Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2021-01-18-005084-a ● d9f58c084e3e499eaf57ec6c3229b40e
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОРГАН МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ, ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ СФЕРИ ІРШАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43197409 |
Місцезнаходження: | 12110, Україна , Житомирська обл., Хорошівський р-н, смт. Іршанськ, вул. Гулія, буд. 7 |
Контактна особа: |
Столяр Інна +380982723305 s_inna2502@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2021 15:31 |
Очікувана вартість: | 1 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12110, Україна, Житомирська область, смт. Іршанськ, вул. Гулія 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом десяти календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2021 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2021 16:24 |
2.6._Додаток_6_Iнформацiя_(1).doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.5._Додаток_5_ Субпідрядники.doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.4. Додаток 3 Проект договору.doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.3. Кваліфікація та інші вимоги.doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.2. Додаток_2_Технiчне_завдання.doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.1. Додаток 1 Пропозиція (1).doc | |
18 січня 2021 16:24 |
2.0._Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кошторисних розрахунків
Дата подання: 20 січня 2021 10:17
Дата відповіді: 20 січня 2021 17:24
Шановний Замовнику!
Чи включати до зведеного кошторисного розрахунку вартості наступні витрати:
1) на здійснення експертизи кошторисної документації?
2) на здійснення технічного нагляду?
3) на здійснення авторського нагляду?
Відповідь: Добрий день. Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо, що до кошторисного розрахунку не потрібно включати кошти на здійснення експертизи кошторисної документації, кошти на здійснення технічного нагляду та кошти на здійснення авторського нагляду.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 22 січня 2021 09:56
Дата відповіді: 22 січня 2021 11:54
Шановний Замовнику!
Пунктом 31 Дефектного акту на загальнобудівельні роботи передбачено "Демонтаж свiтильникiв для люмiнесцентних ламп" в кількості 26 шт. Наступний п.32 передбачає монтаж світильників в кількості 26 шт.
Враховуючи відсутність окремо виведених матеріалів постає питання: технічним завданням передбачається монтаж нових 26 світильників чи старих - раніше демонтованих?
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У 2020 році були проведені роботи із заміни електромережі закладу. Дані роботи передбачали повну заміну світильників на сучасні.
Відповідно, для проведення робіт із облаштування штукатурки та фарбування стелі, буде необхідно демонтувати існуючі лампи, а по завершенні провести їх монтаж.
У 2020 році були проведені роботи із заміни електромережі закладу. Дані роботи передбачали повну заміну світильників на сучасні.
Відповідно, для проведення робіт із облаштування штукатурки та фарбування стелі, буде необхідно демонтувати існуючі лампи, а по завершенні провести їх монтаж.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-01-18-005084-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп, Код ЄДРПОУ:42673571
Дата подання: 10 лютого 2021 19:49
ВИМОГА(СКАРГА) про скасування рішення
Уповноваженій особі
І.В. Столяр
ВИМОГА (СКАРГА)
про скасування рішення
Ознайомившись з протоколом уповноваженої особи №14 від 08.02.2021 (далі протокол) щодо розгляду пропозиції та прийняття рішення про відхилення пропозиції, товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп", як учасник торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області", вважає дане рішення повністю незаконним, упередженим й таким, що порушує права та інтереси учасника, з огляду на наступне.
В Україні визнається і діє принцип верховенства права (стаття 8 Конституції України).
Як зазначено у рішенні Конституційного Суду України від 02.11.2004 № 15-рп/2004, верховенство права - це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, зокрема у закони, які за своїм змістом мають бути проникнуті передусім ідеями соціальної справедливості, свободи, рівності тощо. Одним з проявів верховенства права є те, що право не обмежується лише законодавством як однією з його форм.
Справедливість як одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його, як регулятора суспільних відносин та є одним із загальнолюдських вимірів права.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
За приписами ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч. 1, п. 1, п. 2, ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Ч. 1 ст. 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно зі ст. 30 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі".
Додатково звертаємо увагу, що згідно Постанови КМ України №668 від 01.08.2005 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (далі Постанова), договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
Приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
Крім того п. 21 Постанови визначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.
У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін.
У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, уповноваженою особою, як підстава для відхилення пропозиції ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп", визначено, що у складі п.4 Додатку 2 до оголошення вид договірної ціни "тверда", що нібито не відповідає умовам оголошення.
Однак даний факт суперечить дійсності, оскільки ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" в Додатку 2 до оголошення "Технічне завдання" договірна ціна зазначена як "ДИНАМІЧНА".
Крім того, відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На адресу ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" будь-яких вимог від замовника про усунення невідповідностей не надходило.
Крім того, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду в постанові від 14 листопада 2018 року по справі № 14 листопада 2018 року зазначав, що з урахуванням вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, критерієм якої є ціна, допущення несуттєвих помилок у тендерній документації не тягне за собою безумовне відхилення пропозицій третьої особи відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі", а прийняття Замовником рішення про визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною, свідчить про дотримання основних принципів здійснення закупівель, встановлених зазначеним Законом.
Враховуючи викладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. ВИМОГУ (СКАРГУ) про скасування рішення задовольнити;
2. Скасувати протокол уповноваженої особи №14 від 08.02.2021;
3. Визнати переможцем торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області" товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп".
Додаток: Додаток 2 до оголошення "Технічне завдання".
Директор
ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп» С.М. Мельниченко
Розгорнути
Згорнути
І.В. Столяр
ВИМОГА (СКАРГА)
про скасування рішення
Ознайомившись з протоколом уповноваженої особи №14 від 08.02.2021 (далі протокол) щодо розгляду пропозиції та прийняття рішення про відхилення пропозиції, товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп", як учасник торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області", вважає дане рішення повністю незаконним, упередженим й таким, що порушує права та інтереси учасника, з огляду на наступне.
В Україні визнається і діє принцип верховенства права (стаття 8 Конституції України).
Як зазначено у рішенні Конституційного Суду України від 02.11.2004 № 15-рп/2004, верховенство права - це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність, зокрема у закони, які за своїм змістом мають бути проникнуті передусім ідеями соціальної справедливості, свободи, рівності тощо. Одним з проявів верховенства права є те, що право не обмежується лише законодавством як однією з його форм.
Справедливість як одна з основних засад права, є вирішальною у визначенні його, як регулятора суспільних відносин та є одним із загальнолюдських вимірів права.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
За приписами ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до ч. 1, п. 1, п. 2, ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Ч. 1 ст. 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно зі ст. 30 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з ЗУ "Про публічні закупівлі".
Додатково звертаємо увагу, що згідно Постанови КМ України №668 від 01.08.2005 "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (далі Постанова), договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт.
Приблизна (динамічна) договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
Крім того п. 21 Постанови визначено, що договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором.
У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника. Договірна ціна у цьому випадку повинна відповідати ціні, зазначеній у тендерній пропозиції підрядника, визнаного переможцем торгів (тендеру). Якщо договір підряду укладається за результатами переговорів сторін, рішення щодо застосування приблизної або твердої договірної ціни, порядку погодження кошторису та проведення розрахунків приймаються за домовленістю сторін.
У разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Відповідно до ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, уповноваженою особою, як підстава для відхилення пропозиції ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп", визначено, що у складі п.4 Додатку 2 до оголошення вид договірної ціни "тверда", що нібито не відповідає умовам оголошення.
Однак даний факт суперечить дійсності, оскільки ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" в Додатку 2 до оголошення "Технічне завдання" договірна ціна зазначена як "ДИНАМІЧНА".
Крім того, відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На адресу ТОВ "Будівельна компанія Патріот-груп" будь-яких вимог від замовника про усунення невідповідностей не надходило.
Крім того, Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного господарського суду в постанові від 14 листопада 2018 року по справі № 14 листопада 2018 року зазначав, що з урахуванням вимог оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, критерієм якої є ціна, допущення несуттєвих помилок у тендерній документації не тягне за собою безумовне відхилення пропозицій третьої особи відповідно до положень Закону України "Про публічні закупівлі", а прийняття Замовником рішення про визначення переможцем торгів учасника, тендерна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною, свідчить про дотримання основних принципів здійснення закупівель, встановлених зазначеним Законом.
Враховуючи викладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. ВИМОГУ (СКАРГУ) про скасування рішення задовольнити;
2. Скасувати протокол уповноваженої особи №14 від 08.02.2021;
3. Визнати переможцем торгів на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти "Білочка" Іршанської селищної ради по вул. Гулія, 11/1 смт Іршанськ Хорошківського району Житомирської області" товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія Патріот-груп".
Додаток: Додаток 2 до оголошення "Технічне завдання".
Директор
ТОВ «Будівельна компанія Патріот-груп» С.М. Мельниченко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:29
Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля «Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 14. Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення, Замовником визначено вид договірної ціни - динамічна. Також згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Номер вимоги: UA-2021-01-18-005084-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп, Код ЄДРПОУ:42673571
Дата подання: 10 лютого 2021 20:05
Додаток 2
Додаток 2 до ВИМОГИ (СКАРГИ) про скасування рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2021 16:29
Доброго дня, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Органом місцевого самоврядування відділ освіти, охорони здоров'я та соціально-культурної сфери Іршанської селищної ради (далі - Замовник) проводиться спрощена закупівля «Капітальний ремонт харчового блоку Іршанського закладу дошкільної освіти «Білочка» Іршанської селищної ради по вул. Гулія 11/1 смт. Іршанськ Хорошівського району Житомирської області». При проведенні даної закупівлі Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема статтею 14. Відповідно до вимог Додатку 2 до Оголошення, Замовником визначено вид договірної ціни - динамічна. Також згідно п.2 Додатку 2 до Оголошення Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 2).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №2 наступні документи:
• договірну ціну;
У складі тендерної пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп надано договірну ціну (файл «Договірна ціна з розрахунками 1.pdf»). Однак всупереч умовам Оголошення (зокрема Додатку 2), Учасником у договірній ціні зазначено вид договірної ціни - тверда, що не відповідає умовам Оголошення.
Відповідно до вимог п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Окрім того, повідомляємо, що оскільки Замовником проводиться спрощена процедура закупівлі, Ваша пропозиція відхилена із застосуванням норм визначених саме статтею 14 Закону, адже порядок проведення спрощених закупівель регламентовано тільки даною статтею. Також зазначаємо, що норма визначена ч.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" застосовується лише виключно до процедур «відкритих торгів», та може стосуватися виключно невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
А тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп є правомірним та не підлягає скасуванню.
Повідомляємо, що Замовником, усі процедури закупівель проводяться згідно Закону України «Про публічні закупівлі», а рішення приймаються керуючись принципами здійснення закупівель, встановленими ст. 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 17:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп |
849 447,60
UAH з ПДВ
|
689 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
982 121,00
UAH з ПДВ
|
689 121,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне мале підприємство-фірма "Спецрембуд" |
949 767,60
UAH з ПДВ
|
689 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БЕРЕЗНИЦЬКИЙ МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ |
990 001,00
UAH з ПДВ
|
723 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Тріумф-СП |
992 185,87
UAH з ПДВ
|
739 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАСИМО" |
1 065 136,80
UAH з ПДВ
|
798 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ОСІПЧУК ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
1 025 736,00
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЦ ЕЛЕКТРОСЕРВІС" |
993 395,63
UAH з ПДВ
|
933 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШИМЧУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
998 292,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПАШИНСЬКА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
1 050 285,00
UAH з ПДВ
|
950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІ БУДОВИ" |
1 099 903,68
UAH з ПДВ
|
989 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.А.П" |
1 079 436,00
UAH з ПДВ
|
1 040 825,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦІАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС" |
1 081 322,60
UAH з ПДВ
|
1 065 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 127 048,40
UAH з ПДВ
|
1 079 435,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДХАУСЕЛІТ" |
1 093 277,12
UAH з ПДВ
|
1 093 277,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
1 109 865,60
UAH з ПДВ
|
1 109 865,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
1 114 986,00
UAH з ПДВ
|
1 114 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АртХаус |
1 120 476,06
UAH з ПДВ
|
1 120 476,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЕПТ |
1 143 065,44
UAH з ПДВ
|
1 143 065,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп #42673571 |
Рішення скасоване |
689 120,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:57
|
ТОВ Будівельна компанія Патріот-груп #42673571 |
Відхилено |
689 120,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 13:58
|
ПП "КОМПАНІЯ РОС" #36104970 |
Переможець |
689 121,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2021 16:49
|
Додаткова угода № 2 від 11.05.2021 року (1).pdf | укладений |
12 травня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 11:57
|
Додаткова угода № 1 з додатками.pdf | зміни до договору |
05 травня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2021 16:00
|
дод.№3.pdf | укладений |
02 березня 2021 15:57
|
дод.№2.pdf | укладений |
02 березня 2021 15:57
|
дод.№1.pdf | укладений |
02 березня 2021 15:57
|
дог118.pdf | укладений |
02 березня 2021 15:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |