Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul and engineering protection of residential areas from slope erosion in the area of Nesterova, Rybna, Ryzhikova, Dovgalivska, Korolenko streets, Dnieprovska, Decembrists, Bakinska, lane. Donskoy, Shkilniy,Znamenivsky in the city of Nikopol
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна , Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Контактна особа: |
Зінченко Всеволод Олександрович +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Топчій Наталя Юріївна +380993393894 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of landscaping, infrastructure and utilities |
National ID: | 26136719 |
Contact point: |
Myakotin Stanislav +380566251106 jkhnmr@ukr.net |
Additional contacts: |
Topchiy Natalia Yuriyivna +380993393894 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 вересня 2020 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 15:52 |
Очікувана вартість: | 45 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 225000 UAH |
Publication date: | 23 вересня 2020 09:08 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 45 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 450 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 11:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 10:44 |
Технічне завдання зі змінами.rtf | |
08 жовтня 2020 16:38 |
Додаток_4.docx | |
08 жовтня 2020 16:38 |
ТД зі змінами.docx | |
05 жовтня 2020 15:01 |
ТД перелік змін.doc | |
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_6_ТЗ.rtf | |
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_5.docx | |
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_3_.docx | |
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_2.docx | |
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_1_.docx |
23 жовтня 2020 11:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
23 жовтня 2020 10:44 |
Технічне завдання зі змінами.rtf
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2020 16:38 |
Додаток_4.docx
|
|||||||||||||||
08 жовтня 2020 16:38 |
ТД зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
05 жовтня 2020 15:01 |
ТД перелік змін.doc
|
|||||||||||||||
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_6_ТЗ.rtf
|
|||||||||||||||
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_5.docx
|
|||||||||||||||
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_3_.docx
|
|||||||||||||||
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_2.docx
|
|||||||||||||||
23 вересня 2020 09:08 |
Додаток_1_.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно Ваших запитань:
1) В тендерній документації вказано розмір гарантії в розмірі 0,5%. Ми виклали суму в розмірі 225 000 грн.
2)Внесено зміну на строк в 10 днів
3) Зміни внесено до проекту договору
Згідно з роз'ясненнями, Просимо Вас ознайомитись з Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 та Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758)
Учасник має надати забезпечення тендерної пропозиції та надати страхову гарантію.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000019 ● e194515e86174aef941d8094b78c485b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-09-23-000168-a 23.09.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 16:54:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від схилової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-23-000168-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-11 08:21:02
Відповідь на запит
Добрий день!
На Ваш запит (ID моніторингу UA-M-2020-12-31-000019) про надання пояснень (інформації та документів) повідомляємо.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувана вартість закупівлі робіт/розмір бюджетного призначення капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від силової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисний документації.
Додаток: - експертний звіт від 21.09.2020 №390-20Д
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-11 08:19:36
Пояснення з власної ініціативи
Добрий день!
На Ваш запит (ID моніторингу UA-M-2020-12-31-000019) про надання пояснень (інформації та документів) повідомляємо.
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувана вартість закупівлі робіт/розмір бюджетного призначення капітального ремонту та інженерного захисту житлових масивів від силової ерозії в районі вулиць Нестерова, Рибна, Рижикова, Довгалівська, Короленко, Дніпровська, Декабристів, Бакинська, пров. Донський, Шкільний, Знаменівський в м. Нікополь визначено з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Додаток: - експертний звіт від 21.09.2020 №390-20Д
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26136719 |
Місцезнаходження: | 53200, Україна, Дніпропетровська область обл., Нікополь, вул. Електрометалургів, 3 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ СІГМА ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:25
|
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТЕМС 09" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 11:35
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» #42498978 |
Переможець |
44 781 198,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 12:41
|
22122020123553.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 14:58
|
підписаний договір | укладений |
14 грудня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна календарного плану |
Номер договору про закупівлю: | 1246/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |