Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 листопада 2021 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2021 16:16 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2021 11:04 |
Очікувана вартість: | 3 966 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2021 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2021 16:15 |
Додаток 3.doc | |
25 листопада 2021 16:15 |
Додаток 2.doc | |
25 листопада 2021 16:15 |
Додаток 5.doc | |
25 листопада 2021 16:15 |
Додаток 1.doc | |
25 листопада 2021 16:15 |
ТД УЖКГ.doc | |
25 листопада 2021 16:14 |
Додаток 4.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-09-000016 ● 16538c6fd32e40a89567bf5c2270db7d
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 12:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.06.2022
№ 9-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2022 № 9-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2021-11-25-007095-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-13 11:36:41
Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги технічного нагляду за виконанням робіт Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування М-19 Доманове(на м.Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м.Бухарест) км 317+944 - км 320+390 (обхід м.Тернопіль) та км 324+659 - км 327+189 (вул.Микулинецька) Тернопільської області (з розробкою проектно-кошторисної документації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-25-007095-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступного пояснення (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-14 15:13:19
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку «На утримання та ремонт об'єктів міського благоустрою за кошти загального фонду на 2022р» та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/46574.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації – вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (згідно Додатку4). Замовником встановлено, що відповідно до статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( у тому числі за лотом). Додатком 4 до Тендерної документації Замовником була визначена Інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКУ НАДАЄ УЧАСНИК У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ (В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ) ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ, ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ Пункт 10 ч. 1 ст. 17 Закону Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Надається учасниками копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Документи від переможця не вимагаються Замовником враховано роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №3304-04/34835-06 щодо застосування статті 17 Закону та взято за основу додаток запропонований з переліком документів, необхідний для виконання вимог статті 17 Закону. Враховуючи, що очікувана вартість закупівлі становить 3 966 000,00 гривень, то від учасника не вимагалось подання антикорупційної програми чим учасником на підтвердження пункту 10 ч.1 ст.17 Закону було завантажено довідку від 01.12.2021 року №597 про, те що в нього не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. На підставі викладено вище, вважаємо, що Замовником не порушено абзац 1 частини 3 статті 22 Закону відповідно до вашої вимоги щодо її усунення. Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. Згідно з постановою Кабміну від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» та частиною 3 Порядку № 1082 учасники з 05.03.2022 мають використовувати КЕП. На підставі викладено вище, вважаємо, що Замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель. Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно Додатку № 3). Згідно пункту 2.1 таблиці «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надано довідку від 01.12.2021 року № 590 про наявність 11 працівників відповідної кваліфікації щодо наявності працівника (-ів) відповідної кваліфікації (з досвідом роботи), який (-і) мають необхідні знання та досвід. Для надання послуг учасник надав перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації – Вітик Олег Ярославович; - сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд – Стецик Микола Васильович; - сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг – Копча Ярослав Олександрович; - сертифікований інженер-геодезист – Шевчук Ярослав Йосипович; - сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації – Савчин Галина Василівна; - сертифікований інженер-проектувальник на інженерно-будівельне проектування доріг – Мусял Леонід Франкович. Отже, для повного надання послуг учасником було надано всіх обов’язкових працівників які вимагав Замовник. Окрім того, пунктом 2.5 вище вказаної таблиці (Додаток 3 до тендерної документації) встановлено умову, що на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці, учасники у складі тендерної пропозиції надав оригінал або копію діючих кваліфікаційних сертифікатів (із додатками при наявності до них) інженерів технічного нагляду (будівництво будівель і споруд, будівництво доріг) - Вітика Олега Ярославовича, Стецика Миколи Васильовича та Копчі Ярослава Олександровича, інженера - геодезиста - Шевчука Ярослава Йосиповича, інженера - проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - Савчин Галини Василівної, інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування доріг для робіт - Мусял Леонід Франкович. Разом з тим, також встановлено умову, що кваліфікаційні сертифікати (із додатками до нього, якщо такі додатки є), а саме: сертифікат інженера технічного нагляду - Вітика Олега Ярославовича, Стецика Миколи Васильовича та Копчі Ярослава Олександровича, інженера – геодезиста - Шевчука Ярослава Йосиповича, інженера - проектувальника на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації - Савчин Галини Василівної, інженера-проектувальника на інженерно-будівельне проектування доріг - Мусял Леонід Франкович, які видані та наявні на кожну особу. Відповідно до інформації в наказі від 01.01.2012 №1К Мужилівський Богдан Мирославович займає посаду інженера технагляду по утриманню ремонту шляхово-мостового господарства та відповідає за координацію діяльності відділу, не потребує кваліфікаційного сертифікату. Отже, для повного надання послуг учасником подано достатню кількість працівників відповідної кваліфікації, яка вимагалась Замовником і підстав для відхилення пропозиції не було. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
2022-06-30 15:54:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуті шляхом розірвання договору про закупівлю.
2022-07-25 23:14:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2021 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради |
2 776 600,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПРИКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "ТЕХЕКСПЕРТ ІНЖИНІРИНГ" |
2 769 600,00
UAH з ПДВ
|
2 489 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КУ Відділ технічного нагляду Тернопільської міської ради #21156999 |
Переможець |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 14:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2021 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2022 09:54
|
Додаток 5.pdf | укладений |
14 липня 2022 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:51
|
Додаток 4 до 8.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 15:52
|
Договір.pdf | укладений |
10 січня 2022 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п. 6.2 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в план фінансування і викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |