Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний дитячий санаторій "Пролісок" Чернігівської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 31948473 |
Місцезнаходження: | 16626, Україна , Чернігівська обл., с.Мала Кошелівка, вул. Лісова 1. |
Контактна особа: |
Лідія Андрушко +380971504122 prozzoro_org@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2020 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 347 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 479,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 15:07 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000007 ● 49631420100d4eddb3237b590a9940ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2021 № 211
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2021 № 211
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2020-02-26-001812-a 26.02.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-26 12:46:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» очікуваною вартістю 347 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-001812-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Комунальним некомерційним підприємством "Обласний дитячий санаторій "Пролісок" Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) укладено з ТОВ «Енера Чернігів» договір про постачання електричної енергії споживачу від 10.04.2020 № 21010216ВЦ, строком дії до 31.12.2020.
Відповідно до вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
У зв’язку з цим :
1) просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 10.04.2020 № 21010216ВЦ (в частині розрахунків та отримання послуг), укладеного з ТОВ «Енера Чернігів»;
2) чи укладались додаткові угоди до договору від 10.04.2020 № 21010216ВЦ (крім додаткової угоди від 10.07.2020 № 1) з ТОВ «Енера Чернігів»? (з наданням підтверджуючих документів).
3) надати пояснення в зв’язку з чим станом на 26.03.2021 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю у строк, визначений законодавством?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-29 15:39:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» очікуваною вартістю 347 900,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-26-001812-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати підтвердні документи щодо коливання ціни такого товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткової угоди від 10.07.2020 № 1 до договору на постачання електричної енергії споживачу від 10.04.2020 № 21010216ВЦ та внесення зміни ціни постачання електричної енергії за 1 кВт/год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" |
280 271,34
UAH з ПДВ
|
251 780,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
288 222,30
UAH з ПДВ
|
253 436,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
300 228,25
UAH з ПДВ
|
295 258,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
302 136,48
UAH з ПДВ
|
302 136,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
251 780,40
UAH з ПДВ
|
23 березня 2020 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 22:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 22:08
|
ДУ 2 ЕНЕРА 2020.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 22:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 13:47
|
Ду 1.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 17:07
|
Договір1.pdf | укладений |
10 квітня 2020 17:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 21010216ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 21010216ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |