Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 00182082 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Контактна особа: |
Вікторія Пташинська +380487376932 odrezerv1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2023 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 19 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюється у разі наявності фінасування в безготівковій формі шляхом проведення попередньої оплати після набрання чинності Договору у розмірі 100 відсотків від ціни Договору на рахунок Виконавця, впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Договору | Аванс | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 16:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 7.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 8 згода.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 1.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 4.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
КТ_обґрунтування_технічних_та_якісних_характеристик_предмета_закупівлі.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 9.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 5.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 2 .docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 3.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
ТД тамограф.docx | |
20 листопада 2023 15:53 |
Додаток 6 проект договора.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000074 ● ca06ef9fbc044ac6b83b3680a97f5e68
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2024 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 11
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2024 № 11.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-11-20-014047-a 20.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-14 14:03:54
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 – 33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код ДК 021:2015 – 33115000-9 Томографічне обладнання (комп'ютерний томограф всього тіла)) код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-20-014047-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо Замовника, в інтересах якого був проведений тендер на закупівлю вищезазначеного обладнання;
3. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Відповідно до додатку №1 договору про закупівлю товару від 06.12.2023 №38, до договірної ціни комп’ютерного томографу Optima СТ520 застосовано ставку податку на додану вартість устаткування, що відноситься до медичних виробів у розмірі 7%.
При цьому, відповідно до п.32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: лікарських засобів та медичних виробів відповідно до підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Вказаний Перелік лікарських засобів та медичних виробів, що ввозяться та постачаються на митну територію України під час воєнного стану, затверджений Постановою Кабінету Міністрів від 27.12.2022 № 1447 (далі-Перелік) містить медичне обладнання, зокрема: Система рентгенівської комп’ютерної томографії всього тіла.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи) щодо включення в ціну комп’ютерного томографу Optima СТ520 податку на додану вартість за ставкою 7%.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-19 09:27:12
Відповідь на питання
Щодо заданих питань повідомляємо.
20.11.2023 року Установою було оголошену процедуру закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», UA-2023-11-20-014047-a. 30.11.2023 року за результатом аукціону, електронною системою закупівель, було визначено найбільш економічно вигідну пропозицію учасника ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», з яким було укладено Договір про закупівлю товару № 38/23 від 06.12.2023 року.
Щодо інформації про виконання умов Договору № 38/23 від 06.12.2023 року та укладання Додаткової угоди №1 до вищевказаного договору.
07.12.2023 року Установою було отримано лист від ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», вих. № 0712/05 від 07.12.2023 року, із зазначенням інформації про те, що на кордоні України і Польщі відбувається блокування Державного кордону. Посилаючись на викладене, приймаючи до уваги те, що товар який поставляється за договором № 38/23 від 06.12.2023 року є імпортним та ввозиться на територію України через пункти пропуску на ділянці українсько-польського кордону, ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» просило про продовження строку поставки товару до 31.03.2024 року.
Також ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», листом вих. № 0712/06 від 07.12.2023 року, повідомило Установу про те, що ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ ШВЕЙЦАРІЯ», постачальник обладнання, листом від 06.12.2023 року попередило про затримку в поставці такого обладнання через блокування українсько-польського кордону. На підтвердження зазначеної інформації ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ ШВЕЙЦАРІЯ» надало інформаційне повідомлення з Прикордонної служби Польщі. Також в листі ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» зазначено інформацію з Державної прикордонної служби України про страйк польський перевізників, з відповідним посиланням на сайт Державної прикордонної служби України.
Листом 1461/04 від 04.12.2023 року КНП «Болградська ЦРЛ» повідомило, що у зв’язку з ремонтом та підготовкою приміщення для установки комп’ютерного томографа, а також по причині отримання усіх необхідних дозволів для установки та функціонування томографа, строк закінчення ремонту приміщення-січень 2024 року.
На підставі вищевикладеного 07.12.2023 року, між Установою та ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» було укладено Додаткову угоду №1 до договору про закупівлю товару № 38/23 від 06.12.2023 року про подовження строків поставки товару.
Також повідомляємо, що ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», не дивлячись на постійні страйки та блокування українсько-польського кордону, намагається організувати поставку товару для виконання умов Договору № 38/23 від 06.12.2023 року, про що інформує Установу.
Щодо інформації яка зазначена у листі з приводу визначення очікуваної вартості за вищевказаною процедурою закупівлі та інформації щодо порівняння ринкових цін.
При визначенні очікуваної вартості Установа керувалась Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 (далі-Наказ № 275) від 18.02.2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На виконання Наказу № 275, з метою економії бюджетних коштів та ефективного їх використання, Установою було проведено визначення очікуваної вартості предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін. Керуючись даним методом Установою було зібрано необхідну кількість цінових пропозицій (не менше 3) від постачальників товару (виробників, дилерів, офіційних представників) який є предметом закупівлі, а також проведено аналіз цін, технічних та якісних характеристик товару який є предметом закупівлі, які знаходяться у відкритому доступі в мережі інтернет. Для розрахунку очікуваної вартості за методом порівняння ринкових цін було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод -очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Листом Департаменту охорони здоров’я, вх. № 142 від 24.10.2023 року, Установі було доведено Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року щодо зобов’язання Замовників погоджувати з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість.
На виконання Розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 року та з метою ефективного використання коштів бюджету, Установою було направлено до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації лист, вих. № 259 від 16.11.2023 року, щодо погодження ціни на товар, а саме: ДК 021:2015:33110000-4 – «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини». Листом Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації Установі було погоджено очікувану вартість предмету закупівлі в розмірі 19 950 000 грн.
