Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станишівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04348444 |
Місцезнаходження: | 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3 |
Контактна особа: |
Оксана Заруцька +380976845514, +380412558505 o.zarutska_@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 вересня 2023 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 вересня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 6 428 204,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює платежі тільки за фактично виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік становить 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ – 83 333,33 грн. (вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2023 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №6 Інформація про субпідрядника.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №5 Відомості про учасника.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
ТД.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №3 Проект договору.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №1 Вимоги до учасника, переможця.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №7 Кваліфікаційні критерії.doc | |
01 вересня 2023 15:39 |
Додаток №2 Технічне завдання.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000038 ● d886810b7f4c4cb8929a5a979a78dd53
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 70
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.11.2023 № 70.
Витяг з переліку процедур закупівель
4 UA-2023-09-01-008635-a 01.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 17:43:26
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція пішохідного тротуару по вул. Центральна в с. Скоморохи Житомирського району Житомирської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-01-008635-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 14:05:53
відповідь на запит
1. Надати через електронну систему закупівель пояснення (інформацію, документи) наступного змісту:
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 14 листопада 2023 року про надання пояснень (інформації, документів) Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція пішохідного тротуару по вул. Центральна в с. Скоморохи Житомирського району Житомирської області», код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-09-01-008635-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 14.04.2023р. №144/КД/2023, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр комплексних експертих проектів»). Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням двадцять сьомої сесії восьмого скликання Станишівської сільської ради від 09.06.2023р. №1091 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкція пішохідного тротуару по вул. Центральна в с. Скоморохи Житомирського району, Житомирської області».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектна документація розроблена із застосуванням, зокрема:
- ДСТУ Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»,
- ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів»,
- ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві»,
- ДБН В.2.3-4:2015 «Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво»,
- ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»,
- ДБН В.2.2-40-2018 «Іклюзивність будівель і споруд»,
- ДБН В.1.2-2-2006 «Навантаження і впливи»,
- ДСТУ Б В.2.3-33:2016 «Автомобільні дороги. Визначення меж смуг відведення»,
- ДБН А.2.2-3-2015 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»,
- ДБН А.2.2-1-2003 «Склад та зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»,
- ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»,
- ДСТУ 3587-97 «Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»,
- ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. У зв’язку з чим у замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додатки:
- копія експертного звіту від 14.04.2023р. №144/КД/2023,
- копія рішення сесії від 09.06.2023р. №1091 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкція пішохідного тротуару по вул. Центральна в с. Скоморохи Житомирського району, Житомирської області».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" |
5 875 893,72
UAH з ПДВ
|
5 875 893,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" #41198416 |
Переможець |
5 875 893,72
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2024 12:47
|
додатки.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 12:45
|
технічна помилка.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:13
|
додатки.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:11
|
ДУ №1 до дог. №357.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2024 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 10:39
|
Договір №357 від 29.09.23.pdf | укладений |
29 вересня 2023 10:39
|
Додатки до договору №357 від 29.09.23.pdf | укладений |
29 вересня 2023 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із відсутністю фінансування в повному обсязі на 2024 рік сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робі та дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 357 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із відсутністю фінансування в повному обсязі на 2024 рік сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робі та дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 357 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1_ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |