Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | П'ЯДИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04354120 |
Вебсайт: | https://pyadycka-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 78254, Україна , Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. П'ядики, вул. ПЕТЛЮРИ, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Пономаренко +380660459529 prozoro090823@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:27 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2023 14:27 |
Очікувана вартість: | 556 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 784,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 листопада 2023 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 листопада 2023 14:43 |
Додаток 2 технічна характеристика нова редакція.docx | |
27 листопада 2023 14:19 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями.docx | |
27 листопада 2023 14:19 |
Додаток 3.docx | |
27 листопада 2023 14:19 |
П. 2. Додаток 1.docx | |
27 листопада 2023 14:19 |
Додаток 4.docx |
29 листопада 2023 14:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 листопада 2023 14:43 |
Додаток 2 технічна характеристика нова редакція.docx
|
|||
27 листопада 2023 14:19 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями.docx
|
|||
27 листопада 2023 14:19 |
Додаток 3.docx
|
|||
27 листопада 2023 14:19 |
П. 2. Додаток 1.docx
|
|||
27 листопада 2023 14:19 |
Додаток 4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000010 ● ab9cea8611e34986bd45b6338d19cfea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 11:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 №91-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.12.2023 № 91-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-27-009478-a 27.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:22:48
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракція 20-40мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-009478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 15:14:41
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-009478-a) надаємо пояснення на Ваш Запит, а саме:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено наступним чином:
- розмір бюджетного призначення щодо предмету закупівлі було визначено виходячи із потреб П’ядицької громади та наявним фінансовим ресурсом, що затверджено рішенням сесії П’ядицької сільської ради;
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ (що і зазначено в умовах закупівлі);
- очікувана вартість предмета закупівлі була визначена виходячи із вартості щебеня за 1 т, в яку, згідно умов закупівлі, треба було включити доставку предмета закупівлі – різними партіями різними пунктами призначення, а саме: до с. П’ядики, с. Велика Кам’янка, с. Ясінки, с. Мала Кам’янка, с. Годи-Добровідка, що значно підвищило вартість 1 т щебню у зв’язку із складною логістикою доставки. Для цього було направлено інформаційне звернення до Постачальників щодо надання своїх цінових пропозицій по даному предмету закупівлі з врахуванням зазначеної вище логістики. В результаті аналізу їх комерційних пропозицій ціна щебня фракції 20х40 в середньому склала 643,00 грн .за 1т.
2. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року№710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), щодо закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм.» розміщено на сторінці власного веб-сайту П’ядицької громади (https://gromada.org.ua/gromada/pyadycka/news/1703848457/) в розділі «Оголошення» 27.11.2023р.
Додатки:
1.Копія рішення сесії П’ядицької сільської ради № 1275-ХХVII/2023 від 07.07.2023року Про внесення змін до рішення №1069-ХХІІ/2022 від 23.12.2022р. «Про бюджет П’ядицької сільської територіальної громади на 2023 рік» на 3 арк.
2.Копія рішення сесії П’ядицької сільської ради № 1328-ХХХІ/2023 від 11.10.2023року Про внесення змін до рішення №1069-ХХІІ/2022 від 23.12.2022р. «Про бюджет П’ядицької сільської територіальної громади на 2023 рік» на 8 арк.
3. Копія розпорядження сільського голови «Про обрання пріорітетного напрямку послуги у П’ядицькій територіальній громаді» на 1 арк.
4. Копія розпорядження сільського голови «Про створення робочої групи з розроблення Програми покращення надання послуги по ремонту, утриманню та обслуговуванню доріг і тротуарів П’ядицької територіальної громади» на 3 арк.
5. Копія протоколу робочої групи з розроблення Програми покращення надання послуги по ремонту, утриманню та обслуговуванню доріг і тротуарів П’ядицької територіальної громади на 4 арк.
6. Копія службової записки сільського голови про потребу по даному предмету закупівлі на 1 арк.
7. Копія звернення про надання інформації на 3 арк.
8. Копія комерційних пропозицій від Постачальників по даному предмету закупівлі на 3 арк.
9. Скрін сторінки з веб-сайту П’ядицької громади, де розміщено Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі щебінь фракції 20-40 мм. на 1 арк.
10.Копія обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 11:40:23
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракція 20-40мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-009478-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чому Замовником не оприлюднено перелік змін до тендерної документації протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 12:18:04
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь фракції 20-40 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-27-009478-a) надаємо пояснення на Ваш Запит.
Керуючись абзацом 3 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі - Особливості), замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Оновлена редакція Додатку 2 до тендерної документації була опублікована 29.11.2023 року з метою усунення технічної помилки. Внесені зміни не призвели до зміни предмету та обсягів закупівлі та не стали підставою до відхилення тендерних пропозицій учасників. Реєстр отриманих пропозицій містить дату та час подання учасниками своїх пропозицій (з 04.12.2023 по 05.12.2023, тобто вже після внесення змін до тендерної документації).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу UA-M-2023-12-26-000010 процедури закупівлі UA-2023-11-27-009478-a, який проводився Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, за рекомендацією Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було здійснено заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення та недопущення інших порушень законодавства при проведенні публічних закупівель, а саме вивчити інформацію, викладену у висновку, пройти додаткові навчання, забезпечити якісний правовий аналіз в процесі проведення наступних закупівель
2024-01-08 10:12:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/09/0003/2024/пр |
Дата публікації: | 12 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/09/0003/2024/пр |
Дата відкриття провадження: | 12 лютого 2024 |
Документи:
12 лютого 2024 11:44
|
Електронний підпис |
12 лютого 2024 11:44
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2023 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БОДНАРЧУК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ" |
493 620,00
UAH з ПДВ
|
399 052,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП МИЦКАН МИХАЙЛО ОЛЕГОВИЧ |
498 816,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНДОР ГРАВЕЛ" |
519 600,00
UAH з ПДВ
|
450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДМЕХАНІЗАЦІЯ +" |
545 580,00
UAH з ПДВ
|
545 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОДНАРЧУК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ" #2156704211 |
Переможець |
399 052,80
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2024 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 09:51
|
щебінь.pdf | укладений |
14 грудня 2023 09:48
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Щебінь фракція 20-40мм | 866 | тонни |
460,80
UAH з ПДВ
|