При виконанні розрахунків Установою вірно було визначено очікувану вартість предмету закупівлі - 19 950 000 грн, яка була вказана при проведенні процедури закупівлі UA-2023-11-20-014047-a. Копії отриманих комерційних (цінових) пропозицій додаються.
Щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Також повідомляємо, що відповідно до п. 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Повідомляємо Вас, що процедуру закупівлі UA-2023-11-20-014047-a було проведено Установою відповідно до доручення Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної (військової) адміністрації (лист вих. № 1102-ВС від 15.11.2023 року) за потребою КНП «Болградська центральна районна лікарня». Медико-технічні вимоги були направлені КНП «Болградська центральна районна лікарня» з листом-потребою щодо закупівлі відповідного обладнання.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості, було розміщене на сайті Установи за писиланням- https://www.specbaza.com/.
З приводу надання інформації з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
На виконання вимог п.1 ч.2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» переможцем процедури закупівлі- ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», через електронну систему закупівель, 01.12.2023 року, було надано документи про право підписання договору про закупівлю.
Як зазначено в п.2 ч.2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. Листом №2 від 22.11.2023 року, ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА», повідомило Установу про те що ліцензування або отримання дозвільного документу для провадження господарської діяльності стосовно постачання обладнання, що є предметом закупівлі, законодавством не передбачено. Даний лист був поданий у складі тендерної пропозиції і знаходиться у файлі під назвою «5. Інші довідки». Така інформація переможцем торгів не була подана через те, що вона не передбачена законодавством. Також повідомляємо, що ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції було подано необхідні документи дозвільного характеру.
Щодо надання пояснення (інформацію та документи) щодо включення в ціну комп’ютерного томографу Optima СТ520 податку на додану вартість за ставкою 7%.
Відповідно до п.32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства, звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України: лікарських засобів та медичних виробів відповідно до підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України.
Як зазначено п.32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та постачання на митній території України медичних виробів відповідно до підпункту «в» пункту 193.1 статті 193 цього Кодексу, що призначені для використання закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони. Інформації щодо визначення або включення КНП «Болградська ЦРЛ» до переліку закладів охорони здоров’я які відносяться (можуть відноситись) до закладів охорони здоров’я відповідно п.32 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України, до Установи не надходило. Інформації щодо використання апарату комп’ютерною томографії, який є предметом закупівлі за процедурою закупівлі UA-2023-11-20-014047-a, закладами охорони здоров’я, учасниками антитерористичної операції, особами, що беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, для надання медичної допомоги фізичним особам, які у період проведення антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації, та/або запровадження воєнного стану відповідно до законодавства зазнали поранення, контузії чи іншого ушкодження здоров’я, за переліком, встановленим Кабінетом Міністрів України, в дорученні ДОЗ та листі-потребі КНП «Болградська ЦРЛ» не зазначено.
Пунктом 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Пунктом 11 ст. 26 передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції.
Розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» проводився з урахуванням відповідності поданої учасником тендерної пропозиції до вимог тендерної документації з урахуванням вимог законодавства. Основним критерієм відбору переможця була ціна – 100%. До компетенції замовника не належить визначення або включення в ціну предмету закупівлі відсоткової ставки податку на додану вартість (далі-ПДВ). При подачі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» самостійно задекларовано відсоткову ставку ПДВ. В законодавстві відсутня інформація щодо розгляду замовником тендерної пропозиції учасника на відповідність вказаної ним ставки відсотків ПДВ. Перевірка інформації щодо сплати учасниками процедур закупівель ПДВ та визначення їх відсотків не належить до повноважень замовників торгів.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/не включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Також повідомляємо, що в Установи відсутня інформація щодо підстав для не включення до очікуваної вартості предмету закупівлі під час проведення закупівлі -UA-2023-11-20-014047-a податку на додану вартість.
Статтею 41 Податкового кодексу України визначено:
41.1. Контролюючими органами є:
41.1.1. податкові органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань оподаткування (крім випадків, визначених підпунктом 41.1.2 цього пункту), законодавства з питань сплати єдиного внеску, а також щодо дотримання іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, чи його територіальні органи;
41.1.2. митні органи (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, його територіальні органи) - щодо дотримання законодавства з питань митної справи та оподаткування митом, акцизним податком, податком на додану вартість, іншими податками та зборами, які відповідно до податкового, митного та іншого законодавства справляються у зв’язку із ввезенням (пересиланням) товарів на митну територію України або територію вільної митної зони або вивезенням (пересиланням) товарів з митної території України або території вільної митної зони.
Додаток: - лист, вих. № 259 від 16.11 .2023 року щодо погодження
очікуваної вартості;
- лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації -погодження очікуваної вартості предмету закупівлі;
- цінові пропозиції та інформація з мережі інтернет щодо предмету закупівлі;
- доручення ДОЗ, вих. 1102-ВС від 15.11.2023 р., щодо проведення процедури закупівлі;
- лист КНП «Болградська ЦРЛ» з технічними характеристиками щодо потреби в закупівлі, лист 1461/04 від 04.12.2023 року КНП «Болградська ЦРЛ»;
- платіжна інструкція №8;
- лист ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»
№ 0712/05 та № 0712/06 від 07.12.2023 року;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
19 948 000,00
UAH з ПДВ
|
19 948 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
19 948 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2024 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:54
|
додаткова 1 від 07.12.2023.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 10:21
|
договір 38.pdf | укладений |
06 грудня 2023 10:19
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
комп'ютерний томограф всього тіла | 1 | штуки |
18 642 990,65
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобовязань |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
комп'ютерний томограф всього тіла | 1 | штука |
18 642 990,65
UAH з ПДВ
|