Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб дезінфікуючий для інструментів та обладнання
Очікувана вартість
1 078 000,00 UAH
UA-2021-07-30-000437-c d988bbd34eab4f96abcfa53ad329bb30
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 липня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21560 л.
Засіб дезінфікуючий для інструментів та обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 10 (десяти) календарних днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів: 1) акту приймання-передачі товару; 2) видаткової накладної; 3) товаро-транспортної накладної. Усі первинні документи за договором оформляються з дотриманням нормативних актів, що визначають порядок їх оформлення. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 липня 2021 10:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Альянс-Новагрупп"
#37613482
Переможець 474 320,00
UAH
30 липня 2021 11:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 11:59
ДУ-1 до договору ЛНХ-21412НЮ.pdf укладений
31 серпня 2021 11:58
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 11:08
Витяг з ЄДРПОУ (1) (1).PDF укладений
30 липня 2021 11:07
ЛНХ-21412НЮ.pdf укладений
30 липня 2021 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Сторони домовились. що з моменту підписання цієї Додаткової угоди, Договір від 28.07.2021 №Л/НХ-21412/НЮ втрачає чинність і припиняє свою дію.