Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами (Ратнівський район).
Очікувана вартість
4 161 408,00 UAH
UA-2020-10-13-004665-b da9564fe0992411e9a4fce344bb24713
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Мавродій

+380669095110 olexandra.mavrodii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Олександра Мавродій
+380669095110
olexandra.mavrodii@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 жовтня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 4 161 408,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 614,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а/д Ратнівського району Волинської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами (Ратнівський район).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 12:02
Додаток 2_Ратнівський р-н.docx
13 жовтня 2020 12:02
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.doc
13 жовтня 2020 12:02
Додаток 3_дрібн.docx
13 жовтня 2020 12:02
ТД_др Ратнівський район.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 3 241 273,87
UAH з ПДВ
3 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 3 553 753,20
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:07
Договора.zip
05 листопада 2020 17:06
Довідка.pdf
05 листопада 2020 17:05
Довідка.pdf
29 жовтня 2020 14:38
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:36
АБЗ.pdf
29 жовтня 2020 14:36
Договора.zip
29 жовтня 2020 14:36
5 Аналогічні договори.pdf
29 жовтня 2020 14:36
7 Трудові+ЦПУ.pdf
29 жовтня 2020 14:36
4 Дозвіл викиди.pdf
29 жовтня 2020 14:36
КОШТОРИС1.pdf
29 жовтня 2020 14:36
9 Дипломи.pdf
29 жовтня 2020 14:36
8 Баланс 2019р..pdf
29 жовтня 2020 14:36
ДОВІДКИ.pdf
29 жовтня 2020 14:36
3 Витяг.pdf
29 жовтня 2020 14:36
договір.pdf
29 жовтня 2020 14:36
кошторис.rar

Публічні документи

18 листопада 2020 14:44
Відповідність статті 17
29 жовтня 2020 19:23
Дод1 Обладнання і МТБ.pdf
29 жовтня 2020 19:23
Дод1 АБЗ.pdf
29 жовтня 2020 19:23
Дод.1 Працівники.pdf
29 жовтня 2020 19:23
Дод 3 Проект договору.PDF
29 жовтня 2020 19:23
Дод 2 Технічні вимоги.PDF
29 жовтня 2020 19:23
Установчі.pdf
29 жовтня 2020 19:23
Договірна ціна.PDF
29 жовтня 2020 19:23
Субпідряд.PDF
29 жовтня 2020 19:23
Інша інформація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»
#38402090
Відхилено 3 049 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 18:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2020 23:53
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
Переможець 3 050 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

1.1.У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 1 від 26.10.2020 року не відображено машини і механізми обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасником(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а саме: бульдозери, автогудронатор Mersedes-Benz Actros-2655, Коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії HAMM HD 110K, Коток дорожній самохідний Bomag BW 174 AP-AM. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 04.10.2020 року № 187, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми») та підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Документи

09 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:11
протокол 214.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2020 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"
#03449019
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2021 14:32
ДУ № 05 до Д від 01.12.2020 № 108-пд20.PDF укладений
29 вересня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2021 11:22
ДУ №04 від 31.08.2021р. до дог. від 01.12.2020 №108-пд_20.PDF зміни до договору
02 вересня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 12:42
ДУ №03 від 25.05.2021 до дог. від 01.12.2020 №108-пд_20.PDF зміни до договору
25 травня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 16:38
ДУ № 02 до Договору від 01.12.2020 № 108-пд 20.pdf зміни до договору
17 березня 2021 16:27
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 14:52
ДУ№01_вiд_31.12.2020р._до_Договору_вiд_01.12.2020_№108-пд_20.PDF зміни до договору
05 січня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:14
договір №108-пд 20.PDF укладений
02 грудня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до Додатку №2 "Орієнтовний план фінансування" та Додатку № 3 "Календарний графік надання послуг"
Номер договору про закупівлю: 108-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити Договір Додатком № 4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: 108-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.08.2021р. Нова редакція додатку №3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 108-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 30.09.2021р. Нова редакція додатку №3 "Календарний графік виконання робіт" Нова редакція розділу №12 Договору "Місцезнаходження та банківські реквізити"
Номер договору про закупівлю: 108-пд/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 29 вересня 2021
Сума оплати за договором: 2 935 486,80
UAH (в тому числі ПДВ 489 247,80 UAH)