Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Олександрівському ліцеї Горохівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» за адресою: Миколаївська область Баштанський район с.Олександрівка вул. Шкільна, буд.3, надалі – роботи/поточний ремонт»
Очікувана вартість
1 446 533,88 UAH
UA-2023-11-15-017290-a d9e46527d93e427d959a2fc0071320cd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Майя Стацик

+380667121385 viddilosvitigorohivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43695463
Місцезнаходження: 57356, Україна , Миколаївська обл., Баштанський район, село Горохівське, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 8
Контактна особа: Майя Стацик
+380667121385
viddilosvitigorohivka@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт та облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в Олександрівському ліцеї Горохівської сільської ради Баштанського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні
будівельні роботи» за адресою: Миколаївська область Баштанський район с.Олександрівка вул. Шкільна, буд.3, надалі – роботи/поточний ремонт»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57356, Україна, Миколаївська область, село Горохівське, Поштова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2023  —  25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

15 листопада 2023 20:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2023 20:45
Протокол з додатками.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-13-000048 ● 86104fd2b9cc4ff78f9eb51dcdd8a839
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2023 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.12.2023 № 225

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12 /12/2023 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2023-11-15-017290-a 15.11.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-18 15:50:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-11-15-017290-a), проведеної ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ГОРОХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), експертні звіти, тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуги, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТРА НОРД-ВЕСТ" (код ЄДРПОУ 45203199), з яким укладений договір про виконання будівельних робіт від 15.11.2023 № 1 без використання електронної системи закупівель?
5. За нормою пп. 4 п. 13 Особливостей №1178 в редакції на дату здійснення закупівлі визначено, що придбання замовниками послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв'язку з виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Просимо надати ґрунтовні пояснення існування станом на 15.11.2023 нагальної потреби у здійсненні закупівлі послуги та назвіть об'єктивні обставини, які унеможливлювали дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів. Надайте документальні підтвердження об'єктивних обставин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-18 21:29:30

Надання пояснень

На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби від 18.12.2023року надання пояснення


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 03 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТРА НОРД-ВЕСТ"
#45203199
Переможець 1 446 533,88
UAH з ПДВ
15 листопада 2023 20:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 13:08
ДУ -68021,96 об,єдн.rar зміни до договору
25 грудня 2023 13:04
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 13:21
протокол нагальна потреба.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 13:19
Договір з додатками.pdf зміни до договору
17 листопада 2023 13:19
Договір 1446533,88.PDF укладений
15 листопада 2023 20:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: додатки до договору та протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML