Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт актового залу Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул. Григорія Сковороди, 24А м. Коростень, Житомирської області
Очікувана вартість
254 000,00 UAH
UA-2020-06-24-006166-a d921d95333994e4c8f82c6239958b1bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2020 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:27
Очікувана вартість: 254 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт актового залу Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул. Григорія Сковороди, 24А м. Коростень, Житомирської області.

Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт актового залу Коростенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 з поглибленим вивченням іноземних мов Житомирської області, за адресою: вул. Григорія Сковороди, 24А м. Коростень, Житомирської області - джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Г. Сковороди, 24-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Склад та обсяги послуги, виконання якої доручається Виконавцю, визначаються на підставі проєктно-кошторисної документації та відповідно до умов тендерної документації. Оплата предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:05
нова_редакція_ДОДАТОК_3.PDF
01 липня 2020 16:05
Перелік_змін__до_ТД_і_Додатку_3.PDF
01 липня 2020 16:05
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
01 липня 2020 16:05
порівняльна_таблиця_Додаток_3.PDF
01 липня 2020 16:05
нова_редакція_ТД_для_відкритої.PDF
24 червня 2020 13:56
Додаток_4._проєкт_договору.PDF
24 червня 2020 13:56
Додаток_2.PDF
24 червня 2020 13:56
Локальний кошторис.rtf
24 червня 2020 13:56
Додаток_№1.PDF
24 червня 2020 13:56
Дефектний акт.rtf
01 липня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 16:05
нова_редакція_ДОДАТОК_3.PDF
24 червня 2020 13:56
ДОДАТОК_3.PDF
01 липня 2020 16:05
Перелік_змін__до_ТД_і_Додатку_3.PDF
01 липня 2020 16:05
порівняльна_таблиця___ТД.PDF
01 липня 2020 16:05
порівняльна_таблиця_Додаток_3.PDF
01 липня 2020 16:05
нова_редакція_ТД_для_відкритої.PDF
24 червня 2020 13:56
ТД_для_відкритої.PDF
24 червня 2020 13:56
Додаток_4._проєкт_договору.PDF
24 червня 2020 13:56
Додаток_2.PDF
24 червня 2020 13:56
Локальний кошторис.rtf
24 червня 2020 13:56
Додаток_№1.PDF
24 червня 2020 13:56
Дефектний акт.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер" 221 718,00
UAH з ПДВ
220 446,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШИМЧУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 227 644,00
UAH з ПДВ
221 474,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:41
Електронний підпис
22 липня 2020 16:35
public_doc.pdfДОВІДКА ДПС.pdf
22 липня 2020 16:06
file (1).pdfДОВІДКА ДПС.pdf
14 липня 2020 14:25
Електронний підпис
14 липня 2020 14:20
Довідка ч.2 ст17.PDF
14 липня 2020 14:20
Довідка.корупція.pdf
14 липня 2020 14:20
Dovidka_20176353410670349557 (1).pdf
10 липня 2020 16:00
Електронний підпис
10 липня 2020 15:56
Цінова пропозиція.PDF
10 липня 2020 15:56
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Кмитівський майстер"

ФОП "ШИМЧУК СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
Переможець 220 446,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Кмитівський майстер"
#20414962
220 446,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2020 15:58
Дод. угода №33-1 від 29.09.2020р. до дог. №33 від 27.07.2020р..pdf зміни до договору
29 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 09:14
договір №33 від 27.07.2020.pdf укладений
27 липня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 220 446,00
UAH (в тому числі ПДВ 36 741,00 UAH)