Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Антибіотики
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2020-04-10-001540-c ● da7617d8fee741089572318cb9543cc5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 43342788 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2 |
Контактна особа: |
Масловський Артур Іванович +380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 20:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2020 20:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2020 20:24 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 1 670 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Азитроміцин/ Azithromycin, Амікацин/Amikacin, Амоксициклін+клавунова кислота/ Amoxicillin + Clavulanicacid,Ацикловір/Aciclovir, Гентаміцин/Gentamicin, Іміпінем/циластатин/ lmipenem + Cilastatin, Колістиметат натрія/ Colistimethatum natrium, Меропенем/ Meropenem, Моксифлоксацин/ Moxifloxacin, Флуконазол/Fluconazole,Цефазолін/Cefazolin, Цефатоксим/Cefotaxime, Цефепім/Cefepime, Цефтазидим/ Ceftazidime
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Антибіотики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Фастівська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33651100-9 — Протибактеріальні засоби для системного застосування
МНН: Azithromycin
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 20:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 20:20 |
Тенд.док.антибіотики.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001540-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 14 квітня 2020 08:56
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 16:21
Тендерна документація, відповідно до норм частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умова щодо надання у складі пропозиції листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України), не суперечить законодавству, і її внесення до тендерної документації пояснюється необхідністю доведення учасником можливості поставити лікарські засоби належної якості, у необхідні строки та у кількості, що забезпечить потребу замовника.
Звертаємо увагу, що перелік лікарських засобів не містить жодного незамінного (ексклюзивного) препарата, всі лікарські засоби виробляються кількома виробниками, отже замовник не дискримінує учасників у частині виробників лікарських засобів.
Твердження про те, що вимога про надання авторизаційних листів є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, навпаки, підтверджує можливість отримання учасниками від виробників таких листів в межах, наприклад, дисрию’юторських угод тощо.
У вимозі зазначено, що «такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону … та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.», однак звертаємо увагу на те, що тендерна документація не обмежує учасників у наданні документів лише від виробників. Так, у пункті 4 додатку № 3 зазначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України).
Отже, будь-який учасник, який належним чином виконує умови дистриб’юторського договору та має належну ділову репутацію, в змозі отримати гарантійний лист якщо не від виробників безпосередньо, то щонайменше від представників чи дистриб’юторів виробників, які уповноважені на реалізацію товару в Україні і мають можливість це документально підтвердити.
Метою встановлення вищезазначеної умови тендерної докуметації є уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що є важливим для медичного закладу.
Звертаємо увагу, що перелік лікарських засобів не містить жодного незамінного (ексклюзивного) препарата, всі лікарські засоби виробляються кількома виробниками, отже замовник не дискримінує учасників у частині виробників лікарських засобів.
Твердження про те, що вимога про надання авторизаційних листів є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, навпаки, підтверджує можливість отримання учасниками від виробників таких листів в межах, наприклад, дисрию’юторських угод тощо.
У вимозі зазначено, що «такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону … та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.», однак звертаємо увагу на те, що тендерна документація не обмежує учасників у наданні документів лише від виробників. Так, у пункті 4 додатку № 3 зазначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України).
Отже, будь-який учасник, який належним чином виконує умови дистриб’юторського договору та має належну ділову репутацію, в змозі отримати гарантійний лист якщо не від виробників безпосередньо, то щонайменше від представників чи дистриб’юторів виробників, які уповноважені на реалізацію товару в Україні і мають можливість це документально підтвердити.
Метою встановлення вищезазначеної умови тендерної докуметації є уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що є важливим для медичного закладу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" |
1 579 668,57
UAH з ПДВ
|
1 548 499,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фармпротект" |
1 642 279,26
UAH з ПДВ
|
1 578 264,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
1 548 499,47
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2021 09:39
|
Дод.угода 6 зменш. до 20 _.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2021 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 16:05
|
Дод угода _5 20_ з сумою.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:27
|
Дод.угода на продовження.pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:55
|
Дод.угода зменш.антибіот..pdf | зміни до договору |
04 січня 2021 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 12:40
|
Договір | укладений |
14 травня 2020 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із неоприлюднення самої угоди на зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (для процедур по новій редакції Закону ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі») |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно частини 6 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» та п. 8.2. Договору № 180 від 14.05.2020 р. (надалі – Договір) Сторони дійшли згоди, що сума на яку подовжено дію Договору (що не перевищує 20% суми визначеної Договором) складає 142 892,20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, зменшити суму Договору на 1 939,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 180 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |