Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Overhaul of the highway of public use of state value R-55 Odessa - Voznesensk - New Bug on a site of km 179 + 600- km 207+656, the Nikolaev area
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Горбатюк Ігор Анатолійович 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast |
National ID: | 25878206 |
Contact point: |
Horbatiuk Ihor 380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2021 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 липня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 1 722 902 141,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 614 510,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з дотриманням постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає не більш ніж 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 8 614 510,70 грн. (вісім мільйонів шістсот чотирнадцять тисяч п'ятсот десять гривень 70 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (гарантійний лист, довідка тощо) від банку-гаранта про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка по особовому рахунку з банку по рахунку покриття, видані банком – гарантом, завірені печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає розміщення грошових коштів на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах розміщення грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У разі виникнення гарантійних випадків (коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику), кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник особисто вирішує це питання з банком – гарантом, що надав Банківську гарантію учаснику, в тому числі надає реквізити установи, до якої необхідно перерахувати кошти. Реквізити Замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області Код ЄДРПОУ 25878206 вул. Галини Петрової,2-А, м. Миколаїв, 54029 (0512) 53-61-40 UA778201720343251005100014128 Державна казначейська служба України м. Київ, вул. Бастіонна, 6 МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 8614510.7 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія, видана банківською установою. Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати кінцеву дату строку дії договору не менше ніж на 30 робочих днів. У разі продовження строку дії договору та виконання зобов’язань за договором, учасник – переможець зобов’язаний продовжити строк дії банківської гарантії або надати нову банківську гарантію на умовах, передбачених цим пунктом. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності, видана НБУ. Документами, що підтверджують надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю є: - оригінал банківської гарантії, що видана переможцю банківською установою; - засвідчені належним чином копії банківської гарантії та ліцензії банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. В тексті банківської гарантії не має бути положень, які не взаємоузгоджені та призводять до неоднозначного тлумачення її змісту. Банківстка гарантія повинна свідчити про зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов, про що зазначається в тексті гарантії. В тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - умови гарантії не можуть бути змінені (крім випадку продовження терміну дії гарантії) і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію; - Гарантія є чинною з дати її видачі. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, несе учасник-переможець. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою). Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання або неналежного виконання умов договору. 6.2. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом та цією тендерною документацією, підлягають перер |
Publication date: | 24 червня 2021 16:49 |
Enquiries until: | 18 липня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 липня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 липня 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 1 722 902 141 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 614 511 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Відповідно до умов проекту договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2021 14:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2021 14:38 |
Перелік змін 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 14:38 |
ТД КР Р-55 км км 179+600-207+656 нова редакція 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 14:38 |
Проект договору КР Р-55 км 179+600-км 207+656 нова редакція 20 07 21.doc | |
20 липня 2021 14:38 |
Велике будівництво Р-55 км 179-207.pdf |
20 липня 2021 14:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 липня 2021 14:38 |
Перелік змін 20 07 21.doc
|
|||
20 липня 2021 14:38 |
ТД КР Р-55 км км 179+600-207+656 нова редакція 20 07 21.doc
|
|||
20 липня 2021 14:38 |
Проект договору КР Р-55 км 179+600-км 207+656 нова редакція 20 07 21.doc
|
|||
20 липня 2021 14:38 |
Велике будівництво Р-55 км 179-207.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі. Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі. Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.
Вимогами п. 1.3 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.
Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний ЦБЗ, як і стаціонарний, відносяться до об'єктів стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Отже, діяльність ЦБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. У разі переміщення мобільного ЦБЗ на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження. Процедура отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є довгостроковою.
Отже, переміщення ЦБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення цементобетонних сумішей.
Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію, в тому числі щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок) є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону.
Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію в цій частині
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000056 ● 82e2a28f81184a489faa79b6757185ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2021-06-24-003084-a 24.06.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-28 10:33:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 179+600 – км 207+656, Миколаївська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-06-24-003084-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у гарантії, виданої банківською установою.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-01 15:37:13
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу (позитивний експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № ОД/022-460-21/КП від 28.05.2021 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 179+600 – км 207+656, Миколаївська область»).
У зв’язку із проведенням воєнних дій та постійною загрозою ракетних ударів з боку держави - агресора, Державним агентством автомобільних доріг України доведено Службам автомобільних доріг в областях вимогу обмежити доступ до інформації, яка розміщується на публічних ресурсах та містить інформацію щодо адрес і геолокацій, з посиланням на доручення Кабінету Міністрів України від 19.08.2022 року та Служби безпеки України від 26.07.2022 року. Також, Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій (Миколаївська міська територіальна громада), що підтверджується наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України» від 25.04.2022 року №75.
Так як проектна документація, на підставі якої здійснено обгрунтування запитуваних відомостей, містить інформацію щодо адрес та геолокацій складових ділянки автомобільної дороги, що ремонтується, Замовник не має змоги оприлюднити на публічному ресурсі - в електронній системі закупівель, на загальний доступ, проектну документацію по вказаному об’єкту.
Документ розрахунку очікуваної вартості додається.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Нормативні документи з публічних закупівель не передбачають обов’язку Замовника розміщати на власному веб-сайту інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Виходячи з термінології запиту, маються на увазі вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», яка прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті, однак враховуючи те, що Миколаївська міська територіальна громада знаходиться в зоні бойових дій, доступ до блоку інформації відсутній та неможливий.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможцем закупівлі ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 25419 від 17.08.2021р., що видана АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 25419 від 17.08.2021р. та копію ліцензії АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС»,
- копія довіреності, виданої АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.
Скан – копії зазначених документів додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-12-14 14:56:40
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 179+600 – км 207+656, Миколаївська область (UA-2021-06-24-003084-a)
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області вважає, що Висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-06-24-003084-a від 07 грудня 2022 року (надалі Висновок) є необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі Служба) з урахуванням наступного.
1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та укладання договору з ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія».
Пунктом 1.3 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що учасник має підтвердити можливість виготовлення/постачання сумішей бетонних готових важких для дорожнього будівництва (надалі – бетонна суміш), шляхом подання в складі тендерної пропозиції інформаційної довідки про наявність бетонного заводу з документальним підтвердженням, а саме Бетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення бетонних/цементобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-43-96 та ДСТУ Б В.2.7-96-2000, про що учасником надається чинний(і) атестат(и) виробництва на всі бетонні заводи, зазначені в Довідці. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» надав довідку про наявність бетонного заводу від 27.07.2021 № 27/07/21-5, в якій зазначив інформацію про ЦБЗ «Simem MMX 5000» (договір поставки від 16.04.2021 № 16/04/2021/560 (укладений з ТОВ «Дорстрой»)) та надав Атестат виробництва на цементобетонний завод SIMEM MMX 5000, що виданий ТОВ «ДОРСТРОЙ». У Висновку зазначається, що в тендерній пропозиції вказаного учасника відсутній атестат виробництва на завод вказаний у довідці від 27.07.2021 № 27/07/21-5, який атестований на виготовлення бетонних/цементобетонних сумішей відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.7-96-2000, чим недотримано вимоги пункту 1.3 Додатку 1 тендерної документації.
Замовник вважає своє рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія» правомірним з наступних підстав. Атестат виробництва на цементобетонний завод SIMEM MMX 5000, що виданий ТОВ «ДОРСТРОЙ» та наданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» містить інформацію щодо відповідності виробництва вимогам ДСТУ Б.В.2.7-43:96 «Бетони важкі. Технічні умови» та ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ). Так, дійсно в переліку документів, на відповідність яким атестовано цементобетонний завод ТОВ «ДОРСТРОЙ», відсутнє посилання на документ ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови», проте завод атестовано на відповідність вимогам ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ), що є гармонізованим стандартом Європейського союзу EN 206-1:2000 «Concrete – Part 1: Specification, performance, production and conformity». В розділі «НАЦІОНАЛЬНИЙ ВСТУП» ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ) вказано:
«Стандарт є документом паралельної дії з комплексом національних стандартів стосовно бетонних сумішей і бетонів, бетонних і залізобетонних виробів і конструкцій, методів випробувань (додаток Л), пов’язаних з положеннями і вимогами цього стандарту на період розроблення і прийняття нової редакції зазначених стандартів як ідентичних до європейських.
Введення цього стандарту сприятиме обгрунтованому застосуванню вимог євро-стандарту EN 206-1 при перегляді діючих і розробленні нових нормативних документів національного рівня, а також при формуванні підприємствами галузі сучасної лабораторно-випробувальної бази.
Застосування цього стандарту сприятиме поступовому переходу підприємств будівельного комплексу України на врахування, за доцільності і ефективності, вимог нормативних документів Євросоюзу у сфері технології виробництва і контролювання якості бетонних сумішей, бетонів, виробів і конструкцій.»
Таким чином ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ) є документом паралельної дії з ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови», проте містить значно ширший перелік показників контролю якості виробництва бетонних сумішей та бетонів ніж ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови». Крім того, параметри контролю якості бетонних сумішей та методи їх випробувань в ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ) регламентовані з врахуванням вимог євро-стандарту і містять значно більше контрольованих показників до цементобетонних сумішей та технології їх виробництва. ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови» є документом зі значно меншим набором нормативних вимог, що пред’являються до технології виробництва бетонної суміші, і в порівнянні із ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ) є застарілим.
Замовник стверджує той факт, що виробництво атестоване за більш новим та сучасним стандартом, а саме ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови (EN 206-1:2000 NEQ), який є документом паралельної дії та регламентує більш широкий перелік показників контролю якості, в тому числі, але не обмежуючись, такими, що регламентує ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови». Фактично цементобетонний завод ТОВ «ДОРСТРОЙ», атестат на який було надано в складі своє пропозиції ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», підтверджує відповідність виробництва цементобетонних сумішей нормативному документу ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 «Будівельні матеріали. Суміші бетонні. Технічні умови», навіть якщо ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 не вказано в атестаті, бо ДСТУ Б.В.2.7-176:2008 фактично поглинає ДСТУ Б.В.2.7-96-2000 і має більш жорсткі показники контролю якості (технічні умови) виробництва бетонних сумішей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника, тендерна пропозиція якого, доречно зауважити, виявилась найбільш економічно вигідною.
2. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини Висновку, установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, а саме не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Вимогами підпункту 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності робіт/послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам та іншим стандартам, учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає, зокрема: - чинний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікат Учасника процедури закупівлі* на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010) - звіт про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або звіт про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 45001:2018 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Держаудитслужба у своєму Висновку стверджує, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відсутні зазначені документи, чим недотримано вимог підпункту 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації, з чим категорично не погоджується Замовник.
На виконання вимог підпункту 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» в складі тендерної пропозиції надано сертифікат, виданий ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, про відповідність ISO 45001:2018, який є чинним до 14.03.2024 р.(кінцева дата подання тендерної пропозиції 28.07.2021 р.), що повністю відповідає вимогам підпункту 7.2 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Також в складі тендерної пропозиції учасника надано - звіт по аудиту, затверджений 15.03.2021 р., який в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Вищезазначені документи надано у вигляді сканованих документів у форматі PDF, назва файла у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» - ISO 45001 c звітом.PDF.
Тому, твердження Держаудитслужби щодо відсутності зазначених вище документів є безпідставними.
Враховуючи наведену аргументацію та наявність у складі тендерних пропозицій учасників необхідних документів, що вимагались тендерною документацією, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 179+600 – км 207+656, Миколаївська область (UA-2021-06-24-003084-a) та вважає правомірним укладання договору з ТОВ «Європейська дорожньо-будівельна компанія».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог ч.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 19.12.2022 року Адміністративного позову №1083/юр-06 від 19.12.2022
2022-12-19 15:10:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження в адміністративній справі №400/5913/22 від 28.12.2022 року |
Дата публікації: | 29 грудня 2022 |
Документи:
29 грудня 2022 10:52
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП ПІВДЕНЬДОРТЕХ | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія |
1 661 642 258,00
UAH з ПДВ
|
1 641 642 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 671 240 000,00
UAH з ПДВ
|
1 650 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Європейська дорожньо-будівельна компанія #35683453 |
Переможець |
1 641 642 000,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2021 17:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2021 16:10
|
Додаток 5 до договору 48-Б від 18.08.2021.pdf | укладений |
18 серпня 2021 16:10
|
Договір 48-Б від 18.08.2021 з додатками 1-4.pdf | укладений |
18 серпня 2021 16:10
|