Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-09-29-008469-a da6d46928c2346b199bd63daa1d77824
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 11:20
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 09:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 12:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 09:44
Тендерна документація (Нова редакція).doc
08 жовтня 2020 12:16
Тендерна документація (Нова редакція).doc
29 вересня 2020 17:25
Тендерна документація.doc
09 жовтня 2020 09:44
Перелік змін.docx
08 жовтня 2020 12:16
Додаток 1 (Нова редакція).docx
29 вересня 2020 17:25
стаття 16 Додаток 1.doc
08 жовтня 2020 12:16
Проект договору Додаток 6 (Нова редакція).doc
29 вересня 2020 17:25
Проект договору Додаток 6.doc
08 жовтня 2020 12:16
Інші документи Додаток 3 (Нова редакція).doc
29 вересня 2020 17:25
Інші документи Додаток 3.doc
29 вересня 2020 17:25
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
29 вересня 2020 17:25
Форма пропозиції Додаток 5.doc
29 вересня 2020 17:25
стаття 17 Додаток 2.doc
29 вересня 2020 17:25
Документи для переможця Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Геологія, геодезія
Дата подання: 02 жовтня 2020 14:41
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:40
Доброго дня! Просимо дати роз’яснення стосовно необхідності участі в розробці Ескізного проекту спеціалістів з геодезичних та геологічних вишукувань (Додаток 1 до ТД) та надання сертифікатів за цими напрямками, враховуючи п. 9 Технічної специфікації (Додаток 7 до ТД): «Результати комплексних наукових досліджень, інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань надаються замовником»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено відповідні зміни умов тендерної документації
Умови ТД
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:08
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:40
1. Просимо Вас конкретизувати, який договір слід вважати аналогічним 2. Просимо надати інформацію стосовно наявності реставраційного завдання,затвердженого Міністерством культури 3. п. 1.2 Додатку 6 до ТД передбачає, що " Склад та обсяги робіт, що є предметом Договору, визначаються у відповідності до програми на проведення комплексних наукових досліджень об’єкту" Чи є в наявності вищезазначена програма? У разі позитивної відповіді, просимо її надати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Під аналогічним слід вважати договір на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - СС3 (значні наслідки). Щодо вказаного питання тендерним комітетом департаменту будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. 2. Вказане реставраційне завдання в наявності. 3. Замовником буде внесено зміни до Додатку 6 до тендерної документації
до додатку 1
Дата подання: 02 жовтня 2020 20:19
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 16:40
по п.3 Прошу роз'яснення, щодо наявності в учасника кваліфікованих фахівців із сертифікатами по геодезичним вишукуванням та геологічним вишукуванням, і не обов'язково мати фахівця із сертифікатом архітектора. Учасники цього тендеру що, будуть виконувати вишукування, які був повинен виконувати переможець попереднього тендеру, чи розробляти ескізний проект реставрації, який без архітектора взагалі та архітектора із досвідом проектування реставрації неможливо виконувати? Прошу надати роз'яснення та включити необхідні дані по цьому питанню у відповідні умови тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, Замовником буде внесено відповідні зміни умов тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-29-008469-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2317513972
Дата подання: 26 листопада 2020 18:40
Неправомірне відхилення
29 вересня 2020 року на веб-порталі Prozzorro Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації оприлюднило оголошення про проведення процедури закупівлі (Номер у Prozorro: UA-2020-09-29-008469-a).
Процедура закупівлі: Відкриті торги. Предмет закупівлі: «Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування).
Фізична особа-підприємець Шрамченко Дмитро Валерійович надав свою тендерну пропозицію відповідно до вимог Тендерної документації.
31 серпня 2020 року по даним торгам проведено електронний аукціон. У даному аукціоні прийняли участь три учасники:
- Фізична особа-підприємець Шрамченко Дмитро Валерійович
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕНПРОЕКТ»
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ».
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 3 від 16 листопада 2020 року пропозицію Фізичної особи-підприємця Шрамченка Дмитра Валерійовича відхилено.
Підставою для відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Шрамченка Дмитра Валерійовича стало те, що Згідно з п.1 та п.2 ч.1 ст.31 Закону: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А саме:
1. 23.10.2020 року Замовником будо оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено: «1. Відповідно до ч.1 Додатку до тендерної документації (далі — ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозиції (далі -ТП) мають надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо досвіду виконання учасником аналогічних договорів на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) — СС3 (значні наслідки). Довідка має містити інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Разом із тим зазначено, що виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, позитивних експертних звітів, видаткових накладних тощо). Учасником ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ було надано довідку №2/2 від 16.10.2020 року про наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) — СС3 (значні наслідки) в якій зазначив договір «Реставрація нежитлових приміщень №№1-9 загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування) укладений з ТОВ «ПОДАРУНКИ», проте на підтвердження не надав вказаний договір. Проте, як вбачається, учасник у складі його ТП замість того нежитлових надав договір «Реставрація приміщень №№160,180 (в літ.А) загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування). Разом із тим Учасником не було надано копії підтверджуючих документів, а саме позитивних експертних звітів відповідно до вимог ТД. Надати інформацію та документи, відповідно до вимог ТД.» 24.10.2020 року Учасник ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ на виконання зазначеної вимоги надав у складі своєї ТП довідку № 2/20 від 24.10.2020 року про наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) — СС3 (значні наслідки) в якій зазначив 3 договори у складі своєї ТП було надано договір № 073-04/20 від 02.04.2020 року проте не було надано позитивний експертний звіт. Разом із тим Учасником було надано довідку № 2/18 від 24.10.2020 року «Про ненадання експертного висновку» в якій зазначив, що не надає вказаний звіт оскільки зазначений об’єкт проектування не підлягав обов’язковій експертизі. Відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» проекти будівництва об’єктів, за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками підлягають обов’язковій експертизі. А отже наданий Учасником договір № 073-04/20 від 02.04ю2020 року не відповідає умовам ч.1 Додатку 1 до ТД. Разом із тим надані Учасником договори №410-АВ від 12.08.2019 року та №1 від 20.10.2017 року не підтверджують досвід виконання УЧАСНИКОМ аналогічного договору.
2. Відповідно до ч.6 Розділу 3 до ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Інформація щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена у технічній специфікації (Додаток 7) до ТД. Разом із тим зазначено що Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації зазначеній у Додатку 7 тендерної документації, буде відхилена як така, не відповідає умовам технічної специфікації.
Учасником ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ у складі його ТП було надано файли: «Договірна_Ціна.pdf» та «Кошторис.pdf», з яких вбачається що вони не містять весь обсяг робіт, а саме передбачених пунктом «в» та пунктом «и» розділу «пояснювальна записка»; пунктом 16 та пунктом 20 Додатку 7 до ТД.
Рішення тендерного комітету відповідно до протоколу №3 від 16 листопада 2016 року є незаконним і таким, що підлягає скасуванню.
Так, ФОП Шрамченко Дмитро Валерійович надано довідку №2/2 від 16.10.2020 року про наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) — СС3 (значні наслідки) в якій зазначив договір «Реставрація нежитлових приміщень №№1-9 загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування) укладений з ТОВ «ПОДАРУНКИ», а також договір №073-04/20 «Реставрація приміщень №№160,180 (в літ.А) загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування). Крім того було надано акт виконаних робіт та лист відгук, які підтверджують якісне виконання робіт.
Проте, замовник вважає, що ці документи не відповідають тендерній документації, оскільки не надано позитивного експертного звіту.
Вказана підстава є надуманою, оскільки експертний звіт не був наданий через те, що об’єкт не підлягав обов’язковій експертизі, оскільки споруджувався в нескладних техногенних умова, не підлягав оцінці впливу на довкілля та не залучалися бюджетні кошти.
Крім того Замовник вважає, що договори №410-АВ від 12.08.2019 року та №1 від 20.10.2017 року не підтверджують досвід виконання Учасником аналогічного договору. Проте, Замовник не навів жодних мотивів, чому він вважає, що вищевказані договори не підтверджують досвід виконання Учасником аналогічного договору.
Так, договір №410-АВ від 12.08.2019 року «Реставраційний ремонт фасадів з заміною віконних заповнень пам’ятки архітектури національного значення XVII-XIX ст. Економічного корпусу (Корпус №7) НКПІКЗ по вул.Лаврська 9 у м.Києві» відповідає класу наслідків СС3 і до договору були надані акти здачі-приймання виконаних робіт, та експертний звіт, отже вказаний договір підтверджує досвід виконання Учасником аналогічного договору.
Також замовником вказано, що файли: «Договірна_Ціна.pdf» та «Кошторис.pdf», з яких не містять весь обсяг робіт, а саме передбачених пунктом «в» та пунктом «и» розділу «пояснювальна записка»; пунктом 16 та пунктом 20 Додатку 7 до ТД, що не відповідає дійсності.
Кошторисом (п.1) передбачено «Складання пояснювальної записки, 4,2 друк.арк. (п.11 (1а-к,4) Завдання на проектування)», таким чином підпункти «в» та «и» пункту 1 розділу 11 Завдання на проектування містяться в діапазоні «а-к» пункту 1 (склад Пояснювальної записки розділу 11 Завдання на проектування).
Пункти 16 та 20 Завдання на проектування (Додаток 7 до ТД) взагалі не містить вимог стосовно обсягу робіт. Пункт 16 «Енергозабезпечення об’єкту – існуюче від міських централізованих мереж. Необхідність збільшення/зменшення витрат енергоносіїв визначається проектом», пункт 20 «Застосувати енергозберігаюче обладнання та матеріали». Учасник підтвердив згоду з технічною специфікацією предмета закупівлі (файл «Завд_на_Проект.PDF»), тому вимоги Завдання на проектування в повному обсязі будуть враховані при виконанні робіт.
Так відповідно до п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Проте аналогічні помилки є у тендерній пропозиції ТОВ «ГЕНПРОЕКТ», отже замовник упереджено ставиться до ФОП ШРАМЧЕНКА Дмитра Валерійовича.
Враховуючи вищенаведене,


