), з урахуванням сумісності із існуючими, що відповідатимуть вимогам щодо продуктивності, швидкодії та надійності, зумовленим сферою діяльності замовника, а також особливостями інформації, що ним обробляється.
Ураховуючи що торги може бути відмінено або визнані такими, що не відбулися частково (за лотом), а потреба в закупівлі за відміненим лотом все ж таки залишається, то у замовника є ризик втрати закупівлі за одним лотом, а в результаті це не сприятиме побудови (завершення) в цьому році АПК АІС ОУЗР.
З огляду на викладене, замовником визначено предмет закупівлі без поділу його на частини (лоти).
Звертаємо увагу, що у пункті 1.3 Специфікації, що є додатком 1 до договору (додаток 3 до тендерної документації) стоїть знак виноски тексту (*), - *Згідно з Податковим кодексом України п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ «Особливості справляння податку на додану вартість» з 1 січня 2013 року по 1 січня 2023 року, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 жовтня 2019
UA-2019-09-18-002804-bdaeaa74056ae4309b5cc24a5fee16cf5
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Софтліст" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:57
Специфікація та згода.pdf
25 жовтня 2019 13:52
Протокол № 7.pdf
25 жовтня 2019 13:52
тендерне забезпечення.zip
18 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:56
Протокол.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Наказ.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Згода та специфікація.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:29
zminu Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Dovirenist_Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Dovidka pro nazvu.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Bankivska Licenzia.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu 1_201206_19_10_31.zip
25 жовтня 2019 16:29
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
Dovirenist_Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
Dovidka pro nazvu.zip
25 жовтня 2019 16:29
Bankivska Licenzia.zip
25 жовтня 2019 16:29
Технічна специфікація.PDF
25 жовтня 2019 16:29
Спецификация Вайз.PDF
25 жовтня 2019 16:29
Порівняльна таблиця.PDF
25 жовтня 2019 16:28
Лист щодо коду доступу.PDF
25 жовтня 2019 16:28
Копія Статуту.PDF
25 жовтня 2019 16:27
Гарантійний лист.PDF
25 жовтня 2019 16:27
201206_19_10_31_760 000.zip

Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:35
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:31
Licenziya.zip
25 жовтня 2019 17:31
Licenziya DEA.PDF
25 жовтня 2019 17:31
Dovirenist.zip
25 жовтня 2019 17:31
Doverennost DEA.PDF
25 жовтня 2019 17:31
BG 6717-19G SOFTLIST.zip
25 жовтня 2019 17:31
Трудові книги.pdf
25 жовтня 2019 17:31
Статутні документи.pdf
25 жовтня 2019 17:31
Авторизаційний лист.pdf

Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:52
Довідки з МВС.pdf
04 листопада 2019 15:52
Довідка з податкової.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:34
Таблиця відповідності.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Специфікація.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Забезпечення.zip
25 жовтня 2019 18:34
4.4. Довіреність.pdf
25 жовтня 2019 18:34
4.1. Оригінал Статуту.pdf
25 жовтня 2019 18:34
2. Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВ "Софтліст"

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 37 522 620,00
UAH з ПДВ
37 142 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» 37 827 816,00
UAH з ПДВ
37 447 816,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" 37 730 380,00
UAH з ПДВ
37 730 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 37 782 000,00
UAH з ПДВ
37 782 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 15:52
Довідки з МВС.pdf
04 листопада 2019 15:52
Довідка з податкової.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:34
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:34
Таблиця відповідності.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Специфікація.pdf
25 жовтня 2019 18:34
Забезпечення.zip
25 жовтня 2019 18:34
4.4. Довіреність.pdf
25 жовтня 2019 18:34
4.1. Оригінал Статуту.pdf
25 жовтня 2019 18:34
2. Довідка за ст. 17.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:29
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:29
zminu Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Dovirenist_Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Dovidka pro nazvu.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu Bankivska Licenzia.zip
25 жовтня 2019 16:29
zminu 1_201206_19_10_31.zip
25 жовтня 2019 16:29
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
Dovirenist_Savchenko.zip
25 жовтня 2019 16:29
Dovidka pro nazvu.zip
25 жовтня 2019 16:29
Bankivska Licenzia.zip
25 жовтня 2019 16:29
Технічна специфікація.PDF
25 жовтня 2019 16:29
Спецификация Вайз.PDF
25 жовтня 2019 16:29
Порівняльна таблиця.PDF
25 жовтня 2019 16:28
Лист щодо коду доступу.PDF
25 жовтня 2019 16:28
Копія Статуту.PDF
25 жовтня 2019 16:27
Гарантійний лист.PDF
25 жовтня 2019 16:27
201206_19_10_31_760 000.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:57
Специфікація та згода.pdf
25 жовтня 2019 13:52
Протокол № 7.pdf
25 жовтня 2019 13:52
тендерне забезпечення.zip
18 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:00
Електронний підпис
18 жовтня 2019 15:56
Протокол.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Наказ.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2019 15:56
Згода та специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 37 142 620,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
37 142 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:08
Додаткова угода 1 ТОВ Гартен Консалтинг (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:08
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 14:22
Дог.поставки_181119-2_ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ.pdf укладений
18 листопада 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.3, 6.2.1 та розділом 12 Договору уклали цю Додаткову угоду №1 до договору поставки № 181119/2 від 18.11.2019 (далі – Договір) про наступне. 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно: 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти у такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить без ПДВ - 31 339 215,40 грн. ПДВ - 4 888 644,60грн. Разом з ПДВ 36 227 860,00 грн (тридцять шість мільйонів двісті двадцять сім тисяч вісімсот шістдесят гривень 00 копійок) та вказана у Специфікації, що є Додатком 1 до Договору.». 1.2. Специфікацію (Додаток 1 до Договору) викласти у редакції, що додається. 1.3. Технічне завдання (Додаток 2 до Договору) викласти у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 181119/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 36 227 860,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 888 644,60 UAH)