Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, сочевиця, квасоля сушена, горох (Код ДК 021:2015:03210000-6) – Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
48 493,00 UAH
UA-2022-01-21-016513-b d9275c5602b048ac8b68032b9d00a8dc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Софія Короляк

+380987973009 dobromyl-shkola@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Добромильська спеціальна школа І-ІІ ступенів"
Код ЄДРПОУ: 04589900
Вебсайт: http://dobromil-shkola-inte.lvivedu.com/
Місцезнаходження: 82042, Україна , Львівська обл., Старосамбірський район, м. Добромиль, вул. Грушевського, 11
Контактна особа: Софія Короляк
+380987973009
dobromyl-shkola@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2022 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 01 лютого 2022 14:17
Очікувана вартість: 48 493,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 242,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2434 кілограм
Картопля (Код ДК 021:2015:03210000-6) – Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська область, Добромиль, вул.Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
189 кілограм
сочевиця(Код ДК 021:2015:03210000-6) – Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська область, Добромиль, вул.Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
203 кілограм
квасоля сушена(Код ДК 021:2015:03210000-6) – Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська область, Добромиль, вул.Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
125 кілограм
горох (Код ДК 021:2015:03210000-6) – Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82042, Україна, Львівська область, Добромиль, вул.Грушевського, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2022 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2022 17:17
Проєкт договору (6) – копія.docx
21 січня 2022 17:17
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2022 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Дутко Надія Миронівна 46 641,00
UAH з ПДВ
46 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисик В І 48 251,90
UAH з ПДВ
48 251,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2022 14:34
Електронний підпис
30 січня 2022 14:33
посвідчення якості.pdf
30 січня 2022 14:33
Договір.pdf
30 січня 2022 14:33
посвідчення водія.pdf
30 січня 2022 14:33
лист гарантія.pdf
30 січня 2022 14:33
лист відгук.pdf
30 січня 2022 14:33
Медогляд водія.pdf
30 січня 2022 14:33
витяг.pdf
30 січня 2022 14:33
паспорт.pdf
30 січня 2022 14:33
Аналогічний договір.pdf
30 січня 2022 14:33
лист-згода.pdf
30 січня 2022 14:33
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

31 січня 2022 16:01
Електронний підпис
31 січня 2022 15:39
Право підпису.PDF
31 січня 2022 15:39
Проєкт договору.PDF
31 січня 2022 15:39
Протокол горох.pdf
31 січня 2022 15:39
Виписка ЄДР.PDF
31 січня 2022 15:39
Ліцензія.PDF
31 січня 2022 15:39
Довідка МТБ.PDF
31 січня 2022 15:39
відгук.jpg
31 січня 2022 15:39
Медична книжка П.PDF
31 січня 2022 15:39
Посвідчення водія.PDF
31 січня 2022 15:39
Статут.PDF
31 січня 2022 15:39
Витяг ДПІ.PDF
31 січня 2022 15:39
Договір оренди склад.PDF
31 січня 2022 15:39
Відгук.jpg
31 січня 2022 15:39
Сертифікати ДСТУ ISO.PDF
31 січня 2022 15:39
Свідоцтво.PDF
31 січня 2022 15:39
Санкції.PDF
31 січня 2022 15:39
Договір обробки ТЗ.PDF
31 січня 2022 15:39
Захист довкілля.PDF
31 січня 2022 15:39
Працівник.PDF
31 січня 2022 15:39
Довідка обробки ТЗ (2).PDF
31 січня 2022 15:39
Аналогічні договори.PDF
31 січня 2022 15:39
Паспорт_ ІПН.PDF
31 січня 2022 15:39
Витяг ЄДР.PDF
31 січня 2022 15:39
Документи про якість.PDF
31 січня 2022 15:39
Стаття 17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Дутко Надія Миронівна

ФОП Лисик В І

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дутко Надія Миронівна
#3043106544
Переможець 46 641,00
UAH з ПДВ
02 лютого 2022 11:43

Документи

02 лютого 2022 11:43
Електронний підпис
02 лютого 2022 11:42
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 лютого 2022 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дутко Надія Миронівна
#3043106544
46 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 лютого 2022 11:43
Електронний підпис
02 лютого 2022 11:42
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 15:45
File1.PDF зміни до договору
08 листопада 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
05 вересня 2022 11:26
File10001.PDF зміни до договору
05 вересня 2022 11:25
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 14:13
10.PDF зміни до договору
30 серпня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 10:06
File1.PDF зміни до договору
30 березня 2022 10:05
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 12:26
картопля.PDF укладений
04 лютого 2022 12:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 46 641,00
UAH