Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Будівництво шляхопроводу через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, Житомирська область
Очікувана вартість
27 708 058,80 UAH
UA-2020-04-22-001296-c da133a4f7a594712bbb920707fedec80
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі відмінено відкриті торги на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Будівництво шляхопроводу через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів).
1) Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-01-31-001708-с, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 31.01.2020 р.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-01-31-001708-с, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 24.02.2020 р. (Підстава відміни торгів: ст. 31 ч. 1 аб. 5 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій).
2) Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-02-26-002998-а, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 26.02.2020 р.
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-02-26-002998-а, опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу 13.03.2020 р. (Підстава відміни торгів: ст. 31 ч. 1 аб. 5 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIІІ від 25.12.2015 року (у редакції Закону, що діяв до 19.04.2020 року) – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2020 17:57
Оскарження наміру укласти договір: 03 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Будівництво шляхопроводу через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66.886 метри
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Будівництво шляхопроводу через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, шляхопровід через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, _____
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

22 квітня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мостобудівельний загін №112"
#22202218
Переможець 26 974 746,43
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 17:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Мостобудівельний загін №112"
#22202218
26 974 746,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 09:09
Додаткова угода № 35_12_253 від 27.12.23.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 09:08
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2023 14:13
Додаткова угода № 35_11_198 від 25.09.23.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 14:09
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2023 15:20
№35_9_46 від 03.03.23 шляхопровід.pdf зміни до договору
03 березня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 14:13
35_8_314 від 16.12.2022 Н-03 км 57+058.pdf зміни до договору
16 грудня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 14:14
35_7_42 від 21.02.22 шляхопровід Н-03.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:41
35_6_314 від 16.12.21 шляхопровід Н-03.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 16:36
35-5-61 від 18.03.21.pdf зміни до договору
18 березня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:58
35_4_229 від 23.12.20 шляхопровід.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 16:13
35_3_156 від 17.11.20.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2020 14:04
дод.угода №35_2_60 від 06.07.20.pdf зміни до договору
06 липня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 12:31
ДУ №35_1_36 від 07.05.20.pdf зміни до договору
08 травня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:50
Договір №35 від 05.05.20 шляхопровід.pdf укладений
05 травня 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди доповнити розділ І. Предмет договору пунктом 1.4., а саме: 1.4. Місце виконання робіт: шляхопровід через залізницю на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці, км 57+058, Житомирська область, 66.886 м. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн з ПДВ.. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/1/36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування за Договором у 2020 році в розмірі 8 774 778,00 грн. (вісім мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі сімсот сімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 462 463,00 грн. (один мільйон чотириста шістдесят дві тисячі чотириста шістдесят три гривні 00 коп.), з них: - за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254, в розмірі 7 799 800,00 грн. (сім мільйонів сімсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 1 299 966,67 грн. (один мільйон двісті дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят шість гривень 67 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 974 978,00 грн. (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 162 496,33 грн. (сто шістдесят дві тисячі чотириста дев’яносто шість гривень 33 коп.). Внести зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/2/60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 2 889 800,00 грн. (два мільйони вісімсот вісімдесят дев’ять тисячі вісімсот гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 481 633,33 грн. (чотириста вісімдесят одна тисяча шістсот тридцять три гривні 33 коп.) за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254. Всього сума фінансування на 2020 рік становить 5 884 978,00 грн. (п’ять мільйонів вісімсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 980 829,66 грн. (дев’ятсот вісімдесят тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень 66 коп.), з них: - за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254, в розмірі 4 910 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот десять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 818 333,33 грн. (вісімсот вісімнадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 974 978,00 грн. (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 162 496,33 грн. (сто шістдесят дві тисячі чотириста дев’яносто шість гривень 33 коп.). Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/3/156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 3 530 750,98 грн. (три мільйони п’ятсот тридцять тисяч сімсот п’ятдесят гривень 98 коп.), у тому числі ПДВ 588 458,49 грн. (п’ятсот вісімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 49 коп.), з них: - за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254, в розмірі 2 555 772,98 грн. (два мільйони п’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот сімдесят дві гривні 98 коп.), у тому числі ПДВ 425 962,16 грн. (чотириста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 16 коп.); - за рахунок коштів Державного бюджету в розмірі 974 978,00 грн. (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі дев’ятсот сімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 162 496,33 грн. (сто шістдесят дві тисячі чотириста дев’яносто шість гривень 33 коп.). Всього сума фінансування на 2020 рік становить 2 354 227,02 грн. (два мільйони триста п’ятдесят чотири тисячі двісті двадцять сім гривень 02 коп.), у тому числі ПДВ 392 371,17 грн. (триста дев’яносто дві тисячі триста сімдесят одна гривня 17 коп.) за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії згідно постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254. Внести зміни до календарного графіка виконання робіт (Додаток №2). Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/4/229
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 24 620 312,13 грн. (двадцять чотири мільйони шістсот двадцять тисяч триста дванадцять гривень 13 коп.), у тому числі ПДВ 4 103 385,35 грн. (чотири мільйони сто три тисячі триста вісімдесят п’ять гривень 35 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/5/61
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 9 235 564,75 грн. (дев’ять мільйонів двісті тридцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 75 коп.), у тому числі ПДВ 1 539 260,79 грн. (один мільйон п’ятсот тридцять дев’ять тисяч двісті шістдесят гривень 79 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 15 384 747,38 грн. (п’ятнадцять мільйонів триста вісімдесят чотири тисячі сімсот сорок сім гривень 38 коп.), у тому числі ПДВ 2 564 124,56 грн. (два мільйони п’ятсот шістдесят чотири тисячі сто двадцять чотири гривні 56 коп.). Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу VII. ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКІВ (ІНШИХ ВИКОНАВЦІВ), РОБОЧОЇ СИЛИ Договору № 35 від 05 травня 2020 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/6/314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/7/42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/8/314
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", подовженого Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 07 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 06 лютого 2023 року № 58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Сторони дійшли згоди доповнити розділ Договору «ХІ. ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» пунктом 11.6. та викласти його в наступній редакції: «11.6. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом Договору «XIV. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)», Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з підписанням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, Договір вважається розірваним». Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/9/46
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 17.1. та 17.2. Розділу XVII Договору, пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020), Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 11.6. розділу ХІ. «ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» та викласти його в наступній редакції: «11.6. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом XIV Договору та/або затримки фінансування витрат Замовника, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання договору за умови звернення Виконавця щодо повернення такого забезпечення з підписанням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання договору на умовах, визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, Договір вважається розірваним». Та внесення змін в реквізити Договору." . Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/11/198
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 36 ч. 4 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року) та згідно пунктів 6.6. та 17.2. Договору № 35 від 05 травня 2020 року Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 6.1, 16.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Термін виконання робіт:Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. 16.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 26 974 746,43 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 66.886 м.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 35/12/253
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML