Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання та приладдя для оснащення кабінету Новоушицького НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 «гімназія», Комплект обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в Струзькій ЗОШ І-ІІІст., Комплект обладнання та приладдя
Очікувана вартість
103 687,00 UAH
UA-2019-10-21-002581-b d9ba4c80388c46db875a24d7c320d35d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорний Григорій Олексійович

+380384721132 nu-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Відділ освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 40215304
Місцезнаходження: 32600, Україна , Хмельницька обл., Нова Ушиця, вул. Гагаріна 40
Контактна особа: Чорний Григорій Олексійович
+380384721132
nu-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 15:28
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 15:28
Очікувана вартість: 103 687,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання та приладдя для оснащення кабінету Новоушицького НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1 «гімназія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в Струзькій ЗОШ І-ІІІст.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Хмельницька область, заклади освіти, Новоушицької селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної за кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 15:23
ТД Комп.обладн.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 жовтня 2019 10:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2019 10:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару.
В даному Додатку не зазначеного жодного посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими чим визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається.
Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись.
Крім того, в п. 2.1 технічного завдання Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу надання порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається партійний номер офісного додатку та виробник, модель, партійний номер та інтернет посилання на сайт виробника ноутбука або представника в Україні для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним та програмним вимогам Замовника; у разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється).
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник зможе перевірити, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам тендерної документації, відповідно внесення змін до Тендерної документації не є необхідним. Дякуємо за взаєморозуміння.

Інформація про відміну

Дата відміни
06 листопада 2019 15:28
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій