Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О.Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі» (Коригування)»
Очікувана вартість
5 712 400,00 UAH
UA-2020-07-24-001412-c dac313233dbe40cab4301acb738a4127
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 21:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 15:18
Очікувана вартість: 5 712 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 562,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул. О.Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі» (Коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 60 % від відповідних розділів стадії «Проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2020 11:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2020 11:28
Оголошення про проведення торгів 443.doc
24 липня 2020 11:28
ПР Довбуша (Коригування).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-24-001412-c.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ «Інститут «Київдормістпроект», Код ЄДРПОУ:35812763
Дата подання: 20 серпня 2020 17:36
скарга на рішення Замовника
Скарга на дії Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Інститут "Київдормістпроект" у процедурі закупівлі (відкритих торгах) ідентифікатор закупівлі: UA -2020-07-24-001412-c, інформація про предмет закупівлі: Послуги з інженерного проектування (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Будівництво автомобільної дороги на ділянці між вул.О.Довбуша та Броварським проспектом у Дніпровському районі" (Коригування)" Код ДК 021:2015-71320000-7
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 серпня 2020 20:00
рішення від 25.08.2020 №15986+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:59
рішення 03.09.2020№16620.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:28

Документи подані скаржником

20 серпня 2020 16:11
довідка _65 від 18.08.2020р..PDF
20 серпня 2020 16:11
ліцензія _03082020-1.PDF

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-28-000010 ● afc9190ecdc2409287057f289e071b32
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-07-24-001412-c 24.07.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект» 3 604 479,48
UAH з ПДВ
3 604 479,48
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» 4 950 000,00
UAH з ПДВ
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:08
Лiцензiя.zip
06 серпня 2020 14:08
Довiренiсть_Рижий.zip
06 серпня 2020 14:08
Гарантия_5050.zip
06 серпня 2020 14:07
сертификати.pdf
06 серпня 2020 14:07
паспорт директора.pdf
06 серпня 2020 14:07
Статут 2019.pdf
06 серпня 2020 14:07
заявка-пропозиція.PDF

Публічні документи

27 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:24
Довідка МВС.pdf
27 серпня 2020 17:24
public_doc.pdf
27 серпня 2020 17:24
public_doc.p7s
10 серпня 2020 18:06
Електронний підпис
10 серпня 2020 18:04
18-1 Проект договору.pdf
10 серпня 2020 18:04
14-1 Наказ про директора.pdf
10 серпня 2020 18:04
14-3 Рішення учасника №6.pdf
10 серпня 2020 18:04
14 Статут.pdf
10 серпня 2020 18:04
10 Гарантійний лист.pdf
10 серпня 2020 18:04
11 Довідка про ст. 17 ЗУ.pdf
10 серпня 2020 18:04
06-3 Копія листа-відгуку.pdf
10 серпня 2020 18:04
01 Заявка-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»
#35812763
Відхилено 3 604 479,48
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 серпня 2020 15:02
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
Переможець 4 950 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2020 14:17

Вимога про усунення невідповідностей

1) Надано довідку про досвід виконання аналогічного договору в якій не вказано номер договору, що не відповідає вимогам п.п. 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного договору із вказаним номером договору в стовбці №3. 2) Надано довідку про досвід виконання аналогічного договору та підтверджуючі документи до неї, інформація в яких не підтверджує вимог про виконання робіт за останні 3 (три) роки, що не відповідає вимогам приміток п.п. 1.3.1. пункту 1.3. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору» розділу 2 «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного договору та підтверджуючі документи до неї із підписаним договором протягом останніх 3 (трьох) років. 3) Надано підтверджуючі документи до обладнання/програмного забезпечення, які не можливо прочитати у зв’язку із поганою якістю сканування документів, що не відповідає вимогам пункту 3.1. «Оформлення тендерної пропозиції» розділу 3 «Підготовка тендерних пропозицій» інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Для усунення порушення учасник повинен надати копії договорів на програмне забезпечення та додатків до них в належній якості. 4) Надано лист про уповноважену особу, в якому відсутня інформація про представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі, що не відповідає вимогам п.п. 1.1. п.1 «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю» ч.1 «Документальне підтвердження для юридичних осіб резидентів України» розділу 1 «Документи, які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації.. Для усунення порушення учасник повинен надати лист про уповноважену особу в якому буде вказана інформація про особу (осіб) уповноважену(их) на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі.

Документи

14 серпня 2020 16:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой»
#34253237
4 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2021 11:54
Додаткова 4.pdf зміни до договору
01 вересня 2021 11:54
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 15:57
Додаткова 3.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:48
Додаткова 2.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 11:19
Додаткова 1.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 11:19
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 10:57
53-10.pdf укладений
18 вересня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внесено зміни до п.3.1. розділу 3 Договору «Строк виконання робіт» 2. Додаток 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування робіт» викладено в новій редакції 2. Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції Лист головного розпорядника коштів від 22.12.2020 №053-19567
Номер договору про закупівлю: 53-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.4.1 та п.4.2 Розділу 4 «Джерела та порядок фінансування» Договору 2. Додаток №2 «Календарний план виконання робіт», що додається до Договору та є невід’ємною частиною, викласти в новій редакції. 3. Внести зміни до Розділу 20 Договору «Найменування та реквізити Сторін» в частині реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 53-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із затримкою отримання вихідних даних та відповідно до листа ТОВ "Проектно-будівельна фірма "ОДЕСПРОМСТРОЙ" від 20.08.2021 р. № 210820-03, Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 53-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 950 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 825 000,00 UAH)