ПРОШУ:

1. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Шрамченка Дмитра Валерійович ІПН: 2317513972 відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №3 від 16.11.2020 року процедури закупівлі («Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування.), Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-09-29-008469-a, ID da6d46928c2346b199bd63daa1d77824.
2. Визнати Фізичного особу-підприємця Шрамченка Дмитра Валерійовича ІПН: 2317513972 переможцем процедури закупівлі («Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект». (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування.), Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-09-29-008469-a, ID da6d46928c2346b199bd63daa1d77824.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 17:45
Доброго дня! Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту (далі – тендерний комітет) керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
На підставі ч.2 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до ч.1 Додатку 1 до ТД учасники на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт повинні надати у складі ТП мають надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо досвіду виконання учасником аналогічних договорів на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - СС3 (значні наслідки) із зазначенням інформації про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента.
Разом із тим зазначено, що на підтвердження виконання потрібно надати копію такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, позитивних експертних звітів, видаткових накладних тощо).
Учасником ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ було надано у складі його ТП договір «Реставрація нежитлових приміщень №№1-9 загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування) укладений з ТОВ «ПОДАРУНКИ», який не відповідає умовам ТД, а саме Учасником не було надано позитивного експертиного звіту за вказаним договором, що суперечить вимогам ТД. Учасником було надано довідку № 2/18 від 24.10.2020 року про ненадання експертного висновку оскільки «означений об'єкт проектування не підлягав обов'язковій експертизі оскільки споруджувався не в складних техногенних умовах, не підлягав оцінки впливу на довкілля, не залучалися бюджетні кошти».
Відповідно до частини 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у редакції Закону 1817, обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які:
1) за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, — щодо додержання нормативів з питань санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, міцності, надійності, довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.
Згідно з пунктом 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва, тобто здійснюється до затвердження проекту.
Таким чином, вказаний договір не є закінченим, т.к не був проведений завершальний етап розробки вказаного проекту – відсутня експертиза проектної документації.
Разом із тим, надав договір № 1 від 20.10.2017 року в якому виконував роботи як головного архітектора проету для розробки проектно-кошторисної документації, що не є аналогічним предмету закупівлі.
2. Щодо невідповідності ТП Учасника ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ повідомляємо наступне.
Виконання робіт , вказаних у п.п.16 та 20 Додатку 7 до ТД можливе тільки за умови розробки інженерних розділів проекту – розділів «Опалення та вентиляція», «Електропостачання та електрообладнання». Розробка вказаних розділів в кошторисах Учасника. В кошторисі вказані тільки наступні 3 розділи проекту – «Архітектурно-будівельний», «ТЕП» та технологічна частина. Таким чином не у повному обсязі виконуються вимоги Замовника, вказані в технічній специфікації.
На підставі вищенаведеного, керуючись ст. 31 Закону Замовник правомірно відхилив ТП вказаного учасника, як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, слід звернути Вашу увагу, що будь-які виключення з цієї вимоги Закону України, відсутні, а отже у Замовника були наявні правові підстави для відхилення його ТП. З урахуванням чого у Замовника відсутні будь-які підстави для скасування рішення щодо відхилення ТП Учасника ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ та визнання його переможцем.













Документи подані скаржником

26 листопада 2020 18:40
Вимога ФОП Шрамченко.pdf
26 листопада 2020 18:40
Вимога ФОП Шрамченко.pdf.p7s
26 листопада 2020 18:40
Вимога ФОП Шрамченко.docx
26 листопада 2020 18:40
Вимога ФОП Шрамченко.docx.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 385 009,57
UAH з ПДВ
1 385 009,57
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕНПРОЕКТ" 1 606 152,00
UAH з ПДВ
1 449 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
24 жовтня 2020 13:46
Довідка про ГАПа.PDF
19 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис
19 жовтня 2020 11:52
Аналогічний договір.pdf
19 жовтня 2020 11:50
Договiрна_Цiна.pdf
19 жовтня 2020 11:07
Банківська гарантія.rar
19 жовтня 2020 10:50
Декларация_2019.pdf
19 жовтня 2020 10:50
Декларация_2018.pdf
19 жовтня 2020 10:50
Контар В.С..pdf
19 жовтня 2020 10:50
Витяг з реєстру ЕП.pdf
18 жовтня 2020 23:34
Проект_Договору.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довдка_п_12_1_17_Закону.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довдка_ч_2_17_Закону.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Завд_на_Проект.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Кошторис.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Тенд_Пропозиція.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довдка_п_5_1_17_Закону.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Договiрна_Цiна.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Календарний_План.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Лист_Згода.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довдка_п_13_1_17_Закону.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довдка_п_6_1_17_Закону.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Руссаковский В.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Сокол В.Г..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Копитько А.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Мазуркевич О.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Копил С.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Яковлев І.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Шрамченко Д.В..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Алферова О.О..pdf
18 жовтня 2020 23:03
Лист_пiдтв_Санкiй.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довiдка_немаe_субп.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довідкас_форм_Дог_Цiни.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довiдка_док_ФОП_.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Гарант_лист_Довкiлля.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Витяг_з_Демореeстру_.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Паспорт_IДК.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Довiдка_про_досвiд.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Вiдом_про_Учасника.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Витяг_з_ЕДРП.PDF
18 жовтня 2020 23:03
Свiд_Держреeстрацii.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 10:05
Справка ДПС -оригинал.pdf
25 листопада 2020 10:34
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:31
Справка-ч.2с.17.pdf
25 листопада 2020 10:31
Справка-п.12 ч.1 ст 17.pdf
25 листопада 2020 10:31
генпроект довидка ДПС.pdf
25 листопада 2020 10:30
Dovidka_20294631060500769546 МВС.pdf
17 листопада 2020 09:35
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:31
Справка-кадры уточ..pdf
16 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:41
д1010.pdf
16 жовтня 2020 14:41
д232-2.pdf
16 жовтня 2020 14:41
д232-1.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Устав.part2.rar
16 жовтня 2020 14:41
Устав.part1.rar
16 жовтня 2020 14:41
Сертификаты.part2.rar
16 жовтня 2020 14:41
Сертификаты.part1.rar
16 жовтня 2020 14:41
Приказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Проект договора.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Справка-субподряд.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Единый налог.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Виписка ЭДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 14:41
4 ст.17 -нет долгов.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Бух.отчет 2018,2019.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Договора-субподряд.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Приказы, трудовые.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Трудовые договора.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Справка-кадры.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Справка соотв ДСТУ.pdf
16 жовтня 2020 14:41
20918_DKBO_Гарантія.pdf.p7s.zip
16 жовтня 2020 14:41
График.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Сметы .pdf
16 жовтня 2020 14:41
Договорная цена.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Тендерное Предложение.pdf

Конфіденційні документи

16 жовтня 2020 14:41
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

особисті дані уповноваженої особи учасника тендера

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "ГЕНПРОЕКТ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ
#2317513972
Відхилено 1 385 009,57
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 16:49
ТОВ "ГЕНПРОЕКТ"
#40446598
Переможець 1 449 950,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 15:15

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД) Учасники у складі своїх тендерних пропозиції (далі-ТП) мають надати довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо досвіду виконання учасником аналогічних договорів на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - СС3 (значні наслідки). Довідка має містити інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента. Разом із тим зазначено, що виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, позитивних експертних звітів, видаткових накладних тощо). Учасником ШРАМЧЕНКО ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ було надано довідку №2/2 від 16.10.2020 року про наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору на розробку проектно-кошторисної документації для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки) - СС3 (значні наслідки) в якій зазначив договір «Реставрація нежитлових приміщень №№1-9 загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування) укладений з ТОВ «ПОДАРУНКИ», проте на підтвердження не надав вказаний договір. Проте, як вбачається, учасник у складі його ТП замість того надав договір «Реставрація нежитлових приміщень №№160,180 (в літ.А) загальною площею 211,1 м2, розташованих в пам’ятці архітектури місцевого значення Житловий будинок по вулиці Хрещатик, 15/4 (охор.№62) з пристосуванням під магазин непродовольчої групи товарів». Стадія «Робочий проект» (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування). Разом із тим Учасником не було надано копії підтверджуючих документів, а саме позитивних експертних звітів відповідно до вимог ТД. Надати інформацію та документи, відповідно до вимог ТД. 2. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні), номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату, організація, яка видала документ). Також, для підтвердження інформації Учасники повинні надати копії діючих сертифікатів та свідоцтво про підвищення кваліфікації (за наявності). Учасником у складі його ТП було надано довідку № 2/3 від 16.10.2020 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, в якій поміж іншого зазначив номер та дату видачі кваліфікаційних сертифікатів. Проте, як вбачається зазначені Учасником у вказаній довідці дати видачі кваліфікаційних сертифікатів Мазуркевич О.В., та Сокол В.Г. містять невідповідності згідно вказаних сертифікатів. Надати інформацію згідно до зазначених вимог ТД.

Документи

16 листопада 2020 15:14
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:13
відхил Шрамченко.pdf
22 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:03
продовження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні), номеру та дати видачі кваліфікаційного сертифікату, ОРГАНІЗАЦІЯ, ЯКА ВИДАЛА ДОКУМЕНТ). Учасник ТОВ "ГЕНПРОЕКТ" у складі його ТП надав довідку № 134/1020 від 16.10.2020 року «про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Договору про закупівлю «Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства «Дніпропетровська філармонія імені Л.Б. Когана» Дніпропетровської обласної ради (об’єкт культурної спадщини національного значення, охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6». Стадія «Ескізний проект» в якій не зазначив організацію, яка видала кваліфікаційний сертифікат. Надати інформацію відповідно до умов ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕНПРОЕКТ"
#40446598
1 449 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2023 14:24
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 15:07
Ду №5.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 14:48
ДУ 3.pdf зміни до договору
11 травня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:17
д.у.1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:59
Когана.pdf укладений
03 грудня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.п.2.1,п.11.4 та п.11.10 Договору
Номер договору про закупівлю: 334-ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 1 до договору 334-ПР/20 від 02.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю узгодження розробленого проекту, замовник і виконавець домовились продовжити строк виконання робіт, та внести зміни у додатки до Договору.
Номер договору про закупівлю: 334-ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 334-ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 449 950,00
UAH