Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" |
Код ЄДРПОУ: | 43158553 |
Місцезнаходження: | 51914, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, вулиця Тритузна, будинок 168 |
Контактна особа: |
Пещук Юлія Федорівна +380569506370 kp_teploseti@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2021 22:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2022 12:26 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня підписання товарної накладної та виставленого рахунку-фактури на товар. Розрахунки за поставлений товар здійснюється за фактом постачання з відстрочкою платежу. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 22:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 22:19 |
Додаток 5.pdf | |
20 грудня 2021 22:19 |
ТД паливо на 06.01.2022 відкриті торги.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000035 ● 4a569aafac1f4a56bb85bd08d34746de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 жовтня 2022 15:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2022
№ 46-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.10.2022 №46-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
20.UA-2021-12-20-010860-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 16:52:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-010860-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-18 23:52:26
відповідь у вкладені додається
відповідь у вкладені додається
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-14 17:13:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-010860-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Комунальним підприємством Кам'янської міської ради "Центральні тепломережі" додатковими угодами від 11.02.2022 року № 1, від 24.02.2022 року № 2, від 24.04.2022 року № 3, від 03.03.2022 року № 4, від 13.04.2022 року № 5 до договору від 03.02.2022 року № 00.08.0029 збільшено ціну на товар (бензин, дизельне паливо).
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткових угод від 11.02.2022 року № 1, від 24.02.2022 року № 2, від 24.04.2022 року № 3, від 03.03.2022 року № 4, від 13.04.2022 року № 5, (з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо кожного випадку, на підставі яких укладені зазначені додаткові угоди (листи, статистичні довідки та інше).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-19 21:51:18
відповідь на запит
Внесення змін до істотних умов договору Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92) (за ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти) (UA-2021-12-20-010860-b) здійснювалась шляхом укладання додаткових угод від 11.02.2022 року № 1, від 24.02.2022 року № 2, від 24.04.2022 року № 3, від 03.03.2022 року № 4, від 13.04.2022 року № 5 є обгрунтованими та документально підтвердженими (додаються документи у вкладені) коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни щодо кожного випадку, на підставі яких укладені зазначені додаткові угоди.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-26 13:09:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-92)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-20-010860-b) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копій документів.
Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 03.02.2022 року № 00.08.0029, зокрема, кількості поставленої продукції та суму оплати за поставлений товар, з наданням відповідних копій первинних документів, які підтверджують вказану інформацію (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, платіжні доручення, тощо).
Також надайте копії Додатку № 1 «Специфікація» до договору про закупівлю від 03.02.2022 року № 00.08.0029, що були внесені до Додаткових угод № 1,2,3,4 та 5.
Пояснення з документами необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2022 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
3 171 900,00
UAH з ПДВ
|
2 988 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРЕМІУМ КАРТ" |
3 333 600,00
UAH з ПДВ
|
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Відхилено |
2 988 600,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2022 21:25
|
ТОВ "ПРЕМІУМ КАРТ" #44311530 |
Переможець |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2022 22:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 23:01
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2022 22:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2022 20:49
|
IMG_0001 (9).pdf | зміни до договору |
08 березня 2022 20:48
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 22:17
|
IMG_0001 (4).pdf | зміни до договору |
01 березня 2022 22:15
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2022 22:11
|
дод.угода _2 (1)_page-0002.jpg | зміни до договору |
01 березня 2022 22:08
|
дод.угода _2 (1)_page-0001.jpg | зміни до договору |
01 березня 2022 22:08
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 22:41
|
IMG_0001 (3).pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 22:40
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2022 09:47
|
договір.pdf | укладений |
04 лютого 2022 09:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо (ДТ) | 70000 | літр |
26,00
UAH з ПДВ
|
Бензин А92 | 45000 | літр |
26,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.1.3, п.3.1., п. 3.2. та викласти Спеціфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.1.3, п.3.1., п. 3.2. та викласти Спеціфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.1.3, п.3.1., п. 3.2. та викласти Спеціфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.1.3, п.3.1., п. 3.2. та викласти Спеціфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.1.3, п.3.1., п. 3.2. та викласти Спеціфікацію у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 00.08.0029 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Дизельне паливо (ДТ) | 54245 | літр |
28,50
UAH з ПДВ
|
Бензин А92 | 27113 | літр |
28,00
UAH з ПДВ
|